En die arme Bompa die 100 meter moest lopen naar het wegrestaurant en dat te ver vond.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:46 schreef Charmian het volgende:
Ik ben niet zo'n reallife-soapkijker maar dit is inderdaad wel erg grappig.
Hoe krijgt zo'n JM nou die JR over de vloer. En prachtig die Carmen die, toen ze hun gingen uitzwaaien, zegt 'ik dacht dat het de vulniswagen was met dat oranje zwaailicht'.
Gisteren had Lindsey wel een mooie camera om foto's te makenquote:Op maandag 24 april 2006 20:26 schreef MissX het volgende:
hehehe geld zat en dan foto's maken met een of andere weggooi camera
Ja, hij zei met een zuur gezicht: " Nu heb ik de hele dag het zuur. "quote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef lily het volgende:
Alleen dat gekokhals van Sam als hij, of een luier moet verschonen, of nu ze ouder zijn hun billen moet afvegen... jeetje mina...maar goed...
Zo wie zo is die Sam heel erg met zichzelf bezig. Als er foto's van hem en Kelly worden gemaakt, gaat het alleen over hem. 'Kijk eens hoe foto geniek ik ben'. Met dat kerstfeest ook. Alsof hij het middelpunt is. Wat een kind. Ik snap niet wat Kelly in hem ziet.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef lily het volgende:
Alleen dat gekokhals van Sam als hij, of een luier moet verschonen, of nu ze ouder zijn hun billen moet afvegen... jeetje mina...maar goed...
Ze hebben nu allemaal een eigen stek gekocht.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:15 schreef Dominique00 het volgende:
Maar wonen ze nou allemaal in hetzelfde huis?? Is dat Vlaams ofzo? Ja, Kelly en Sam hebben een huis gekocht nu, maar ze wonen nog wel bij JM??
Tja, als d'n Dave een paar pintjes op heeft gaat ie ineens leven, dan is het ook niet zo gek dat ie zo romantisch was...quote:
Dat idee heb ik ook wel ja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef Charmian het volgende:
Die Carmen die maar voor van alles wordt opgetrommeld. Dat mens staat te koken of ze is op d'r kleinkinderen aan het passen, ik zie d'r nooit iets voor haarzelf doen. Als die wegvalt stort volgens mij het hele clubje inelkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |