Jee, das een mond volquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Annastasicia
Wat een vreselijke namenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Angelina
Anne-anna
Annastasicia
Annelot
Ank
Moet er dan niet een 'Jr.' achter?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef Reese het volgende:
Ik vind Lena ook een prachtige naam! En met vernoemen zou ik dan ook gelijk goed zitten, want mijn oma heette Heleen (roepnaam) en mijn moeder heeft Helena als doopnaam
![]()
Voor een jongen vind ik Willem heel mooi. Stoer, en qua vernoemen zijn dan gelijk de familie én schoonfamilie tevreden gesteld
Nelleke!quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef wendytje het volgende:
pietje komt van petronella.... dus daar kun je heel veel uithalen
Bij stinkie en mij?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef bixister het volgende:
be, ben benieuwd of 'jouw' meisjesnaam het 'gewonnen' heeft.![]()
Maar weet jij dan over welke naam ik het heb?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef bixister het volgende:
be, ben benieuwd of 'jouw' meisjesnaam het 'gewonnen' heeft.![]()
Met welke beginletter was het?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef bixister het volgende:
ik dacht dat jij een keer een meisjesnaam genoemd had die je al heel lang in gedachten had. maar misschien vergis ik me en was 't iemand anders.
Ik vind een beetje korte namen die je wel nederlands uitspreekt maar wel anders schrijft heel leuk. Maar een beetje engelse klank mag ook!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:18 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wat vind je dan een beetje leuk? Nederlands, Engels? Thema? Iets?
Hmmmmm Jill? Ella? Laury? Didoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:37 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik vind een beetje korte namen die je wel nederlands uitspreekt maar wel anders schrijft heel leuk. Maar een beetje engelse klank mag ook!!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:57 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat mag tochtoch? toch?
En de vis van Geppetto heet zo, dan moet ik daar aan denken.
Of van Pieternelquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef wendytje het volgende:
pietje komt van petronella.... dus daar kun je heel veel uithalen
ik kon dr op wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef partychickie het volgende:
Mja dan denk ik dat je nog een letter bent vergeten haha.. Ik ben ook best moeilijk wat dat betreft..
ligt er natuurlijk aan wat je 'verkeerd' vind, rijmelarij, oubolligheid, volkswijkgehalte, 'lijkt op... BN-ers naam dus juist niet (of wel) leuk' ... bottom line: gevoelsmatig laten kiezen, het is toch een naam. Wij vinden Ela nog altijd een beetje een Jasmijn, maar ze is wel Ela 'die ook Jasmijn had kunnen heten ware het niet dat haar ouders allebei al een J als beginletter hebben dus daar begonnen we niet aan'. En het is toch wel een Ela. Mijn kleine dame.quote:Ik heb nu ook de grootste moeite een naam te vinden voor ons toekomstig kindje. Ik ben ook bang de verkeerde keuze te maken
Ik denk bij de term 'verkeerd' meer aan een jaar later spijt gaan krijgen. Dat je je kind x hebt genoemd en er een jaar later op uitgekeken bent (het is toch eigenlijk wel een saaie/suffe naam). Of je 2e keus bij nader inzien toch veel beter vindt passen bij de persoon.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:26 schreef Jdee het volgende:
ligt er natuurlijk aan wat je 'verkeerd' vind, rijmelarij, oubolligheid, volkswijkgehalte, 'lijkt op... BN-ers naam dus juist niet (of wel) leuk' ... bottom line: gevoelsmatig laten kiezen, het is toch een naam. Wij vinden Ela nog altijd een beetje een Jasmijn, maar ze is wel Ela 'die ook Jasmijn had kunnen heten ware het niet dat haar ouders allebei al een J als beginletter hebben dus daar begonnen we niet aan'. En het is toch wel een Ela. Mijn kleine dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |