Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef Lishe het volgende:
In het kader van Lincy... Watdachten jullie van Joys??
Ah, het was pas bij de tweede zaadlozing die dag raakquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef bixister het volgende:
hihi. nou ja kan nog als meervoud van joy.
is dat 't enige pleziertje waar jij aan denkt?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Troel het volgende:
Ah, het was pas bij de tweede zaadlozing die dag raak
Nee, maar zoiets heb je toch meestal wel nodig voordat zo'n kindje er isquote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef bixister het volgende:
[..]
is dat 't enige pleziertje waar jij aan denkt?
Dat vind ik dus hetzelfde als bijvoorbeeld Kaylee, dat is gewoon ''fout'' geschreven en staat zo oerdom.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef Lishe het volgende:
In het kader van Lincy... Watdachten jullie van Joys??
Hoe stel je dat nu weer vastquote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, het was pas bij de tweede zaadlozing die dag raak
Al sla je me dood, het was niet serieus bedoeld.quote:
Daniel is ook leukquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef daniman het volgende:
Zo had ik geheten als ik een meisje was geweest
Leuke naam!!quote:Op zondag 6 november 2005 22:36 schreef melonovy het volgende:
Even een vermelding waard dit, mijn nicht is van de week bevallen van een dochter, ze noemen het meisje Lois, schattig he?!
Dat verbaast me niksquote:Op maandag 7 november 2005 13:06 schreef m@x het volgende:
en wat vinden jullie als ik erbij vertel dat het een transsexueel is....
Ik kwam net ergens de naam Zsa-Zsa tegenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef snoopy het volgende:
Hier op de creche: Zaza![]()
Is dat niet de kakkerlak uit Pluk van de Petteflat?
Gelukig maar dat het daar ophoudtquote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef TazDevl het volgende:
Picabo vind ik op zich wel aardig maar daar houd het ook wel op
http://en.wikipedia.org/wiki/Picabo_Street
T deed mij gelijk denken aan een drag-queen shownaam....quote:Op maandag 7 november 2005 13:06 schreef m@x het volgende:
Wat vinden jullie van Adonis Damocles?
en wat vinden jullie als ik erbij vertel dat het een transsexueel is....
Ik vind Lois zo'n 'grote' naam voor zo'n klein babietje
Het doet mij denken aan een zelfbedachte vernoeming naar Pablo Picasso.quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef TazDevl het volgende:
Picabo vind ik op zich wel aardig maar daar houd het ook wel op
http://en.wikipedia.org/wiki/Picabo_Street
Ik dacht dat het als peek-a-booh werd uitgesprokenquote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan een zelfbedachte vernoeming naar Pablo Picasso.
Zsa-Zsa is een Hongaarse jongensnaam..... blijft een vreemde naamquote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
[..]
Ik kwam net ergens de naam Zsa-Zsa tegenen Zwanette
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |