Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef Lishe het volgende:
In het kader van Lincy... Watdachten jullie van Joys??
Ah, het was pas bij de tweede zaadlozing die dag raakquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef bixister het volgende:
hihi. nou ja kan nog als meervoud van joy.
is dat 't enige pleziertje waar jij aan denkt?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Troel het volgende:
Ah, het was pas bij de tweede zaadlozing die dag raak
Nee, maar zoiets heb je toch meestal wel nodig voordat zo'n kindje er isquote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef bixister het volgende:
[..]
is dat 't enige pleziertje waar jij aan denkt?
Dat vind ik dus hetzelfde als bijvoorbeeld Kaylee, dat is gewoon ''fout'' geschreven en staat zo oerdom.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef Lishe het volgende:
In het kader van Lincy... Watdachten jullie van Joys??
Hoe stel je dat nu weer vastquote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, het was pas bij de tweede zaadlozing die dag raak
Al sla je me dood, het was niet serieus bedoeld.quote:
Daniel is ook leukquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef daniman het volgende:
Zo had ik geheten als ik een meisje was geweest
Leuke naam!!quote:Op zondag 6 november 2005 22:36 schreef melonovy het volgende:
Even een vermelding waard dit, mijn nicht is van de week bevallen van een dochter, ze noemen het meisje Lois, schattig he?!
Dat verbaast me niksquote:Op maandag 7 november 2005 13:06 schreef m@x het volgende:
en wat vinden jullie als ik erbij vertel dat het een transsexueel is....
Ik kwam net ergens de naam Zsa-Zsa tegenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef snoopy het volgende:
Hier op de creche: Zaza![]()
Is dat niet de kakkerlak uit Pluk van de Petteflat?
Gelukig maar dat het daar ophoudtquote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef TazDevl het volgende:
Picabo vind ik op zich wel aardig maar daar houd het ook wel op
http://en.wikipedia.org/wiki/Picabo_Street
T deed mij gelijk denken aan een drag-queen shownaam....quote:Op maandag 7 november 2005 13:06 schreef m@x het volgende:
Wat vinden jullie van Adonis Damocles?
en wat vinden jullie als ik erbij vertel dat het een transsexueel is....
Ik vind Lois zo'n 'grote' naam voor zo'n klein babietje
Het doet mij denken aan een zelfbedachte vernoeming naar Pablo Picasso.quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef TazDevl het volgende:
Picabo vind ik op zich wel aardig maar daar houd het ook wel op
http://en.wikipedia.org/wiki/Picabo_Street
Ik dacht dat het als peek-a-booh werd uitgesprokenquote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan een zelfbedachte vernoeming naar Pablo Picasso.
Zsa-Zsa is een Hongaarse jongensnaam..... blijft een vreemde naamquote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
[..]
Ik kwam net ergens de naam Zsa-Zsa tegenen Zwanette
![]()
quote:
Bij mij in de straat woonde een meisje dat voluit Vivian oid heette. Haar moeder zei altijd Vivi, en wij als kinderen maakten daar al gauw Fifi vanquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef daniman het volgende:
zaza? hmmz nu nog wachten op "fifi"
quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag in de Achmea Kennisquiz: Queeny de Koning
Ik kwam van het weekend de naam Buiske tegen. Het is dan wel allemaal lekker Friesch verantwoord enzo, maar dit gaat me toch iets te ver.quote:Op maandag 14 november 2005 23:38 schreef Ireth het volgende:
Lees trouwens elders net de naam Jeuke!![]()
Zee, niet heel ongebruikelijk toch? Alhoewel ze hier zouden vragen of je de Lange of de Korte Mare bentquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:47 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk dat je het moet uitspreken als Jamie (Djeemie), maar het ziet eruit als DjiemieOf moet het Jimmy (Djimmie) zijn?
Ik heb bij een Mare in de klas gezeten en tegenwoordig is die naam ook weer redelijk populair. Ik vind het best een leuke naam.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag in de Achmea Kennisquiz: Queeny de Koning
Maar iets zegt me dat de ouders Jamie (of Jimmy) bedoeldenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Djeamy spreek ik uit als Djiemie
Dochter van een stel uit "Het Blok" heet ook zo...quote:
Ik dacht dat het mss aan de vrouw lag, maar zowel nette namen als de vage Engelse zijn van kinderen van dezelfde moeder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef Vava het volgende:
Wel opvallend ja, allemaal best keurige namen en dan ineens van die vage Engelse namen zoals Bruce-Lee, John-Ross en Madison. Ik vind Benoit best leuk (maar ik hou van Franse namen) maar om dan weer een Benoit 2 te hebben
![]()
Nee dat is haar achternaam, maar die heb ik erbij gezet omdat ik de combinatie zo vreselijk vind.quote:Op maandag 21 november 2005 11:51 schreef bixister het volgende:
Lels? is dat ook een voornaam?
Ach, Els was fouter geweestquote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef bixister het volgende:
ah. maarja met zo'n achternaam combineert alles rottig lijkt me. hoewel ottolien wel érg fout is.
Dan is het zeer vermoedelijk een Turkse naamquote:Op maandag 21 november 2005 15:05 schreef Ireth het volgende:
Zojuist elders gelezen:
Cagla![]()
(De manier van uitspreken hebben ze er zelf ook maar bijgezet: TJAALAA)
Ik hoop het idd, alhoewel de foto Hollands Welvaren vermoed (maar goed kan ook een mixje zijn uiteraard)quote:Op maandag 21 november 2005 15:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan is het zeer vermoedelijk een Turkse naam
Maar dan komt de vraag: is het verstandig je kind een dergelijke naam te geven als je in Nederland woont?quote:Op maandag 21 november 2005 15:09 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop het idd, alhoewel de foto Hollands Welvaren vermoed (maar goed kan ook een mixje zijn uiteraard)
Ja, want dat doen alle Turken, Marokkanen en Pakistanen die hier wonen gelukkig ook...quote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar dan komt de vraag: is het verstandig je kind een dergelijke naam te geven als je in Nederland woont?
Er zijn vast Nederlandse namen die voor een Fransman of Brit onuitspreekbaar zijn. Als je daar woont (en daar blijft wonen) geef je je kind toch ook geen naam als Jouke mee. Bonjour Sjoek, hello Djoukie
Tja, Rachid en Hassan zijn wel makkelijk. Maar ik heb het vooral over dat het voor het kindje zielig isquote:Op maandag 21 november 2005 16:18 schreef Igraine het volgende:
Ja, want dat doen alle Turken, Marokkanen en Pakistanen die hier wonen gelukkig ook...![]()
hoe verzinnen ze het...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, we hebben er weer een...
Naturelle
Je zou bijna denken dat sommige ouders een hekel hebben aan hun kind...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, we hebben er weer een...
Naturelle
Maximquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef pinquit het volgende:
mensen zet eens wat leuke jongensnamen neer
Jonathanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef pinquit het volgende:
mensen zet eens wat leuke jongensnamen neer
Zou prima kunnen zo'n naam, mits het dan ook echt als Eensjel geschreven zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:36 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hier een buurmeisje dat ook Angel heet..![]()
En die oma kan het gewoon echt niet uitspreken, die past volgens mij vaak op en dan is het Ensjeeeeelll
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:06 schreef Randa_v het volgende:
We waren nu bezig over kindernamen, dat het leuk is om voor een jongen of een meisje ongeveer dezelfde naam aan te houden. Denk aan Merlijn en Merlijne of Rens en Renske. Vond het wel grappig.
Pienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef LadyS het volgende:
wie heeft er een leuk idee om mijn oma eventueel te vernoemen?
Haar officiele naam is Pietje, maar daar had ze een gruwelijke hekel aan. Ze noemde zichzelf altijd Pia. Ik zou natuurlijk gewoon Pia als 2e naam kunnen doen, maar ik wil even wat meer opties.
das nog niet eens zo gekquote:
Pienquote:
dat heb je goed ingeschatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef daniman het volgende:
Pieternella is ook nog een optiemaar dat zullen jullie wel niet willen
Ik kende een broer en zus die Angel en Angelo heettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:12 schreef daniman het volgende:
Vorige week bij de apotheek liep er een driejarig meisje rond, die door dr moeder werd geroepen... "Angel!". Sorry maar angel vind ik meer als naam voor een hond klinken dan voor een meisje (hoewel het op zich natuurlijk zou kunnen, maar ik heb waarschijnlijk te vaak die naam in combinatie met honden gehoord dan)
Gewoon Pia danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef LadyS het volgende:
Haar officiele naam is Pietje, maar daar had ze een gruwelijke hekel aan. Ze noemde zichzelf altijd Pia. Ik zou natuurlijk gewoon Pia als 2e naam kunnen doen, maar ik wil even wat meer opties.
Als in Ryan maar dan alternatief?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Rayen
ja maar dan wel als 2e naamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:29 schreef bixister het volgende:
ik vind Lena juist ook mooi.
en LadyS, hihi zou leuk zijn als jij ook een Piet kreeg!
Ik denk dat de schoonfamilie anders jaloers wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef LadyS het volgende:
ja maar dan wel als 2e naam
1e naam wordt de "gewone" naam zeg maar, en dan de evt. vernoemingIk weet nog niet of ik dat wel doe. Ik heb dan ook een beetje het idee dat we iemand van Peters kant moeten vernoemen.
Jeltequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Syrena het volgende:
Oja, laatst bij Spoorloos was een jongen die Jelte heette, vond ik ook wel wat hebben.
Het ligt aan je schoonfamilie en wat voor reden je hebt om alleen jouw kant te vernoemen, maar er kúnnen behoorlijke ruzies door ontstaan...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef LadyS het volgende:
ja, heb ik aan de ene kant ook wel hoor, maar het is meer voor mijn eigen gevoel zeg maar, dan dat ik mijn schoonfamilie tevreden wil houden
Ik vind Lena ook een prachtige naamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:29 schreef bixister het volgende:
ik vind Lena juist ook mooi.
en LadyS, hihi zou leuk zijn als jij ook een Piet kreeg!
Dat zou me toch iets te veel als Tia Maria in de oren klinkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef LadyS het volgende:
mijn oma is een dik half jaar geleden overleden. Mijn moeder begon over vernoemen, eigenlijk als een soort grapje. "Als je nou als 1e naam Pia doet en als 2e naam mijn naam (maria), dan heb je een mooie combi, nl.: Pia Maria" ()
Dus daarom begon ik erover na te denken, ik weet dus nog helemaal niet of ik het van plan ben. Amber is ook naar niemand vernoemd. Nou ja, ik heb nog even
Ik ken dus echt iemand die zo heet, maar dan Piia Maria (die dubbele i is géén tikfout)... Ik vind 't een beetje vreemd klinken...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef LadyS het volgende:
mijn oma is een dik half jaar geleden overleden. Mijn moeder begon over vernoemen, eigenlijk als een soort grapje. "Als je nou als 1e naam Pia doet en als 2e naam mijn naam (maria), dan heb je een mooie combi, nl.: Pia Maria" ()
Dus daarom begon ik erover na te denken, ik weet dus nog helemaal niet of ik het van plan ben. Amber is ook naar niemand vernoemd. Nou ja, ik heb nog even
Als degene naar wie vernoemd moet worden zelf al meer namen heeft kun je daar natuurlijk ook uit kiezen. Je hoeft niet per se de roepnaam of de eerste naam te nemen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou me toch iets te veel als Tia Maria in de oren klinkenVernoemen kan leuk zijn, maar dan moeten de namen wel een beetje 'meewerken'. Een kind moet er zijn/haar hele leven mee doen.
pietje komt van petronella.... dus daar kun je heel veel uithalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef LadyS het volgende:
Jee, das een mond volquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Annastasicia
Wat een vreselijke namenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Angelina
Anne-anna
Annastasicia
Annelot
Ank
Moet er dan niet een 'Jr.' achter?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef Reese het volgende:
Ik vind Lena ook een prachtige naam! En met vernoemen zou ik dan ook gelijk goed zitten, want mijn oma heette Heleen (roepnaam) en mijn moeder heeft Helena als doopnaam
![]()
Voor een jongen vind ik Willem heel mooi. Stoer, en qua vernoemen zijn dan gelijk de familie én schoonfamilie tevreden gesteld
Nelleke!quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef wendytje het volgende:
pietje komt van petronella.... dus daar kun je heel veel uithalen
Bij stinkie en mij?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef bixister het volgende:
be, ben benieuwd of 'jouw' meisjesnaam het 'gewonnen' heeft.![]()
Maar weet jij dan over welke naam ik het heb?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef bixister het volgende:
be, ben benieuwd of 'jouw' meisjesnaam het 'gewonnen' heeft.![]()
Met welke beginletter was het?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef bixister het volgende:
ik dacht dat jij een keer een meisjesnaam genoemd had die je al heel lang in gedachten had. maar misschien vergis ik me en was 't iemand anders.
Ik vind een beetje korte namen die je wel nederlands uitspreekt maar wel anders schrijft heel leuk. Maar een beetje engelse klank mag ook!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:18 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wat vind je dan een beetje leuk? Nederlands, Engels? Thema? Iets?
Hmmmmm Jill? Ella? Laury? Didoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:37 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik vind een beetje korte namen die je wel nederlands uitspreekt maar wel anders schrijft heel leuk. Maar een beetje engelse klank mag ook!!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:57 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat mag tochtoch? toch?
En de vis van Geppetto heet zo, dan moet ik daar aan denken.
Of van Pieternelquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef wendytje het volgende:
pietje komt van petronella.... dus daar kun je heel veel uithalen
ik kon dr op wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef partychickie het volgende:
Mja dan denk ik dat je nog een letter bent vergeten haha.. Ik ben ook best moeilijk wat dat betreft..
ligt er natuurlijk aan wat je 'verkeerd' vind, rijmelarij, oubolligheid, volkswijkgehalte, 'lijkt op... BN-ers naam dus juist niet (of wel) leuk' ... bottom line: gevoelsmatig laten kiezen, het is toch een naam. Wij vinden Ela nog altijd een beetje een Jasmijn, maar ze is wel Ela 'die ook Jasmijn had kunnen heten ware het niet dat haar ouders allebei al een J als beginletter hebben dus daar begonnen we niet aan'. En het is toch wel een Ela. Mijn kleine dame.quote:Ik heb nu ook de grootste moeite een naam te vinden voor ons toekomstig kindje. Ik ben ook bang de verkeerde keuze te maken
Ik denk bij de term 'verkeerd' meer aan een jaar later spijt gaan krijgen. Dat je je kind x hebt genoemd en er een jaar later op uitgekeken bent (het is toch eigenlijk wel een saaie/suffe naam). Of je 2e keus bij nader inzien toch veel beter vindt passen bij de persoon.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:26 schreef Jdee het volgende:
ligt er natuurlijk aan wat je 'verkeerd' vind, rijmelarij, oubolligheid, volkswijkgehalte, 'lijkt op... BN-ers naam dus juist niet (of wel) leuk' ... bottom line: gevoelsmatig laten kiezen, het is toch een naam. Wij vinden Ela nog altijd een beetje een Jasmijn, maar ze is wel Ela 'die ook Jasmijn had kunnen heten ware het niet dat haar ouders allebei al een J als beginletter hebben dus daar begonnen we niet aan'. En het is toch wel een Ela. Mijn kleine dame.
Ik ken iemand met twee officiële namen. Eerst kreeg ze naam 1 als roepnaam. Drie dagen later werd het naam 2quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef texelonia het volgende:
Heb wel es verhalen gehoord van mensen die een naam hadden bedacht voor een kind maar meteen na de geboorte hadden ze zoiets van "Hmm ie naam past niet bij hem/haar, het moet *deze* naam worden". Maar denk toch dat dat uitzonderingen zijn.
Yentl spreek je toch uit als Jent(e)l?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ken iemand wiens dochter Yentl heet, hele mooie naam maar als ze de tijd terug kon draaien zou ze d'r dochter anders noemen. Het meisje was bijna vier toen ze haar naam kon uitspreken en ik geloof dat de andere kindjes in de klas de naam gemiddeld normaal konden uitspreken toen ze naar groen drie gingen
Dan zal het meer de onbekendheid van de naam zijn, lijkt me. Dat ouders het ook niet goed weten en dus hun kind niet kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Ik snapte ook nooit zo wat het probleem was (en dacht eerst dat het aan het kind lag)
Maar op één van haar verjaardagsfeestjes heb ik het inderdaad ook gehoord Jennel - Jetel - Jen tol
Ik weet niet wat het is maar schijnbaar hebben veel kinderen moeite met die combinatie ofzo.
Zo was er destijds bij mn zusje in de kleuterklas een jongetje in de klas en die heette Jean-Paul, en de kinderen noemden hem allemaal Shampooquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:30 schreef pinquit het volgende:
ik liep eens stage op een basisschool, groep 2 toen heette daar een jochie jonne en hij werd door een hoop kinderen uit de klas 'jonge' genoemd
Wierook is ook tofquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind Mirreeen leuke naam, maar vriendlief niet
![]()
Dat is de betekenis van de naam van mijn dochterquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind Mirreeen leuke naam, maar vriendlief niet
![]()
wij hadden ook een Jean Paul in de klas, die noemden we altijd Chappie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Zo was er destijds bij mn zusje in de kleuterklas een jongetje in de klas en die heette Jean-Paul, en de kinderen noemden hem allemaal Shampoo![]()
*kuch*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
En... tegen die tijd ga ik ook nog wel een rondje namen-boekjes doen.
ik zei niks!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef Sugar het volgende:
Bix.Dit hielden we toch allemaal voor ons? Je zegt het gewoon.
![]()
hier nog 1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:23 schreef Sugar het volgende:
Bijna niks. Maar toch veel. Maar je was niet de enige die het zich herinnerde, inderdaad.
Nee, ik zou hebben vernoemd naar mijn "zusje" (het eerste kindje van mijn ouders wat helaas dood geboren is): Frances, maar het werd een jongetje en toen heeft Liam als 2e naam Francis gekregen. Ik wil wel weer een engelse/keltische/ierse naam. Ik weet er wel een paar maar ik twijfel dus nog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef livelink het volgende:
Blijft je meisjesnaam staan van de vorige keer, Belana?
Ik niet andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Djiezus... en maar allemaal mopperen over zwangerschapsdementie.
Maar dit onthouden ze dan weer allemaal hoor!
Mutsen!
Ik ook niet. Vermeisjesialiseerde jongensnamen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef inkie1010 het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van meisjes namen die op ke of je eindigen....
Ok.... heel veel meisjes namen komen oorspronkelijk van jongensnamen (inclusief mijn eigenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vermeisjesialiseerde jongensnamen..
Och, armequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kreeg net een mailtje jongen geboren.... Pedo![]()
Is het geen tikfout, dat het Pedro moet zijn??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Die ook zijn vader is bedoel je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Xennia het volgende:
Misschien is Pedo vernoemd naar zijn opa die zijn kleindochter op 14-jarige leeftijd zwanger maakte?
Hopelijk is dat Pedro met een tikfoutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Vind ik ook mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef Wolkje het volgende:
ik vind Nina nog steeds een mooie naam![]()
Hij is een beetje standaard, maar ik vind het een erg mooie naam.
Hehehe nee hoor!! Ik vind naampjes gewoon leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef lady-wrb het volgende:
he inkie jij hier ?
je bent hier toch niet om namen te sprokkelen voor nieuwe caafjes he?
obelix en idefix blijven gewoon in leven ja
Is het al geaccepteerd bij de burgerlijke stand? Ik mag toch hopen dat je hier niet mee weg komtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb het nog eens gevraagd en het is echt Pedo....... heb nu al medelij met die kleine
Lijkt mij idd een gevalletje om te weigeren. Ik hoop echt voor dat kind dat ze dat doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het al geaccepteerd bij de burgerlijke stand? Ik mag toch hopen dat je hier niet mee weg komt
dat hoop ik ook ja... je kan je kind toch niet pedo noemen? Die heeft anders geen leven!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hopelijk is dat Pedro met een tikfout
Ik vind Nina ook een mooie naam, maar ik ken echt alleen maar ontzettend stomme (en dan ook echt stomme!) Nina'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef Wolkje het volgende:
ik vind Nina nog steeds een mooie naam![]()
Hij is een beetje standaard, maar ik vind het een erg mooie naam.
Inderdaad. Hopelijk treffen ze een ambtenaar met gezond verstand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:59 schreef snoopy het volgende:
Lijkt mij idd een gevalletje om te weigeren. Ik hoop echt voor dat kind dat ze dat doen![]()
Of als Koenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Troel het volgende:
Als je het uitspreekt als Pjedo klinkt het minder raar denk ik
quote:
maar dat staat er niet dus is het logisch om het te lezen zoals het er staatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Troel het volgende:
Als je het uitspreekt als Pjedo klinkt het minder raar denk ik
eenschquote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nederlands.
De Engelse uitspraak vind ik meer voor een meisje.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nederlands.
En Jesse van Full House dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wat begreep je niet aan vind ik?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef daniman het volgende:
En Jesse van Full House dan?
Die rol was ook een mannenrol
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:17 schreef moussy het volgende:
Onno
Ja, mijn namen zijn het ook niet hoor (behalve Maarten dan) maar dat was eigenlijk zo even wat ik kon verzinnen aan meer-lettergrepige namen.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik vind er niet zoveel bij zitten!Sorry.
BE, ik hou juist niet van die jaren 70-80-namen als Sander, Jeroen, Jasper, Michiel en Martijn.
Oud-Hollands vind ik ook vaak leuk en liefst een naam die iedereen wél kent, maar niet meer heel vaak hoort. Bijbelse namen vind ik ook mooi vaak, maar dan wel de gangbare (alleen heb ik die allemaal al gecheckt, denk ik).
Maar iets van deze tijd dat je niet supervaak hoort is ook erg leuk!
Komt u maar!
Miel? Ries?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik vind er niet zoveel bij zitten!Sorry.
BE, ik hou juist niet van die jaren 70-80-namen als Sander, Jeroen, Jasper, Michiel en Martijn.
Oud-Hollands vind ik ook vaak leuk en liefst een naam die iedereen wél kent, maar niet meer heel vaak hoort. Bijbelse namen vind ik ook mooi vaak, maar dan wel de gangbare (alleen heb ik die allemaal al gecheckt, denk ik).
Maar iets van deze tijd dat je niet supervaak hoort is ook erg leuk!
Komt u maar!
Hendrik?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Sugar het volgende:
Oud-Hollands vind ik ook vaak leuk en liefst een naam die iedereen wél kent, maar niet meer heel vaak hoort.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat die naam geaccepteerd word..... we zullen het maandag of dinsdag wel zien/horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |