doen wij ook nooit, uit blik is veel lekkerderquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:52 schreef Cybart het volgende:
is het jullie ook al opgevallen dat Sam & Kelly echt nooooooit frisdrank in flessen kopen !!!
Ik heb een stukje gekeken. Wat is dat een lamlendige nietsnut zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:07 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vond Sam behoorlijk irritant vandaag, hij wilde ook echt niks doen.
Inderdaad, maar zelfs na al die keren snap ik nog steeds niet wat een koe met een verjaardag te maken heeft....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Thelonious het volgende:
Janken voor de familie , er komt weer een kleine bij!
In de wei staat een koe, dat liedje komt nu wel de strot uit.
Nou, die koe zegt dus I love youquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:21 schreef Kauki het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zelfs na al die keren snap ik nog steeds niet wat een koe met een verjaardag te maken heeft....![]()
Ik ook, naast nog tig talen en dan mocht de jarige 4 talen kiezen en moest de rest het zingenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:21 schreef Charmian het volgende:
die koeversie valt nog wel mee, mijn neefje leerde op school nog de chineze versie:
hankie pankie shang hai...
Idd die pimpelen wat weg als ze zwanger zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:16 schreef MissX het volgende:
1 nachtje camperen en de boedelbak meenemen
lekker aan de champagne als je zwanger bent![]()
Ja, en Carmen: "Kijk eens naar Keano, of nee, wie ist nu ook alweer? Kenji, oh nee, toch Keano. "quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef punkieprincess het volgende:
ik vond die uggs bij keano zo schattig
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef DrDentz het volgende:
ik knip je piemel eraf!
Mijn vader heeft 3 broers en mijn opa en oma halen ze nog wel eens door elkaar terwijl ze toch echt niet op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, en Carmen: "Kijk eens naar Keano, of nee, wie ist nu ook alweer? Kenji, oh nee, toch Keano. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |