Je zou bijna denken dat sommige ouders een hekel hebben aan hun kind...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, we hebben er weer een...
Naturelle
Maximquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef pinquit het volgende:
mensen zet eens wat leuke jongensnamen neer
Jonathanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef pinquit het volgende:
mensen zet eens wat leuke jongensnamen neer
Zou prima kunnen zo'n naam, mits het dan ook echt als Eensjel geschreven zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:36 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hier een buurmeisje dat ook Angel heet..![]()
En die oma kan het gewoon echt niet uitspreken, die past volgens mij vaak op en dan is het Ensjeeeeelll
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:06 schreef Randa_v het volgende:
We waren nu bezig over kindernamen, dat het leuk is om voor een jongen of een meisje ongeveer dezelfde naam aan te houden. Denk aan Merlijn en Merlijne of Rens en Renske. Vond het wel grappig.
Pienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef LadyS het volgende:
wie heeft er een leuk idee om mijn oma eventueel te vernoemen?
Haar officiele naam is Pietje, maar daar had ze een gruwelijke hekel aan. Ze noemde zichzelf altijd Pia. Ik zou natuurlijk gewoon Pia als 2e naam kunnen doen, maar ik wil even wat meer opties.
Pienquote:
dat heb je goed ingeschatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef daniman het volgende:
Pieternella is ook nog een optiemaar dat zullen jullie wel niet willen
Ik kende een broer en zus die Angel en Angelo heettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:12 schreef daniman het volgende:
Vorige week bij de apotheek liep er een driejarig meisje rond, die door dr moeder werd geroepen... "Angel!". Sorry maar angel vind ik meer als naam voor een hond klinken dan voor een meisje (hoewel het op zich natuurlijk zou kunnen, maar ik heb waarschijnlijk te vaak die naam in combinatie met honden gehoord dan)
Gewoon Pia danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef LadyS het volgende:
wie heeft er een leuk idee om mijn oma eventueel te vernoemen?
Haar officiele naam is Pietje, maar daar had ze een gruwelijke hekel aan. Ze noemde zichzelf altijd Pia. Ik zou natuurlijk gewoon Pia als 2e naam kunnen doen, maar ik wil even wat meer opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |