sorry dan, maar het klopt nietquote:Op donderdag 3 november 2005 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry dude, ik had ook iemand anders kunnen noemen, maar jij kwam bij mij als eerste op...
Hoho, ik drink tijdens werk ook hoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef du_ke het volgende:
Je eerste beugel pas om half 10! Je bent laat dog
. Ik zal je nominatie ongedaan moeten maken vrees ik
.
Volgens mij later dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef dVTB het volgende:
Goh, de verkiezing is wel vroeg begonnen dit jaar, zeg...
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt met mijn superieure programmeerskillsquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:14 schreef du_ke het volgende:
Ah dan heb je wat te doen straks RQ.
Ik heb het ook even in de openingspost gezet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef RichardQuest het volgende:
Overigens, wijzigingen graag in een nieuwe post
Had ik al gedaan. Nu staat het er dubbelquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb het ook even in de openingspost gezet.
Nee, hoor, ik ben niet jaloers op, met alle respect, een omgevallen boekenkast.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef Pracissor het volgende:
Het valt me wel op dat Ryan3 zichzelf zelfs in dit topic genoodzaakt ziet om zich te verdedigen, zichzelf op te hemelen en op anderen te zeiken. Heel verhaal over RM-RF (jaloers?) en Sjun (beide zijn geobsedeerd met elkaar).
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik ben niet jaloers op, met alle respect, een omgevallen boekenkast.. En de kritiek, mocht je dat soms bedoelen, dat ik wellicht een beetje 'verzuurd' ben geraakt is op zich niet geheel onjuist. Misschien zijn ik en anderen net een paar keer te vaak voor pedofiel enz. (icm photo) uitgemaakt hè. Kan gebeuren. Ik denk trouwens dat dit tevens de opmerkelijkste introductie is geweest op Fok! dit jaar: hate talk, zoals dit in de VS genoemd wordt. Het geeft eens te meer aan dat discussies hier in de richting gaan van een waardenbotsing. Wat dat betreft wil ik de Ann Coulter trofee introduceren voor de user/users die zich het afgelopen jaar heeft/hebben onderscheiden in hate talk. De nominatie gaat wmb naar Aaahluuusjuuunfreak1.
Lijkt me een redelijk ongefundeerde mening, lichtelijk bevooroordeeld wellicht? Iig vonden die alte Kameraden aan de andere kant me blijkbaar belangrijk genoeg om mij praktisch bij ieder syllabel die ik uitte alhier te betichten van pedofilie en/of nazisme, naast in de zelfverkozen rol van martelaar voor het vrije woord en wat al niet meer te schieten. Ach, en als dan af en toe reactief reageert...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:31 schreef Pracissor het volgende:
Kijk, wanneer je nog steeds elke dag opstaat met allerlei frustraties adviseer ik je om er zelf topics in R&P over te openen. Volgens mij is het nog steeds niet tot je door gedrongen dat niemand je belangrijk genoeg vindt om dit elke keer aan te horen (inclusief het aanverwante inkapselen van jouw eigen rol en je zelfverheerlijking)
Niet om het 1 of ander maar jij praat "hier" meer over "daar" dan zij "daar" over "hier".quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijk ongefundeerde mening, lichtelijk bevooroordeeld wellicht? Iig vonden die alte Kameraden aan de andere kant me blijkbaar belangrijk genoeg om mij praktisch bij ieder syllabel die ik uitte alhier te betichten van pedofilie en/of nazisme, naast in de zelfverkozen rol van martelaar voor het vrije woord en wat al niet meer te schieten. Ach, en als dan af en toe reactief reageert...
Reactief vaak hè. Ik kon mijne kont niet keren of ene smart ass (m/v) in pol-sc confronteerde me er weer mee. Maar anyway, de kritiek is niet per se ongerechtvaardigd, mits men de proportionaliteit niet uit het oog verliest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar jij praat "hier" meer over "daar" dan zij "daar" over "hier".
Daarvoor hoef je alleen maar je reacties van de afgelopen weken (maanden?) in de SC te lezen.
Ik kom eigenlijk 'pas net kijken' in POL, dus af en toe staat er een ' - 'quote:Op donderdag 3 november 2005 18:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gevleid.![]()
ik zal zo even mijn lijstje maken.
Inderdaad, de hoeveelheid reacties is een beetje lafjesquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef RichardQuest het volgende:
Geef mij meer lijstjes
De Elco Brinkman, Roel Pieper, Ad Melkert en Strom Thurmond-trofeeën zijn close. Joop Glimmerveen staat op 5-5 (DrW en McC)
Zo'n reactie had ik van jou wel verwacht, ja.quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Mag men een keer ad hominem....
Thanks, ergens tussengewrongen worden is altijd fijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ken jou niet eens, zakjapannertje.. Zonde dat ik Harry niet ergens tussen heb kunnen wringen trouwens.
Du_ke, Harry en Monidique zijn toch wel sympatieke users eigenlijk...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:36 schreef zakjapannertje het volgende:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. BHFH
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. McCarthy
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". RM-rf
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sidekick
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. HiZ
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Tarak
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Harry_Sack
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.sigme
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Pool
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.DionysuZ
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.CANARIS
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Lionsguy18
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Monidique
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user nikk
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ryan3
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent SANCTAsimplicissimus
Jullie 3 zijn eigenlijk een aparte categorie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Thanks, ergens tussengewrongen worden is altijd fijn
Verzin er gerust categorieen bij, deed ik ook voor Drugshond enzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie 3 zijn eigenlijk een aparte categorie..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie 3 zijn eigenlijk een aparte categorie..
Deed ik ook voor aaahluuusjuuuunfreak1, nl. de Ann Coulter trofee, maar dat ging mooi niet door volgens RQ.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Verzin er gerust categorieen bij, deed ik ook voor Drugshond enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |