1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Lange lijst met nomitaties, bijna iedereen bevattend waarop ik wel eens heb gereageerd. Geen voordracht. Ik volg lang niet alles, dus mogelijk zit er een parel van een user verstopt die ik zou passeren. Bovendien waardeer ik zeer discussieerders die ontmaskerende scherpe vraagjes, idiote stellinkjes, offtopic grapjes en andere, schijnbaar kwalitatief mindere bijdragen leveren.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
McCarthy. Poneert stellingen zonder te
willen discussiëren.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Weinig op gelet. Dossierkennis neem ik tot mij (of niet) zonder deze in mijn geheugen te koppelen aan de aandrager.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Floripas. Prikkelend met voldoende aanknopingspunten voor mede- en tegenstanders.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Godslasteraar. Staat me zeer aan, juiste gevoel voor absurdisme.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
Yildiz. Wat je ook van zijn acties mag vinden, hij is warm voorstander van vrijheden en daarbij bereid tot toelichting vooraf en achteraf.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
George-Butters. Wat kan ik zeggen. Toen ik de meer aanwezige fokkers wat probeerde te plaatsen heb ik hun AT's wel eens bekeken. Die van G-B is een pláátje. Inhoudelijk draagt hij goed bij aan de SC, dat wel
![]()
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Laat ik die niet compromitteren
![]()
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
LodewijkNapoleon. Het is dat ik onlangs las dat hij nieuw bij POL was, anders had ik het niet geweten. Kundig, scherp, breed georienteerd en dat alles in een goedgeformuleerde en vriendelijke discussiestijl. Hulde en lof!
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Floripas. Maar het zou leuker zijn als er competitie was.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Wel, ik kom nooit op andere subfora van fok, de zogeheten fok!=POL doctrine. Ik ken wel een verzameling schrijvers op een ander forum waarvan sommigen een aanwinst zouden zijn voor POL. Maar er is enige onmin geloof ik. Ik zal daarom geen voordragen.
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
du_ke. In de gunstige zin. Er zou meer geknuffeld moeten worden.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Chewie heeft gelijk:
Thabit! Zoeen *wil* je niet eens in je kamp hebben.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Mijn kennis van 'rechts' schiet te kort om iemand aan te wijzen als behoorlijk gehouden aan bijbehorende dogma's. Ik zie wel user die zich rechts noemen, users die door anderen rechts worden genoemd en een aantal dogmatici. Maar meer
soortement economisch dogmatisch dan 'rechts', of links- dan wel mullticultuurbashers, maar dat alles lijken mij geen rechtse dogma's.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
Het kost moeite, gewoonlijk poog ik xenofobe uitingen niet te zien of te bagateliseren. De mogelijk nomineerbaren zal ik vergeven. Hierbij!
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Geen, allemaal grootspraak. Keurige jongens met een kopje thee, die SC'ers.
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
Mijn oogkleppen werken prima tegen zuurpruimen. Zijn die er?
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
Daarvoor ben ik te weinig rot..
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
McCarthy. Slechte OP's gecombineerd met onwil tot discussiëren en waar nog wat gepruttel van TS volgt is dat meestal bedroevend slecht beredeneerd en/of gemotiveerd. En altijd slecht geformuleerd.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 19-11-2005 08:55:27 ]