Carmen en JM zijn toch mijn favorieten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:18 schreef Dirktator het volgende:
Briljant programma! Vooral Sam en Bompa zijn mijn favorieten!
Lach hem maar uit ik wil de opbrengsten ervan wel eens zien, volgens mij verdient dat echt goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef Bjoro het volgende:
wel lachen inderdaad....en dan JM altijd met zijn gesponsorde overhemden
Dat was een mooi stukje ja, "O Kelly wat doet u mij aan, daar gaat mijn imago"quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef Dirktator het volgende:
Wat zal er vandaag gebeuren met Sammeke?? Hij moest gister bij de preview van vandaag ontzettend hard huilen!!! Spannendddddd!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat was een mooi stukje ja, "O Kelly wat doet u mij aan, daar gaat mijn imago"(na 2 flessen Pfaff champagne
)
Het camerawerk is ook heel goed, het ziet er elke aflevering weer picobello uit
Ik verheug me nu al op de aflevering van vanavond
En Jean Marie spreekt dus echt vloeiend Duits hè
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB![]()
Da's inderdaad een legendarisch hilarisch filmpje. Leuk om weer eens te zien!quote:
LOLquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En Jean Marie spreekt dus echt vloeiend Duits hè
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB![]()
Ghehe, om nou over een hit te spreken gaat ook in NL wat ver hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef misteriks het volgende:
Best wel grappig, ongeveer het slechtste wat in Belgie op TV te zien is , wordt een hit in NL
zelfs dit topic is haast volgeleuterd hahaha
have fun anyway
Volgens mij zien we hier al een stuk verder hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef misteriks het volgende:
ok, kan wel zijn , maar bijna 20.000 views is dan toch een "fok"-hit....
En jullie hebben nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren te gaan vrees ik... Jullie zitten ah 2e of 3e seizoen ?
In belgie zijn er nog altijd "nieuwe seizoenen". Moet al het 10e zijn ofzo.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |