abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30156230
Ik verbaasde me dus over de naam Keesje voor een meisje en nu lees ik dat het de dochter van Yvon Jaspers is, die Keesje heet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30156360
Doet me denken aan een Keeshondje...... nee vreselijke naam!!!!
pi_30156763
Ik had op de middelbare school een klasgenootje dat Narda heette . Wat een naam, vond het gewoon sneu voor het meisje.
  donderdag 1 september 2005 @ 09:34:13 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_30157324
TJa, Guusje is ook een normale naam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_30157342
Ja ik ben zowiezo niet voor die Keesje Guusje achige namen.. ik kende een meisje die heette martijntje dat is helemaal te erg!
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 10:25:54 #6
43556 miss_dynastie
pi_30158381
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef Jentin het volgende:
Ik had op de middelbare school een klasgenootje dat Narda heette . Wat een naam, vond het gewoon sneu voor het meisje.
In het noorden des lands? De zus van een kennis van me heet Narda

En tja, het is mij ook al opgevallen dat namen gewoon gaan 'wennen'. Ze zijn er niet minder lelijk door, maar toch.
pi_30158859
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef Jentin het volgende:
Ik vind de naam Thera (uitspraak: teera) nog steeds niet kunnen... Of Wena (uitspraak: weena)
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 10:45:32 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30158876
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik vind de naam Thera (uitspraak: teera) nog steeds niet kunnen... Of Wena (uitspraak: weena)
Thirza vind ik wel weer mooi
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30158924
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In het noorden des lands? De zus van een kennis van me heet Narda
Randstad, dus er zijn meerdere mensen met dit lot .
  donderdag 1 september 2005 @ 11:34:34 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30160333
Weena is een grote en bekende straat in Rotterdam.. Daar zou ik m'n kindje dus echt niet naar vernoemen (ook al schrijf je 't anders)

Thirza vind ik ook onwijs mooi
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30162148
Ik vond vroeger de naam Damiët (voor een meisje) mooi, komt uit het boek Esmoreit. Ergens in de middeleeuwen geschreven, net als Karel ende Elegast enzo. Maar ik vind dat 'dami' niet meer mooi Klinkt teveel als Damian en daar vind ik echt helemaal niets aan.
pi_30162165
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef E.T. het volgende:
Weena is een grote en bekende straat in Rotterdam.. Daar zou ik m'n kindje dus echt niet naar vernoemen (ook al schrijf je 't anders)
Misschien schrijf je het nog wel als Weena ook... Nu ik erover nadenk...
  donderdag 1 september 2005 @ 12:26:28 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_30162207
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:24 schreef ChrisJX het volgende:
Damian
Ik dacht even dat er Daniman stond. Totdat ik het nog een keer las
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_30162431
De namen van de boeken van Tonke Dragt vind ik prachtig... maar ik zou denk ik mjin kind niet Tiuri kunnen noemen.... op de een of andere manier, ondanks dat ik het echt een hele mooie naam vind!
  donderdag 1 september 2005 @ 12:34:37 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30162473
Bij de naam Thirza moet ik denken aan een vrouw met een snor.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30162562
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:34 schreef Spindizzy het volgende:
Bij de naam Thirza moet ik denken aan een vrouw met een snor.
Ik aan een standbeeld of een paard
pi_30162729
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Troel het volgende:

Ik dacht even dat er Daniman stond. Totdat ik het nog een keer las
pi_30162741
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef inkie1010 het volgende:
De namen van de boeken van Tonke Dragt vind ik prachtig... maar ik zou denk ik mjin kind niet Tiuri kunnen noemen.... op de een of andere manier, ondanks dat ik het echt een hele mooie naam vind!
Klinkt Fins

Ik vind sommige namen uit Lord of the Rings ook erg mooi. Arwen kun je je kind nog wel noemen, maar dan houdt het wel ongeveer op
pi_30165695
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Klinkt Fins

Ik vind sommige namen uit Lord of the Rings ook erg mooi. Arwen kun je je kind nog wel noemen, maar dan houdt het wel ongeveer op
Klinkt idd fins doet me denken aan Tami Kiuru
pi_30166414
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Klinkt Fins

Ik had vroeger een collega en zij en haar 2 zussen waren alledrie naar een Lord of the rings figuur genoemd. De ene heette Arwen, zij heette Eowyn en die derde weet ik even niet meer....

Ik kon haar eerder dan ik lord of the rings had gelezen dus ik vond het heel normaal...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_30171338
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef Igraine het volgende:

Ik had vroeger een collega en zij en haar 2 zussen waren alledrie naar een Lord of the rings figuur genoemd. De ene heette Arwen, zij heette Eowyn en die derde weet ik even niet meer....

Ik kon haar eerder dan ik lord of the rings had gelezen dus ik vond het heel normaal...
Galadriel

Ach, zolang het geen Frodo (sorry dinges), Gandalf, Balin of Bofur wordt vind ik het best Maar Thorin (Oakenshield) vind ik best een mooie naam ik vind 'th' mooi in een naam
pi_30173485
Zag vandaag een geboorteadvertentie in de krant : Giovi
pi_30174289
Mijn zus werk op een kinderdagverblijf en daar was ook een keer een kindje dat Aragorn heette

En een ex-collega van mij heet Yavanna (of was het Yavanne??) en dat was ook naar een bepaald boek. Volgens mij had e ook nog een zusje met een naam uit hetzelfde boek, maar die naam weet ik niet meer. Weet ook niet meer welk boek het was...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30174325
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef ChrisJX het volgende:
ik vind 'th' mooi in een naam
Bij sommige namen vind ik het juist weer irritant. Zoals Thom of Thijmen ofzow. Doe dan gewoon Tom of Tijmen Maar ik vind Thijs dan wel weer mooier dan Tijs
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30175369
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:47 schreef texelonia het volgende:

Bij sommige namen vind ik het juist weer irritant. Zoals Thom of Thijmen ofzow. Doe dan gewoon Tom of Tijmen Maar ik vind Thijs dan wel weer mooier dan Tijs
*mee eens is

Maar Matthijs, Matthias, Thomas ed zijn mooier met th
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')