abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32159620
quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/774075/5/25#32155279]donderdag 10 november 2005
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
[b]Tafkahs

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Tafkahs
Dankjewel esgeehaa, voor je contradicties he

het komt zeker door dat tuigje van kraker Bart he?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32161400
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:05 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dankjewel esgeehaa, voor je contradicties he

het komt zeker door dat tuigje van kraker Bart he?
Over het algemeen waren de mods oorspronkelijk users die niet al te veel te melden hadden
pi_32164234
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Over het algemeen waren de mods oorspronkelijk users die niet al te veel te melden hadden
Maar, goede SCH, het is ook niet altijd even makkelijk he. Vergeet niet dat je een streepje voor hebt met je radio 1 achtergrond. Je kunt het je waarschijnlijk niet voorstellen, maar hele volksstammen lezen de Spits en / of de Metro.. omdat zij de telegraaf te vies om aan te pakken vinden, of omdat zij mogelijk in een apathie vervallen, dat rechts stemmen de enige logische oplossing lijkt in hun vooruitzicht. Ook die mensen zijn belangrijk om zich bewust te laten worden van het feit dat zij een mening mogen hebben, toch?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:25:17 #129
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32166440
quote:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Sizzler
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. SCH
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Johan de With
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Pberends
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sjun
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Keromane
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Monidique
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Sjun
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Klemvast
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Rita Verdonk Mwanatabu
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Sjun, Lucida en Aaaaah
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Calvobbes
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Degroeneridder
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Kirmizibeyaz / Akkersloot
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt ?
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Ryan3
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ryan3
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Floripas, maar dit valt in POL eigenlijk wel mee.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:06:27 #130
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32178257
nog drie weken!!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32178658
George-Butters, Floripas, Sickie, RichardQuest en SCH bedankt voor de nominaties
pi_32178771
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
George-Butters, Floripas, Sickie, RichardQuest en SCH bedankt voor de nominaties
Ik heb alweer spijt
pi_32178838
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb alweer spijt
ik heb al gereplied
pi_32179662
Ik heb 22 lijsten, meer meer meer graag.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:01:07 #135
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32179816
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
You're welcome.
Say your prayers
pi_32190931
Ik lees vaak mee maar neem zelden de moeite om te posten. Heb nu wel even de moeite genomen om een lijstje te maken
quote:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Vhiper

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Lord Veterani

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Kaalhei vooral vanwege zijn economische kennis.

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
BHFH

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Sjun en Lucida

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
ExtraWasKracht is een goede mod.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Pberends

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Lemmeb Sjun en PJO

9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
Floripas

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Gia

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Dora van Crizdak

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
SCH

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Thabit

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Lionsguy

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Bansheeboy

16. Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Ryan3

17. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak.
Ryan3

18. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
pberends
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:11:08 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32191479
Vooral de discussievoerders-categorieen waren erg lastig, en de Fortuyn-Trofee heb ik maar open gelaten.

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. ExtraWaskracht
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. MrX1982. Hij is geen discussieverpester oid, maar de gebruikte argumentatie en onderbouwing zijn in sommige gevallen echt om te huilen geweest.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". RM-rf. Freako blijft zoals voorgaande jaren ook erg goed veel kennis bijdragen.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. SCH. Met sizzler als een goede tweede.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Monidique
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). dVTB. Maar ook namen als RM-rf en Chewie zijn goede kandidaten.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Johan_de_With.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Mijzelf de afgelopen weken. Nee, ik mis eigenlijk niemand, maar sommige users zouden zeker eens wat vaker in POL mogen verschijnen (zie nominaties categorie 11)
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Floripas
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Parabola, en ook Kozzmic zijn het afgelopen jaar veel te weinig in POL geweest.
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Finder_elf_towns, maar bijvoorbeeld ook DaveM.
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Drugshond
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user. nikk. Met Verbal op de tweede plaats.
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. Ryan3
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. McCarthy
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_32191671
quote:
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Parabola, en ook Kozzmic zijn het afgelopen jaar veel te weinig in POL geweest.
.
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:21:07 #139
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32191768
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef kLowJow het volgende:

[..]

.
Wat? Kozzmic zit vooral op de FP en Parabola in C&H. En ze zijn nauwelijks aanwezig in POL. Voldoet het niet aan je verwachtingen?
pi_32192355
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wat? Kozzmic zit vooral op de FP en Parabola in C&H. En ze zijn nauwelijks aanwezig in POL. Voldoet het niet aan je verwachtingen?
Je moest eens weten wat een aanwinst ik voor dat knullige forumpje van je zou kunnen zijn. .
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:14:03 #141
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32193303
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat een aanwinst ik voor dat knullige forumpje van je zou kunnen zijn. .
En dan POL laten afzakken tot een FP kloon #2 na NWS?
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:16:52 #142
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32193405
RQ, krijgen we ook een heel overzicht, wie hoeveel stemmen heeft gehad etc?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32193461
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En dan POL laten afzakken tot een FP kloon #2 na NWS?
Wat is er mis met de FP? !
ik zou mijn woorden nu even heel zorgvuldig kiezen.
pi_32201215
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Yildiz het volgende:
RQ, krijgen we ook een heel overzicht, wie hoeveel stemmen heeft gehad etc?
Als jij dat wil.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:18:33 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32201407
Tussentijdse overzichten zijn als peilingn op de verkiezingsdag: het zal de verkiezing verstoren.
pi_32202006
Grappig zo'n verkiezing, hier is mijn lijstje:

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder:Chewie, Floripas
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Ryan3, Zijn inhoudelijke stukken worden voor een groot gedeelte ontkracht door een teveel aan jargon en een wat langdradige schrijfstijl, tevens mis ik warmte en passie. Ook het laten voortslepen van een vete verdient geen schoonheids prijs, jammer, want ik denk dat hij tot veel meer in staat is, wie durft als eerste de strijdbijl te begraven?
3. Gerrit Zalm Trofee -User met de meeste dossierkennis.:Freako, Lord Vetinari.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Floripas
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Rm-Rf, Weet inhoud, passie, relativering en humor goed met elkaar te mengen.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Johan_de_With
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. RichardQuest
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Sjun, uit de tijd dat ik nog lurkte. Kritiekpuntje: de laatste zin bij Ryan3 geldt ook voor hem.
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.Yildiz.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Deze sla ik over, ik ben absoluut geen fan van ‘positieve’ discriminatie.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Fuifduif
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Du_ke, moet voor de verandering ook maar eens rechtse users knuffelen.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Scandum
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Tafkahs
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Pietverdriet
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. SANCTAsimplicissimus
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. -Angel- Althans, hier in POL.

De eervolle vermeldingen:
20. Willem Drees junior bokaal - De meest onbegrepen user. Finder_elftowns. Zie het maar als aanmoediging. Enige opbouwende kritiek mag er ook zijn; Mat 5,44, want: Rom 12,20.
21. Hedy d’Ancona vaantje – Linkse user die het gevaar loopt te vergrachtengordeliseren. Floripas, Ik denk dat je dit op vele manieren kan opvatten, ik bedoel het in elk geval als een oprechte waarschuwing.
22. Winnie de Jong dwangbuis – Spreekt voor zich: Den_Dead_Kennedys
23. Fred Teeven schaal – De meest aangename verassing: Sickie, deze user laat de laatste tijd een genuanceerd en inhoudelijk geluid horen, een verademing.
24. Willem Aantjes prijs – De user met de meest passievolle betogen: Godslasteraar
pi_32203422
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:18 schreef Sidekick het volgende:
Tussentijdse overzichten zijn als peilingn op de verkiezingsdag: het zal de verkiezing verstoren.
Volgens mij bedoelde hij het overzicht ná de sluiting van de stembus. In ieder geval, dat is mijn bedoeling.
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:46:03 #148
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32203467
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als jij dat wil.
Waarom niet, bedankt
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32253026
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Fijne vakantie gehad? Er staan meteen alweer bezigheden op je te wachten:De POL-verkiezing 2005
Oei, ik vind verkiezingen altijd zo moeilijk. Gelukkig mag ik hier eerst eens bestuderen wat anderen kiezen
[prof.dr.ir. Akkermans]Mijn naam wordt genoemd [/prof.dr.ir. Akkermans]
quote:
duke:
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Sigme Die heeft namelijk lammetjes
En bomen! Zo'n 25 meer dan honderd jaar oude eiken & 13 (nieuw geplantte) hoogstamfruitbomen.
quote:
EW:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - Parabola vind ik een goede, maar die zie ik te weinig om echt wat over te kunnen zeggen. Daardoor kies ik voor sigme. Zij weet duidelijk haar standpunt uit te dragen en volhardt in het verdedigen ervan.
Ik? Ik ben helemaal in de war nu.
quote:
Chewie
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - sigme Volgens mij gaat ze hier niet zo blij mee zijn
Toch wel hoor. Ik wist niet van deze verkiezing, maar ik profileer niet naief
quote:
Floripas
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Sigme, sorry, girl. Ik kan me geen mening van je herinneren, wel een boel stoutigheden, die ik trouwens met evenveel graagte tot me neem.
(Ik ook niet eigenlijk. Maar ik ben kieskeurig, ik verstout me toch wel eens een inhoudelijke post. Als ik een mening heb. Ik heb ook door jou wel een gehele post geciteerd gekregen gevolgd door een )
quote:
20. Wouke van Scherrenburg Trofee - User waarvoor je wel eens zou willen koken. Ryan3, sigme, en bovenal, Lord Vetinari
quote:
Sickie
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
- Sigme, inhoudelijk, rustig, gezellig en kennelijk niet van d'r stuk te brengen. Weet emoties te scheiden van discussies.
Danku!

Maar goed, ik zal eens kijken of ik eerdaags ook een lijstje nominaties weet bij te dragen. (Dit is alvast een schopje, misschien motiveert het nog anderen)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')