Vond het wel een leuke serie.quote:De tweede reeks van populaire Vlaamse realitysoap De Pfaff's is dit seizoen te zien bij RTL 7. De Avro ziet de serie aan haar neus voorbij gaan.
Het programma laat het reilen en zeilen zien van de vroegere voetbalheld Jean-Marie Pfaff en zijn gezin. Vanaf 7 november zendt RTL7 de reeks dagelijks om 19.55 uur uit, aldus een RTL-woordvoerster maandag.
Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat. Samen met zijn vrouw Carmen heeft Jean-Marie de zorg over zijn drie dochters. De oudste dochter, Debbie, woont samen met haar vriend Nicolas in het ouderlijk huis, terwijl ze een zonnestudio runt in Beveren.
Kids
Model Kelly, de tweede telg, woont samen met zanger Sam Gooris in een appartement dat aan het ouderlijk huis vastzit. De benjamin van de Belgse familie is de vrijgezelle Lyndsey, die hard bezig is met een televisiecarriëre.
Moeder en Opa
In de tweede reeks wordt duidelijk dat moeder Carmen nog steeds de drijvende kracht achter het gezin. Naast de zorg voor opa Pfaff, die geregeld voor ophef zorgt, loopt dankzij haar alles binnen de familie gesmeerd.
Nee, tuurlijk kijk ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:01 schreef static het volgende:
Niemand die kijkt hè? Ik overigens ook niet hoor.
en GTSTquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Lekker slim om het tegenover Big Brother te zetten.
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke serie. Niet dat ik het nou elke dag moet zien maar als ik toch voor die tv zit.![]()
ilona-scuderia - woensdag 30 november 2005 @ 23:11quote:
Heeft hij fansquote:Op donderdag 17 november 2005 08:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Inderdaad zonde om er naar te kijken (net als de meeste programma's van dit genre).
Voor de fans van Sam Gooris (vriend van Kelly), het is een vlaamse zanger en je moet maar eens wat van hem downloaden!
Ik kijk het zo af en toe als ik het toevallig zie tijdens het zappen.. Het is iig leuker dan Big Brotherquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb het bij de TROS paar jaar geleden wel gekeken op vrijdagavond
Kijk het nu trouwens niet meer
haha, ergeren, volgens mij is het programma nog steeds een echte topper in de belgische kijkcijferers. ik als belgische kijk er toch geregeld naar, is gewoon leuk entertainmentquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
hier in Belgie ergeren de meeste belgen zich gewoon aan die familie hoor. En de mensen die kijken naar dit programma (en de meeste programma's vd commerciele zender VTM) kunnen we onderverdelen in oudere mensen en marginalen. Marginaal zootje gewoon die familie ! JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
alles kan beterquote:Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef BramKVO het volgende:
Sorry maar als je op een zondagavond 'de Pfaffs' verkiest boven bvb het geniale ' Geslacht De pauw' 'Alles kan beter' of zelfs 'Flikken' amai hoor ...
de Pfaffs overlapte wel me geslacht De Pauw hoor. En Geslacht De Pauw is gewoon een crimineel goed programma !quote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
alles kan beter![]()
![]()
het geslacht de pauw vond ik echt niet goed, is trouwens nu niet meer op tv en was toen al op een ander uitzenduur ... flikken kan ik niet naar kijken want ik kan die trut van een andrea croonenberghs niet uitstaan![]()
Idd het kansloze bij hem druipt er gewoon af. Ook net bij de voorstukjes van volgende week, dan geeft hij Zidane een had en zegt hij zijn naam op zo'n manier van "ken je die nog?".quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
Kneusquote:Oud doelman Pfaff onderuit met veiling
De bekende oud-profvoetballer Jean-Marie Pfaff, voormalig keeper van het Belgische elftal, is bij onze zuiderburen behoorlijk 'op zijn bek gegaan', door het aanbieden van zijn ''unieke´ WK-keepershandschoenen'' voor een veiling van Child Focus. Pfaff bood de handschoenen vorige week voor het goede doel aan, en vermeldde daarbij trots dat hij de handschoenen tijdens het voor België zo succesvol verlopen WK van 1986 in Mexico had gedragen.
''Met pijn in het hart'' stond de nog steeds populaire Belg zijn handschoenen af voor het goede doel. Het ging om een paar Nike-keepershandschoenen. Sportfabrikant Nike zei echter de volgende dag al dat dit niet kon kloppen. De handschoenen konden niet van het WK zijn, omdat Nike deze toen nog helemaal niet maakte.
Na eerst te hebben ontkend geeft Pfaff nu toe dat de handschoenen niet van het WK zijn. Maar hij zegt zich ''vergist'' te hebben en niet door te hebben gehad dat de keepershandschoenen slechts acht maanden oud waren. 'El Simpatico', zoals Pfaff in Belgie liefkozend wordt (werd) genoemd, houdt vol dat hij niemand wilde belazeren.
Lindseyquote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef PabloLopez het volgende:
lekkere chickies!!!
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kijk er ook met heel veel plezier naar (elke dag)
Echt een heerlijke serie, Belgen hebben iets aparts, moeilijk te verwoorden hoe buitenaards ze zijn, Belgen komen van een andere planeet
Weet iemand tot wanneer deze serie loopt op RTL 7?
En waarom wordt er zo weinig gereageerd hier, De Pfaffs verdienen veel meer respons!
Hallo Jean Marie, hallo Sam, hallo Kenji, hallo Shania, hallo Carmen, hallo Kelly, hallo Lindsey en de rest...
En wat ben jij dan wel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.
Sardou zonder xquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef Cybart het volgende:
Michel Sardoux - Les Lacs du Connemara
De pfaffs zijn de Tokkies van Belgiequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.
Is die aflevering nog ergens te zien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sam Gooris is straks te gast bij Paul de Leeuw op Ned.3, 23:10 uur...
Ja, hier: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php?id=56quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is die aflevering nog ergens te zien?
Ik had het nog niet gezien, maar echt een geweldig stukje zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, hier: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php?id=56
Ik niet !!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kijkt er nou echt helemaal niemand?
Ik welquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op RTL 7
Tuuk wel!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op RTL 7
Hahaha, you just made my day. Iets van 6 jaar geleden dat liedje gehoord en helemaal om in een deuk gelegen. Sloefkes is echt zo lang een benaming voor schoenen gebleven, maar ik kon niet meer op de artiest komen, blijkt het Sam te zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:38 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ziet hem gaan met zijn basketsloefkes aan,
Dat had ik met d'r zwangerschap, je kijkt ff niet en hop ze is zwangerquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef MissX het volgende:
Ik kijk af en toe.
Maar ik vond het met Lindsay en Dave wel snel gaan. Paar weken terug was hun eerste date. ff niet gekeken en toen waren daar opeens de voorbereidingen van hun huwlijk. Ik zat echt van
Ik zit er elke avond klaar voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Gelukkig, toch nog liefhebbers van de Pfaffs...
debby is nog niet bevallen, en lyndsay ook nog niet. Debby is voor deze maand, en Lindsay in meiquote:Op woensdag 5 april 2006 09:44 schreef gnoompje het volgende:
hier ook al heb ik de hele serie al een keer gezien.
Het feit dat sommige dingen erg snel gaan is dat het meerdere seizoenen achter elkaar zijn.
Heb je al gemerkt dat Shania en Kenji van 1,5 jaar en een maand of 8 a 9 nu ineens kindjes zijn van 3 en 4 ong. en dat in een paar weken tijd.
Maar het blijft leuk. Hoop wel dat ze nu het volgende seizoen er achter plakken want Lindsay is ondertussen ook zwanger en misschien al wel bevallen. en Debby moet ondertussen ook al een tweed kindje hebben.
Anders moet je maar eens kijken op de site van de belgische zender VTM dacht ik. Daar staat vaak wat de familie deze week weer gebeurt.
ik volg de pfaffs niet, maar ja, ik lees de boekskes héquote:Op woensdag 5 april 2006 10:01 schreef petitlapin2 het volgende:
debby is nog niet bevallen, en lyndsay ook nog niet. Debby is voor deze maand, en Lindsay in mei
Dit nieuwe seizoen wordt vanaf 18 april uitgezonden op RTL 7quote:Op woensdag 5 april 2006 10:33 schreef gnoompje het volgende:
ik heb het idd net opgezocht op vtm en even bijgelezen.
Als het goed is heb ik binnenkort digitale televisie en kan ik VTM ook ontvangen.
Hoe ervaar jij zo'n serie als de Pfaffs eigenlijk??
als ik het goed begrepen heb in het OUD-forum kwam jij toch uit Belgie
Ik kwam er laatst achter dan Lyndsay 1 dag jonger is dan mij
Echt waarquote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef heidbuurt het volgende:
[..]
Dit nieuwe seizoen wordt vanaf 18 april uitgezonden op RTL 7
Ja, alleen die namen die ze die kinderen geven: Shania, Kenji, Keanu....quote:
Daar heb je gelijk in. Ik vind ook niets aan die namen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:40 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, alleen die namen die ze die kinderen geven: Shania, Kenji, Keanu....![]()
quote:
dan trouw ikquote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ff off topic, wat is er op 03-05-2006?
Hartstikke leuk voor je!quote:
Ik was even benieuwdquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sam is zanger en Kelly is model en speelt of speelde in een musical en doet nog veel andere dingen. Lindsey heeft ook werk maar weet even niet wat en haar man is autoverkoper.
Dus LangeTabbetje het zal best meevallen en anders is het toch Jean-Marie zijn keuze om hun te onderhouden??? En op dit moment in de serie wonen ze allemaal nog thuis of net niet meer dus hun kosten op zich zullen ook best meevallen.
Ik erger me het meeste aan Sam wat een lamzak zeg![]()
Mij ook niet maar heb nu serie 1+2 achter elkaar gezien en toen werd het wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik was even benieuwdIk volg het dagelijks, en het was mij nog niet duidelijk geworden. Dus dan zal die Dave wel autoverkoper bij de plaatselijke Volvo dealer zijn, met dat internetadres op de deur.
Wie heeft dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het zal mijn pet overigens wel te boven gaan.....maar wat ik me afvraag.....Wie betaalt er met zijn volle verstand geld om Jean Marie Pfaff langs te laten komen op je bruiloft ?
Vorige week ? Of 2 weken geleden ? Moest ie mystery guest spelen op een bruiloft.quote:
Daar hadden ze toch geen geld voor gegeven?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Vorige week ? Of 2 weken geleden ? Moest ie mystery guest spelen op een bruiloft.![]()
Dat was een andere keer. In dit geval moest in een grote doos gaan zitten met een strik eromheen....werd de trouwzaal in gereden en het bruidspaar trok de strik los.....en voilaquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch geen geld voor gegeven?
De moeder had een brief verstuurd. Dat was het?
Okééééquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat was een andere keer. In dit geval moest in een grote doos gaan zitten met een strik eromheen....werd de trouwzaal in gereden en het bruidspaar trok de strik los.....en voilaJean Marie !
Dat was daarvoor die vader was toch gestorven en zijn zoon trouwde en omdat ze samen zulke fans waren kwam Jaen Marie daar voor nix.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch geen geld voor gegeven?
De moeder had een brief verstuurd. Dat was het?
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:58 schreef gnoompje het volgende:
Ik dacht dat Jean-Marie dat meestal gewoon zo deed.
De mensen sturen een brief of hij wil komen, Jean-Marie duikt de kelder in voor een fles van het een of ander en als het uitkomt dan gaat hij.
Zo zie ik het tenminstelees: die indruk krijg ik
Voor andere dingen zoals handtekeningen uitdelen op de plaatselijke braderie en at soort dingen wordt hij geloof ik wel beloond cq betaald
Misschien morgen wel de herhaling op RTL7? Weet het niet zeker hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Kauki het volgende:
Kun je de afleveringen die RTL7 momenteel uitzendt nog ergens terugkijken?
Ik kan vanavond niet kijken en ik heb zelf geen videorecorder ofzo...
Anders moet ik mn ouders ofzo lief aankijken om te vragen of zij het opnemen
quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Dominique00 het volgende:
Is't nu ook bezig? Gauw even kijken....![]()
Morgen zal wel gewoon de volgende aflevering zijn, maar ik heb iemand zo vriendelijk gevonden het op te nemenquote:Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien morgen wel de herhaling op RTL7? Weet het niet zeker hoor.
Dan is het beter dat iemand voor je opgenomen heeftquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Kauki het volgende:
[..]
Morgen zal wel gewoon de volgende aflevering zijn, maar ik heb iemand zo vriendelijk gevonden het op te nemen![]()
Als goed is krijgen we vanaf morgen een nieuw seizoen met afleveringen die ik nog niet gezien hebquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef Dominique00 het volgende:
Ik kijk het nog niet zo heel lang, dus voor mij maakt het niet uit dat het herhalingen zijn. Alleen toen ik de site van de Pfaffs bezocht, zag ik ineens op de foto dat Keano al ongeveer een jaar was, terwijl hij op de NL TV net geboren is!! , Op de site stond ook dat Debby in mei 2006 haar tweede verwacht. Ik wist niet dat we zo achterlopen in NL!!
Eerder dit topic werd 18 april gezegd, hierboven staat 11 april... Ik weet het in ieder geval niet.quote:
En altijd gaan ze staan roepen dat iemand anders hem af moet zettenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef easy-going het volgende:
En altijd weer een auto-alarm dat afgaat he![]()
![]()
http://www.intersoft.be:9031quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:16 schreef Kauki het volgende:
Site van de Pfaffs... Ik weet niet of ze misschien een gezamelijke homepage hebben ofzo, maar hier kun je meer informatie vinden over seizoen 4 van de serie![]()
Ik had hem zelf ook al gevonden, alleen vergeten hier nog te meldenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:30 schreef lily het volgende:
[..]
http://www.intersoft.be:9031
[afbeelding]
Maar met al die andere hier, is het zo opquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zou ik in m'n eentje twee jaar mee doen
Ik ben het niet aan het kijken, maar dit is een uitspraak van bompa zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Maar met al die andere hier, is het zo op![]()
Nee, Carmen zei als ik hier alleen zou wonen zou ik er wel 2 jaar mee doen. Maar met al die andere hier is het zo op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik ben het niet aan het kijken, maar dit is een uitspraak van bompa zeker?![]()
die Sam praat echt de hele tijd tegen de cameramannenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:17 schreef MissX het volgende:
Sam mag trouwens ook echt wel is iets aan dat kapsel doen.
Dat gesprek van Sam en Kelly was inderdaad wel van een uitermate hoog niveauquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef snellejelle het volgende:
-Hout, da's warm
hout is toch helemaal niet warm?
-ja, maar wel als je 't aansteekt
Ja ze zijn allemaal al eens uitgezonden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef Dominique00 het volgende:
Hebben jullie deze allemaal al gezien dan? Zijn ze al eens uitgezonden in NL?
Nee hoor, we zijn verder in de tijd gesprongen. Kun je zien aan Keanu die nu 9 maanden isquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:04 schreef Hapertje het volgende:
Uhmmm... zijn we niet terug in de tijd gegaan?! Gisteren was het nog 1 januari en nu werd gedreigd dat de kinderen geen sinterklaascadeaus zouden krijgen!
Gelijk heeftie. Hij heeft daar niet voor gekozen, maar toch gaat hij er wel goed mee om, vind ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef Cybart het volgende:
ik vind D'n Dave juist wel sympathiek en leuk
hij heeft het gewoon niet zo op die camera's en zo
Als de kinderen van school komen, ligt ie vaak ook nog te ronken, en wordt ie boos dat de kinderen hem wakker makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
Gelijk heeftie. Hij heeft daar niet voor gekozen, maar toch gaat hij er wel goed mee om, vind ik.
De enige waar ik niet zo enthousiast over ben is Sam, die ligt halve dagen in zn nest te stinken als het kan![]()
Als je niet eens weet hoeveel 8 keer 7 is dan is er toch iets misquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef Cybart het volgende:
ik vind D'n Dave juist wel sympathiek en leuk
hij heeft het gewoon niet zo op die camera's en zo
Spreek je het zo uit dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom valt die F eigenlijk weg en spreek je het uit als "De Paffs"?
hier ookquote:Op woensdag 19 april 2006 18:20 schreef Kauki het volgende:
[..]
Spreek je het zo uit dan?Wij zeggen nog altijd gewoon PFaffs
![]()
Volgens mij zeggen ze gewoon Pfaff hoor.... Ik ga extra goed opletten!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch spreken ze het in België uit als Paff, dat hoor je ze zelf ook vaak zeggen
Over een kwartiertje komen ze weer...
Ik moei me niet meer in die discussie, ik hoor dat verschil toch nietquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch spreken ze het in België uit als Paff, dat hoor je ze zelf ook vaak zeggen
Over een kwartiertje komen ze weer...
En die arme Bompa die 100 meter moest lopen naar het wegrestaurant en dat te ver vond.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:46 schreef Charmian het volgende:
Ik ben niet zo'n reallife-soapkijker maar dit is inderdaad wel erg grappig.
Hoe krijgt zo'n JM nou die JR over de vloer. En prachtig die Carmen die, toen ze hun gingen uitzwaaien, zegt 'ik dacht dat het de vulniswagen was met dat oranje zwaailicht'.
Gisteren had Lindsey wel een mooie camera om foto's te makenquote:Op maandag 24 april 2006 20:26 schreef MissX het volgende:
hehehe geld zat en dan foto's maken met een of andere weggooi camera
Ja, hij zei met een zuur gezicht: " Nu heb ik de hele dag het zuur. "quote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef lily het volgende:
Alleen dat gekokhals van Sam als hij, of een luier moet verschonen, of nu ze ouder zijn hun billen moet afvegen... jeetje mina...maar goed...
Zo wie zo is die Sam heel erg met zichzelf bezig. Als er foto's van hem en Kelly worden gemaakt, gaat het alleen over hem. 'Kijk eens hoe foto geniek ik ben'. Met dat kerstfeest ook. Alsof hij het middelpunt is. Wat een kind. Ik snap niet wat Kelly in hem ziet.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef lily het volgende:
Alleen dat gekokhals van Sam als hij, of een luier moet verschonen, of nu ze ouder zijn hun billen moet afvegen... jeetje mina...maar goed...
Ze hebben nu allemaal een eigen stek gekocht.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:15 schreef Dominique00 het volgende:
Maar wonen ze nou allemaal in hetzelfde huis?? Is dat Vlaams ofzo? Ja, Kelly en Sam hebben een huis gekocht nu, maar ze wonen nog wel bij JM??
Tja, als d'n Dave een paar pintjes op heeft gaat ie ineens leven, dan is het ook niet zo gek dat ie zo romantisch was...quote:
Dat idee heb ik ook wel ja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef Charmian het volgende:
Die Carmen die maar voor van alles wordt opgetrommeld. Dat mens staat te koken of ze is op d'r kleinkinderen aan het passen, ik zie d'r nooit iets voor haarzelf doen. Als die wegvalt stort volgens mij het hele clubje inelkaar.
Inderdaad, maar misschien dat dat ook iets zegt over de kwaliteit van andere real life soaps...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Amai, 't is weer begonnen hè, getverpillekes wat plezant!
Ik vind dit trouwens wel de allerbeste real life soap...
Yep, volgens mij welquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:40 schreef Fiorenza het volgende:
Gisteren was dus aflevering 11 van seizoen 4!?
Mwa, 80% versta ik wel, maar ik woon dan ook bijna in Belgie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:37 schreef Charmian het volgende:
Tjiezus het is dus echt niet te volgen zonder ondertiteling
Ik ben geboren en getogen in Oosterhout (ook bijna in Belgie), dus ik kon het wel volgen maar ondertiteling is toch makkelijkerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Mwa, 80% versta ik wel, maar ik woon dan ook bijna in Belgie.![]()
Sam vind ik het moeilijkst te verstaan.
Ja, ik ken Oosterhout wel, kom zelf uit Breda.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Oosterhout (ook bijna in Belgie), dus ik kon het wel volgen maar ondertiteling is toch makkelijker![]()
Toevalligquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:37 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, ik ken Oosterhout wel, kom zelf uit Breda.
En idd, ondertiteling is wel makkelijker, vooral bij d'n Sam.
Ik heb haar wel alcohol zien drinken ja, maar om heel eerlijk te zijn heb ik haar nog nooit zien rokenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef punkieprincess het volgende:
ik zat gister eens goed op op te letten, en wat zag ik: debby zat gewoon te roken en de champagne en wijn daar was ze ook niet vies van, ik dacht dat ze zwanger was?!
Hoogzwanger zelfs, Debby kan ieder moment bevallen want ze is uitgerekend in meiquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze is voor de tweede keer zwanger
Inderdaad, en gisteren keken er toch 448.000 Ollanders naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef Beaker het volgende:Dat was al bekend, in dit topic zijn de afleveringen en de huidige stand van zaken met elkaar verwevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet Bompa op de bierfiets!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef Thelonious het volgende:
Was een leuke aflevering vandaag. Dave met z'n verrassing, en Sam met de gehandicapten.
![]()
Dat ondeugende komt doordat ze in mijn ogen wel heel erg veel mogenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, Dave is toch wel een toffe gozer, hij heeft alleen wel een paar pintjes nodig om echt los te komen
Maar het was weer een leuke aflevering, Kenji en Shania zijn ook zo lekker ondeugend en vertederend...![]()
Volgende keer toch maar eens op letten dan, ik heb haar dus echt nog niet zien rokenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:39 schreef petitlapin2 het volgende:
debby rookt tijdens haar zwangerschap ja, inderdaad.
schandalig mens gewoon, en is ook zo'n zure tang
Maar ze zuipt welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef Kauki het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar eens op letten dan, ik heb haar dus echt nog niet zien roken![]()
dat zootje marginalen spreekt dan ook geen nederlands hé. Sam Gooris, de grootste marginale BV (bekende Vlaming)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Oosterhout (ook bijna in Belgie), dus ik kon het wel volgen maar ondertiteling is toch makkelijker![]()
Hetgeen ik spreek kun je ook maar moeilijk fatsoenlijk Nederlands noemen hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat zootje marginalen spreekt dan ook geen nederlands hé. Sam Gooris, de grootste marginale BV (bekende Vlaming)
Hier kun je wel eea vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:26 schreef Peekaboo het volgende:
is er ook een website over de familie?
waar je wat nieuwtjes kunt lezen ofzo?
Met die link kom je gewoon op dezelfde site uit als hierbovenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hier kun je wel eea vinden
http://www.jmpfaff-fonds.be/index.asp
doen wij ook nooit, uit blik is veel lekkerderquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:52 schreef Cybart het volgende:
is het jullie ook al opgevallen dat Sam & Kelly echt nooooooit frisdrank in flessen kopen !!!
Ik heb een stukje gekeken. Wat is dat een lamlendige nietsnut zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:07 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vond Sam behoorlijk irritant vandaag, hij wilde ook echt niks doen.
Inderdaad, maar zelfs na al die keren snap ik nog steeds niet wat een koe met een verjaardag te maken heeft....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Thelonious het volgende:
Janken voor de familie , er komt weer een kleine bij!
In de wei staat een koe, dat liedje komt nu wel de strot uit.
Nou, die koe zegt dus I love youquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:21 schreef Kauki het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zelfs na al die keren snap ik nog steeds niet wat een koe met een verjaardag te maken heeft....![]()
Ik ook, naast nog tig talen en dan mocht de jarige 4 talen kiezen en moest de rest het zingenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:21 schreef Charmian het volgende:
die koeversie valt nog wel mee, mijn neefje leerde op school nog de chineze versie:
hankie pankie shang hai...
Idd die pimpelen wat weg als ze zwanger zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:16 schreef MissX het volgende:
1 nachtje camperen en de boedelbak meenemen
lekker aan de champagne als je zwanger bent![]()
Ja, en Carmen: "Kijk eens naar Keano, of nee, wie ist nu ook alweer? Kenji, oh nee, toch Keano. "quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef punkieprincess het volgende:
ik vond die uggs bij keano zo schattig
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef DrDentz het volgende:
ik knip je piemel eraf!
Mijn vader heeft 3 broers en mijn opa en oma halen ze nog wel eens door elkaar terwijl ze toch echt niet op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, en Carmen: "Kijk eens naar Keano, of nee, wie ist nu ook alweer? Kenji, oh nee, toch Keano. "
Carmen en JM zijn toch mijn favorieten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:18 schreef Dirktator het volgende:
Briljant programma! Vooral Sam en Bompa zijn mijn favorieten!
Lach hem maar uit ik wil de opbrengsten ervan wel eens zien, volgens mij verdient dat echt goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef Bjoro het volgende:
wel lachen inderdaad....en dan JM altijd met zijn gesponsorde overhemden
Dat was een mooi stukje ja, "O Kelly wat doet u mij aan, daar gaat mijn imago"quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef Dirktator het volgende:
Wat zal er vandaag gebeuren met Sammeke?? Hij moest gister bij de preview van vandaag ontzettend hard huilen!!! Spannendddddd!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat was een mooi stukje ja, "O Kelly wat doet u mij aan, daar gaat mijn imago"(na 2 flessen Pfaff champagne
)
Het camerawerk is ook heel goed, het ziet er elke aflevering weer picobello uit
Ik verheug me nu al op de aflevering van vanavond
En Jean Marie spreekt dus echt vloeiend Duits hè
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB![]()
Da's inderdaad een legendarisch hilarisch filmpje. Leuk om weer eens te zien!quote:
LOLquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En Jean Marie spreekt dus echt vloeiend Duits hè
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB![]()
Ghehe, om nou over een hit te spreken gaat ook in NL wat ver hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef misteriks het volgende:
Best wel grappig, ongeveer het slechtste wat in Belgie op TV te zien is , wordt een hit in NL
zelfs dit topic is haast volgeleuterd hahaha
have fun anyway
Volgens mij zien we hier al een stuk verder hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef misteriks het volgende:
ok, kan wel zijn , maar bijna 20.000 views is dan toch een "fok"-hit....
En jullie hebben nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren te gaan vrees ik... Jullie zitten ah 2e of 3e seizoen ?
In belgie zijn er nog altijd "nieuwe seizoenen". Moet al het 10e zijn ofzo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |