Zo, ga ik de score nog even omgooien.
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. ExtraWaskracht, heeft vaak een goede helicopterview.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. du_ke. lijkt me best sympathiek, maar hij reageert iets te vaak met een enkel regeltje.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Sidekick. Overal kan hij goed over meepraten, tovert altijd interessante links tevoorschijn enz. RM-rf ook wel, maar minder veelzijdig.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Als je de 10% baggertopics weglaat blijven er nog een hoop leuke topics met steeds beter wordende openingsposten over....pberends dus.
![]()
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. geen idee.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). geen idee.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Johan_de_With (kom ik enkel tegen als ik eens een kijkje neem in een SC topic)
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Lemmeb (standpunten), gevolgd door Kaalhei (veel verstand van economie) en PJORourke (lekker fanatiek, ook al was ik het vaak oneens met hem).
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas, met stip.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Floripas (sigme is ook heel goed
![]()
)
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst - Kozzmic, af en toe een discussie met hem op de frontpage waarvan ik denk, waarom niet in POL. hetzelfde geldt voor ericeric.
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Vasilli-Z
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. wie anders dan McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Deze trofee boycot ik, xenofoob is niet hetzelfde als neonazi.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. geen idee.
17. Ad Melkert Trofee - ik ga ook voor nikk.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. geen idee.
[ Bericht 2% gewijzigd door DaveM op 30-11-2005 17:15:34 ]