Hoogzwanger zelfs, Debby kan ieder moment bevallen want ze is uitgerekend in meiquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze is voor de tweede keer zwanger
Inderdaad, en gisteren keken er toch 448.000 Ollanders naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef Beaker het volgende:Dat was al bekend, in dit topic zijn de afleveringen en de huidige stand van zaken met elkaar verwevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet Bompa op de bierfiets!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef Thelonious het volgende:
Was een leuke aflevering vandaag. Dave met z'n verrassing, en Sam met de gehandicapten.
![]()
Dat ondeugende komt doordat ze in mijn ogen wel heel erg veel mogenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, Dave is toch wel een toffe gozer, hij heeft alleen wel een paar pintjes nodig om echt los te komen
Maar het was weer een leuke aflevering, Kenji en Shania zijn ook zo lekker ondeugend en vertederend...![]()
Volgende keer toch maar eens op letten dan, ik heb haar dus echt nog niet zien rokenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:39 schreef petitlapin2 het volgende:
debby rookt tijdens haar zwangerschap ja, inderdaad.
schandalig mens gewoon, en is ook zo'n zure tang
Maar ze zuipt welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef Kauki het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar eens op letten dan, ik heb haar dus echt nog niet zien roken![]()
dat zootje marginalen spreekt dan ook geen nederlands hé. Sam Gooris, de grootste marginale BV (bekende Vlaming)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Oosterhout (ook bijna in Belgie), dus ik kon het wel volgen maar ondertiteling is toch makkelijker![]()
Hetgeen ik spreek kun je ook maar moeilijk fatsoenlijk Nederlands noemen hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat zootje marginalen spreekt dan ook geen nederlands hé. Sam Gooris, de grootste marginale BV (bekende Vlaming)
Hier kun je wel eea vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:26 schreef Peekaboo het volgende:
is er ook een website over de familie?
waar je wat nieuwtjes kunt lezen ofzo?
Met die link kom je gewoon op dezelfde site uit als hierbovenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hier kun je wel eea vinden
http://www.jmpfaff-fonds.be/index.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |