Sardou zonder xquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef Cybart het volgende:
Michel Sardoux - Les Lacs du Connemara
De pfaffs zijn de Tokkies van Belgiequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
De Pfaffs zijn geen belgen. Het zijn domme kneuzen.
Is die aflevering nog ergens te zien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sam Gooris is straks te gast bij Paul de Leeuw op Ned.3, 23:10 uur...
Ja, hier: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php?id=56quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is die aflevering nog ergens te zien?
Ik had het nog niet gezien, maar echt een geweldig stukje zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, hier: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php?id=56
Ik niet !!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kijkt er nou echt helemaal niemand?
Ik welquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op RTL 7
Tuuk wel!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op RTL 7
Hahaha, you just made my day. Iets van 6 jaar geleden dat liedje gehoord en helemaal om in een deuk gelegen. Sloefkes is echt zo lang een benaming voor schoenen gebleven, maar ik kon niet meer op de artiest komen, blijkt het Sam te zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:38 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ziet hem gaan met zijn basketsloefkes aan,
Dat had ik met d'r zwangerschap, je kijkt ff niet en hop ze is zwangerquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef MissX het volgende:
Ik kijk af en toe.
Maar ik vond het met Lindsay en Dave wel snel gaan. Paar weken terug was hun eerste date. ff niet gekeken en toen waren daar opeens de voorbereidingen van hun huwlijk. Ik zat echt van
Ik zit er elke avond klaar voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Gelukkig, toch nog liefhebbers van de Pfaffs...
debby is nog niet bevallen, en lyndsay ook nog niet. Debby is voor deze maand, en Lindsay in meiquote:Op woensdag 5 april 2006 09:44 schreef gnoompje het volgende:
hier ook al heb ik de hele serie al een keer gezien.
Het feit dat sommige dingen erg snel gaan is dat het meerdere seizoenen achter elkaar zijn.
Heb je al gemerkt dat Shania en Kenji van 1,5 jaar en een maand of 8 a 9 nu ineens kindjes zijn van 3 en 4 ong. en dat in een paar weken tijd.
Maar het blijft leuk. Hoop wel dat ze nu het volgende seizoen er achter plakken want Lindsay is ondertussen ook zwanger en misschien al wel bevallen. en Debby moet ondertussen ook al een tweed kindje hebben.
Anders moet je maar eens kijken op de site van de belgische zender VTM dacht ik. Daar staat vaak wat de familie deze week weer gebeurt.
ik volg de pfaffs niet, maar ja, ik lees de boekskes héquote:Op woensdag 5 april 2006 10:01 schreef petitlapin2 het volgende:
debby is nog niet bevallen, en lyndsay ook nog niet. Debby is voor deze maand, en Lindsay in mei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |