Als je je tijdens de stemperiode bedenkt, dit gaarne in een nieuwe post melden, anders wordt het niet opgenomen.quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
Wat mij betreft niet, ik tel gewoon het aantal stemmen per persoon per trofee.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik weet niet voor alle awards een user. Maar dat is vast niet erg?
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef Chewie het volgende:
Mag je alleen users van Fok! nomineren?![]()
![]()
Lijkt me voor dit topic niet nodig (of verplicht).quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
TS begint?
Je doet er verstandig aan dit niet zo serieus te nemen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef JohnDope het volgende:
De Folkert van der G prijs kan er ook nog wel tussen, prijzen voor typetjes als sch, mensen die alles weten recht te praten wat krom is, maar wat voortkomt uit een anti-massa-obsessie.
insgelijks. maar hij past wel op nummer 20.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je doet er verstandig aan dit niet zo serieus te nemen.
Ben even een access-database hiervoor aan het maken.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
TS begint?
Nuh, maar ik weet zelf nog niet wat ik zou kiezen, laat dus iemand maar beginnenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lijkt me voor dit topic niet nodig (of verplicht).
Of een Herman Heinsbroek-trofee, voor mensen die ongeïnformeerd en ongeletterd komen meeblaten over politiek.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef JohnDope het volgende:
De Folkert van der G prijs kan er ook nog wel tussen, prijzen voor typetjes als sch, mensen die alles weten recht te praten wat krom is, maar wat voortkomt uit een anti-massa-obsessie.
Of een Gilles de la Tourette-trofee voor mensen die in eens in een discussie beginnen te schelden.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of een Herman Heinsbroek-trofee, voor mensen die ongeïnformeerd en ongeletterd komen meeblaten over politiek.
V.
Volgens mij gaat hij voor de Jan Marijnissen trofee gezien zijn laatst gestarte topic in POLquote:Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Verbal. Goed dat je even langskomt dan zijn er meteen weer wat awards voorzien van een naam.
Die trofee kan er idd ook wel bij.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef Chewie het volgende:
Volgens mij gaat hij voor de Jan Marijnissen trofee gezien zijn laatst gestarte topic in POL![]()
Ah, je voelt je aangesproken. Bij de weg: Georges Edouard was geen politicus, maar een neuroloogquote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Of een Gilles de la Tourette-trofee voor mensen die in eens in een discussie beginnen te schelden.
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Het klinkt wel alsof jij je aangesproken voelt.quote:
quote:20 De Femke Halsema trofee - SHE(blijft een bitch)
21 De Thom de Graaf trofee, voor de user die het meest sneu is behandeld - Sidekick
22 De Alexander Pechtold trofee, voor de user met de grote bek zonder iets te bereiken - Meki
23 De Ayaan Hirsi Ali trofee, voor de user die het langst over een onderwerp blijft zeiken - BSB, toepasselijk
(kan gedeeld worden met de Geert Wilders troffee)
24 De Martin Bril trofee, voor de user die het meest achter de feiten aanloopt - RQ
Ik ben je helemaal vergeten, Ik geef jou de Remco Campert trofeequote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:51 schreef Tafkahs het volgende:
Ik ben je helemaal vergeten, Ik geef jou de Remco Campert trofee![]()
quote:Zijn werk wordt gekenmerkt door het gebruik van spreektaal, een lichte ironie en een scherpe observatie.
Nee, voor de user die te koop isquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:54 schreef Tafkahs het volgende:
Nee, voor de user die te koop is
lulquote:Op donderdag 3 november 2005 16:58 schreef du_ke het volgende:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Heel lastig maar ik ga voor rm_rf combinatie van veel dossierkennis samen met het goed onder woorden kunnen brengen.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.PberendsLeuke topics, prima gozer maar niet geschikt voor discussies.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Close call met een aantal prima kandidaten, rm_rf, freako, Kozzmic, floripas, zakjappanertje en zelfs McCarthy scoren hoog maar als winnaar neem ik Freako.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.J_d_W De meeste topics in de beste reeks lijkt me duidelijk.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. MonidiquePuur om Yohen te pesten.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Weinig aanwezig maar jong en inhoudelijk wel goed volgens mij Toad
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Sjors!
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Oei Echt erg missen doe ik ze misschien niet maar Aaah, Lemmeb en sjun brachten wel leven in de brouwerij, kozzmic vertoont zich hier ook te weinig en rechste_mensen is volgens mij zelfs helemaal verdwenen maar als Groninger is het enig juiste antwoord Ype
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.Sigme Zo zijn die twee ook eerlijk verdeeld.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Sigme Die heeft namelijk lammetjes.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. tja dat type is erg populair momenteel maar van mij mag McCarthy winnen die is namelijk tegen werkelijk alles.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob wolffje mag deze winnen ook al een goede kandidaat voor de Luns trofee.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Dog en Drugshond maken hier goede kans maar D_o_Gwint.
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Postuum voor Speedfreak1
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak ryan3
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent McCarthy Had al z'n grieven ook wel in 2 ipv 200 topics kwijt gekund/
De Femke Halsema trofee - Omdat hij zo van haar houdt en ik hem toch moet nomineren MrX1982
De Thom de Graaf trofee, voor de user die het meest sneu is behandeld - Sidekick
De Alexander Pechtold trofee, voor de user met de grote bek zonder iets te bereiken - Wolffje Denk dat alle truken op de veluwe onderhand in hun broek schijten van je cape en kkk kruis.
De Ayaan Hirsi Ali trofee, voor de user die het langst over een onderwerp blijft zeiken - Eey alweer MrX1982 Met het OV als principe is niets mis hoor je me.
De Martin Bril trofee, voor de user die het meest achter de feiten aanloopt - Pberends voor P inderdaad.
Nog fout gespeld ookquote:Op donderdag 3 november 2005 17:06 schreef du_ke het volgende:
Ben je vaker dronken dan drugshond of d_o_g? Maar ik heb al een edit voor je
.
Pas maar op hoor je hebt zo de Melkert trofee te pakkenquote:
De Femke Halsema trofee voor de user die het meest moreel verontwaardigd is over zelfs de kleine dingen?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef Tafkahs het volgende:
De Femke Halsema troffee, wie krijgt die?![]()
Het lijkt me het eerlijkst als iemand anders de omschrijving verzint.
heumeuquote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Falco het volgende:
Ik stem niet op alle trofeeën hoor.
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - RM-rf
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - SCH
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - Freako
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - BHFH
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - RM-rf
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). -Pberends
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - Pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Sjun
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. - Lodewijk Napoleon
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Conflict
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - Gelly
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - Gelly
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - Lionsguy
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - V.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. -Sidekick
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent PBerends
20 De Femke Halsema trofee - SCH
22 De Alexander Pechtold trofee, voor de user met de grote bek zonder iets te bereiken - Meki
24 De Martin Bril trofee, voor de user die het meest achter de feiten aanloopt - Gelly
elk wissewasjequote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De Femke Halsema trofee voor de user die het meest moreel verontwaardigd is over zelfs de kleine dingen?
Sorry dude, ik had ook iemand anders kunnen noemen, maar jij kwam bij mij als eerste op...quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). -Yildiz
[..]
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. - Yildiz
[..]
Ik voel me gevleid.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
9. Peter R De Vries Trofee - Yildiz
[..]
De Alexander Pechtold trofee, voor de user met de grote bek zonder iets te bereiken - Yildiz
[..]
sorry dan, maar het klopt nietquote:Op donderdag 3 november 2005 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry dude, ik had ook iemand anders kunnen noemen, maar jij kwam bij mij als eerste op...
Hoho, ik drink tijdens werk ook hoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef du_ke het volgende:
Je eerste beugel pas om half 10! Je bent laat dog
. Ik zal je nominatie ongedaan moeten maken vrees ik
.
Volgens mij later dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef dVTB het volgende:
Goh, de verkiezing is wel vroeg begonnen dit jaar, zeg...
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt met mijn superieure programmeerskillsquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:14 schreef du_ke het volgende:
Ah dan heb je wat te doen straks RQ.
Ik heb het ook even in de openingspost gezet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef RichardQuest het volgende:
Overigens, wijzigingen graag in een nieuwe post
Had ik al gedaan. Nu staat het er dubbelquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb het ook even in de openingspost gezet.
Nee, hoor, ik ben niet jaloers op, met alle respect, een omgevallen boekenkast.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef Pracissor het volgende:
Het valt me wel op dat Ryan3 zichzelf zelfs in dit topic genoodzaakt ziet om zich te verdedigen, zichzelf op te hemelen en op anderen te zeiken. Heel verhaal over RM-RF (jaloers?) en Sjun (beide zijn geobsedeerd met elkaar).
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik ben niet jaloers op, met alle respect, een omgevallen boekenkast.. En de kritiek, mocht je dat soms bedoelen, dat ik wellicht een beetje 'verzuurd' ben geraakt is op zich niet geheel onjuist. Misschien zijn ik en anderen net een paar keer te vaak voor pedofiel enz. (icm photo) uitgemaakt hè. Kan gebeuren. Ik denk trouwens dat dit tevens de opmerkelijkste introductie is geweest op Fok! dit jaar: hate talk, zoals dit in de VS genoemd wordt. Het geeft eens te meer aan dat discussies hier in de richting gaan van een waardenbotsing. Wat dat betreft wil ik de Ann Coulter trofee introduceren voor de user/users die zich het afgelopen jaar heeft/hebben onderscheiden in hate talk. De nominatie gaat wmb naar Aaahluuusjuuunfreak1.
Lijkt me een redelijk ongefundeerde mening, lichtelijk bevooroordeeld wellicht? Iig vonden die alte Kameraden aan de andere kant me blijkbaar belangrijk genoeg om mij praktisch bij ieder syllabel die ik uitte alhier te betichten van pedofilie en/of nazisme, naast in de zelfverkozen rol van martelaar voor het vrije woord en wat al niet meer te schieten. Ach, en als dan af en toe reactief reageert...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:31 schreef Pracissor het volgende:
Kijk, wanneer je nog steeds elke dag opstaat met allerlei frustraties adviseer ik je om er zelf topics in R&P over te openen. Volgens mij is het nog steeds niet tot je door gedrongen dat niemand je belangrijk genoeg vindt om dit elke keer aan te horen (inclusief het aanverwante inkapselen van jouw eigen rol en je zelfverheerlijking)
Niet om het 1 of ander maar jij praat "hier" meer over "daar" dan zij "daar" over "hier".quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijk ongefundeerde mening, lichtelijk bevooroordeeld wellicht? Iig vonden die alte Kameraden aan de andere kant me blijkbaar belangrijk genoeg om mij praktisch bij ieder syllabel die ik uitte alhier te betichten van pedofilie en/of nazisme, naast in de zelfverkozen rol van martelaar voor het vrije woord en wat al niet meer te schieten. Ach, en als dan af en toe reactief reageert...
Reactief vaak hè. Ik kon mijne kont niet keren of ene smart ass (m/v) in pol-sc confronteerde me er weer mee. Maar anyway, de kritiek is niet per se ongerechtvaardigd, mits men de proportionaliteit niet uit het oog verliest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar jij praat "hier" meer over "daar" dan zij "daar" over "hier".
Daarvoor hoef je alleen maar je reacties van de afgelopen weken (maanden?) in de SC te lezen.
Ik kom eigenlijk 'pas net kijken' in POL, dus af en toe staat er een ' - 'quote:Op donderdag 3 november 2005 18:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gevleid.![]()
ik zal zo even mijn lijstje maken.
Inderdaad, de hoeveelheid reacties is een beetje lafjesquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef RichardQuest het volgende:
Geef mij meer lijstjes
De Elco Brinkman, Roel Pieper, Ad Melkert en Strom Thurmond-trofeeën zijn close. Joop Glimmerveen staat op 5-5 (DrW en McC)
Zo'n reactie had ik van jou wel verwacht, ja.quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Mag men een keer ad hominem....
Thanks, ergens tussengewrongen worden is altijd fijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ken jou niet eens, zakjapannertje.. Zonde dat ik Harry niet ergens tussen heb kunnen wringen trouwens.
Du_ke, Harry en Monidique zijn toch wel sympatieke users eigenlijk...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:36 schreef zakjapannertje het volgende:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. BHFH
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. McCarthy
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". RM-rf
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sidekick
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. HiZ
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Tarak
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Harry_Sack
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.sigme
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Pool
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.DionysuZ
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.CANARIS
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Lionsguy18
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Monidique
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user nikk
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ryan3
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent SANCTAsimplicissimus
Jullie 3 zijn eigenlijk een aparte categorie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Thanks, ergens tussengewrongen worden is altijd fijn
Verzin er gerust categorieen bij, deed ik ook voor Drugshond enzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie 3 zijn eigenlijk een aparte categorie..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie 3 zijn eigenlijk een aparte categorie..
Deed ik ook voor aaahluuusjuuuunfreak1, nl. de Ann Coulter trofee, maar dat ging mooi niet door volgens RQ.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Verzin er gerust categorieen bij, deed ik ook voor Drugshond enzo
De POL-verkiezing 2005quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deed ik ook voor aaahluuusjuuuunfreak1, nl. de Ann Coulter trofee, maar dat ging mooi niet door volgens RQ.. De gezelligste user van POL, G-B, vond me er maar een zeur mee...
Weet ik, ik heb ook gepitched met een nieuwe categorie, hiermee, maar dat is, na ene oprisping door Prac(s)issor wreed afgestemd door RQ...quote:
het lot van de mannetjesaap...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb ook gepitched met een nieuwe categorie, hiermee, maar dat is, na ene oprisping door Prac(s)issor wreed afgestemd door RQ....
Alpha-male idd.quote:
quote:Bjork -HUMAN BEHAVIOUR
If you ever get close to a human
And human behaviour
You'd better be ready to get confused
There's definitely no logic
To human behaviour
But yet so irristible
There's no map
To human behaviour
They're terribly moody
Then all of a sudden turn happy
But, oh, to get involved in the exchange
Of human emotions is ever so satisfying
There's no map
And a compass
Wouldn't help at all
Human behaviour
Je kunt niet als er al tien lijsten binnen zijn, het spelletje veranderen, Ryan3. Volgend jaar beter.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deed ik ook voor aaahluuusjuuuunfreak1, nl. de Ann Coulter trofee, maar dat ging mooi niet door volgens RQ.. De gezelligste user van POL, G-B, vond me er maar een zeur mee...
Waar heb je het over?quote:Op maandag 7 november 2005 23:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo'n reactie had ik van jou wel verwacht, ja.
(bestuurlijke vernieuwingen)quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt niet als er al tien lijsten binnen zijn, het spelletje veranderen, Ryan3. Volgend jaar beter.
De zuurheid gutst bij jou ook uit elke porie is het niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
pberends - zo'n iemand die denkt dat hij alles moet zeggen wat hij denkt
quote:pberends - zo'n iemand die denkt dat hij alles bespreekbaar is
Heb ik alquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pas als jij je lijst hebt geplaatst
quote:
quote:7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Sidekick
Dankjewel esgeehaa, voor je contradicties hequote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/774075/5/25#32155279]donderdag 10 november 2005
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
[b]Tafkahs
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Tafkahs
Over het algemeen waren de mods oorspronkelijk users die niet al te veel te melden haddenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dankjewel esgeehaa, voor je contradicties he![]()
het komt zeker door dat tuigje van kraker Bart he?
Maar, goede SCH, het is ook niet altijd even makkelijk he. Vergeet niet dat je een streepje voor hebt met je radio 1 achtergrond. Je kunt het je waarschijnlijk niet voorstellen, maar hele volksstammen lezen de Spits en / of de Metro.. omdat zij de telegraaf te vies om aan te pakken vinden, of omdat zij mogelijk in een apathie vervallen, dat rechts stemmen de enige logische oplossing lijkt in hun vooruitzicht. Ook die mensen zijn belangrijk om zich bewust te laten worden van het feit dat zij een mening mogen hebben, toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Over het algemeen waren de mods oorspronkelijk users die niet al te veel te melden hadden![]()
quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Sizzler
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. SCH
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Johan de With
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Pberends
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sjun
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Keromane
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Monidique
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Sjun
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Klemvast
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Rita Verdonk Mwanatabu
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Sjun, Lucida en Aaaaah
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Calvobbes
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Degroeneridder
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Kirmizibeyaz / Akkersloot
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt ?
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Ryan3
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ryan3
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Floripas, maar dit valt in POL eigenlijk wel mee.
Ik heb alweer spijtquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
George-Butters, Floripas, Sickie, RichardQuest en SCH bedankt voor de nominaties![]()
![]()
You're welcome.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
George-Butters, Floripas, Sickie, RichardQuest en SCH bedankt voor de nominaties![]()
![]()
quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Vhiper
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Lord Veterani
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Kaalhei vooral vanwege zijn economische kennis.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
BHFH
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Sjun en Lucida
ExtraWasKracht is een goede mod.
Pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Lemmeb Sjun en PJO
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
Floripas
Gia
Dora van Crizdak
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
SCH
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Thabit
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Lionsguy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Bansheeboy
16. Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Ryan3
17. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak.
Ryan3
18. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
pberends
quote:11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Parabola, en ook Kozzmic zijn het afgelopen jaar veel te weinig in POL geweest.
Wat? Kozzmic zit vooral op de FP en Parabola in C&H. En ze zijn nauwelijks aanwezig in POL. Voldoet het niet aan je verwachtingen?quote:
Je moest eens weten wat een aanwinst ik voor dat knullige forumpje van je zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat? Kozzmic zit vooral op de FP en Parabola in C&H. En ze zijn nauwelijks aanwezig in POL. Voldoet het niet aan je verwachtingen?
En dan POL laten afzakken tot een FP kloon #2 na NWS?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een aanwinst ik voor dat knullige forumpje van je zou kunnen zijn..
Wat is er mis met de FP?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En dan POL laten afzakken tot een FP kloon #2 na NWS?
Als jij dat wil.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Yildiz het volgende:
RQ, krijgen we ook een heel overzicht, wie hoeveel stemmen heeft gehad etc?
Volgens mij bedoelde hij het overzicht ná de sluiting van de stembus. In ieder geval, dat is mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:18 schreef Sidekick het volgende:
Tussentijdse overzichten zijn als peilingn op de verkiezingsdag: het zal de verkiezing verstoren.
Waarom niet, bedanktquote:
Oei, ik vind verkiezingen altijd zo moeilijk. Gelukkig mag ik hier eerst eens bestuderen wat anderen kiezenquote:Op maandag 14 november 2005 09:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Fijne vakantie gehad? Er staan meteen alweer bezigheden op je te wachten:De POL-verkiezing 2005
![]()
En bomen! Zo'n 25 meer dan honderd jaar oude eiken & 13 (nieuw geplantte) hoogstamfruitbomen.quote:duke:
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Sigme Die heeft namelijk lammetjes
quote:EW:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - Parabola vind ik een goede, maar die zie ik te weinig om echt wat over te kunnen zeggen. Daardoor kies ik voor sigme. Zij weet duidelijk haar standpunt uit te dragen en volhardt in het verdedigen ervan.
Toch wel hoor. Ik wist niet van deze verkiezing, maar ik profileer niet naiefquote:Chewie
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - sigme Volgens mij gaat ze hier niet zo blij mee zijn
quote:Floripas
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Sigme, sorry, girl. Ik kan me geen mening van je herinneren, wel een boel stoutigheden, die ik trouwens met evenveel graagte tot me neem.
quote:20. Wouke van Scherrenburg Trofee - User waarvoor je wel eens zou willen koken. Ryan3, sigme, en bovenal, Lord Vetinari
Danku!quote:Sickie
- Sigme, inhoudelijk, rustig, gezellig en kennelijk niet van d'r stuk te brengen. Weet emoties te scheiden van discussies.
Drammert! De deadline is eind van deze maand, nietwaar? Vandaag kwam ik er niet aan toe. Ik kom wel over de brug, uiteindelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef George-Butters het volgende:
Sigme, waar blijft jouw nominatielijst?
Ik mag altijd wel graag reacties van ExtraWaskracht lezen.quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Pfff. Die negeer ik altijd. Geen idee.quote:2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
RM-rf. Ik heb persoonlijk erg moeten lachen om dit topic. Luxemburg, EU versus VS. McCarthy had geen schijn van kans.quote:3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
pberends. Vooral het laatste jaar ofzo is zijn openingspostniveau aardig gestegen, vind ik. Geen foto's meer met daaronder alleen wat smileys.quote:4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Rm-rfquote:5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Geen idee. En vaak wordt er toch weer iemand moderator die je totaal niet verwacht.quote:6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
George-Butters.quote:7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Kozzmic en Parabola mogen wel weer eens wat vaker opduiken.quote:8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
LodewijkNapoleonquote:9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
Rare trofee. Geen nominatie.quote:10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Bij NWS en C&H lopen er wel wat rond. Ik nomineer nu Dagonet.quote:11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Du_ke. Volgens mij is dit al de derde keer in successie dat ik hem hiervoor nomineer.quote:12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
SCHquote:13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
McCarthyquote:14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Geen nominatie. Die zitten toch meer op de FP of in NWS.quote:15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
George-Buttersquote:16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
McCarthy. Discussieert soms zo negatief.quote:17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
BHFH. Maar het zijn wel leuke topics.quote:19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
- There is no beer -quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:49 schreef sigme het volgende:
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Geen, allemaal grootspraak. Keurige jongens met een kopje thee, die SC'ers.
normaal gesproken lees ik zijn berichten nooit, VEEL te lang maar nu vond ik dat ik ze toch even moet doorbladeren. Hier begint de onzin van die gast al:quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef freako het volgende:
RM-rf. Ik heb persoonlijk erg moeten lachen om dit topic. Luxemburg, EU versus VS. McCarthy had geen schijn van kans..
Dit wordt helemaal niet meegerekend met het nationaal product van lux.quote:Zouden deze mensen (en hun gezinnen), die dus ook grotendeels het BNP van l'burg genereren,
Ik geloof niet dat je je hier hoeft te verdedigen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef McCarthy het volgende:
blablabla
RQ heeft wel een punt, ik ben reuze benieuwd, en met mij waarschijnlijk half POL, hoe jou lijstje er uit ziet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef McCarthy het volgende:
-verhaal-
quote:Op zondag 20 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de huurmarkt is niet vrij, de onderwijs markt is niet vrij, de zorgmarkt is niet vrij.
In de POL verkiezing hebben we helaas geen award voor de user die de feiten het best kan verdraaien anders zou ik jou daar zeker voor nomineren.
Heb je nog niet genoeg nominatiesquote:Op zondag 20 november 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
suggestie voor een nieuwe award (voor 2006): de award voor de user die de feiten het best kan verdraaien.
Nee. En ga ik niet doen ookquote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Heb jij nog geen lijstje ingevuld?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef zakjapannertje het volgende:
de Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt wil ik wijzigen, dit jaar wil ik hem aan George-Butters geven ipv Monidique
quote:Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - RQ
Daarom is het een trofee voor de grootste xenofoob, neem de naam van de trofee niet al te serieus.quote:Deze trofee boycot ik, xenofoob is niet hetzelfde als neonazi.
toelichting bij 8)quote:Op woensdag 30 november 2005 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
Wat heb je veranderd?
Ik ken dat:quote:Op woensdag 30 november 2005 17:25 schreef McCarthy het volgende:
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. du_ke. lijkt me best sympathiek, maar hij reageert iets te vaak met een enkel regeltje.
ik haalde jullie vroeger nog wel eens door elkaar
allebei begin met een D, username 5 acii character
lastig hoor
tip: kijk ook eens naar iemands avatar.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:25 schreef McCarthy het volgende:
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. du_ke. lijkt me best sympathiek, maar hij reageert iets te vaak met een enkel regeltje.
ik haalde jullie vroeger nog wel eens door elkaar
allebei begin met een D, username 5 acii character
lastig hoor
doe ik zelden, ik lees gewoon de tekst.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef DaveM het volgende:
[..]
tip: kijk ook eens naar iemands avatar.
volgens mij is du_ke'szone gesloten voor milieuvervuilende auto's.
![]()
ik denk dat ik maar eens die onderste als avatar ga nemen, gewoon om mensen in verwarring te brengenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:33 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ken dat:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:En van je Hella Holla houdt er de moed maar in. Houdt er de moed maar in, houdt
er de moed maar in!
Als je op Gas of waterstof rijdt kunnen we verder pratenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef DaveM het volgende:
[..]
tip: kijk ook eens naar iemands avatar.
volgens mij is du_ke'szone gesloten voor milieuvervuilende auto's.
![]()
Pfff, twee klikjes...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef Tafkahs het volgende:
Oeh, allemaal wijzigingsvoorstellen, RIchardQuest zal wel gelukkig zijn nu..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |