Dat was een andere keer. In dit geval moest in een grote doos gaan zitten met een strik eromheen....werd de trouwzaal in gereden en het bruidspaar trok de strik los.....en voilaquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch geen geld voor gegeven?
De moeder had een brief verstuurd. Dat was het?
Okééééquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat was een andere keer. In dit geval moest in een grote doos gaan zitten met een strik eromheen....werd de trouwzaal in gereden en het bruidspaar trok de strik los.....en voilaJean Marie !
Dat was daarvoor die vader was toch gestorven en zijn zoon trouwde en omdat ze samen zulke fans waren kwam Jaen Marie daar voor nix.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch geen geld voor gegeven?
De moeder had een brief verstuurd. Dat was het?
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:58 schreef gnoompje het volgende:
Ik dacht dat Jean-Marie dat meestal gewoon zo deed.
De mensen sturen een brief of hij wil komen, Jean-Marie duikt de kelder in voor een fles van het een of ander en als het uitkomt dan gaat hij.
Zo zie ik het tenminstelees: die indruk krijg ik
Voor andere dingen zoals handtekeningen uitdelen op de plaatselijke braderie en at soort dingen wordt hij geloof ik wel beloond cq betaald
Misschien morgen wel de herhaling op RTL7? Weet het niet zeker hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Kauki het volgende:
Kun je de afleveringen die RTL7 momenteel uitzendt nog ergens terugkijken?
Ik kan vanavond niet kijken en ik heb zelf geen videorecorder ofzo...
Anders moet ik mn ouders ofzo lief aankijken om te vragen of zij het opnemen
quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Dominique00 het volgende:
Is't nu ook bezig? Gauw even kijken....![]()
Morgen zal wel gewoon de volgende aflevering zijn, maar ik heb iemand zo vriendelijk gevonden het op te nemenquote:Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien morgen wel de herhaling op RTL7? Weet het niet zeker hoor.
Dan is het beter dat iemand voor je opgenomen heeftquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Kauki het volgende:
[..]
Morgen zal wel gewoon de volgende aflevering zijn, maar ik heb iemand zo vriendelijk gevonden het op te nemen![]()
Als goed is krijgen we vanaf morgen een nieuw seizoen met afleveringen die ik nog niet gezien hebquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef Dominique00 het volgende:
Ik kijk het nog niet zo heel lang, dus voor mij maakt het niet uit dat het herhalingen zijn. Alleen toen ik de site van de Pfaffs bezocht, zag ik ineens op de foto dat Keano al ongeveer een jaar was, terwijl hij op de NL TV net geboren is!! , Op de site stond ook dat Debby in mei 2006 haar tweede verwacht. Ik wist niet dat we zo achterlopen in NL!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |