Als in Ryan maar dan alternatief?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Rayen
ja maar dan wel als 2e naamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:29 schreef bixister het volgende:
ik vind Lena juist ook mooi.
en LadyS, hihi zou leuk zijn als jij ook een Piet kreeg!
Ik denk dat de schoonfamilie anders jaloers wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef LadyS het volgende:
ja maar dan wel als 2e naam
1e naam wordt de "gewone" naam zeg maar, en dan de evt. vernoemingIk weet nog niet of ik dat wel doe. Ik heb dan ook een beetje het idee dat we iemand van Peters kant moeten vernoemen.
Jeltequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Syrena het volgende:
Oja, laatst bij Spoorloos was een jongen die Jelte heette, vond ik ook wel wat hebben.
Het ligt aan je schoonfamilie en wat voor reden je hebt om alleen jouw kant te vernoemen, maar er kúnnen behoorlijke ruzies door ontstaan...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef LadyS het volgende:
ja, heb ik aan de ene kant ook wel hoor, maar het is meer voor mijn eigen gevoel zeg maar, dan dat ik mijn schoonfamilie tevreden wil houden
Ik vind Lena ook een prachtige naamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:29 schreef bixister het volgende:
ik vind Lena juist ook mooi.
en LadyS, hihi zou leuk zijn als jij ook een Piet kreeg!
Dat zou me toch iets te veel als Tia Maria in de oren klinkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef LadyS het volgende:
mijn oma is een dik half jaar geleden overleden. Mijn moeder begon over vernoemen, eigenlijk als een soort grapje. "Als je nou als 1e naam Pia doet en als 2e naam mijn naam (maria), dan heb je een mooie combi, nl.: Pia Maria" ()
Dus daarom begon ik erover na te denken, ik weet dus nog helemaal niet of ik het van plan ben. Amber is ook naar niemand vernoemd. Nou ja, ik heb nog even
Ik ken dus echt iemand die zo heet, maar dan Piia Maria (die dubbele i is géén tikfout)... Ik vind 't een beetje vreemd klinken...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef LadyS het volgende:
mijn oma is een dik half jaar geleden overleden. Mijn moeder begon over vernoemen, eigenlijk als een soort grapje. "Als je nou als 1e naam Pia doet en als 2e naam mijn naam (maria), dan heb je een mooie combi, nl.: Pia Maria" ()
Dus daarom begon ik erover na te denken, ik weet dus nog helemaal niet of ik het van plan ben. Amber is ook naar niemand vernoemd. Nou ja, ik heb nog even
Als degene naar wie vernoemd moet worden zelf al meer namen heeft kun je daar natuurlijk ook uit kiezen. Je hoeft niet per se de roepnaam of de eerste naam te nemen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou me toch iets te veel als Tia Maria in de oren klinkenVernoemen kan leuk zijn, maar dan moeten de namen wel een beetje 'meewerken'. Een kind moet er zijn/haar hele leven mee doen.
pietje komt van petronella.... dus daar kun je heel veel uithalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef LadyS het volgende:
wie heeft er een leuk idee om mijn oma eventueel te vernoemen?
Haar officiele naam is Pietje, maar daar had ze een gruwelijke hekel aan. Ze noemde zichzelf altijd Pia. Ik zou natuurlijk gewoon Pia als 2e naam kunnen doen, maar ik wil even wat meer opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |