zelfs zoveel, dat ze een 800 axtra ambtenaren voor hebben moeten aantrekken om die zorgtoeslag te gaan regelen...quote:
chantal in een maxicosi??quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef Falco het volgende:
En Chantal mijmert nog terug naar de tijd toen ze in de maxicosi zat, daar zit toch ook geen enkele bezieling achter!
En zo houden we iedereen aan het werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zelfs zoveel, dat ze een 800 axtra ambtenaren voor hebben moeten aantrekken om die zorgtoeslag te gaan regelen...
als je die 800 extra ambtenaren niet had aangesteld had de eigen bijdrage met de helft naar beneden gekund en had niemand aanspraak hoeven maken op die zorgtoeslag![]()
en verzetten we vooral lucht ipv echt werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En zo houden we iedereen aan het werk![]()
Ja hij is allang weer uitgesport, de slapjanusquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.Is Joost al klaar met krijsen? Anders wacht ik nog even met het aanzetten van de streams.
Zelfs zonder toeslag ga ik e rop alle manieren op vooruitquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
Op lange termijn heb je die 800 extra ambtenaren er wel weer uit en die zorgtoeslag is wel goed hoor. Ik ga nu maar 12 euro per maand op achteruit, dus zo'n heel groot probleem vind ik dat vernieuwde zorgstelsel niet.
Nee hoor... still going strong:quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja hij is allang weer uitgesport, de slapjanus
Ik kom er niet voor in aanmerking zoals ik nooit ergens voor in aanmerking komquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
Op lange termijn heb je die 800 extra ambtenaren er wel weer uit en die zorgtoeslag is wel goed hoor. Ik ga nu maar 12 euro per maand op achteruit, dus zo'n heel groot probleem vind ik dat vernieuwde zorgstelsel niet.
goedemiddagquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.Is Joost al klaar met krijsen? Anders wacht ik nog even met het aanzetten van de streams.
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
plus dat je nog niet weet hoeveel je nettoloon gaat stijgen (iets dat de meeste mensen voor het gemak even vergeten....)quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?
Maar goed, on topic: Wat maakt dat apparaat een herrie!
idd, ik meen dat er nog maar 5 van de 25 verzekeraars hun premies bekend hebben gemaakt... de mijne zit er ook nog niet bij...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?
Maar goed, on topic: Wat maakt dat apparaat een herrie!
Ik heb ook nog steeds niks gehoord.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
idd, ik meen dat er nog maar 5 van de 25 verzekeraars hun premies bekend hebben gemaakt... de mijne zit er ook nog niet bij...
Omdat de richtlijn van de basisverzekering op 1100 euro staat. Menzis zit daar trouwens met 50 euro onder en ik verwacht dat komende weken andere verzekeringsmaatschappijen met een nog lagere premie komen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met een hoog eigen risico (ben toch nooit ziek) de kosten nog behoorlijk kan drukken... Tel daar ook nog eens effe de no claim bij... dan zou je zelfs winst kunnen maken ten opzichte van 2005quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat de richtlijn van de basisverzekering op 1100 euro staat. Menzis zit daar trouwens met 50 euro onder en ik verwacht dat komende weken andere verzekeringsmaatschappijen met een nog lagere premie komen.
Ja sorry, maar ik moet er wel om lachen.quote:
ach gossie, heb je het zo zwaar dan mannetje??quote:
dat zou best een winstgevende businnes kunnen zijn...quote:
moet je uitkijken dat je er niet teveel mee verdient, anders krijg je geen zorgtoeslagquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat zou best een winstgevende businnes kunnen zijn...![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben dr weer even vandoor, moet me weer nuttig maken
zie jullie vanmiddag wel weer
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben dr weer even vandoor, moet me weer nuttig maken
zie jullie vanmiddag wel weer
![]()
![]()
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik moet er wel om lachen.![]()
lachen=lachen, welke reden je er ook voor hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?
Ik moet er ook wel om lachen, maar dan lach ik hem wel dik uit
Dat laatste is het bij mij ook, hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?
Ik moet er ook wel om lachen, maar dan lach ik hem wel dik uit
Hij is heel actief vandaag. Al geroeid, buikspieren gedaan, gerend en nou weer buikspierenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Fiorenza het volgende:
Ik heb roel nog niet zien sporten...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
En mijn laatste weer ff... tot vanavond allemaal
[afbeelding]
Iets grappig vinden of iemand uitlachen is toch wel anders hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lachen=lachen, welke reden je er ook voor hebt![]()
Ow dan is ie het vast aan het inhalen..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij is heel actief vandaag. Al geroeid, buikspieren gedaan, gerend en nou weer buikspieren
Dat wel, maar je lacht uiteindelijk wel....quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Iets grappig vinden of iemand uitlachen is toch wel anders hoor.![]()
Hij maakt er meer een drama show van dan dat hij echt aan het sporten is. Het probleem is gewoon dat die gozer nooit zn mond dicht kan houden, waardoor het idd niet echt effectief is. Volgens mij kan hij zich echt nog wel beter inzetten hoor, door gewoon te sporten en zn waffel te houdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Joost doet hartstikke zijn best joh! De schat. Alleen niet allemaal erg effectief, vrees ik
Het is zo een echte homo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Joost doet hartstikke zijn best joh! De schat. Alleen niet allemaal erg effectief, vrees ik
Ik dacht alquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat laatste is het bij mij ook, hoor.
En analoog aan Tanja's 'jij bent nooit zwanger geweest' begint ze nu: "Jij hebt nooit eczeem gehad".quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Pinball het volgende:
Lieske begint Tanja trekjes te krijgen.
Ze blijft maar zeiken, nooit tevreden, luistert niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske wil weer naar huis .....ECHT pieperde piep wapper wapper...
Sodemieter dan ook op domme studentensnol!!!!!! Je roept de hele dag al dat je naar huis wil....![]()
![]()
Alleen het 'hand' gedeelte, met kracht op haar billen ja.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:28 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Ze heeft effe een sterke (ouderlijke) arm nodig....
nog niks geleerd MUTE ONquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske wil weer naar huis .....ECHT pieperde piep wapper wapper...
Sodemieter dan ook op domme studentensnol!!!!!! Je roept de hele dag al dat je naar huis wil....![]()
![]()
Oh gut, en wij ons hier maar druk maken om Belangrijke Big Brother Zaken, terwijl jij daar helemaal alleen met ál die problemen zit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagen
En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuld![]()
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
![]()
Ik ben dubbel zo zielig want ik heb óók wel eens eczeem gehad ja!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:34 schreef Pinball het volgende:
Oh gut, en wij ons hier maar druk maken om Belangrijke Big Brother Zaken, terwijl jij daar helemaal alleen met ál die problemen zit.![]()
![]()
Lieske![]()
Prima van Rob ook ben ik geen fan van hem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Bocaj het volgende:
Ah Rob werpt zich op als vader voor Lieske...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Funnie het volgende:
Index / Puber & Tienertalk
[BB SC #621] Met een krijsende Joost![]()
![]()
Als je je gedraagd als een kind, gaan anderen zich als ouder opwerpen. Iemand daar zo zich volwassen naar haar moeten opstellen, dan heb je kans dat Lieske daarin meegaatquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Iedereen daar in huis vindt het leuk om "meisje Lieske" te pamperen, en zij vindt het lekker om bemoederd te worden. Dus lokt ze dat uit, met een zielig stemmetje en tranen. Een teleurstelling of rotbui slaat bij haar al heel snel om in jankerig zelfmedelijden. Begint knap irritant te worden. OK, ze is jong, maar zó jong is 19 nou ook weer niet. Ze gedraagt zich als een brugklasser.
Ja, een gesprekje... "Of je stelt je niet zo aan of je rot maar op, jankwijf, het is hier geen kleuterschool!?!?!?..."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze moet even naar de DBK geroepen worden.
Een gesprekje met haar zal wonderen doen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:!
Deze moet ik neem ik aan in het Big Brother forum.
*schop*
Gewoon doorstrepen en de goede persoon er neer zetten. Dat zij een naam uit hun grote duim zuigen als zijnde je partner hoeft toch niet jouw probleem te worden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
![]()
ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden haar te pamperen [ leuk woord]quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Iedereen daar in huis vindt het leuk om "meisje Lieske" te pamperen, en zij vindt het lekker om bemoederd te worden. Dus lokt ze dat uit, met een zielig stemmetje en tranen. Een teleurstelling of rotbui slaat bij haar al heel snel om in jankerig zelfmedelijden. Begint knap irritant te worden. OK, ze is jong, maar zó jong is 19 nou ook weer niet. Ze gedraagt zich als een brugklasser.
Dank uquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:!
Deze moet ik neem ik aan in het Big Brother forum.
*schop*
Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef AnTjUh het volgende:
Nathalie: [slijm]onder dit mooie meisje zit een hele mooie persoonlijkheid[slijm]
Programmatje downloaden en online aanvragen (lijkt me sterk dat ze dan ook om een handtekening vragen) http://www.toeslagen.nl/particulier/huurtoeslag/download/21.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden haar te pamperen [ leuk woord]
voor de rest helemaal mee eens, erg storend dat gejank om niks
"Ja, je bent lelijk, en je moet niet zeuren."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk.".
Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!quote:
Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske: Maar ik ben wel boos (met kinderstemmetje)
Nou maar hopen dat degene die jou aanvraag behandeld niet op fok meeleestquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
beetje rood in het gezicht... Slecht huidje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
pieperdepiep pieperpiep
[afbeelding]
Dat is helemaal niet lief. En ga jij nou maar gauw die handtekening vervalsen, is veel belangrijkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat pieperdepiep wapperdewap vind ik wel heel erg liefIk ken helemaal niemand die dat doet!
ik weet niet nu maar over het algemeen heeft Chantal weinig geduld met Lieskequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.
En Chantal is er ook redelijk gretig in om Lieske een hart onder de riem te steken, maar die verdenk ik er van dat ze bezig is om te zorgen dat Lieske haar niet meer nomineert.
Lieske is gewoon zichzelf, heeft weinig met trots te makenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?
M'n post was nav het schopje terug uit PUB, door ijsmeis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!
En nu heb ik hem nog nodig ook. Ik heb geen elektronische handtekening. Ik weet verdorie zijn telefoonnr niet eens
Ik ga gewoon met Lieske meehuilen![]()
Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
Daar gaat elke dag een liter zoute tranen overheen, geen wonderquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Bocaj het volgende:
beetje rood in het gezicht... Slecht huidje?
Kan je volgens mij gewoon wijzigenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoef je trouwens helemaal niets mee te sturen met die aanvragen?
En bij die schatting van mijn inkomen he...ook al problematisch. Ik hoop een keertje af te studeren begin volgend jaar en dan krijg ik hopenlijk snel een baan als arts ergens...kan niet echt zeggen dat het geschatte inkomen dan klopt. Maar goed, dat kan je neem ik aan gewoon wijzigen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef Pinball het volgende:
Daar gaat elke dag een liter zoute tranen overheen, geen wonder![]()
![]()
haha eindelijk heeft iemand haar tandenborstel verstoptquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef AnTjUh het volgende:
nieuwe manier van tanden poetsten??
Je ziet toch echt duidelijk de rode bultjes, maar extreem erg ziet het er niet uit.quote:
Inderdaad, daarom wilde ze net ondanks haar eczeem en alle waarschuwingen gewoon tóch make-up op doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske is gewoon zichzelf, heeft weinig met trots te makenDie is (gelukkig) helemaal niet bezig met hoe ze overkomt.
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen en make-upquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom wilde ze net ondanks haar eczeem en alle waarschuwingen gewoon tóch make-up op doen.![]()
Zó naturel zie je ze zelden
Het is ook een schatting... aan het eind van 2006 gaan ze kijken wat het werkelijk is geweest en dan verrekenen ze het weer op het jaar 2007 etc.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoef je trouwens helemaal niets mee te sturen met die aanvragen?
En bij die schatting van mijn inkomen he...ook al problematisch. Ik hoop een keertje af te studeren begin volgend jaar en dan krijg ik hopenlijk snel een baan als arts ergens...kan niet echt zeggen dat het geschatte inkomen dan klopt. Maar goed, dat kan je neem ik aan gewoon wijzigen.
Oh, dat wist ik helemaal niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dode zee en dergelijke schijnt erg goed te zijn voor je huid + eczeem en zo, dus heel goed van Lieske dat ze dat doorheeft
Vrouwen en make-up wel, maar kleuters en make-up inderdaad niet blijkbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef BlaBlub het volgende:
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen en make-up
ach zolang Roel er niet moe van wordt vind hij het bestquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:56 schreef regenworm het volgende:
roel houdt menno in de gaten of hij geen gekke dingen met dido doet.
Hij is een trouwe lassie hond, maar geen blindegelijde hond.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Al die vrouwen daar bekijken zichzelf graag in de spiegels.
Maar goed, ik wacht tot half 6 of al mijn mannen thuiskomen om te tekenen en anders verzin ikzelf wel handtekeningen(fraude!!)
Gezicht wassen en met blote benen naar bed!quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef wickie het volgende:
Jahoor Lieske is weer make-up aan het opdoen, als ze dat nou eens niet deed een weekje lang, waarschijnlijk is haar 'uitslag' dan binnen een paar daagjes helemaal verdwenen.
maar ach ja wie ben ik, ze heeft er zelf toch meer verstand van.....
Ik hoop dat ze ook een dermatoloog hebben bij bb die haar effe haarfijn wat zaken uitlegt ofwat...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef wickie het volgende:
Jahoor Lieske is weer make-up aan het opdoen, als ze dat nou eens niet deed een weekje lang, waarschijnlijk is haar 'uitslag' dan binnen een paar daagjes helemaal verdwenen.
maar ach ja wie ben ik, ze heeft er zelf toch meer verstand van.....
* AnTjUh 2quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ga ff een beetje rommelen in huis.
Toedels
heeft Ingrid ook al een pijnlijke knie.. gaat goed daarquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef CartWOman het volgende:
Ingrid zie ik straks ook wel door d'r hoefjes zakken, die blijft haar pijnlijke knie maar belasten door dit hardlopen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor Lieske, zodat ze haar janksmoel houdt.
[afbeelding] [afbeelding]
Die is al ingekleurdquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
voor Lieske, omdat ze zo drietig is![]()
Hij gaat het de komende dagen nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ach zolang Roel er niet moe van wordt vind hij het best
Gewoon doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om Medisch Centrum Aalsmeer weer verder in te gaan vullen met al die kneusjes
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:13 schreef Timon223 het volgende:
Nee, we geven Lieske dit
[afbeelding]
(weet niet of het werkt, want is de eerste keer dat ik een plaatje neerzet
ben je niet de enige.... HELAAS!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Even ook lekker offtopic, ik kan het namelijk niet laten nu jullie het allemaal in positieve zin over het nieuwe zorgstelsel hebben:
Ik ga er per maand ¤ 150 op achteruit! Ben namelijk nu particulier verzekerd en zelfstandig ondernemer. Kutzooi.
het is een stickerquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die is al ingekleurd
Nou is de verrassing verpest![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:14 schreef milagro het volgende:
het is een sticker
kijk eens, Lies
wat zeg je, lieverd?
Dat rokje van Uhura mag ze wel aan van mijquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef wickie het volgende:
Dido wil een star trek pakje en een kettingkje op haar voorhoofd.... ik zeg niks.
alles is beter dan menno vereringsdagquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
Hey wat leuk, het is Liekse-bash dag op het forum?:)
Normaal vind ik Lieske wel leuk, maar vandaag gaat ze gewoon te ver.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
Ze zal het wel fokking/knetter KUT vinden!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
Menno is echt intens wreed de beste he?quote:
Scanman is er even niet, je moet je kans grijpenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
Dido is okayquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef Ferdii het volgende:
lieske: als ik eczeem heb ben ik in staat om me ziek te melden
dido: mja, daar zie ik je ook wel voor aan![]()
ik wou dat ik lelijk was, had ik een reden om de hele dag in me bed te liggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ziek melden vanwege pukkeltjesWat moeten alle lelijke mensen dan? De rest van hun leven maar in bed liggen??
Dat hoeft niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ziek melden vanwege pukkeltjesWat moeten alle lelijke mensen dan? De rest van hun leven maar in bed liggen??
hebben vrouwen daar geen camouflage voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nouja, wat als Lieske puistjes krijgt, dan kan ze zich maanden ziek melden![]()
Joepie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Scanman is er even niet, je moet je kans grijpen
'quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef avonne het volgende:
Lieske spoort ook al niet![]()
Nu klaagt ze dat haar huid al aan het uitdrogen is.
Ze zou ook niet met exceem naar de bruiloft van haar zus gaan, ECHT niet!
Kan iemand een close-up van Lieske plaatsen? Volgens mij zie je er niks van
Dat heeft ze ook gedaan, maar dan heet het intens heftige pfeiffer ineens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nouja, wat als Lieske puistjes krijgt, dan kan ze zich maanden ziek melden![]()
Gelukkig welquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hebben vrouwen daar geen camouflage voor
Mên.. Ik kan de streams hier niet zien, en ik erger me al aan dit gejankquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef avonne het volgende:
Lieske spoort ook al niet![]()
Nu klaagt ze dat haar huid al aan het uitdrogen is.
Nou dat zou echt zielig zijn. Wat dan bij mensen die heel erg last hebben van acné, die kunnen ook niet hun hele leven binnen zittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gedaan, maar dan heet het intens heftige pfeiffer ineens.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef avonne het volgende:
Kan iemand een close-up van Lieske plaatsen? Volgens mij zie je er niks van
Ik, ik... ik zou dus echt gewoon op kunnen staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt dat je weinig ziet door de nachtcreme, ochtendcreme, dagcreme, clearasil, foundation en rouge heen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie weinig aan haar huid
Bijna niks dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Ferdii het volgende:
je ziet wel wat in het gezicht van lieske, maar vind het ebst meevallen
[[url=http://www.filedump.nl/files/lieske34.JPG]afbeelding][/URL]
Bestaat dat ook al? Ochtendcreme...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weinig ziet door de nachtcreme, ochtendcreme, dagcreme, clearasil, foundation en rouge heen?
Ja, staat naast de middagcréme..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al? Ochtendcreme...![]()
Oh, die was ik nog vergeten!quote:
Een hintje van BB om haar te bewegen de adviezen van de rest eens op te volgen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft een kaart gehad
"als iets niet goed voelt, probeer dan het waarom helder te krijgen"
volgens mij doet ze dat eerder om hem kapot zien te gaan, zow bitch is het welquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:39 schreef avonne het volgende:
Menno vraagt zich af of Joost wel ver genoeg gaat met het trainen, of Joost eigenlijk niet verder moet gaan. Roel (languit op de bank met een sjekkie in zijn gewone kleren) "zeker weten"
Ingrid "Ja, hoor"
Menno "zal ik hem vandaag eens helemaal afmatten?" Ingrid "Ja, doe ik mee"
(je weet bij Ingrid alleen niet of ze doet om Joost te stimuleren of om hem te grazen te nemen)
ze is hier aan het "gewicht heffen" waarbij ze telkens haar adem inhoudt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Ferdii het volgende:
je ziet wel wat in het gezicht van lieske, maar vind het ebst meevallen
[[url=http://www.filedump.nl/files/lieske34.JPG]afbeelding][/URL]
Ik zat meer aan psychologische mechanismen van jezelf lelijk vinden te denken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een hintje van BB om haa te bewegen de adviesen van de rest eens op te volgen?
Pffff nog een Lieske fanquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu 6quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu heeft ze al minstens 5 mensen verteld dat ze zich echt ziek meldt als ze uitslag heeft.
Doe eens normaal, mongoolquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
Helaas heeft ze voor haar tandenborstel al een alternatief gevonden...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef Ferdii het volgende:
ze zouden al haar make up af meoten pakken, net zoals de rokers hun sigaretten en shag
en rob ze kunstbeen :p
dan krijg je pas een leuke big brother
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
Menno constateert dat Joost niet zweet
Joost: ja pik, ik ben de stiekeme topsporter
Die kleutersmilies van smilies.de worden hier geblocked. Ik neem aan dat jequote:
Omdat je je zo gedraagt. Met 100 pics een discussie onleesbaar maken omdat iedereen onaardig is tegen jouw liefje is achterlijk gedrag, vandaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
iemand mag me wel voor mongool uitmaken beetje krom
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef Ferdii het volgende:
lieske: als ik eczeem heb ben ik in staat om me ziek te melden
dido: mja, daar zie ik je ook wel voor aan![]()
oh, dat doet hier iedereen tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Worm, je kan ook overdrijven.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
Warme sate broodjes van de bakker!!![]()
![]()
![]()
Muizemeis is gelukkig!!![]()
![]()
![]()
ff eten en bijlezen, stort ik me zometeen vol goede moed in de heftige en intelligente discussies alhier gevoerd... want er is vast héél veel gebeurt tijdens mijn afwezigheid!!
ik vind haar eigenlijk best wel vlezig voor iemand met een extreem laag vetgehaltequote:
Nee, want dan zou ze vandaag meer gedaan hebben aan het halen van de weekopdracht dan ze nu haar hele verblijf in het huis gedaan heeft....quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Als Tan dezelfde houding als Roel nu zou hebben gehad, zou iedereen haar hebben afgezeken![]()
Je lijkt wel op tanja die kan ook niet tellenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat je je zo gedraagt. Met 100 pics een discussie onleesbaar maken omdat iedereen onaardig is tegen jouw liefje is achterlijk gedrag, vandaar.
dat vinnik dan ook het enige positieve aan dat blonde kalf... ze heeft als enige vrouw in het bbhuis ( nee sjankwal is geen vrouw!) tenminste een beetje vlees aan de bottenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind haar eigenlijk best wel vlezig voor iemand met een extreem laag vetgehalte
houdt ws kraaiend veel vocht vast, dus nog effe flink doorjanken, Lies
woont Tara bij jou?? doe hem maar de heel hartelijke groeten van me!! als ie me niet kent... zeg dan maar equilanquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ze vandaag meer gedaan hebben aan het halen van de weekopdracht dan ze nu haar hele verblijf in het huis gedaan heeft....
en het is lieske-bashdag vandaag, zolang scanman er niet is.. geniet er ff van
Het is een kwestie van smaak ik vind dat ze een lekker lichaam heeft en jij niet vind het minder.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind haar eigenlijk best wel vlezig voor iemand met een extreem laag vetgehalte
Zal ik doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef muizemeis het volgende:
woont Tara bij jou?? doe hem maar de heel hartelijke groeten van me!! als ie me niet kent... zeg dan maar equilan
Ja ik kan haast niet geloven dat haar vetpercentage zo laag is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij leest het toch niet bedoel je? Je beperkt je tot plaatjeskijken zeker?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef regenworm het volgende:
Of de discussie nu wel leesbaar is.
Grappig dat jij dat eruit haalt, regenwormquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een kwestie van smaak ik vind dat ze een lekker lichaam heeft en jij niet vind het minder.
Maakt allemaal niet uit
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
en het is lieske-bashdag vandaag, zolang scanman er niet is.. geniet er ff van
Lieske is best heel erg slank hoor, ze heeft maat 36!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik kan haast niet geloven dat haar vetpercentage zo laag is.
Niet dat ik haar té dik vind, maar heel slank is ze ook niet
eens moet je afscheid nemen dus dacht ik je kan niet te vroeg beginnen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef Wup het volgende:
is regenworm vast afscheid aan het nemen van lieske
ik lees selectiefquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij leest het toch niet bedoel je? Je beperkt je tot plaatjeskijken zeker?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
Scanman heeft ontdekt dat hij zelf ook nog kids heeft, mooi zo, dan kunnen we nog even door
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske is best heel erg slank hoor, ze heeft maat 36!!
En spierweefsel = geen vetweefsel he
Mannen ook een bierbuikquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen hebben altijd een vetlaagjedat is genetisch zo bepaald, tenzij je dus honger lijdt.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat proberen meer mensen hier, ik ook. Maar dat wordt erg lastig als er ineens 100 plaatjes op een pagina staan. Misschien begrijp je dat wel.quote:
tuurlijk, Isa, als dat je troost geeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen hebben altijd een vetlaagjedat is genetisch zo bepaald, tenzij je dus honger lijdt.
En als Scanmann weer terug is kunnen we dat wurm nog eens even goed bashenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
Scanman heeft ontdekt dat hij zelf ook nog kids heeft, mooi zo, dan kunnen we nog even door
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
tuurlijk, Isa, als dat je troost geeft![]()
neemt niet weg dat Lies gewoon vet jankzakt![]()
Links- of rechtsdraaiend?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
neemt niet weg dat Lies gewoon vet jankzakt![]()
zoals je gezien hebt heb ik een groot deel van de foto's weggehaald.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat proberen meer mensen hier, ik ook. Maar dat wordt erg lastig als er ineens 100 plaatjes op een pagina staan. Misschien begrijp je dat wel.
Maak die 'je kan niet tellen' grap nog een keer anders, die was zó goed![]()
Rechts kraaiendquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Links- of rechtsdraaiend?
ah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |