Vond het wel een leuke serie.quote:De tweede reeks van populaire Vlaamse realitysoap De Pfaff's is dit seizoen te zien bij RTL 7. De Avro ziet de serie aan haar neus voorbij gaan.
Het programma laat het reilen en zeilen zien van de vroegere voetbalheld Jean-Marie Pfaff en zijn gezin. Vanaf 7 november zendt RTL7 de reeks dagelijks om 19.55 uur uit, aldus een RTL-woordvoerster maandag.
Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat. Samen met zijn vrouw Carmen heeft Jean-Marie de zorg over zijn drie dochters. De oudste dochter, Debbie, woont samen met haar vriend Nicolas in het ouderlijk huis, terwijl ze een zonnestudio runt in Beveren.
Kids
Model Kelly, de tweede telg, woont samen met zanger Sam Gooris in een appartement dat aan het ouderlijk huis vastzit. De benjamin van de Belgse familie is de vrijgezelle Lyndsey, die hard bezig is met een televisiecarriëre.
Moeder en Opa
In de tweede reeks wordt duidelijk dat moeder Carmen nog steeds de drijvende kracht achter het gezin. Naast de zorg voor opa Pfaff, die geregeld voor ophef zorgt, loopt dankzij haar alles binnen de familie gesmeerd.
Nee, tuurlijk kijk ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:01 schreef static het volgende:
Niemand die kijkt hè? Ik overigens ook niet hoor.
en GTSTquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Lekker slim om het tegenover Big Brother te zetten.
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke serie. Niet dat ik het nou elke dag moet zien maar als ik toch voor die tv zit.![]()
ilona-scuderia - woensdag 30 november 2005 @ 23:11quote:
Heeft hij fansquote:Op donderdag 17 november 2005 08:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Inderdaad zonde om er naar te kijken (net als de meeste programma's van dit genre).
Voor de fans van Sam Gooris (vriend van Kelly), het is een vlaamse zanger en je moet maar eens wat van hem downloaden!
Ik kijk het zo af en toe als ik het toevallig zie tijdens het zappen.. Het is iig leuker dan Big Brotherquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb het bij de TROS paar jaar geleden wel gekeken op vrijdagavond
Kijk het nu trouwens niet meer
haha, ergeren, volgens mij is het programma nog steeds een echte topper in de belgische kijkcijferers. ik als belgische kijk er toch geregeld naar, is gewoon leuk entertainmentquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
hier in Belgie ergeren de meeste belgen zich gewoon aan die familie hoor. En de mensen die kijken naar dit programma (en de meeste programma's vd commerciele zender VTM) kunnen we onderverdelen in oudere mensen en marginalen. Marginaal zootje gewoon die familie ! JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
alles kan beterquote:Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef BramKVO het volgende:
Sorry maar als je op een zondagavond 'de Pfaffs' verkiest boven bvb het geniale ' Geslacht De pauw' 'Alles kan beter' of zelfs 'Flikken' amai hoor ...
de Pfaffs overlapte wel me geslacht De Pauw hoor. En Geslacht De Pauw is gewoon een crimineel goed programma !quote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
alles kan beter![]()
![]()
het geslacht de pauw vond ik echt niet goed, is trouwens nu niet meer op tv en was toen al op een ander uitzenduur ... flikken kan ik niet naar kijken want ik kan die trut van een andrea croonenberghs niet uitstaan![]()
Idd het kansloze bij hem druipt er gewoon af. Ook net bij de voorstukjes van volgende week, dan geeft hij Zidane een had en zegt hij zijn naam op zo'n manier van "ken je die nog?".quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
Kneusquote:Oud doelman Pfaff onderuit met veiling
De bekende oud-profvoetballer Jean-Marie Pfaff, voormalig keeper van het Belgische elftal, is bij onze zuiderburen behoorlijk 'op zijn bek gegaan', door het aanbieden van zijn ''unieke´ WK-keepershandschoenen'' voor een veiling van Child Focus. Pfaff bood de handschoenen vorige week voor het goede doel aan, en vermeldde daarbij trots dat hij de handschoenen tijdens het voor België zo succesvol verlopen WK van 1986 in Mexico had gedragen.
''Met pijn in het hart'' stond de nog steeds populaire Belg zijn handschoenen af voor het goede doel. Het ging om een paar Nike-keepershandschoenen. Sportfabrikant Nike zei echter de volgende dag al dat dit niet kon kloppen. De handschoenen konden niet van het WK zijn, omdat Nike deze toen nog helemaal niet maakte.
Na eerst te hebben ontkend geeft Pfaff nu toe dat de handschoenen niet van het WK zijn. Maar hij zegt zich ''vergist'' te hebben en niet door te hebben gehad dat de keepershandschoenen slechts acht maanden oud waren. 'El Simpatico', zoals Pfaff in Belgie liefkozend wordt (werd) genoemd, houdt vol dat hij niemand wilde belazeren.
Lindseyquote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef PabloLopez het volgende:
lekkere chickies!!!
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kijk er ook met heel veel plezier naar (elke dag)
Echt een heerlijke serie, Belgen hebben iets aparts, moeilijk te verwoorden hoe buitenaards ze zijn, Belgen komen van een andere planeet
Weet iemand tot wanneer deze serie loopt op RTL 7?
En waarom wordt er zo weinig gereageerd hier, De Pfaffs verdienen veel meer respons!
Hallo Jean Marie, hallo Sam, hallo Kenji, hallo Shania, hallo Carmen, hallo Kelly, hallo Lindsey en de rest...
En wat ben jij dan wel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.
Sardou zonder xquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef Cybart het volgende:
Michel Sardoux - Les Lacs du Connemara
De pfaffs zijn de Tokkies van Belgiequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.
Is die aflevering nog ergens te zien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sam Gooris is straks te gast bij Paul de Leeuw op Ned.3, 23:10 uur...
Ja, hier: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php?id=56quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is die aflevering nog ergens te zien?
Ik had het nog niet gezien, maar echt een geweldig stukje zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, hier: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php?id=56
Ik niet !!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kijkt er nou echt helemaal niemand?
Ik welquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op RTL 7
Tuuk wel!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op RTL 7
Hahaha, you just made my day. Iets van 6 jaar geleden dat liedje gehoord en helemaal om in een deuk gelegen. Sloefkes is echt zo lang een benaming voor schoenen gebleven, maar ik kon niet meer op de artiest komen, blijkt het Sam te zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:38 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ziet hem gaan met zijn basketsloefkes aan,
Dat had ik met d'r zwangerschap, je kijkt ff niet en hop ze is zwangerquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef MissX het volgende:
Ik kijk af en toe.
Maar ik vond het met Lindsay en Dave wel snel gaan. Paar weken terug was hun eerste date. ff niet gekeken en toen waren daar opeens de voorbereidingen van hun huwlijk. Ik zat echt van
Ik zit er elke avond klaar voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Gelukkig, toch nog liefhebbers van de Pfaffs...
debby is nog niet bevallen, en lyndsay ook nog niet. Debby is voor deze maand, en Lindsay in meiquote:Op woensdag 5 april 2006 09:44 schreef gnoompje het volgende:
hier ook al heb ik de hele serie al een keer gezien.
Het feit dat sommige dingen erg snel gaan is dat het meerdere seizoenen achter elkaar zijn.
Heb je al gemerkt dat Shania en Kenji van 1,5 jaar en een maand of 8 a 9 nu ineens kindjes zijn van 3 en 4 ong. en dat in een paar weken tijd.
Maar het blijft leuk. Hoop wel dat ze nu het volgende seizoen er achter plakken want Lindsay is ondertussen ook zwanger en misschien al wel bevallen. en Debby moet ondertussen ook al een tweed kindje hebben.
Anders moet je maar eens kijken op de site van de belgische zender VTM dacht ik. Daar staat vaak wat de familie deze week weer gebeurt.
ik volg de pfaffs niet, maar ja, ik lees de boekskes héquote:Op woensdag 5 april 2006 10:01 schreef petitlapin2 het volgende:
debby is nog niet bevallen, en lyndsay ook nog niet. Debby is voor deze maand, en Lindsay in mei
Dit nieuwe seizoen wordt vanaf 18 april uitgezonden op RTL 7quote:Op woensdag 5 april 2006 10:33 schreef gnoompje het volgende:
ik heb het idd net opgezocht op vtm en even bijgelezen.
Als het goed is heb ik binnenkort digitale televisie en kan ik VTM ook ontvangen.
Hoe ervaar jij zo'n serie als de Pfaffs eigenlijk??
als ik het goed begrepen heb in het OUD-forum kwam jij toch uit Belgie
Ik kwam er laatst achter dan Lyndsay 1 dag jonger is dan mij
Echt waarquote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef heidbuurt het volgende:
[..]
Dit nieuwe seizoen wordt vanaf 18 april uitgezonden op RTL 7
Ja, alleen die namen die ze die kinderen geven: Shania, Kenji, Keanu....quote:
Daar heb je gelijk in. Ik vind ook niets aan die namen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:40 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, alleen die namen die ze die kinderen geven: Shania, Kenji, Keanu....![]()
quote:
dan trouw ikquote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ff off topic, wat is er op 03-05-2006?
Hartstikke leuk voor je!quote:
Ik was even benieuwdquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sam is zanger en Kelly is model en speelt of speelde in een musical en doet nog veel andere dingen. Lindsey heeft ook werk maar weet even niet wat en haar man is autoverkoper.
Dus LangeTabbetje het zal best meevallen en anders is het toch Jean-Marie zijn keuze om hun te onderhouden??? En op dit moment in de serie wonen ze allemaal nog thuis of net niet meer dus hun kosten op zich zullen ook best meevallen.
Ik erger me het meeste aan Sam wat een lamzak zeg![]()
Mij ook niet maar heb nu serie 1+2 achter elkaar gezien en toen werd het wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik was even benieuwdIk volg het dagelijks, en het was mij nog niet duidelijk geworden. Dus dan zal die Dave wel autoverkoper bij de plaatselijke Volvo dealer zijn, met dat internetadres op de deur.
Wie heeft dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het zal mijn pet overigens wel te boven gaan.....maar wat ik me afvraag.....Wie betaalt er met zijn volle verstand geld om Jean Marie Pfaff langs te laten komen op je bruiloft ?
Vorige week ? Of 2 weken geleden ? Moest ie mystery guest spelen op een bruiloft.quote:
Daar hadden ze toch geen geld voor gegeven?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Vorige week ? Of 2 weken geleden ? Moest ie mystery guest spelen op een bruiloft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |