abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31935338
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Sorry dude, ik had ook iemand anders kunnen noemen, maar jij kwam bij mij als eerste op...
sorry dan, maar het klopt niet
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_31936926
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Johan_de_With
Weet in een discussie zijn punt(en) goed duidelijk te maken zonder te vervallen in persoonlijke aanvallen of ander soortige onzin die een discussie niet ten goede komt.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Verbal
Vervalt te vaak in persoonlijke aanvallen waardoor de 'Verdun tactiek' moet worden toegepast.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Johan_de_With
Weet gewoon veel.

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. pberends
Hij opent een hoop bagger maar er zitten toch ook goede threads tussen.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Monidique
Brengt het helder en duidelijk. Ik twijfelde nog aan Rm-rf maar die post het vaak op een te stoffige en langdradige manier.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Geen idee

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. George-Butters
Buiten de slowchat zie ik hem nooit

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Sjun
Wist alles op een mooie manier te brengen. Zijn posts waren kleine meesterwerkjes

9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Yildiz
Recalcitrante aanwinst

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. sigme
Een goede meid. Heeft vakkennis en is niet op haar mondje gevallen.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Geen idee

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke
Daar is maar een kandidaat voor. Lief zijn

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH
Er is meer dan links

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. Finder_elf_towns
Er is meer dan rechts

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob McCarthy
Ik heb weleens het idee dat McCarthy zich inhoudt maar soms zie je zijn ware aard naar boven komen

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Geen idee

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user gelly
Komt wat zuur over. Niet alleen in POL maar ook in NWS. Iets minder karnemelk drinken.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ryan3
Volgens mij maakt hij al eeuwig deel uit van Pol.

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent BHFH
Uitleg is niet nodig lijkt me
pi_31940340
ik ben genonimineerd

Zal ik ook maar eens een lijstje maken morgenochtend maken, maar first things first: "plop"!!!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_31941124
Je eerste beugel pas om half 10 ! Je bent laat dog . Ik zal je nominatie ongedaan moeten maken vrees ik .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31941556
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef du_ke het volgende:
Je eerste beugel pas om half 10 ! Je bent laat dog . Ik zal je nominatie ongedaan moeten maken vrees ik .
Hoho, ik drink tijdens werk ook hoor!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_31943624
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - Parabola - geen speld tussen te krijgen
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. -Lord_V. - wordt vaak niet inhoudelijker dan cynische links - rechts opmerkingen en taalfouten. Helaas.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - Freako - leest waarschijnlijk politieke encyclopedieën in zijn vrije tijd.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Pberends - ik waardeer zijn originaliteit
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - RM-rf
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - meerdere
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - George-Butters - post nauwelijks buiten de SC
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Lithion, X-Ray, Milagro, Dora etc.
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. - Floripas gezien het aantal posts nog verbazingwekkend vaak inhoudelijk
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - Sigme
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Mannee - gezien zijn politieke blogs op de weblog
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - SCH
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - Calvobbes
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - McCarthy - om een multiculturele samenleving-complot in basisschoolnamen te zien is gewoon briljant!
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - McCarthy
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - meerdere, maar ik denk du_ke
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - Calvobbes
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. - Sidekick Ookal is hij nog maar 16
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent BHFH - voor hem kunnen ze beter een apart forum openen

[ Bericht 4% gewijzigd door sizzler op 03-11-2005 23:39:50 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31944125
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Pberends - ik waardeer zijn originaliteit

.

VVD'ers voor het minimumloon laten werken omdat ze voor een kleine overheid zijn sloeg natuurlijk de spijker op z'n kop.
  donderdag 3 november 2005 @ 23:23:04 #58
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31944347
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - geen idee - niemand hier kan op mij een goede indruk maken.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - een hele lijst - Lord_V - Spelfouten en klassieke dogma's, nog meer klassieke dogma's en uiteindelijk nog meer dogma's.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - Johan_de_with
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - pberends
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - niemand - in het verlengde van 1 maakt niemand meer echt werk van zijn posts zoals wijlen entiteit Sjun dat deed.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - ExtraWaskracht - maar die is al mod.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - George_butters
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Dora_van_c, X-Ray, etc
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. - Lodewijk-Napoleon
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - Sigme
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - geen idee
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - ondergetekende
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - niemand - er bestaan geen echte stormfrontfiguren op fok.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - Drugshond
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - Meedere helaas.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - geen
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - BHFH - af en toe ontsnapt hij uit zijn sociale werkplaats en opent weer 100 topics over het beroven van zoveel mogelijk vrijheid van de burgers ten gunste van de overheid of overheden.
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:12:47 #59
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31946128
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - Parabola vind ik een goede, maar die zie ik te weinig om echt wat over te kunnen zeggen. Daardoor kies ik voor sigme. Zij weet duidelijk haar standpunt uit te dragen en volhardt in het verdedigen ervan.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - Zonder enige twijfel, hoewel hij al een paar maanden weg is, Diego_Armando_Maradonna.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - Vermoedelijk freako.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Hallulama.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Vorig jaar ryan3, dit jaar rm-rf.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - Lastige, maar doe maar du_ke.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - Makkelijk: George_butters.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Het resultaat van het feit dat er vooral rechtse users zijn vertrokken: Lithion, kaalhei, PJORourke, sjun.
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. - Lodewijk-Napoleon, sigme of Floripas? Floripas, omdat ze kennis meebrengt, juiste vragen stelt en *ahum* zeer actief meediscussieert (ofschoon ze te vaak vervalt in slowchat ).
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - Silmarwen. Weet van zich af te bijten en als ze meedoet in een discussie is het vaak to the point en inhoudelijk sterk.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Mannee.
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - Duh.. du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - SCHthabit.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - McCarthyCANARIS.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - McCarthy.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - DoG[.
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - SCH, omdat hij met regelmaat vervalt in zuur gezeur over de menselijkheid van discussiepartners.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - geen idee.
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - BHFH.

De Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje - SCH.
De Thom de Graaf trofee, voor de user die het meest sneu is behandeld - Sidekick.
De Alexander Pechtold trofee, voor de user met de grote bek zonder iets te bereiken - McCarthy. Ik herinner me een mailtje naar een omroepzender met een hoop gescheld.
De Ayaan Hirsi Ali trofee, voor de user die het langst over een onderwerp blijft zeiken - Ook deze valt wmb McCarthy ten deel, omdat hij veel topics opent met slechts 1 onderwerp.
De Martin Bril trofee, voor de user die het meest achter de feiten aanloopt - geen idee.
pi_31948147
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ryan3 op 04-11-2005 01:50:28 ]
I´m back.
pi_31948349
Ik kan blijkbaar niet meer inloggen + wat foutjes...

Op het scheiden van de markt... .
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.Niet echt iemand die er bovenuit springt, behalve wellicht de mysterieuze Bluesdude dan...
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.Ongetwijfeld een heleboel, maar kan niemand concreet verzinnen, behalve misschien Diego_Armando_Maradonna dan...
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". RM-rf toch ofschoon hij wrs veel meer tijd besteed aan Fok! als ik: ooit de beste nieuwkomer gepolld door mij, weet achteloos veel feitenkennis op te lepelen, maar ik begin echter steeds vaker in te zien dat het bij onze beste RM-rf bij die feitenkennis ook blijft. Ik bedoel de verzorgingsstaat aan de nazi's koppelen...??? En Bismarck buiten beschouwing laten... Daarnaast toch zeer curieze houding tov Holocaust mda sjuuuuneke. Gelukkig dat de meer intelligentere users hier doorheen weten te prikken.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Godslateraar
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Monidique is de zodiakk van POL, zal ik maar zeggen.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Godslateraar
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Jonge hond Mac, "leuke" rechtse user van het "niet-kwade soort", heeft nog wat opvoeding nodig though...
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Peter_Hoopman, maar die is weer terug.
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas - without a doubt - intelligent, witty, kicks ass.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Zie hierboven
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).L_V???
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Het is blijkbaar usance om du_ke te noemen, ik noem liever SCH... .
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Volgens mij zijn er geen dogmatisch linkse users op Fok!, zelfs thabit niet....
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. Hij zou nog een topic openen over de connectie familiedrama's zoals in Zoetermeer en cultuurrelativisme: MRX1982 dus en hij is (pas) 23 jaar oud. .
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Wolfenstein, who else??? .
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Drugshond, naar ik begrijp... du_ke of Monidique... En drinkt Harry_Sack ofwel the artist formally known als zodanig niet btw...???
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Pfff, die lui zijn vertrokken toch...? .
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Jeez, ehm... Waarom wordt dit niet de Jack Nicholson trofee genoemd???
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent pberends uiteraard... .

*Ze overvleugelt hen niet...

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 04-11-2005 11:35:53 ]
I´m back.
pi_31953304
Goh, de verkiezing is wel vroeg begonnen dit jaar, zeg... Ik zal me dit weekend eens over mijn lijstje buigen.
pi_31953488
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef dVTB het volgende:
Goh, de verkiezing is wel vroeg begonnen dit jaar, zeg...
Volgens mij later dan vorig jaar.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31953985
En mijn punten gaan naar

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - RM-rf Vhiper verdient nog wel een vermelding maar is het niet geworden omdat hij soms nog wel eens persoonlijk wordt.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - Lord VNooit inhoudelijk
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - Johan_de_with
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Sizzler
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Niemand kan tippen aan Sjun, Floripas heeft af en toe wel leuke reacties maar wordt het haar te lastig dan begint ze schriftelijk te stotteren (wat ook een prestatie is) dan maar Monidique
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - Met "kroonprinsen" loopt het meestal slecht af dus deze houd ik nog even open.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - Georde ButtersDurft hij niet buiten de SC
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Aaahikwordgek
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. - Lodewijk-NapoleonDuidelijke standpunten en weet waar hij het over heeft
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - sigmeVolgens mij gaat ze hier niet zo blij mee zijn
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - pol=fok!
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. SCH
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Thabit
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob -geenZijn in Pol nauwelijks aanwezig en diegenen die er aanspraak op zouden kunnen maken posten te weinig om voor een trofee in aanmerking te komen.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Duke geen twijffel mogelijk
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Ryan3beticht "de andere kant" continue ervan dat ze maar door blijven gaan over FOk! maar heeft helaas niet door dat hij er nu net te lang over door blijft zeiken.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak geen
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent PBerends

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2005 11:04:32 ]
pi_31954143
D'r zijn nu al 52 users minimaal een keer gekozen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31954284
Ah dan heb je wat te doen straks RQ.
pi_31954302
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:14 schreef du_ke het volgende:
Ah dan heb je wat te doen straks RQ.
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt met mijn superieure programmeerskills . Het resultaat komt 1 minuut na de laatste stem.
pi_31954344
Overigens, wijzigingen graag in een nieuwe post
pi_31955177
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef RichardQuest het volgende:
Overigens, wijzigingen graag in een nieuwe post
Ik heb het ook even in de openingspost gezet.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:27:58 #70
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_31956453
1. Hans Wiegel Trofee - sizzler
2. Boer Koekoek Trofee - Wolfje
3. Gerrit Zalm Trofee -
4. Hans van Mierlo Trofee - sizzler
5. Piet Hein Donner Trofee - du-ke
6. Elco Brinkman Trofee - sigme
7. Erica Terpstra Trofee - Richard Quest
8. Pim Fortuyn Trofee - Aaahikwordgek
9. Peter R De Vries Trofee - sigme
10. Boris Dittrich Trofee - maerycke'
11. Roel Pieper Trofee -
12. Prinses Irene Trofee - gelly
13. Joop den Uyl Trofee - floripas
14. Joseph Luns Trofee - wolfje
15. Joop Glimmerveen Trofee - Wolfje
16. Frans Weisglas Trofee - RQ
17. Ad Melkert Trofee - Ryan3
18. Strom Thurmond Trofee - kozzmic
19. Jan Marijnissen Trofee - PBerends is van zijn troongestoten door McCarthy
pi_31956486
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik heb het ook even in de openingspost gezet.
Had ik al gedaan. Nu staat het er dubbel .
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:31:18 #72
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_31956567
De Femke Halsema trofee - Silmarwen !!!
En wat houdt dat precies in volgens jou?
pi_31956635
lionsguy is geen xenofoob. .
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:44:29 #74
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31956992
Het valt me wel op dat Ryan3 zichzelf zelfs in dit topic genoodzaakt ziet om zich te verdedigen, zichzelf op te hemelen en op anderen te zeiken. Heel verhaal over RM-RF (jaloers?) en Sjun (beide zijn geobsedeerd met elkaar).
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31957499
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef Pracissor het volgende:
Het valt me wel op dat Ryan3 zichzelf zelfs in dit topic genoodzaakt ziet om zich te verdedigen, zichzelf op te hemelen en op anderen te zeiken. Heel verhaal over RM-RF (jaloers?) en Sjun (beide zijn geobsedeerd met elkaar).
Nee, hoor, ik ben niet jaloers op, met alle respect, een omgevallen boekenkast. . En de kritiek, mocht je dat soms bedoelen, dat ik wellicht een beetje 'verzuurd' ben geraakt is op zich niet geheel onjuist. Misschien zijn ik en anderen net een paar keer te vaak voor pedofiel enz. (icm photo) uitgemaakt hè. Kan gebeuren. Ik denk trouwens dat dit tevens de opmerkelijkste introductie is geweest op Fok! dit jaar: hate talk, zoals dit in de VS genoemd wordt. Het geeft eens te meer aan dat discussies hier in de richting gaan van een waardenbotsing. Wat dat betreft wil ik de Ann Coulter trofee introduceren voor de user/users die zich het afgelopen jaar heeft/hebben onderscheiden in hate talk. De nominatie gaat wmb naar Aaahluuusjuuunfreak1.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 04-11-2005 13:13:05 ]
I´m back.
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:25:01 #76
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31958328
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hoor, ik ben niet jaloers op, met alle respect, een omgevallen boekenkast. . En de kritiek, mocht je dat soms bedoelen, dat ik wellicht een beetje 'verzuurd' ben geraakt is op zich niet geheel onjuist. Misschien zijn ik en anderen net een paar keer te vaak voor pedofiel enz. (icm photo) uitgemaakt hè. Kan gebeuren. Ik denk trouwens dat dit tevens de opmerkelijkste introductie is geweest op Fok! dit jaar: hate talk, zoals dit in de VS genoemd wordt. Het geeft eens te meer aan dat discussies hier in de richting gaan van een waardenbotsing. Wat dat betreft wil ik de Ann Coulter trofee introduceren voor de user/users die zich het afgelopen jaar heeft/hebben onderscheiden in hate talk. De nominatie gaat wmb naar Aaahluuusjuuunfreak1.
Dit bedoel ik dus.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:31:05 #77
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31958551
Kijk, wanneer je nog steeds elke dag opstaat met allerlei frustraties adviseer ik je om er zelf topics in R&P over te openen. Volgens mij is het nog steeds niet tot je door gedrongen dat niemand je belangrijk genoeg vindt om dit elke keer aan te horen (inclusief het aanverwante inkapselen van jouw eigen rol en je zelfverheerlijking)
pi_31959653
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:31 schreef Pracissor het volgende:
Kijk, wanneer je nog steeds elke dag opstaat met allerlei frustraties adviseer ik je om er zelf topics in R&P over te openen. Volgens mij is het nog steeds niet tot je door gedrongen dat niemand je belangrijk genoeg vindt om dit elke keer aan te horen (inclusief het aanverwante inkapselen van jouw eigen rol en je zelfverheerlijking)
Lijkt me een redelijk ongefundeerde mening, lichtelijk bevooroordeeld wellicht? Iig vonden die alte Kameraden aan de andere kant me blijkbaar belangrijk genoeg om mij praktisch bij ieder syllabel die ik uitte alhier te betichten van pedofilie en/of nazisme, naast in de zelfverkozen rol van martelaar voor het vrije woord en wat al niet meer te schieten. Ach, en als dan af en toe reactief reageert...
I´m back.
pi_31960145
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me een redelijk ongefundeerde mening, lichtelijk bevooroordeeld wellicht? Iig vonden die alte Kameraden aan de andere kant me blijkbaar belangrijk genoeg om mij praktisch bij ieder syllabel die ik uitte alhier te betichten van pedofilie en/of nazisme, naast in de zelfverkozen rol van martelaar voor het vrije woord en wat al niet meer te schieten. Ach, en als dan af en toe reactief reageert...
Niet om het 1 of ander maar jij praat "hier" meer over "daar" dan zij "daar" over "hier".
Daarvoor hoef je alleen maar je reacties van de afgelopen weken (maanden?) in de SC te lezen.
pi_31960336
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Niet om het 1 of ander maar jij praat "hier" meer over "daar" dan zij "daar" over "hier".
Daarvoor hoef je alleen maar je reacties van de afgelopen weken (maanden?) in de SC te lezen.
Reactief vaak hè. Ik kon mijne kont niet keren of ene smart ass (m/v) in pol-sc confronteerde me er weer mee. Maar anyway, de kritiek is niet per se ongerechtvaardigd, mits men de proportionaliteit niet uit het oog verliest.
I´m back.
pi_31961567
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - heiden6
3. Gerrit Zalm Trofee - Sidekick
4. Hans van Mierlo Trofee - Sizzler
5. Piet Hein Donner Trofee - Croupouque
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - Valid
8. Pim Fortuyn Trofee - Croupouque
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Boris Dittrich Trofee - Alicey
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - George-Butters
14. Joseph Luns Trofee - PJORourke
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
17. Ad Melkert Trofee - MrX1982
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
19. Jan Marijnissen Trofee - PBerends
20. Jan Peter Balkenende Trofee - RM-rf (meest verstokte fundamentalist)
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:04:37 #82
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31972180
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Lastig, lastig. Er zijn hier veel goede discussievoerders, maar die zijn vaak te cynisch,of lui geworden van hier lang rondhangen. Ik kies denk ik toch voor Ryan3, omdat het hem lukt voorbij de waan van de dag zaken in een filosofische context te plaatsen, zonder kwaad te worden, hetgeen mij nauwelijks lukt.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Ik denk dat dat de vermaarde -angel- moet worden. Discussietopics openen met "bedank hier..." en vervolgens verontwaardigd reageren als mensen een discussie beginnen.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Wederom: twijfel. De kennis van Johan de With is wonderbaarlijk, maar nogal eenzijdig, en bovendien gebruikt hij die enorme mentale kracht niet om anderen te overtuigen, maar slechts om witty statements te maken. Daarom kies ik toch voor Lord Vetinari.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Yildiz, alleen al omdat hij de enige is die zelf ook nog nieuws genereert.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Ik denk dat die eer voor SCH moet zijn, of wellicht toch ook EstraWaskracht.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Monidique. Niemand die nu nog Colonisation speelt kan een slecht mens zijn.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Sigme, sorry, girl. Ik kan me geen mening van je herinneren, wel een boel stoutigheden, die ik trouwens met evenveel graagte tot me neem.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ik ben hier te kort om iemand te missen, denk ik. Hoewel, waar is die Michieldude gebleven?
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Ik hoor dat LodewijkNapoleon nieuw is. Nou, die dan maar, die is een goede, evenwichtige aanvulling.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Yvonne, alleen al omdat ik haar kloon hoor te zijn. Iedere vrouwelijke user die mannen angst aanjaagt mag met recht een trofee krijgen.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). OllieA, of die jongen met die Bommel-avatar. Kom hier, kom hier!
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Du_ke, wie anders?
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Floripas, als je op jezelf mag stemmen - ik schiet nog iets te vaak in een reflex. Working on that.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Chewie, onder het laagje vernis van een intellectueel.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Zou Finder_Elf_Towns menen wat hij zegt? Dan hij.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Tafkahs
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user. CANARIS, alleen die naam in bovenkast al. Brrrrr.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. Geen idee.
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. McCarthy, omdat ze allemaal op elkaar lijken.
20. Wouke van Scherrenburg Trofee - User waarvoor je wel eens zou willen koken. Ryan3, sigme, en bovenal, Lord Vetinari
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:09:59 #83
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31976393
Verdorie, ik wilde nog wel zo graag de trofee voor meest dogmatisch rechtse user.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_31977516
Ik wou dat ik een alcoholist was, dan kon ik dat als zodanig beter hebben
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31980254
Waarom is er geen jozias van aartsen trofee voor grootste lambal? Hoe moet ik nu nog ergens mee winnen..?

Ik let zelf niet zoveel op het postgedrag van verschillende users hier, johan de with kan goed discussieren, verder ben ik maar weinig echt goede debaters tegengekomen... Wel veel wandelende zelfoverschattingen. Sizzler is een goede mod.

Minder goede contributies kwamen van (in no particular order): bluesdude, lionsguy en SCH

Het hele lijstje invullen... I can't be bothered
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:00:43 #86
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31981328
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
- Chewie, inhoudelijk en to the point.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
- Lord_V al is het moeilijk te peilen daar ie volgens mij nog nooit een poging gewaagd heeft. ZIjn stijl doet me denken aan die hoerenzoon van een Wile-E die van mij mag branden in de hel. Maar goed, Wile hebben we al een poosje niet meer gezien...
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
- Freako, of ie de meeste dossierkennis heeft weet ik niet, maar hij komt in de posts die ik van hem lees met zinnige zaken op de proppen. Een verademing in vergelijking met al die users die posts afleveren met te complex taalgebruik dat echter meer interessante woordjes kent dan daadwerkelijke feiten / meningen. Als ik die meuk wil trek ik wel een encyclopedie open.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
- Eigenlijk niemand in het bijzonder.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
- Sjun maar die is er niet meer, dus niemand in het bijzonder.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
- Niet boeiend. Als de tijd daar is zal de volgende bruine neus zich wel weer aandienen.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
- In die combi zou ik zo niemand weten.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
- Sjun, inhoudelijk en een aanwinst voor het forum. Dat ze hem hebben geband en zuigertjes als Ryan3 en Lord V nog binnenlaten is een raadsel van wereldformaat.
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
- Geen idee.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
- Sigme, inhoudelijk, rustig, gezellig en kennelijk niet van d'r stuk te brengen. Weet emoties te scheiden van discussies. Iemand die ik het erg goed zou zien doen als mod.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
- Ik heb werkelijk waar geen idee.
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
- Duke, wie ben ik om op dit punt achter te blijven.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
- SCH, een kras op een langspeelplaat, ontzettend vermoeiend moraliserend gemekker van een ontzettende jankerd. Feedback schijnt zijn favo topic te zijn.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
- McCarthy, en dan met name op het economisch vlak.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
- Zal me mijn reet roesten. Maar goed, Lionsguy en Moslims blijken uit zijn posts niet echt een prettige combi te zijn dus van mij mag ie deze boven zijn bed hangen.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
- Zijn er dan ook mensen die hier nuchter posten?
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
- Ryan3 met 3 neuslengtes voorpsrong op Lord V. Waarom die gast elke morgen zijn bed nog uitkomt is mij een raadsel.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
- Niet boeiend.
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
- Pberends. Soms grappig, vaak inhoudsloos en overbodig. Post imo om te posten.
Say your prayers
pi_31989290
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - Sp3c, hij kan lang inhoudelijk discussiëren.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - McCarthy, er is wat mij betreft niet eens sprake van een discussie als hij iets tikt.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - Freako
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - sizzler, vaak goeie openingsposts en aanzet tot een open discussie.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Monidique
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - Chewie
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - Drugshond, heeft wel degelijk een politieke mening maar hij staat ook in voor andere onderwerpen.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Kozzmic komt hier zelden
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. - Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - Floripas
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Sp3c, maar dan moet 'ie z'n spectrum aan interesse verbreden.
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - SCH wil alles wat allochtoons is verdedigen.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - McCarthy
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - Du_ke, het gaat de goeie kant op sinds 'ie studeert
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - DrWolffenstein, op recept: elke dag minimaal een uurtje naar buiten
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - Du_ke
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - pberends plaatst ook ONZ-topics in POL.
  zondag 6 november 2005 @ 17:05:13 #88
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32028951
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:46 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]

Ik voel me gevleid.
ik zal zo even mijn lijstje maken.
Ik kom eigenlijk 'pas net kijken' in POL, dus af en toe staat er een ' - '

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. freako
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. zoalshetis
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". pietverdriet (welk vaak van 1 kant)
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - twijfel tussen velen, maar ik gooi het op steijn
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sickie (weet altijd goed te relativeren ook)
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). -
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. George-Butters
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? knowall (toch iemand die het bloed onder de nagels wist te halen, wat is daar mis mee? verder heb ik het niet zo gevolgd toen)
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. -
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. -
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). -
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. -
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. -
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob -
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Drugshond
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user -
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - maartena ?
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent pberends

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yildiz op 06-11-2005 19:53:12 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32059356
Geef mij meer lijstjes

De Elco Brinkman, Roel Pieper, Ad Melkert en Strom Thurmond-trofeeën zijn close. Joop Glimmerveen staat op 5-5 (DrW en McC)
  maandag 7 november 2005 @ 18:58:14 #90
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32064561
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef RichardQuest het volgende:
Geef mij meer lijstjes

De Elco Brinkman, Roel Pieper, Ad Melkert en Strom Thurmond-trofeeën zijn close. Joop Glimmerveen staat op 5-5 (DrW en McC)
Inderdaad, de hoeveelheid reacties is een beetje lafjes
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32073019
Mag men een keer ad hominem....
pi_32074563
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Mag men een keer ad hominem....
Zo'n reactie had ik van jou wel verwacht, ja.

Lijst volgt. Mijn dank aan Speth, Chewie en MrX.
pi_32076035
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. BHFH
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. McCarthy
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". RM-rf
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sidekick
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. HiZ
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Tarak
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Harry_Sack
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.sigme
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Pool
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.DionysuZ
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.CANARIS
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Lionsguy18
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Monidique
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user nikk
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent SANCTAsimplicissimus

pi_32076198
Ik ken jou niet eens, zakjapannertje. . Zonde dat ik Harry niet ergens tussen heb kunnen wringen trouwens.

Du_ke, Harry en Monidique zijn toch wel sympatieke users eigenlijk...
I´m back.
pi_32076223
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ken jou niet eens, zakjapannertje. . Zonde dat ik Harry niet ergens tussen heb kunnen wringen trouwens.

Du_ke, Harry en Monidique zijn toch wel sympatieke users eigenlijk...
Thanks, ergens tussengewrongen worden is altijd fijn
pi_32076253
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:36 schreef zakjapannertje het volgende:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. BHFH
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. McCarthy
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". RM-rf
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sidekick
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. HiZ
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Tarak
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Harry_Sack
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.sigme
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Pool
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.DionysuZ
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.CANARIS
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Lionsguy18
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Monidique
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user nikk
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent SANCTAsimplicissimus

pi_32076279
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Thanks, ergens tussengewrongen worden is altijd fijn
Jullie 3 zijn eigenlijk een aparte categorie. .
I´m back.
pi_32076367
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verzin er gerust categorieen bij, deed ik ook voor Drugshond enzo
pi_32076426
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

!
pi_32076479
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Verzin er gerust categorieen bij, deed ik ook voor Drugshond enzo
Deed ik ook voor aaahluuusjuuuunfreak1, nl. de Ann Coulter trofee, maar dat ging mooi niet door volgens RQ. . De gezelligste user van POL, G-B, vond me er maar een zeur mee...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')