abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32675576
de Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt wil ik wijzigen, dit jaar wil ik hem aan George-Butters geven ipv Monidique
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:24:46 #177
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32676963
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef zakjapannertje het volgende:
de Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt wil ik wijzigen, dit jaar wil ik hem aan George-Butters geven ipv Monidique
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 30 november 2005 @ 12:33:29 #178
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32693477
Ik wil toch graag sigme voordragen als beste vrouwelijke user. Ik op haar nieuw hervonden inhoudelijkheid.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:27:25 #179
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32696212
Is de stembus gesloten?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 30 november 2005 @ 14:34:58 #180
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32696421
00:00 uur pas,

ik wil mijn stem wijzigen.
quote:
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - RQ
pi_32697050
Zoals het er nu naar uitziet heb ik één gelijkspel .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32700947
Zo, ga ik de score nog even omgooien.

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. ExtraWaskracht, heeft vaak een goede helicopterview.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. du_ke. lijkt me best sympathiek, maar hij reageert iets te vaak met een enkel regeltje.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Sidekick. Overal kan hij goed over meepraten, tovert altijd interessante links tevoorschijn enz. RM-rf ook wel, maar minder veelzijdig.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Als je de 10% baggertopics weglaat blijven er nog een hoop leuke topics met steeds beter wordende openingsposten over....pberends dus.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. geen idee.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). geen idee.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Johan_de_With (kom ik enkel tegen als ik eens een kijkje neem in een SC topic)
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Lemmeb (standpunten), gevolgd door Kaalhei (veel verstand van economie) en PJORourke (lekker fanatiek, ook al was ik het vaak oneens met hem).
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas, met stip.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Floripas (sigme is ook heel goed )
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst - Kozzmic, af en toe een discussie met hem op de frontpage waarvan ik denk, waarom niet in POL. hetzelfde geldt voor ericeric.
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Vasilli-Z
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. wie anders dan McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Deze trofee boycot ik, xenofoob is niet hetzelfde als neonazi.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. geen idee.
17. Ad Melkert Trofee - ik ga ook voor nikk.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. geen idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door DaveM op 30-11-2005 17:15:34 ]
pi_32701342
quote:
Deze trofee boycot ik, xenofoob is niet hetzelfde als neonazi.
Daarom is het een trofee voor de grootste xenofoob, neem de naam van de trofee niet al te serieus.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32701356
Wat heb je veranderd?
pi_32701388
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
Wat heb je veranderd?
toelichting bij 8)
  woensdag 30 november 2005 @ 17:25:08 #186
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32701598
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. du_ke. lijkt me best sympathiek, maar hij reageert iets te vaak met een enkel regeltje.

ik haalde jullie vroeger nog wel eens door elkaar
allebei begin met een D, username 5 acii character
lastig hoor
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32701804
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:25 schreef McCarthy het volgende:

lastig hoor
Ik ken dat:

pi_32701942
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:25 schreef McCarthy het volgende:

lastig hoor
tip: kijk ook eens naar iemands avatar.
volgens mij is du_ke's zone gesloten voor milieuvervuilende auto's.
  woensdag 30 november 2005 @ 17:55:25 #189
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32702387
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef DaveM het volgende:

[..]

doe ik zelden, ik lees gewoon de tekst.

maar het verschil is ondertussen allang duidleijk hoor. du_ke is een zwaar irritante user, onwetend als de pest en loopt alleen maar de discussie te verzieken. ik reageer dan ook niet meer op hem.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 30 november 2005 @ 17:56:40 #190
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32702426
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:33 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Ik ken dat:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk dat ik maar eens die onderste als avatar ga nemen, gewoon om mensen in verwarring te brengen
oh ... was het mccartney ... wis ik nie
pi_32704114
Oeh, allemaal wijzigingsvoorstellen, RIchardQuest zal wel gelukkig zijn nu..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:53:51 #192
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32710253
Ik ben benieuwd waar het gelijkspel is geworden.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 1 december 2005 @ 00:26:29 #193
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32723703
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef DaveM het volgende:

[..]

Als je op Gas of waterstof rijdt kunnen we verder praten .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32728579
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef Tafkahs het volgende:
Oeh, allemaal wijzigingsvoorstellen, RIchardQuest zal wel gelukkig zijn nu..
Pfff, twee klikjes...

POL-verkiezing 2005 - De uitslag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')