hier nog 1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:23 schreef Sugar het volgende:
Bijna niks. Maar toch veel. Maar je was niet de enige die het zich herinnerde, inderdaad.
Nee, ik zou hebben vernoemd naar mijn "zusje" (het eerste kindje van mijn ouders wat helaas dood geboren is): Frances, maar het werd een jongetje en toen heeft Liam als 2e naam Francis gekregen. Ik wil wel weer een engelse/keltische/ierse naam. Ik weet er wel een paar maar ik twijfel dus nog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef livelink het volgende:
Blijft je meisjesnaam staan van de vorige keer, Belana?
Ik niet andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Djiezus... en maar allemaal mopperen over zwangerschapsdementie.
Maar dit onthouden ze dan weer allemaal hoor!
Mutsen!
Ik ook niet. Vermeisjesialiseerde jongensnamen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef inkie1010 het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van meisjes namen die op ke of je eindigen....
Ok.... heel veel meisjes namen komen oorspronkelijk van jongensnamen (inclusief mijn eigenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vermeisjesialiseerde jongensnamen..
Och, armequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kreeg net een mailtje jongen geboren.... Pedo![]()
Is het geen tikfout, dat het Pedro moet zijn??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Die ook zijn vader is bedoel je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Xennia het volgende:
Misschien is Pedo vernoemd naar zijn opa die zijn kleindochter op 14-jarige leeftijd zwanger maakte?
Hopelijk is dat Pedro met een tikfoutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Vind ik ook mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef Wolkje het volgende:
ik vind Nina nog steeds een mooie naam![]()
Hij is een beetje standaard, maar ik vind het een erg mooie naam.
Hehehe nee hoor!! Ik vind naampjes gewoon leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef lady-wrb het volgende:
he inkie jij hier ?
je bent hier toch niet om namen te sprokkelen voor nieuwe caafjes he?
obelix en idefix blijven gewoon in leven ja
Is het al geaccepteerd bij de burgerlijke stand? Ik mag toch hopen dat je hier niet mee weg komtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb het nog eens gevraagd en het is echt Pedo....... heb nu al medelij met die kleine
Lijkt mij idd een gevalletje om te weigeren. Ik hoop echt voor dat kind dat ze dat doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het al geaccepteerd bij de burgerlijke stand? Ik mag toch hopen dat je hier niet mee weg komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |