dat hoop ik ook ja... je kan je kind toch niet pedo noemen? Die heeft anders geen leven!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hopelijk is dat Pedro met een tikfout
Ik vind Nina ook een mooie naam, maar ik ken echt alleen maar ontzettend stomme (en dan ook echt stomme!) Nina'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef Wolkje het volgende:
ik vind Nina nog steeds een mooie naam![]()
Hij is een beetje standaard, maar ik vind het een erg mooie naam.
Inderdaad. Hopelijk treffen ze een ambtenaar met gezond verstand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:59 schreef snoopy het volgende:
Lijkt mij idd een gevalletje om te weigeren. Ik hoop echt voor dat kind dat ze dat doen![]()
Of als Koenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Troel het volgende:
Als je het uitspreekt als Pjedo klinkt het minder raar denk ik
quote:
maar dat staat er niet dus is het logisch om het te lezen zoals het er staatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Troel het volgende:
Als je het uitspreekt als Pjedo klinkt het minder raar denk ik
eenschquote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nederlands.
De Engelse uitspraak vind ik meer voor een meisje.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nederlands.
En Jesse van Full House dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wat begreep je niet aan vind ik?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef daniman het volgende:
En Jesse van Full House dan?
Die rol was ook een mannenrol
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:17 schreef moussy het volgende:
Onno
Ja, mijn namen zijn het ook niet hoor (behalve Maarten dan) maar dat was eigenlijk zo even wat ik kon verzinnen aan meer-lettergrepige namen.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik vind er niet zoveel bij zitten!Sorry.
BE, ik hou juist niet van die jaren 70-80-namen als Sander, Jeroen, Jasper, Michiel en Martijn.
Oud-Hollands vind ik ook vaak leuk en liefst een naam die iedereen wél kent, maar niet meer heel vaak hoort. Bijbelse namen vind ik ook mooi vaak, maar dan wel de gangbare (alleen heb ik die allemaal al gecheckt, denk ik).
Maar iets van deze tijd dat je niet supervaak hoort is ook erg leuk!
Komt u maar!
Miel? Ries?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik vind er niet zoveel bij zitten!Sorry.
BE, ik hou juist niet van die jaren 70-80-namen als Sander, Jeroen, Jasper, Michiel en Martijn.
Oud-Hollands vind ik ook vaak leuk en liefst een naam die iedereen wél kent, maar niet meer heel vaak hoort. Bijbelse namen vind ik ook mooi vaak, maar dan wel de gangbare (alleen heb ik die allemaal al gecheckt, denk ik).
Maar iets van deze tijd dat je niet supervaak hoort is ook erg leuk!
Komt u maar!
Hendrik?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Sugar het volgende:
Oud-Hollands vind ik ook vaak leuk en liefst een naam die iedereen wél kent, maar niet meer heel vaak hoort.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat die naam geaccepteerd word..... we zullen het maandag of dinsdag wel zien/horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |