Dit nieuwe seizoen wordt vanaf 18 april uitgezonden op RTL 7quote:Op woensdag 5 april 2006 10:33 schreef gnoompje het volgende:
ik heb het idd net opgezocht op vtm en even bijgelezen.
Als het goed is heb ik binnenkort digitale televisie en kan ik VTM ook ontvangen.
Hoe ervaar jij zo'n serie als de Pfaffs eigenlijk??
als ik het goed begrepen heb in het OUD-forum kwam jij toch uit Belgie
Ik kwam er laatst achter dan Lyndsay 1 dag jonger is dan mij
Echt waarquote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef heidbuurt het volgende:
[..]
Dit nieuwe seizoen wordt vanaf 18 april uitgezonden op RTL 7
Ja, alleen die namen die ze die kinderen geven: Shania, Kenji, Keanu....quote:
Daar heb je gelijk in. Ik vind ook niets aan die namen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:40 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, alleen die namen die ze die kinderen geven: Shania, Kenji, Keanu....![]()
quote:
dan trouw ikquote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ff off topic, wat is er op 03-05-2006?
Hartstikke leuk voor je!quote:
Ik was even benieuwdquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sam is zanger en Kelly is model en speelt of speelde in een musical en doet nog veel andere dingen. Lindsey heeft ook werk maar weet even niet wat en haar man is autoverkoper.
Dus LangeTabbetje het zal best meevallen en anders is het toch Jean-Marie zijn keuze om hun te onderhouden??? En op dit moment in de serie wonen ze allemaal nog thuis of net niet meer dus hun kosten op zich zullen ook best meevallen.
Ik erger me het meeste aan Sam wat een lamzak zeg![]()
Mij ook niet maar heb nu serie 1+2 achter elkaar gezien en toen werd het wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik was even benieuwdIk volg het dagelijks, en het was mij nog niet duidelijk geworden. Dus dan zal die Dave wel autoverkoper bij de plaatselijke Volvo dealer zijn, met dat internetadres op de deur.
Wie heeft dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het zal mijn pet overigens wel te boven gaan.....maar wat ik me afvraag.....Wie betaalt er met zijn volle verstand geld om Jean Marie Pfaff langs te laten komen op je bruiloft ?
Vorige week ? Of 2 weken geleden ? Moest ie mystery guest spelen op een bruiloft.quote:
Daar hadden ze toch geen geld voor gegeven?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Vorige week ? Of 2 weken geleden ? Moest ie mystery guest spelen op een bruiloft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |