Sami was lachwekkendquote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef Wup het volgende:
Sami met die megafoon was weer helemaal grappig, jammer dat die scene zo kort was
ik heb me ook weer om Bonnie vermaakt
Welke bart is dat precies danquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
ik wil Bonnie+Bart
Bart hoort gewoon bij die familie
ze moeten uit laten komen dat Bart de vader is van Mimi ofzo
jaaa perfect koppelquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
ik wil Bonnie+Bart
Bart hoort gewoon bij die familie
ze moeten uit laten komen dat Bart de vader is van Mimi ofzo
Aha, nu weet ik hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
@Marli: Bart is de knecht van Tony............
ik ben nogal voorstander van Kate, grote Lauren Koslow fanquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:17 schreef JohnDDD het volgende:
Dank.
Idd jammer dat die scene in twee seconden begon en stopte.
Ik vind Kate en Roman als karakters en personen niet leuk, en Marlena en Tony wel, dus ik vind het ook jammer.
ik vond Josh Taylor geweldig als Jack McKay [ beverly hills 90210]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:19 schreef JohnDDD het volgende:
Josh Taylor mag van mij meteen weg!
Ik hoop dat Bart ooit de vader van Mimi blijkt en dat ze dan een Biderbeck & Daughter (bart heet Biderbeck) detective-bureau beginnen! kun je ej dat voorstellen, bart en mimi samen aan het speuren?
Ach ik vind de meeste allemaal wel geweldig, maar Hope, Bo en Sami steken er echt boven uit. Bo en Hope omdat ze steeds geweldig om te zien zijn, samen of alleen. En Sami, heel fout, maar heeft grote mond maar klein hartje,quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef JohnDDD het volgende:
over het algemeen houd ik alleen van die langdurige familiekarakters
hope, bo, lucas, sami vind ik geweldig omdat sami een brady en een evans is, lucas een horton en een roberts, bo een kiriakis en een "brady", en hope een horton.
ook hun ouders e.d. vind ik tof in de serie.
ik geef dan weer minder om die losse karakters.
hmz, ik geloof dat die families me niet zoveel uitmaken [ hoewel in Salem ongeveer iedereen familie van elkaar is]quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef JohnDDD het volgende:
over het algemeen houd ik alleen van die langdurige familiekarakters
hope, bo, lucas, sami vind ik geweldig omdat sami een brady en een evans is, lucas een horton en een roberts, bo een kiriakis en een "brady", en hope een horton.
ook hun ouders e.d. vind ik tof in de serie.
ik geef dan weer minder om die losse karakters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |