In het noorden des lands? De zus van een kennis van me heet Nardaquote:Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef Jentin het volgende:
Ik had op de middelbare school een klasgenootje dat Narda heette. Wat een naam, vond het gewoon sneu voor het meisje.
Ik vind de naam Thera (uitspraak: teera) nog steeds niet kunnen... Of Wena (uitspraak: weena)quote:Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef Jentin het volgende:
Ik had op de middelbare school een klasgenootje dat Narda heette. Wat een naam, vond het gewoon sneu voor het meisje.
Thirza vind ik wel weer mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vind de naam Thera (uitspraak: teera) nog steeds niet kunnen... Of Wena (uitspraak: weena)
Randstad, dus er zijn meerdere mensen met dit lotquote:Op donderdag 1 september 2005 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In het noorden des lands? De zus van een kennis van me heet Narda
Misschien schrijf je het nog wel als Weena ook... Nu ik erover nadenk...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef E.T. het volgende:
Weena is een grote en bekende straat in Rotterdam.. Daar zou ik m'n kindje dus echt niet naar vernoemen (ook al schrijf je 't anders)
Ik dacht even dat er Daniman stond. Totdat ik het nog een keer lasquote:Op donderdag 1 september 2005 12:24 schreef ChrisJX het volgende:
Damian
Ik aan een standbeeld of een paardquote:Op donderdag 1 september 2005 12:34 schreef Spindizzy het volgende:
Bij de naam Thirza moet ik denken aan een vrouw met een snor.
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Troel het volgende:
Ik dacht even dat er Daniman stond. Totdat ik het nog een keer las
Klinkt Finsquote:Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef inkie1010 het volgende:
De namen van de boeken van Tonke Dragt vind ik prachtig... maar ik zou denk ik mjin kind niet Tiuri kunnen noemen.... op de een of andere manier, ondanks dat ik het echt een hele mooie naam vind!
Klinkt idd fins doet me denken aan Tami Kiuruquote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klinkt Fins
Ik vind sommige namen uit Lord of the Rings ook erg mooi. Arwen kun je je kind nog wel noemen, maar dan houdt het wel ongeveer op
Ik had vroeger een collega en zij en haar 2 zussen waren alledrie naar een Lord of the rings figuur genoemd. De ene heette Arwen, zij heette Eowyn en die derde weet ik even niet meer....quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klinkt Fins
Ik vind sommige namen uit Lord of the Rings ook erg mooi. Arwen kun je je kind nog wel noemen, maar dan houdt het wel ongeveer op
Galadrielquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef Igraine het volgende:
Ik had vroeger een collega en zij en haar 2 zussen waren alledrie naar een Lord of the rings figuur genoemd. De ene heette Arwen, zij heette Eowyn en die derde weet ik even niet meer....
Ik kon haar eerder dan ik lord of the rings had gelezen dus ik vond het heel normaal...
Bij sommige namen vind ik het juist weer irritant. Zoals Thom of Thijmen ofzow. Doe dan gewoon Tom of Tijmenquote:
*mee eens isquote:Op donderdag 1 september 2005 18:47 schreef texelonia het volgende:
Bij sommige namen vind ik het juist weer irritant. Zoals Thom of Thijmen ofzow. Doe dan gewoon Tom of TijmenMaar ik vind Thijs dan wel weer mooier dan Tijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |