Hoogzwanger zelfs, Debby kan ieder moment bevallen want ze is uitgerekend in meiquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze is voor de tweede keer zwanger
Inderdaad, en gisteren keken er toch 448.000 Ollanders naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef Beaker het volgende:Dat was al bekend, in dit topic zijn de afleveringen en de huidige stand van zaken met elkaar verwevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet Bompa op de bierfiets!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef Thelonious het volgende:
Was een leuke aflevering vandaag. Dave met z'n verrassing, en Sam met de gehandicapten.
![]()
Dat ondeugende komt doordat ze in mijn ogen wel heel erg veel mogenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, Dave is toch wel een toffe gozer, hij heeft alleen wel een paar pintjes nodig om echt los te komen
Maar het was weer een leuke aflevering, Kenji en Shania zijn ook zo lekker ondeugend en vertederend...![]()
Volgende keer toch maar eens op letten dan, ik heb haar dus echt nog niet zien rokenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:39 schreef petitlapin2 het volgende:
debby rookt tijdens haar zwangerschap ja, inderdaad.
schandalig mens gewoon, en is ook zo'n zure tang
Maar ze zuipt welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef Kauki het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar eens op letten dan, ik heb haar dus echt nog niet zien roken![]()
dat zootje marginalen spreekt dan ook geen nederlands hé. Sam Gooris, de grootste marginale BV (bekende Vlaming)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Oosterhout (ook bijna in Belgie), dus ik kon het wel volgen maar ondertiteling is toch makkelijker![]()
Hetgeen ik spreek kun je ook maar moeilijk fatsoenlijk Nederlands noemen hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat zootje marginalen spreekt dan ook geen nederlands hé. Sam Gooris, de grootste marginale BV (bekende Vlaming)
Hier kun je wel eea vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:26 schreef Peekaboo het volgende:
is er ook een website over de familie?
waar je wat nieuwtjes kunt lezen ofzo?
Met die link kom je gewoon op dezelfde site uit als hierbovenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hier kun je wel eea vinden
http://www.jmpfaff-fonds.be/index.asp
doen wij ook nooit, uit blik is veel lekkerderquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:52 schreef Cybart het volgende:
is het jullie ook al opgevallen dat Sam & Kelly echt nooooooit frisdrank in flessen kopen !!!
Ik heb een stukje gekeken. Wat is dat een lamlendige nietsnut zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:07 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vond Sam behoorlijk irritant vandaag, hij wilde ook echt niks doen.
Inderdaad, maar zelfs na al die keren snap ik nog steeds niet wat een koe met een verjaardag te maken heeft....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Thelonious het volgende:
Janken voor de familie , er komt weer een kleine bij!
In de wei staat een koe, dat liedje komt nu wel de strot uit.
Nou, die koe zegt dus I love youquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:21 schreef Kauki het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zelfs na al die keren snap ik nog steeds niet wat een koe met een verjaardag te maken heeft....![]()
Ik ook, naast nog tig talen en dan mocht de jarige 4 talen kiezen en moest de rest het zingenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:21 schreef Charmian het volgende:
die koeversie valt nog wel mee, mijn neefje leerde op school nog de chineze versie:
hankie pankie shang hai...
Idd die pimpelen wat weg als ze zwanger zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:16 schreef MissX het volgende:
1 nachtje camperen en de boedelbak meenemen
lekker aan de champagne als je zwanger bent![]()
Ja, en Carmen: "Kijk eens naar Keano, of nee, wie ist nu ook alweer? Kenji, oh nee, toch Keano. "quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef punkieprincess het volgende:
ik vond die uggs bij keano zo schattig
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef DrDentz het volgende:
ik knip je piemel eraf!
Mijn vader heeft 3 broers en mijn opa en oma halen ze nog wel eens door elkaar terwijl ze toch echt niet op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, en Carmen: "Kijk eens naar Keano, of nee, wie ist nu ook alweer? Kenji, oh nee, toch Keano. "
Carmen en JM zijn toch mijn favorieten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:18 schreef Dirktator het volgende:
Briljant programma! Vooral Sam en Bompa zijn mijn favorieten!
Lach hem maar uit ik wil de opbrengsten ervan wel eens zien, volgens mij verdient dat echt goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef Bjoro het volgende:
wel lachen inderdaad....en dan JM altijd met zijn gesponsorde overhemden
Dat was een mooi stukje ja, "O Kelly wat doet u mij aan, daar gaat mijn imago"quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef Dirktator het volgende:
Wat zal er vandaag gebeuren met Sammeke?? Hij moest gister bij de preview van vandaag ontzettend hard huilen!!! Spannendddddd!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat was een mooi stukje ja, "O Kelly wat doet u mij aan, daar gaat mijn imago"(na 2 flessen Pfaff champagne
)
Het camerawerk is ook heel goed, het ziet er elke aflevering weer picobello uit
Ik verheug me nu al op de aflevering van vanavond
En Jean Marie spreekt dus echt vloeiend Duits hè
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB![]()
Da's inderdaad een legendarisch hilarisch filmpje. Leuk om weer eens te zien!quote:
LOLquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En Jean Marie spreekt dus echt vloeiend Duits hè
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB![]()
Ghehe, om nou over een hit te spreken gaat ook in NL wat ver hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef misteriks het volgende:
Best wel grappig, ongeveer het slechtste wat in Belgie op TV te zien is , wordt een hit in NL
zelfs dit topic is haast volgeleuterd hahaha
have fun anyway
Volgens mij zien we hier al een stuk verder hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef misteriks het volgende:
ok, kan wel zijn , maar bijna 20.000 views is dan toch een "fok"-hit....
En jullie hebben nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren te gaan vrees ik... Jullie zitten ah 2e of 3e seizoen ?
In belgie zijn er nog altijd "nieuwe seizoenen". Moet al het 10e zijn ofzo.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |