zelfs zoveel, dat ze een 800 axtra ambtenaren voor hebben moeten aantrekken om die zorgtoeslag te gaan regelen...quote:
chantal in een maxicosi??quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef Falco het volgende:
En Chantal mijmert nog terug naar de tijd toen ze in de maxicosi zat, daar zit toch ook geen enkele bezieling achter!
En zo houden we iedereen aan het werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zelfs zoveel, dat ze een 800 axtra ambtenaren voor hebben moeten aantrekken om die zorgtoeslag te gaan regelen...
als je die 800 extra ambtenaren niet had aangesteld had de eigen bijdrage met de helft naar beneden gekund en had niemand aanspraak hoeven maken op die zorgtoeslag![]()
en verzetten we vooral lucht ipv echt werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En zo houden we iedereen aan het werk![]()
Ja hij is allang weer uitgesport, de slapjanusquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.Is Joost al klaar met krijsen? Anders wacht ik nog even met het aanzetten van de streams.
Zelfs zonder toeslag ga ik e rop alle manieren op vooruitquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
Op lange termijn heb je die 800 extra ambtenaren er wel weer uit en die zorgtoeslag is wel goed hoor. Ik ga nu maar 12 euro per maand op achteruit, dus zo'n heel groot probleem vind ik dat vernieuwde zorgstelsel niet.
Nee hoor... still going strong:quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja hij is allang weer uitgesport, de slapjanus
Ik kom er niet voor in aanmerking zoals ik nooit ergens voor in aanmerking komquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
Op lange termijn heb je die 800 extra ambtenaren er wel weer uit en die zorgtoeslag is wel goed hoor. Ik ga nu maar 12 euro per maand op achteruit, dus zo'n heel groot probleem vind ik dat vernieuwde zorgstelsel niet.
goedemiddagquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.Is Joost al klaar met krijsen? Anders wacht ik nog even met het aanzetten van de streams.
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef Falco het volgende:
plus dat je nog niet weet hoeveel je nettoloon gaat stijgen (iets dat de meeste mensen voor het gemak even vergeten....)quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?
Maar goed, on topic: Wat maakt dat apparaat een herrie!
idd, ik meen dat er nog maar 5 van de 25 verzekeraars hun premies bekend hebben gemaakt... de mijne zit er ook nog niet bij...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?
Maar goed, on topic: Wat maakt dat apparaat een herrie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |