SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Nou ja, typisch DOOLs... In ATWT proberen ze nu ook heel veel verschillende personages verdacht te maken van dezelfde moord. Komt een beetje geforceerd over altijd, vind ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
echt weer typisch DOOLs dat iedereen nu opens verdacht is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:14 schreef JohnDDD het volgende:
ja idd wel jammer eigenlijk, ik had ook wel graag in spanning gezetenDat heb ik ooit gelezen, maar ik ben het gelukkig weer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet meer hoe alles nou precies in elkaar zat. En ik wil het niet weten ook
Ik vind het wel leuk zo..
Ik heb het druk met DOOL tegenwoordig
Ik kijk Yorin, ik kijk de zweedse afleveringen online (days.nu), en ik volg het van vijftv (belgie) (krijg ik opgestuurd op discs).
En dan staan er op Mal's & Val's ook nog regelmatig nieuwe fragmenten..
![]()
Maar verder kijk ik momenteel toch geen tv (ok, alleen ANTM), dus moet kunnen, toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |