zelfs zoveel, dat ze een 800 axtra ambtenaren voor hebben moeten aantrekken om die zorgtoeslag te gaan regelen...quote:
chantal in een maxicosi??quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef Falco het volgende:
En Chantal mijmert nog terug naar de tijd toen ze in de maxicosi zat, daar zit toch ook geen enkele bezieling achter!
En zo houden we iedereen aan het werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zelfs zoveel, dat ze een 800 axtra ambtenaren voor hebben moeten aantrekken om die zorgtoeslag te gaan regelen...
als je die 800 extra ambtenaren niet had aangesteld had de eigen bijdrage met de helft naar beneden gekund en had niemand aanspraak hoeven maken op die zorgtoeslag![]()
en verzetten we vooral lucht ipv echt werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En zo houden we iedereen aan het werk![]()
Ja hij is allang weer uitgesport, de slapjanusquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.Is Joost al klaar met krijsen? Anders wacht ik nog even met het aanzetten van de streams.
Zelfs zonder toeslag ga ik e rop alle manieren op vooruitquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
Op lange termijn heb je die 800 extra ambtenaren er wel weer uit en die zorgtoeslag is wel goed hoor. Ik ga nu maar 12 euro per maand op achteruit, dus zo'n heel groot probleem vind ik dat vernieuwde zorgstelsel niet.
Nee hoor... still going strong:quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja hij is allang weer uitgesport, de slapjanus
Ik kom er niet voor in aanmerking zoals ik nooit ergens voor in aanmerking komquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
Op lange termijn heb je die 800 extra ambtenaren er wel weer uit en die zorgtoeslag is wel goed hoor. Ik ga nu maar 12 euro per maand op achteruit, dus zo'n heel groot probleem vind ik dat vernieuwde zorgstelsel niet.
goedemiddagquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.Is Joost al klaar met krijsen? Anders wacht ik nog even met het aanzetten van de streams.
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
plus dat je nog niet weet hoeveel je nettoloon gaat stijgen (iets dat de meeste mensen voor het gemak even vergeten....)quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?
Maar goed, on topic: Wat maakt dat apparaat een herrie!
idd, ik meen dat er nog maar 5 van de 25 verzekeraars hun premies bekend hebben gemaakt... de mijne zit er ook nog niet bij...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?
Maar goed, on topic: Wat maakt dat apparaat een herrie!
Ik heb ook nog steeds niks gehoord.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
idd, ik meen dat er nog maar 5 van de 25 verzekeraars hun premies bekend hebben gemaakt... de mijne zit er ook nog niet bij...
Omdat de richtlijn van de basisverzekering op 1100 euro staat. Menzis zit daar trouwens met 50 euro onder en ik verwacht dat komende weken andere verzekeringsmaatschappijen met een nog lagere premie komen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met een hoog eigen risico (ben toch nooit ziek) de kosten nog behoorlijk kan drukken... Tel daar ook nog eens effe de no claim bij... dan zou je zelfs winst kunnen maken ten opzichte van 2005quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat de richtlijn van de basisverzekering op 1100 euro staat. Menzis zit daar trouwens met 50 euro onder en ik verwacht dat komende weken andere verzekeringsmaatschappijen met een nog lagere premie komen.
Ja sorry, maar ik moet er wel om lachen.quote:
ach gossie, heb je het zo zwaar dan mannetje??quote:
dat zou best een winstgevende businnes kunnen zijn...quote:
moet je uitkijken dat je er niet teveel mee verdient, anders krijg je geen zorgtoeslagquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat zou best een winstgevende businnes kunnen zijn...![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben dr weer even vandoor, moet me weer nuttig maken
zie jullie vanmiddag wel weer
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben dr weer even vandoor, moet me weer nuttig maken
zie jullie vanmiddag wel weer
![]()
![]()
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik moet er wel om lachen.![]()
lachen=lachen, welke reden je er ook voor hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?
Ik moet er ook wel om lachen, maar dan lach ik hem wel dik uit
Dat laatste is het bij mij ook, hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind je dat gemiet en gekrijs van Joost grappig?
Ik moet er ook wel om lachen, maar dan lach ik hem wel dik uit
Hij is heel actief vandaag. Al geroeid, buikspieren gedaan, gerend en nou weer buikspierenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Fiorenza het volgende:
Ik heb roel nog niet zien sporten...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
En mijn laatste weer ff... tot vanavond allemaal
[afbeelding]
Iets grappig vinden of iemand uitlachen is toch wel anders hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lachen=lachen, welke reden je er ook voor hebt![]()
Ow dan is ie het vast aan het inhalen..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij is heel actief vandaag. Al geroeid, buikspieren gedaan, gerend en nou weer buikspieren
Dat wel, maar je lacht uiteindelijk wel....quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Iets grappig vinden of iemand uitlachen is toch wel anders hoor.![]()
Hij maakt er meer een drama show van dan dat hij echt aan het sporten is. Het probleem is gewoon dat die gozer nooit zn mond dicht kan houden, waardoor het idd niet echt effectief is. Volgens mij kan hij zich echt nog wel beter inzetten hoor, door gewoon te sporten en zn waffel te houdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Joost doet hartstikke zijn best joh! De schat. Alleen niet allemaal erg effectief, vrees ik
Het is zo een echte homo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Joost doet hartstikke zijn best joh! De schat. Alleen niet allemaal erg effectief, vrees ik
Ik dacht alquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat laatste is het bij mij ook, hoor.
En analoog aan Tanja's 'jij bent nooit zwanger geweest' begint ze nu: "Jij hebt nooit eczeem gehad".quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Pinball het volgende:
Lieske begint Tanja trekjes te krijgen.
Ze blijft maar zeiken, nooit tevreden, luistert niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske wil weer naar huis .....ECHT pieperde piep wapper wapper...
Sodemieter dan ook op domme studentensnol!!!!!! Je roept de hele dag al dat je naar huis wil....![]()
![]()
Alleen het 'hand' gedeelte, met kracht op haar billen ja.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:28 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Ze heeft effe een sterke (ouderlijke) arm nodig....
nog niks geleerd MUTE ONquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske wil weer naar huis .....ECHT pieperde piep wapper wapper...
Sodemieter dan ook op domme studentensnol!!!!!! Je roept de hele dag al dat je naar huis wil....![]()
![]()
Oh gut, en wij ons hier maar druk maken om Belangrijke Big Brother Zaken, terwijl jij daar helemaal alleen met ál die problemen zit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagen
En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuld![]()
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
![]()
Ik ben dubbel zo zielig want ik heb óók wel eens eczeem gehad ja!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:34 schreef Pinball het volgende:
Oh gut, en wij ons hier maar druk maken om Belangrijke Big Brother Zaken, terwijl jij daar helemaal alleen met ál die problemen zit.![]()
![]()
Lieske![]()
Prima van Rob ook ben ik geen fan van hem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Bocaj het volgende:
Ah Rob werpt zich op als vader voor Lieske...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Funnie het volgende:
Index / Puber & Tienertalk
[BB SC #621] Met een krijsende Joost![]()
![]()
Als je je gedraagd als een kind, gaan anderen zich als ouder opwerpen. Iemand daar zo zich volwassen naar haar moeten opstellen, dan heb je kans dat Lieske daarin meegaatquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Iedereen daar in huis vindt het leuk om "meisje Lieske" te pamperen, en zij vindt het lekker om bemoederd te worden. Dus lokt ze dat uit, met een zielig stemmetje en tranen. Een teleurstelling of rotbui slaat bij haar al heel snel om in jankerig zelfmedelijden. Begint knap irritant te worden. OK, ze is jong, maar zó jong is 19 nou ook weer niet. Ze gedraagt zich als een brugklasser.
Ja, een gesprekje... "Of je stelt je niet zo aan of je rot maar op, jankwijf, het is hier geen kleuterschool!?!?!?..."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze moet even naar de DBK geroepen worden.
Een gesprekje met haar zal wonderen doen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:!
Deze moet ik neem ik aan in het Big Brother forum.
*schop*
Gewoon doorstrepen en de goede persoon er neer zetten. Dat zij een naam uit hun grote duim zuigen als zijnde je partner hoeft toch niet jouw probleem te worden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagen
En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuld![]()
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
![]()
ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden haar te pamperen [ leuk woord]quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Iedereen daar in huis vindt het leuk om "meisje Lieske" te pamperen, en zij vindt het lekker om bemoederd te worden. Dus lokt ze dat uit, met een zielig stemmetje en tranen. Een teleurstelling of rotbui slaat bij haar al heel snel om in jankerig zelfmedelijden. Begint knap irritant te worden. OK, ze is jong, maar zó jong is 19 nou ook weer niet. Ze gedraagt zich als een brugklasser.
Dank uquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:!
Deze moet ik neem ik aan in het Big Brother forum.
*schop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |