abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32317182
schop.

Klapvee, stemmen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 16 november 2005 @ 16:29:42 #152
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32317961
Sigme, waar blijft jouw nominatielijst?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32321568
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef George-Butters het volgende:
Sigme, waar blijft jouw nominatielijst?
Drammert! De deadline is eind van deze maand, nietwaar? Vandaag kwam ik er niet aan toe. Ik kom wel over de brug, uiteindelijk
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 17 november 2005 @ 11:58:51 #154
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32339019
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef RichardQuest het volgende:
schop.

Klapvee, stemmen.
Jaja, komt eraan. Dit weekend. Denk ik.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:33:12 #155
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32381363
quote:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Ik mag altijd wel graag reacties van ExtraWaskracht lezen.
quote:
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Pfff. Die negeer ik altijd. Geen idee.
quote:
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
RM-rf. Ik heb persoonlijk erg moeten lachen om dit topic. Luxemburg, EU versus VS. McCarthy had geen schijn van kans. .
quote:
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
pberends. Vooral het laatste jaar ofzo is zijn openingspostniveau aardig gestegen, vind ik. Geen foto's meer met daaronder alleen wat smileys. . . . BHFH is net daarachter als tweede geeindigd. Goede topics laten je de zaak ook eens van een andere kant bekijken, en originele invalshoeken hebben deze heren wel.
quote:
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Rm-rf
quote:
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
Geen idee. En vaak wordt er toch weer iemand moderator die je totaal niet verwacht.
quote:
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
George-Butters.
quote:
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Kozzmic en Parabola mogen wel weer eens wat vaker opduiken.
quote:
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
LodewijkNapoleon
quote:
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Rare trofee. Geen nominatie.
quote:
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Bij NWS en C&H lopen er wel wat rond. Ik nomineer nu Dagonet.
quote:
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Du_ke. Volgens mij is dit al de derde keer in successie dat ik hem hiervoor nomineer.
quote:
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
SCH
quote:
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
McCarthy
quote:
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Geen nominatie. Die zitten toch meer op de FP of in NWS.
quote:
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
George-Butters
quote:
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
McCarthy. Discussieert soms zo negatief.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. Sidekick. Sinds mensenheugenis
quote:
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
BHFH. Maar het zijn wel leuke topics. . En dat is ook wat waard.
pi_32392424
Lange lijst met nomitaties, bijna iedereen bevattend waarop ik wel eens heb gereageerd. Geen voordracht. Ik volg lang niet alles, dus mogelijk zit er een parel van een user verstopt die ik zou passeren. Bovendien waardeer ik zeer discussieerders die ontmaskerende scherpe vraagjes, idiote stellinkjes, offtopic grapjes en andere, schijnbaar kwalitatief mindere bijdragen leveren.

McCarthy. Poneert stellingen zonder te willen discussiëren.

Weinig op gelet. Dossierkennis neem ik tot mij (of niet) zonder deze in mijn geheugen te koppelen aan de aandrager.

Floripas. Prikkelend met voldoende aanknopingspunten voor mede- en tegenstanders.

Godslasteraar. Staat me zeer aan, juiste gevoel voor absurdisme.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
Yildiz. Wat je ook van zijn acties mag vinden, hij is warm voorstander van vrijheden en daarbij bereid tot toelichting vooraf en achteraf.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
George-Butters. Wat kan ik zeggen. Toen ik de meer aanwezige fokkers wat probeerde te plaatsen heb ik hun AT's wel eens bekeken. Die van G-B is een pláátje. Inhoudelijk draagt hij goed bij aan de SC, dat wel

Laat ik die niet compromitteren

LodewijkNapoleon. Het is dat ik onlangs las dat hij nieuw bij POL was, anders had ik het niet geweten. Kundig, scherp, breed georienteerd en dat alles in een goedgeformuleerde en vriendelijke discussiestijl. Hulde en lof!

Floripas. Maar het zou leuker zijn als er competitie was.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Wel, ik kom nooit op andere subfora van fok, de zogeheten fok!=POL doctrine. Ik ken wel een verzameling schrijvers op een ander forum waarvan sommigen een aanwinst zouden zijn voor POL. Maar er is enige onmin geloof ik. Ik zal daarom geen voordragen.

du_ke. In de gunstige zin. Er zou meer geknuffeld moeten worden.

Chewie heeft gelijk: Thabit! Zoeen *wil* je niet eens in je kamp hebben.

Mijn kennis van 'rechts' schiet te kort om iemand aan te wijzen als behoorlijk gehouden aan bijbehorende dogma's. Ik zie wel user die zich rechts noemen, users die door anderen rechts worden genoemd en een aantal dogmatici. Maar meer soortement economisch dogmatisch dan 'rechts', of links- dan wel mullticultuurbashers, maar dat alles lijken mij geen rechtse dogma's.

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
Het kost moeite, gewoonlijk poog ik xenofobe uitingen niet te zien of te bagateliseren. De mogelijk nomineerbaren zal ik vergeven. Hierbij!

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Geen, allemaal grootspraak. Keurige jongens met een kopje thee, die SC'ers.

Mijn oogkleppen werken prima tegen zuurpruimen. Zijn die er?

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
Daarvoor ben ik te weinig rot..

McCarthy. Slechte OP's gecombineerd met onwil tot discussiëren en waar nog wat gepruttel van TS volgt is dat meestal bedroevend slecht beredeneerd en/of gemotiveerd. En altijd slecht geformuleerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 19-11-2005 08:55:27 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 19 november 2005 @ 09:27:56 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32392721
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 08:49 schreef sigme het volgende:
Geen, allemaal grootspraak. Keurige jongens met een kopje thee, die SC'ers.
- There is no beer -

Taken from the Matrix - "There is no spoon"
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:48:11 #158
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32396324
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef freako het volgende:

RM-rf. Ik heb persoonlijk erg moeten lachen om dit topic. Luxemburg, EU versus VS. McCarthy had geen schijn van kans. .
normaal gesproken lees ik zijn berichten nooit, VEEL te lang maar nu vond ik dat ik ze toch even moet doorbladeren. Hier begint de onzin van die gast al:
quote:
Zouden deze mensen (en hun gezinnen), die dus ook grotendeels het BNP van l'burg genereren,
Dit wordt helemaal niet meegerekend met het nationaal product van lux.
Nou, lekkere dossierkennis

Ik geef toe, dit soort berekeningen zijn lastig maar het is al met al nog wel onzin wat die gast zegt.

Sowieso gingen vele mensen dar gigantisch de mist in toen ze dachten dat al het buitenlandse spaargeld dat daar was OOK meegerekend werd.

Wat het hoger onderwijs betreft bakt die RMrf er ook helemaal niks van. Hij is gewoon joekel lang van stof en daardoor lijkt het als of hij kennis van zaken heeft. Het is zeker geen domme gast maar hij slaat de plank ook nog wel eens mis.

[ Bericht 7% gewijzigd door McCarthy op 19-11-2005 13:08:54 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:08:13 #159
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32398343
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef McCarthy het volgende:
blablabla
Ik geloof niet dat je je hier hoeft te verdedigen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32398601
McCarthy, vul gewoon een lijstje in. .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32399277
Ik vemoed dat er fraude in het spel is en de uitkomsten op voorhand al vaststaan!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32399386
Dat is buiten mijn departement.
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:25:20 #163
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32399582
Ik eis een verklaring van de verantwoordelijke! En ook het aftreden van dit persoon!!!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32399599
DeHovenier: imitatie, fabricatie, arrestatie.
pi_32411939
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef McCarthy het volgende:
-verhaal-
RQ heeft wel een punt, ik ben reuze benieuwd, en met mij waarschijnlijk half POL, hoe jou lijstje er uit ziet.
  zondag 20 november 2005 @ 18:04:07 #166
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32430539
met uizodnering van mezelf (en onder voorbehoud)

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder Kaalhei, niet te lang van stof, inhoud, voegt vaak nieuwe punten toe, kan aanvallen met gemak afslaan. Jammer dat ie weg is
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. RM-rf l a n g v a n s t o f
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Vhiper schijnt alles van allochtonen en de industrie te weten zelf werkzaam?
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. afgezien van mezelf (ik heb meer, origineler, scherper en leerzamer) Sizzler.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sjun, niet dat ik het allemaal las maar zag er toch wel prima uit dacht ik zo
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Chewie
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. iedereen doet zijn best,
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?Thabit, komiek en genie tegelijk
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Neuh , niet floripas, ze heeft van sommige dingen niet erg veel kaas gegeten. Ik weet daarom niet wie, ik ken nauwelijk nieuwkomers.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Zal het even nalopen, wait a sec
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).StefanP, komt hier te wienig, verder briljante user
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Thabit
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. PJO
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob akkersloot
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt SC? kom ik nooit
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user SCH, heeft mij nog eens een keer een ban aangesmeerd maar we hebben hem 4 keer zo hard teruggepakt toen hij een maand weg moest en uiteindelijk om clemmentie begon te smeken
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ryan3 is erg oud
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent BHFH

[ Bericht 0% gewijzigd door McCarthy op 21-11-2005 21:06:05 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 20 november 2005 @ 18:06:00 #167
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32430599
die vrouwleijke user laat nog even op zich wachten. Het gaat iig NIET floripas worden. Wait a week
  zondag 20 november 2005 @ 18:18:04 #168
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32430916
suggestie voor een nieuwe award (voor 2006): de award voor de user die de feiten het best kan verdraaien.
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:

[..]

de huurmarkt is niet vrij, de onderwijs markt is niet vrij, de zorgmarkt is niet vrij.
In de POL verkiezing hebben we helaas geen award voor de user die de feiten het best kan verdraaien anders zou ik jou daar zeker voor nomineren.
  maandag 21 november 2005 @ 12:19:09 #169
136 V.
Like tears in rain...
pi_32449311
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
suggestie voor een nieuwe award (voor 2006): de award voor de user die de feiten het best kan verdraaien.
Heb je nog niet genoeg nominaties

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32451885
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef Verbal het volgende:
Heb je nog niet genoeg nominaties

V.
Heb jij nog geen lijstje ingevuld?

LN.
  maandag 21 november 2005 @ 15:05:11 #171
136 V.
Like tears in rain...
pi_32453419
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Heb jij nog geen lijstje ingevuld?
Nee. En ga ik niet doen ook

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32477046
mensen als Parabola, Chewie, Vhiper en zakjapannertje kunnen erg sterk zijn in een discussie, Floripas eigenlijk ook (als ze de neiging tot slowchatten leert onderdrukken), aangezien Parabola te weinig komt, Chewie

SCH, alhoewel dat deels ook is omdat hij ook het slechte in zijn discussie-tegenstanders naar boven haalt ... waardoor iedere discussie kan verzanden in slap gerel en geflame

zonder twijfel Freako

pberends heeft een duidelijk stijgend niveau in zijn topics..., zou dat komen door het broeikas-effect?

sizzler

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins'
Johan_de_witt zou volgens mij een goede zijn, goed kennis, weet sterk wat er speelt, maar is niet zo uitgesproken in het uitten van die mening, volgens mij goede eigenschappen voor een mod.

-

zonder twijfel Sjun .. met als hele sterke tweede ook Aaah, die de allerbeste is om een beetje ingedutte genuanceerde discussie, wat leven in te blazen

LodewijkNapoleon

Sigme ... eigenlijk liever een dubbele nominatie achter LN voor de PRDV-trofee, omdat ik een onderscheiding enkel voor het vrouw-zijn nogal weinigzeggend vind

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst .
Lithion

du_ke ..

thabit

speedfreak1

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
Den_Dead_kennedys

Ik weet niet, ik meen dat Drugshond wel regelmatig onder invloed is

PJORourke, eigenlijk voornamelijk omdat het een erg goed discussieerder was, die ik wel hoog had zitten

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
-

Topics zijn nooit nutteloos
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32605490
Meer.
pi_32618147
Juist! Meer zeg ik je!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32675409
Morgen is de laatste dag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')