Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik moet er wel om lachen.![]()
lachen=lachen, welke reden je er ook voor hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?
Ik moet er ook wel om lachen, maar dan lach ik hem wel dik uit
Dat laatste is het bij mij ook, hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?
Ik moet er ook wel om lachen, maar dan lach ik hem wel dik uit
Hij is heel actief vandaag. Al geroeid, buikspieren gedaan, gerend en nou weer buikspierenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Fiorenza het volgende:
Ik heb roel nog niet zien sporten...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
En mijn laatste weer ff... tot vanavond allemaal
[afbeelding]
Iets grappig vinden of iemand uitlachen is toch wel anders hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lachen=lachen, welke reden je er ook voor hebt![]()
Ow dan is ie het vast aan het inhalen..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij is heel actief vandaag. Al geroeid, buikspieren gedaan, gerend en nou weer buikspieren
Dat wel, maar je lacht uiteindelijk wel....quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Iets grappig vinden of iemand uitlachen is toch wel anders hoor.![]()
Hij maakt er meer een drama show van dan dat hij echt aan het sporten is. Het probleem is gewoon dat die gozer nooit zn mond dicht kan houden, waardoor het idd niet echt effectief is. Volgens mij kan hij zich echt nog wel beter inzetten hoor, door gewoon te sporten en zn waffel te houdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Joost doet hartstikke zijn best joh! De schat. Alleen niet allemaal erg effectief, vrees ik
Het is zo een echte homo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Joost doet hartstikke zijn best joh! De schat. Alleen niet allemaal erg effectief, vrees ik
Ik dacht alquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat laatste is het bij mij ook, hoor.
En analoog aan Tanja's 'jij bent nooit zwanger geweest' begint ze nu: "Jij hebt nooit eczeem gehad".quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Pinball het volgende:
Lieske begint Tanja trekjes te krijgen.
Ze blijft maar zeiken, nooit tevreden, luistert niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |