Vond het wel een leuke serie.quote:De tweede reeks van populaire Vlaamse realitysoap De Pfaff's is dit seizoen te zien bij RTL 7. De Avro ziet de serie aan haar neus voorbij gaan.
Het programma laat het reilen en zeilen zien van de vroegere voetbalheld Jean-Marie Pfaff en zijn gezin. Vanaf 7 november zendt RTL7 de reeks dagelijks om 19.55 uur uit, aldus een RTL-woordvoerster maandag.
Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat. Samen met zijn vrouw Carmen heeft Jean-Marie de zorg over zijn drie dochters. De oudste dochter, Debbie, woont samen met haar vriend Nicolas in het ouderlijk huis, terwijl ze een zonnestudio runt in Beveren.
Kids
Model Kelly, de tweede telg, woont samen met zanger Sam Gooris in een appartement dat aan het ouderlijk huis vastzit. De benjamin van de Belgse familie is de vrijgezelle Lyndsey, die hard bezig is met een televisiecarriëre.
Moeder en Opa
In de tweede reeks wordt duidelijk dat moeder Carmen nog steeds de drijvende kracht achter het gezin. Naast de zorg voor opa Pfaff, die geregeld voor ophef zorgt, loopt dankzij haar alles binnen de familie gesmeerd.
Nee, tuurlijk kijk ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:01 schreef static het volgende:
Niemand die kijkt hè? Ik overigens ook niet hoor.
en GTSTquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Lekker slim om het tegenover Big Brother te zetten.
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke serie. Niet dat ik het nou elke dag moet zien maar als ik toch voor die tv zit.![]()
ilona-scuderia - woensdag 30 november 2005 @ 23:11quote:
Heeft hij fansquote:Op donderdag 17 november 2005 08:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Inderdaad zonde om er naar te kijken (net als de meeste programma's van dit genre).
Voor de fans van Sam Gooris (vriend van Kelly), het is een vlaamse zanger en je moet maar eens wat van hem downloaden!
Ik kijk het zo af en toe als ik het toevallig zie tijdens het zappen.. Het is iig leuker dan Big Brotherquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb het bij de TROS paar jaar geleden wel gekeken op vrijdagavond
Kijk het nu trouwens niet meer
haha, ergeren, volgens mij is het programma nog steeds een echte topper in de belgische kijkcijferers. ik als belgische kijk er toch geregeld naar, is gewoon leuk entertainmentquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
hier in Belgie ergeren de meeste belgen zich gewoon aan die familie hoor. En de mensen die kijken naar dit programma (en de meeste programma's vd commerciele zender VTM) kunnen we onderverdelen in oudere mensen en marginalen. Marginaal zootje gewoon die familie ! JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
alles kan beterquote:Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef BramKVO het volgende:
Sorry maar als je op een zondagavond 'de Pfaffs' verkiest boven bvb het geniale ' Geslacht De pauw' 'Alles kan beter' of zelfs 'Flikken' amai hoor ...
de Pfaffs overlapte wel me geslacht De Pauw hoor. En Geslacht De Pauw is gewoon een crimineel goed programma !quote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
alles kan beter![]()
![]()
het geslacht de pauw vond ik echt niet goed, is trouwens nu niet meer op tv en was toen al op een ander uitzenduur ... flikken kan ik niet naar kijken want ik kan die trut van een andrea croonenberghs niet uitstaan![]()
Idd het kansloze bij hem druipt er gewoon af. Ook net bij de voorstukjes van volgende week, dan geeft hij Zidane een had en zegt hij zijn naam op zo'n manier van "ken je die nog?".quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
Kneusquote:Oud doelman Pfaff onderuit met veiling
De bekende oud-profvoetballer Jean-Marie Pfaff, voormalig keeper van het Belgische elftal, is bij onze zuiderburen behoorlijk 'op zijn bek gegaan', door het aanbieden van zijn ''unieke´ WK-keepershandschoenen'' voor een veiling van Child Focus. Pfaff bood de handschoenen vorige week voor het goede doel aan, en vermeldde daarbij trots dat hij de handschoenen tijdens het voor België zo succesvol verlopen WK van 1986 in Mexico had gedragen.
''Met pijn in het hart'' stond de nog steeds populaire Belg zijn handschoenen af voor het goede doel. Het ging om een paar Nike-keepershandschoenen. Sportfabrikant Nike zei echter de volgende dag al dat dit niet kon kloppen. De handschoenen konden niet van het WK zijn, omdat Nike deze toen nog helemaal niet maakte.
Na eerst te hebben ontkend geeft Pfaff nu toe dat de handschoenen niet van het WK zijn. Maar hij zegt zich ''vergist'' te hebben en niet door te hebben gehad dat de keepershandschoenen slechts acht maanden oud waren. 'El Simpatico', zoals Pfaff in Belgie liefkozend wordt (werd) genoemd, houdt vol dat hij niemand wilde belazeren.
Lindseyquote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef PabloLopez het volgende:
lekkere chickies!!!
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kijk er ook met heel veel plezier naar (elke dag)
Echt een heerlijke serie, Belgen hebben iets aparts, moeilijk te verwoorden hoe buitenaards ze zijn, Belgen komen van een andere planeet
Weet iemand tot wanneer deze serie loopt op RTL 7?
En waarom wordt er zo weinig gereageerd hier, De Pfaffs verdienen veel meer respons!
Hallo Jean Marie, hallo Sam, hallo Kenji, hallo Shania, hallo Carmen, hallo Kelly, hallo Lindsey en de rest...
En wat ben jij dan wel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |