Dankjewel esgeehaa, voor je contradicties hequote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/774075/5/25#32155279]donderdag 10 november 2005
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
[b]Tafkahs
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Tafkahs
Over het algemeen waren de mods oorspronkelijk users die niet al te veel te melden haddenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dankjewel esgeehaa, voor je contradicties he![]()
het komt zeker door dat tuigje van kraker Bart he?
Maar, goede SCH, het is ook niet altijd even makkelijk he. Vergeet niet dat je een streepje voor hebt met je radio 1 achtergrond. Je kunt het je waarschijnlijk niet voorstellen, maar hele volksstammen lezen de Spits en / of de Metro.. omdat zij de telegraaf te vies om aan te pakken vinden, of omdat zij mogelijk in een apathie vervallen, dat rechts stemmen de enige logische oplossing lijkt in hun vooruitzicht. Ook die mensen zijn belangrijk om zich bewust te laten worden van het feit dat zij een mening mogen hebben, toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Over het algemeen waren de mods oorspronkelijk users die niet al te veel te melden hadden![]()
quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Sizzler
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. SCH
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Johan de With
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Pberends
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sjun
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Keromane
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Monidique
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Sjun
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer. Klemvast
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Rita Verdonk Mwanatabu
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Sjun, Lucida en Aaaaah
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Calvobbes
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Degroeneridder
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. McCarthy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Kirmizibeyaz / Akkersloot
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt ?
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Ryan3
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ryan3
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Floripas, maar dit valt in POL eigenlijk wel mee.
Ik heb alweer spijtquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
George-Butters, Floripas, Sickie, RichardQuest en SCH bedankt voor de nominaties![]()
![]()
You're welcome.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Chewie het volgende:
George-Butters, Floripas, Sickie, RichardQuest en SCH bedankt voor de nominaties![]()
![]()
quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Vhiper
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Lord Veterani
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Kaalhei vooral vanwege zijn economische kennis.
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
BHFH
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Sjun en Lucida
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
ExtraWasKracht is een goede mod.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Lemmeb Sjun en PJO
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
Floripas
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Gia
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Dora van Crizdak
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
SCH
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Thabit
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Lionsguy
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Bansheeboy
16. Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Ryan3
17. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak.
Ryan3
18. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
pberends
quote:11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Parabola, en ook Kozzmic zijn het afgelopen jaar veel te weinig in POL geweest.
Wat? Kozzmic zit vooral op de FP en Parabola in C&H. En ze zijn nauwelijks aanwezig in POL. Voldoet het niet aan je verwachtingen?quote:
Je moest eens weten wat een aanwinst ik voor dat knullige forumpje van je zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat? Kozzmic zit vooral op de FP en Parabola in C&H. En ze zijn nauwelijks aanwezig in POL. Voldoet het niet aan je verwachtingen?
En dan POL laten afzakken tot een FP kloon #2 na NWS?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een aanwinst ik voor dat knullige forumpje van je zou kunnen zijn..
Wat is er mis met de FP?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En dan POL laten afzakken tot een FP kloon #2 na NWS?
Als jij dat wil.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Yildiz het volgende:
RQ, krijgen we ook een heel overzicht, wie hoeveel stemmen heeft gehad etc?
Volgens mij bedoelde hij het overzicht ná de sluiting van de stembus. In ieder geval, dat is mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:18 schreef Sidekick het volgende:
Tussentijdse overzichten zijn als peilingn op de verkiezingsdag: het zal de verkiezing verstoren.
Waarom niet, bedanktquote:
Oei, ik vind verkiezingen altijd zo moeilijk. Gelukkig mag ik hier eerst eens bestuderen wat anderen kiezenquote:Op maandag 14 november 2005 09:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Fijne vakantie gehad? Er staan meteen alweer bezigheden op je te wachten:De POL-verkiezing 2005
![]()
En bomen! Zo'n 25 meer dan honderd jaar oude eiken & 13 (nieuw geplantte) hoogstamfruitbomen.quote:duke:
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Sigme Die heeft namelijk lammetjes
quote:EW:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - Parabola vind ik een goede, maar die zie ik te weinig om echt wat over te kunnen zeggen. Daardoor kies ik voor sigme. Zij weet duidelijk haar standpunt uit te dragen en volhardt in het verdedigen ervan.
Toch wel hoor. Ik wist niet van deze verkiezing, maar ik profileer niet naiefquote:Chewie
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - sigme Volgens mij gaat ze hier niet zo blij mee zijn
quote:Floripas
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Sigme, sorry, girl. Ik kan me geen mening van je herinneren, wel een boel stoutigheden, die ik trouwens met evenveel graagte tot me neem.
quote:20. Wouke van Scherrenburg Trofee - User waarvoor je wel eens zou willen koken. Ryan3, sigme, en bovenal, Lord Vetinari
Danku!quote:Sickie
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
- Sigme, inhoudelijk, rustig, gezellig en kennelijk niet van d'r stuk te brengen. Weet emoties te scheiden van discussies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |