Klopt, nu weet ik ondertussen wel dat Sami Kate niet mag, is nog wel aardig om te zien enzo, maar duurt nu echt te lang ..quote:Op maandag 21 november 2005 21:23 schreef MasterHarmony het volgende:
Geweldige afleverig weer, vooral dit keer met Mimi en Bonnie!!!! Ik begin met mateloos te irriteren aan dat stomme gezeik van Samantha Brady!!! die vendeta tegen Kate eugh!!!
Was hij dat echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:36 schreef JohnDDD het volgende:
gisteren trouwens mooi
de make-up van Shawn Sr. en Will!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar vertel niet of het waar is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:58 schreef lugum het volgende:
het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging toch een beetje kijken ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
nog 3 daagjes! en dan weet je hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Ik ging toch een beetje kijken ..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het was...daar was Victor toch achter gekomenis het dan toch iemand anders...SPANNEND !!!
Gheghe, ja vind dat het nu wel x tijd word dat ook ik weet over wie hier gepraat wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van jouquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef MasterHarmony het volgende:
van welke reactie?? die van mij of die ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo heb je wat meer namen
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef lugum het volgende:
ja of het is :hahaha nou ik weet wie het is maar dat wil niet zeggen dat ik net die naam die ik genoemd heb het ook is, het is om de spanning erin te houden, voor degene die het nog niet weten of willen weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo heb je wat meer namen![]()
aaarrghh !! Ik wacht wel tot vrijdagquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:27 schreef MasterHarmony het volgende:
[..]
hahaha nou ik weet wie het is maar dat wil niet zeggen dat ik net die naam die ik genoemd heb het ook is, het is om de spanning erin te houden, voor degene die het nog niet weten of willen weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef JohnDDD het volgende:
ik help het je hopen
anders lezen we morgen in de krant:
"ManVrouw klaagt Erwin Kroll aan om door sneeuw gemiste soap"
Van mij krijgen ze meerdere klachten, mis sowieso al 3 soaps danquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef JohnDDD het volgende:
ja idd
van al die drie mensen die DOOL kijken
Hahaha, en dan heb ik al het WK turnen gemist vanochtend [was lekker vroeg thuis, wilde het gaan kijken maar het weer liet dat niet toequote:
gheghe, wilde net zeggen dat ik eerder was tot ik je edit zagquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef lugum het volgende:
is iedereen in shock,omdat niemand nog wat zegt?![]()
het bleef spannend ondanks dat ik al wist wie het was.heel goed einde.![]()
(heeft iemand het nog opgenomen en kan die het ergens uploaden?)
edit:oh marlii is me voor![]()
Precies, ze had niet eens een doktersjas aan toen ze met John praatte !! Of ze kleed zich 3x om voordat ze de daad doetquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef lugum het volgende:
handschoenen en een doktersjas. ze kan zich wel heel snel omkleden ja
Het moorden bedoel je ??quote:
Nee ik ook niet !! Vooral omdat ze dan ook Roman en Cassie vermoord heeft, terwijl ze toch wel een diepe band met ze had !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef lugum het volgende:
toch weet ik nog steeds niet wat haar motief is![]()
Klopt wel, wij gaan nu meer zien van haar, terwijl de anderen nog steeds niet weten wie het isquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef JohnDDD het volgende:
het is wel leuk want vanaf nu zien we marlena echt in beeld terwijl ze probeert dit verborgen te houden
Dat heb ik nou nooit gezien, moet wel leuk geweest zijn ofniet ?quote:
ja dat was wel leuk en net zo spannend als nu, daardoor ben ik ook begonnen met het kijken naar daysquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Dat heb ik nou nooit gezien, moet wel leuk geweest zijn ofniet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
over het motief van marlena kan ik het volgende zeggen:Ook niet aan het einde van deze verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, dan moet ze wel onder invloed zijn ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef -Marlii- het volgende:
Hahaha, ik denk andersom, want Belgie loopt 2 jaar achter op de afleveringen in Nederland als ik me niet vergis
Ik niet, moet nu achter haar motief komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:31 schreef Smittend het volgende:
Aha... het was dus Marlena !! Dan kan ik weer rustig slapen.
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef lugum het volgende:
en afwachten wie er nog meer vermoord word(en)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Marlena heeft wel degelijk alle "moorden" gepleegd, maar weet ze het zelf wel? denk ik nu!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
Ik weet het niet, denk ergens diep van binnen dat het iemand anders is, maar dat Marlena alleen Tony dood wilde, dus dit kwam haar wel goed uit ..
je mag gerust een beetje hierheen sturenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja
je sig, als je de hele dag in de sneeuw hebt gezeten wil je dr graag vanaf![]()
Kan bijna niet verderquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef lugum het volgende:
[..]
je mag gerust een beetje hierheen sturen![]()
. en je moet ook niet in de sneeuw zitten
je moet sneeuwpoppen maken,sneeuwballen gooien, langlaufen....
zit je ver in het oosten? dan heb je geluk gehad dat de stroom niet uitviel (tijdens days)
Helemaal Stephen Kings: Carrie !!quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:40 schreef MasterHarmony het volgende:
jah bloed vanuit die emmer!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Aankomende week in DOOL:
-Nicole wordt gearresteerd
-Will vertelt zijn moeder dat ze gewoon bang is om afgewezen te worden
-Celeste stort haar hart uit bij Marlena
-Marlena wordt herkend door de agent bij Tony's kamer
-Marlena besluit John te vertellen dat zij de moordenaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt weer spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |