abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28822329
Zeker, nu wordt het spannend
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:13:01 #102
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29015052
Echt grappig hoe ze half Salem verdacht maken. Sami, Lucas, Kate, Victor, Rex, Tony, allemaal willen ze Abe vermoorden
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_29043793
ja het wordt steeds verdachter ook allemaal
pi_29056613
Het is echt super nu
pi_29121425
Nico en Nicole

En die spuuglelijke jaren 80 trouwjurk van Hope

En wat ik raar vind: iedereen is op zoek naar Abe, maar niemand neemt even een kijkje bij zijn huis?
pi_29121607
Die Abe ligt daar nu al 3 uitzendingen half-dood in zijn eigen voortuin Hier kan zelfs de Bold nog een puntje aan zuigen!

Verder:
Nico & Nicole: Leuk!
Rex & Mimi: Geweldig hoe Rex tegen het geloof van Mimi ingaat
Tony & John: Altijd mooi
Sami: Niets mis mee
pi_29135261
pi_29138732
Geweldige foto
pi_29138936
hihi kiekeboe
pi_29165237

DOOL is echt super nu! Ik had het een tijdje niet meer gekeken, maar kzit er nu weer helemaal in!
pi_29166631
echt weer typisch DOOLs dat iedereen nu opens verdacht is
pi_29260463
Abe dood...
Lexi over haar toeren!
Nicole met haar verkeerde en domme opmerkingen
Tony
Sami
John
Roman
Bo
Hope

trouwens even voor de mensen die weten wat de uitkomst van deze storyline is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:30:30 #113
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29260960
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
echt weer typisch DOOLs dat iedereen nu opens verdacht is
Nou ja, typisch DOOLs... In ATWT proberen ze nu ook heel veel verschillende personages verdacht te maken van dezelfde moord. Komt een beetje geforceerd over altijd, vind ik.
pi_29261124
Bij DOOL bereikt het toch wel een hoogtepunt. Er liepen er daar 10 met een pistool rond ofzo.

Maar zeg me eens OnaNia, wat vond jij van de exit van onze Abraham? Wel prachtige scenes he dat hij in dat bed lag en dat hij nauwelijks kon praten, ik lachte me dood. Mhmmgrrrallemmhmm! Hahaha.
pi_29275866
Net DOOL van gister gezien...

Abe

Wat een drama zeg! Instortende Lexie, verslagen Roman.. Goed gespeeld.

Wel leuk
  zondag 31 juli 2005 @ 19:38:17 #116
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_29301467
Denk je net over het hoogtepunt heen te gaan, ligt het volgende hoogtepunt er al weer aan te komen. De volgende KAN JE NIET MISSEN afleveringen (zo als ik ze maar even noem) zijn Donderdag 11 en Vrijdag 12 Augustus, dus alweer over zo'n 1,5 week. Tot die tijd blijft het natuurlijk dramatisch goed
pi_29301566
Alsof ik ook maar één aflevering van DOOL mis ! Nooit!
pi_29365084
De kop van John
De ruzie tussen Tony en Celeste
De ruzie tussen Rex en ... de rest van de personages
Shawn en Belle
pi_29418219
Whaha

Caroline: "So, Belle wants s...."
*serveerster komt eraan*
Caroline: "Shoes?"

En Cassie die haar tieten liet zien aan Shawn! Weet je wat zo belachelijk is? Die Shawn weet dat niet maar Cassie wel; Cassie en Shawn zijn nicht en neef! Shawn is immers het kind van Bo en Cassie van Roman! Ze probeert haar familie te versieren, wat een snol!

Maar wel grappig...
pi_29422736
Oh ja, nog niet eens bij stilgestaan, dat ze neef en nicht zijn.
De familiebanden zitten dan ook nogal ingewikkeld in elkaar in DOOL

Ik zou zo graag zien dat Belle en Shawn nou eindelijk eens samen schoenen gaan kopen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29422737
aargh,

ik word dat gedoe tussen belle en shawn nu wel zat eigenlijk..
maar verder is DOOL nu weer helemaal tof!

alleen jammer dat ik de spoilers enzo al gelezen heb..
pi_29422921
ja idd wel jammer eigenlijk, ik had ook wel graag in spanning gezeten
SPOILER
pi_29423932
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:14 schreef JohnDDD het volgende:
ja idd wel jammer eigenlijk, ik had ook wel graag in spanning gezeten
SPOILER
Dat heb ik ooit gelezen, maar ik ben het gelukkig weer vergeten Ik weet niet meer hoe alles nou precies in elkaar zat. En ik wil het niet weten ook Ik vind het wel leuk zo..

Ik heb het druk met DOOL tegenwoordig
Ik kijk Yorin, ik kijk de zweedse afleveringen online (days.nu), en ik volg het van vijftv (belgie) (krijg ik opgestuurd op discs).
En dan staan er op Mal's & Val's ook nog regelmatig nieuwe fragmenten..

Maar verder kijk ik momenteel toch geen tv (ok, alleen ANTM), dus moet kunnen, toch?
pi_29424990
Koel, daar is niiiiiiks mis mee hoor.

Kijk je ook nooit ATWT? Wel eens gekeken?
pi_29426109
oooh einde was geniaal!

aargh, ik irriteer me echt verschrikkelijk aan belle.. waarom is zij ineens zo veel in beeld..
pi_29426211
Kate...[?]
waar zijn ze in Belgie?

heerlijk die afleveringen waarin half Salem met een pistool liep rond te wandelen.
prachtig gedaan....
en Abe, ach, who cares:)

en Lexie die Sami aanvloog in het ziekenhuis... zo leuk dat er gewoon steeds wat te
lachen valt
[hulde aan de introductie van Bonnie... het werd wel tijd dat Dr. Rolfe een vervanging kreeg want Bart is ook haast niet in de picture .. ]
en dan die politiemannetjes met hun stoere onderzoekje LOL
Rex is ook steeds helemaal geweldig [ Cassie krijgt wat te weinig zendtijd naar mijn idee]

zolang ik dat gezeik van Shawn & Belle en Mimi doorspoel kan er voorlopig weinig stuk aan DOOL
pi_29426777
de TV gids van volgende week bevestigt dat DOOL vanaf vrijdag 12 augustus doorgaat op RTL5 [16.15 uur]
pi_29427072
okiedokie!
op zich niet slecht te weten dat het dezelfde tijd is, dan heeft men oog gehouden voor DOOL!
pi_29427213
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:21 schreef JohnDDD het volgende:
okiedokie!
op zich niet slecht te weten dat het dezelfde tijd is, dan heeft men oog gehouden voor DOOL!
een stoere Salem Stalker promo zou geen kwaad kunnen
pi_29427653
idd Wup

misschien kun jij er één maken, jij neemt toch alle afleveringen op in avi? Zo van Abe die op zijn grasje ligt en "Ggljljgdkjgkfj" zegt, Lexie die begint te huilen, John die zegt "That girl's in trouble", Roman die zegt "Who's next?"
pi_29427907
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef JohnDDD het volgende:
idd Wup

misschien kun jij er één maken, jij neemt toch alle afleveringen op in avi? Zo van Abe die op zijn grasje ligt en "Ggljljgdkjgkfj" zegt, Lexie die begint te huilen, John die zegt "That girl's in trouble", Roman die zegt "Who's next?"
ja ik bewaar alle afleveringen vanaf de Salem Stalker op de computer
ik denk eraan om ze online te zetten maar ik heb wat bandbreedte problemen
moet nog even een oplossing zoeken
pi_29428395
het is ook niet zo gek om bandbreedteproblemen te hebben met - ik neem aan - zulke grote files
hoe groot zijn de bestanden?
pi_29431447
@JohnDDD: ATWT heb ik vroeger een poosje gevolgd. Ik vind er niks aan. Nu ook niet, totaal niet interessant.
Ik vind qua soaps alleen DOOL leuk

@Wup:Hier kun je lezen wat er nu op Vijftv gebeurt. Zelf loop ik iets van een half jaar achter namelijk. Iemand in Belgie zet de afleveringen op dvd, stuurt ze naar iemand in NL, die kijkt ze, stuurt ze weer door aan iemand anders, en dan krijg ik ze (betaal ik voor). Zit dus wat tijd tussen.
Waar ik nu ben zit Sami in de dodencel, is Nicholas Alamain (de neef van Vivian) net de serie in gekomen, zijn Austin en Carrie uit elkaar, is Hope in Gina veranderd, en is Lucas net met Nicole getrouwd
pi_29431700
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:19 schreef -Kate- het volgende:
@JohnDDD: ATWT heb ik vroeger een poosje gevolgd. Ik vind er niks aan. Nu ook niet, totaal niet interessant.
Wat is er beter aan DOOL?

Ik was vroeger wel vrij groot fan van ATWT, de verhaallijnen liepen daar vaak wat rustiger...ATWT is meer een kabbelend beekje, DOOL een soort golvend kanaal. Maar sinds kort vind ik er ook helemaal niets meer aan. Sinds die vervelende Simon, Rose, de tweelingzus van Lily, dat saaie gedoe met die Dusty enzo...ik mis de oudjes, Margo, Tom, Emma, Lucinda, en ook de gezellige verhaallijnen die er altijd waren.

Mm beetje offtopic he
pi_29432471
Ik kan niet precies uitleggen waar het nou aan ligt. Dat is met films ook zo, een film kan in wezen hartstikke goed zijn op alle fronten, maar als die film niet 'iets' met mij doet dan is het voor mij niks, of 13 in een dozijn, niks bijzonders.
ATWT spreekt me gewoon niet aan.
pi_29440083
ATWT spreekt mij juist wel aan qua gezelligheid enzo, maar de laatste tijd minder. Vroeger zag je Holden nog op de motor langs Emma's boerderij racen, dat was nog eens TV.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:02:13 #137
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_29443324
@Asylum, Belle heeft sinds ze in Days of our Lives komt altijd al veel scene's gehad, soms jammer, soms leuk. Maar sinds ze erin is zit, heeft ze bijna elk jaar de meeste scene's, of zit ze wel in de top 5 die in de meeste afleveringen heeft gespeelt, net zoals Shawn.

@Wup; hoe zet jij die afleveringen over naar avi?? Ik heb de afleveringen van Days ook op me computer staan als een VOB geloof ik, maar daarmee kan ik niks bewerken enz, en clipjes maken met moviemaker, dus kan je uitleggen hoe ik die over zet???
pi_29443661
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:39 schreef JohnDDD het volgende:
ATWT spreekt mij juist wel aan qua gezelligheid enzo, maar de laatste tijd minder. Vroeger zag je Holden nog op de motor langs Emma's boerderij racen, dat was nog eens TV.

Het is lang geleden dat ik het een tijdje volgde (meer dan 10 jaar iig), maar ook toen vond ik het niet zo geweldig. Toch bleef ik een tijdje kijken, want ik zat er nou eenmaal in Ik weet niet meer wat er zich destijds allemaal afspeelde. De personages kan ik me nog wel herinneren. En ik ergerde me dood aan Lily, ik kreeg moordneigingen van haar. Toen ik laatst tijdens het zappen even bij ATWT bleef hangen bleek ze nu een tweelingzus te hebben. Dubbel erg dus

Nee, doe mij maar DOOL
pi_29445198
woohoo nog een uur

*telt af*
pi_29446458
Rex
pi_29446538
ik wilde er net over posten
pi_29446636
Rex
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:56:56 #143
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29449712
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef -Kate- het volgende:
Rex
Wat was er gebeurd?
pi_29449983
Rex was in zijn onderbroek en op witte sokken aan het dansen voor Mimi
pi_29555408
Vandaag wordt het leuk of niet?

Trouwens, ik las een spoiler over wat er nu in Amerika gebeurt, maar het verklapt alles dus niet lezen als je aaaaalles wilt weten
SPOILER
pi_29562205
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:30 schreef JohnDDD het volgende:
Vandaag wordt het leuk of niet?

Trouwens, ik las een spoiler over wat er nu in Amerika gebeurt, maar het verklapt alles dus niet lezen als je aaaaalles wilt weten
SPOILER

wtf
pi_29562338
Het is echt hilarisch momenteel
Vooral dat einde met die baksteen en die zwart wit beelden
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_29568162
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:19 schreef -Kate- het volgende:
he dat ken ik:)
quote:
@Wup:Hier kun je lezen wat er nu op Vijftv gebeurt. Zelf loop ik iets van een half jaar achter namelijk. Iemand in Belgie zet de afleveringen op dvd, stuurt ze naar iemand in NL, die kijkt ze, stuurt ze weer door aan iemand anders, en dan krijg ik ze (betaal ik voor). Zit dus wat tijd tussen.
Waar ik nu ben zit Sami in de dodencel, is Nicholas Alamain (de neef van Vivian) net de serie in gekomen, zijn Austin en Carrie uit elkaar, is Hope in Gina veranderd, en is Lucas net met Nicole getrouwd
owww Kate kan er nog een adresje mee in de cirkel..?
Sami on deathrow is zo een tof deel.... en Nicole die Lucas nog een beetje extra aan het zuipen brengt.......

ik liep een beetje achter maar hier alsnog het Sexy Rex filmpje
DOOL, 6 oktober 2003, Sexy Rex

ik vind Maggie echt zo tof nu ze in de schijnwerpers staat, de eerste keer dat ik Lexie wel wist te waarderen was met die hypnose, prachtig.
en constant die hele stoet verdachten tegelijk de hort op, het is echt zo leuk allemaal.

& Mag Mimi erg dood please..........
ik vind het zo zonde van Eric Winter.....
Rex & Nicole zou een leuk koppel zijn....
pi_29568299
ow en vergeet niet de recorder te herprogrammeren:
vanaf morgen wordt DOOL uitgezonden op RTL5 [ ipv yorin wat dan RTL7 heet]
pi_29571580
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:08 schreef Wup het volgende:

owww Kate kan er nog een adresje mee in de cirkel..?
Sami on deathrow is zo een tof deel.... en Nicole die Lucas nog een beetje extra aan het zuipen brengt.......
Als je interesse hebt kan ik ze wel aan je doorsturen. Tegen betaling, want ik leg er zelf ook aardig wat voor neer
quote:
ik liep een beetje achter maar hier alsnog het Sexy Rex filmpje
DOOL, 6 oktober 2003, Sexy Rex

Super!! Het meest geweldige stukje DOOL ever!
* -Kate- kijkt er nu de hele tijd naar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')