zeker!!!quote:Op zondag 27 november 2005 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
ja klopt
ik vond hem alleen wel stoer met die moordenaar
Ik heb gelukkig niks gemistquote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
welek aflevering hebben jullie gemist door sneeuw?
Ik probeerde je te mailen, maar die mail kreeg ik weer terug. Mijn mailadres staat weer in profielquote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
[offtopic] @ Chuva, help ik kan je niet meer bereiken [/offtopic]
Oude Sami? Bedoel je een andere dan Alison Sweeney? Of bedoel je haar oude karakter?quote:Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker!!!
wie is jouw alltime fav?
(ik ben enorm fan van celeste, stephano en de oude sami!)
hele artikelquote:Altijd al willen weten wat er ging gebeuren?? Nu is het mogelijk!!
Wil jij nou ook wel eens weten wat er gebeurde nadat Tv1 stopte, en tussen 1999 en 2002 dan is dit je kans. Wij bieden de eerste box Dvd's aan (deze bevat 5 dvd's met in totaal 23 afleveringen in goede kwaliteit). De Dvd box kunt u kopen door Dit Forumulier in te vullen. Je krijgt een reactie via de email terug. Voor vragen kunt u altijd mailen naar daysofourlivesfanclub@hotmail.com
Jaaaaquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:14 schreef JohnDDD het volgende:
wij hebben ook sinterklaas zaterdag
ach weet je wat, onze families kunnen het wel samen vieren!
en daarna
brengen we natuurlijk onze DOOL-huwelijksnacht door
een groot John&Marlena-dekbed
een portret van Tony boven het bed
een Roman-kussen
En de DOOL-muziek natuurlijk op de achtergrondquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
JaaaaEn Bo & Hope posters enzo ..
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En de DOOL-muziek natuurlijk op de achtergrond
dan smeer ik je in met Bo&Hope-massage-olie (dan heb ik speciaal een foto van ze op het potje geplakt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dool kijken
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:07 schreef lugum het volgende:
goh intussen is er in deze topic ook al een soap aan de gang![]()
goh daar was ik nou niet zelf opgekomenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je sig: een tip, zoek een leuke vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |