abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31829156
en in hun slaap mompelen...
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31829163
er is er zelfs een aan het neurien, dido zeker weer...........grrrrrr
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:13:37 #3
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829164
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:08 schreef svann het volgende:
Dit hele topik zit vol kandidaten voor de off-topik trofee, Kribbet.

Trusten.
We wachten op een ONtopic gebeuren maar er gebeurd zo weinig
Ingrid praat weer in haar slaap
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31829166
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Kanker.
serieus?
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:14:52 #5
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829172
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:11 schreef Minouishere het volgende:

[..]

daar moet je niet mee spotten !!!
Dat doe ik dus ook niet
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31829178
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dat doe ik dus ook niet
wat voor soort kanker dan?
ps sorry als je het er niet over wilt hebben, even goeie vrienden.........
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:17:39 #7
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829182
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:13 schreef doka het volgende:

[..]

serieus?
Ja. Vandaar dat ik er geen grappen (meer) over maak
Vrijdag mag ik me weer voor een week of langer melden in het Antoni van Leeuwenhoek dus de OFF topic trofee ligt voor het grijpen
Met dank aan Laysa.
pi_31829187
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ja. Vandaar dat ik er geen grappen (meer) over maak
Vrijdag mag ik me weer voor een week of langer melden in het Antoni van Leeuwenhoek dus de OFF topic trofee ligt voor het grijpen
hmm, dat is flink balen
pi_31829194
volgens mij heb je er een aantal aan het schrikken gemaakt kribbet, zijn we nog maar met z'n drietjes nu ofzo?
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:22:17 #10
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829197
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:16 schreef Minouishere het volgende:

[..]

wat voor soort kanker dan?
ps sorry als je het er niet over wilt hebben, even goeie vrienden.........
Botkanker. Ik heb al een kunstknieschijf, en donorbot in mijn rug en mijn neusbeentje is bijna verdwenen.
Ik ben er altijd open in geweest maar soms trek ik het gebruik van de ziekte als scheldwoord teveel aan en dat deed ik bijna 2 maanden geleden
Met dank aan Laysa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:23:49 #11
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829204
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:18 schreef doka het volgende:

[..]

hmm, dat is flink balen
Nee hoor, er zijn veel ergere dingen, ik ben nog steeds erg gelukkig, heb een kanjer van een vrouw en heel veel familie en vrienden die me steunen
Met dank aan Laysa.
pi_31829208
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Botkanker. Ik heb al een kunstknieschijf, en donorbot in mijn rug en mijn neusbeentje is bijna verdwenen.
Ik ben er altijd open in geweest maar soms trek ik het gebruik van de ziekte als scheldwoord teveel aan en dat deed ik bijna 2 maanden geleden
tja, het is moeilijk om je op een "nette" manier af te reageren soms, hoe lang heb je dat al dan?
Minou was here
pi_31829211
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

ja, dat kan ik me wel voorstellen. mijn moeder is overleden aan kanker. en zelf weet ik sinds kort dat ik diabetes heb. mensen die er in hun omgeving geen ervaring hebben met chronische ziekten snappen niet hoe pijnlijk het kan zijn om iemand, wie dan ook, zoiets toe te wensen
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:25:38 #14
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829212
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:21 schreef Minouishere het volgende:
volgens mij heb je er een aantal aan het schrikken gemaakt kribbet, zijn we nog maar met z'n drietjes nu ofzo?
hahaha het is weer erg offtopic en vroeg in de morgen
Maar dat zal toch niet de reden zijn
Met dank aan Laysa.
pi_31829215
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn veel ergere dingen, ik ben nog steeds erg gelukkig, heb een kanjer van een vrouw en heel veel familie en vrienden die me steunen
oke dan. dat is goed om te horen
pi_31829219
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

hahaha het is weer erg offtopic en vroeg in de morgen
Maar dat zal toch niet de reden zijn
denk dat er een aantal lurkers zijn bijgekomen omdat het te gevoelig wordt voor sommige "bikkels"
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:29:36 #17
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829227
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef Minouishere het volgende:

[..]

tja, het is moeilijk om je op een "nette" manier af te reageren soms, hoe lang heb je dat al dan?
Op verschillende fora erover praten helpt en niet alleen op de "zielige"forums.
Ik heb het al een jaar of 15 maar 3 jaar gelden was het op zijn hoogte punt en dat heb ik gehad!
Ik kan al jaren bij een vriend van me terecht die ik bel of waar ik langs ga en dan schreeuw en scheld ik de heleboel bij elkaar (soms sla ik hem ) en dan kan ik er weer behoorlijk lang tegen
Met dank aan Laysa.
pi_31829231
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:

[..]

ja, dat kan ik me wel voorstellen. mijn moeder is overleden aan kanker. en zelf weet ik sinds kort dat ik diabetes heb. mensen die er in hun omgeving geen ervaring hebben met chronische ziekten snappen niet hoe pijnlijk het kan zijn om iemand, wie dan ook, zoiets toe te wensen
toch, als je een beetje zelfspot hebt kun je daar naar een ander toe ook best een "geintje" over maken........kijken wat de reaktie is zeg maar.......je wenst natuurlijk niemand iets ergs toe, maar als jezelf iets ergs is overkomen vraag je je toch af, waarom ik????
Minou was here
pi_31829234
kunnen jullie geen ander forum opzoeken
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:31:58 #20
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829236
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:

[..]

Ik heb geleerd om het te relativeren, kom wekelijks in een revalidatiecentrum in Wijk aan Zee en wat je daar allemaal ziet het kan altijd erger
en ik lees van sommige de posten niet meer
Met dank aan Laysa.
pi_31829240
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik heb het al een jaar of 15 maar 3 jaar gelden was het op zijn hoogte punt en dat heb ik gehad!
Ik kan al jaren bij een vriend van me terecht die ik bel of waar ik langs ga en dan schreeuw en scheld ik de heleboel bij elkaar (soms sla ik hem ) en dan kan ik er weer behoorlijk lang tegen
15 jaar, dat is niet mis. maar tof dat je zo'n vriend hebt
pi_31829243
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
ja, of jij gaat slapen
pi_31829247
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:33 schreef doka het volgende:
ja, of jij gaat slapen
prima maar die kribbet show steeds hoort hier gewoon niet
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:34:00 #24
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829248
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:26 schreef doka het volgende:

[..]

oke dan. dat is goed om te horen
Vandaar dus ook het "Anja verwen weekend" (Anja is dus mijn vrouw)
Ze staat altijd voor me klaar
Voor de vrienden verzorgen we in de zomer vaak wat feestjes
Met dank aan Laysa.
pi_31829253
quote:
hihi, sorry, maarja soms gebeuren dingen nou eenmaal spontaan en afkappen kan natuurlijk maar het er "even" over hebben ook........vooral als er toch niks gebeurt verder.......of je moet het graag willen hebben over joost z'n slaaphouding ??? op dit forum, en op elk forum of elke chatbox krijg je toch een band met elkaar.....hoe ver je ook van elkaar afstaat, da's waarschijnlijk nog wel het mooie ervan toch?
maargoed, denk jij dat ze nog wakker gemaakt gaan worden vannacht?
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:35:19 #26
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829255
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:27 schreef Minouishere het volgende:

[..]

denk dat er een aantal lurkers zijn bijgekomen omdat het te gevoelig wordt voor sommige "bikkels"
Heb het wel vaker gemerkt dat sommige FOKkers er niet echt tegen kunnen
Maar er is niets te beleven op de streams
Met dank aan Laysa.
pi_31829256
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

nou, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.
pi_31829259
Ik ben er ook nog, en Kribbet daarom dacht ik ook een verwenweekendje voor mn vriendje te doen, hij heeft veel te verduren gehad dit jaar van me, en wil iets voor m terug doen, soms voel ik me zo lastig voor hem.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:37:00 #29
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829263
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:30 schreef Minouishere het volgende:

[..]

toch, als je een beetje zelfspot hebt kun je daar naar een ander toe ook best een "geintje" over maken........kijken wat de reaktie is zeg maar.......je wenst natuurlijk niemand iets ergs toe, maar als jezelf iets ergs is overkomen vraag je je toch af, waarom ik????
Ik heb heel veel zelfspot maar dat viel niet in goede aarde hier
ik had het over collecteren voor het kankerfonds en dat ik veel geld ophaalde met mijn kale kop
Met dank aan Laysa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:37:36 #30
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829264
quote:
Tuurlijk kan dat, ga je mee??
Met dank aan Laysa.
pi_31829270
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, ga je mee??
pi_31829271
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik heb heel veel zelfspot maar dat viel niet in goede aarde hier
ik had het over collecteren voor het kankerfonds en dat ik veel geld ophaalde met mijn kale kop
hahahaaaaaaaaaaa die vind ik wel grappig hoor, per slot van rekening moet je op mensen hun gevoel spelen om ze de knip te laten trekken, dat zie je ook aan alle tv acties voor aardbevingen en overstromingen......heel goed !!!
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:39:16 #33
691 luciano
ondertitelloos
pi_31829272
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Als je het wilt dan wil ik Anja ook wel een weekendje verwennen hoor ... dan kun jij je bokaal hier verdedigen ............ hehehhehehe
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:39:25 #34
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829273
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:32 schreef doka het volgende:

[..]

15 jaar, dat is niet mis. maar tof dat je zo'n vriend hebt
Ken hem al bijna mijn hele leven dus hij weet niet beter, ging vaak mee naar het ziekenhuis en daar pikte we dan allebei een rolstoel en hielden wedstrijdje wie er al eerste bij de lift was
Met dank aan Laysa.
pi_31829280
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ken hem al bijna mijn hele leven dus hij weet niet beter, ging vaak mee naar het ziekenhuis en daar pikte we dan allebei een rolstoel en hielden wedstrijdje wie er al eerste bij de lift was

dat zijn de beste vrienden. niks medelijden, maar gewoon lekker keten
pi_31829283
ik ben blijkbaar de enige die geen zin heeft in die kribbets levensverhaal:(
dus veel plezier nog ermee
ik blijf erbij dat dit hier niet hoort
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:41:45 #37
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829285
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:33 schreef Wup het volgende:

[..]

prima maar die kribbet show steeds hoort hier gewoon niet
Steeds?? dat is al lang geleden hoor!
Zeg het maar Wup, waar wil je het over hebben
Misschien is er nog een modje wakker om alle berichten weg te halen?
Met dank aan Laysa.
pi_31829286
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:36 schreef wickie het volgende:
Ik ben er ook nog, en Kribbet daarom dacht ik ook een verwenweekendje voor mn vriendje te doen, hij heeft veel te verduren gehad dit jaar van me, en wil iets voor m terug doen, soms voel ik me zo lastig voor hem.
als 'ie van je houdt doet 'ie het graag voor je hoor wickie, er hoeft niet iets tegenover liefde te staan toch?
Minou was here
pi_31829292
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Steeds?? dat is al lang geleden hoor!
Zeg het maar Wup, waar wil je het over hebben
Misschien is er nog een modje wakker om alle berichten weg te halen?
ach, mijn beste negeer die aap gewoon
pi_31829294
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Wup het volgende:
doe dan zelf 's wat.....
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:43:22 #41
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829296
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef Minouishere het volgende:

[..]

hihi, sorry, maarja soms gebeuren dingen nou eenmaal spontaan en afkappen kan natuurlijk maar het er "even" over hebben ook........vooral als er toch niks gebeurt verder.......of je moet het graag willen hebben over joost z'n slaaphouding ??? op dit forum, en op elk forum of elke chatbox krijg je toch een band met elkaar.....hoe ver je ook van elkaar afstaat, da's waarschijnlijk nog wel het mooie ervan toch?
maargoed, denk jij dat ze nog wakker gemaakt gaan worden vannacht?
Er zijn mensen met een leven en er zijn mensen met een BB leven
ONTOPIC, ik denk dat Joost wel blijft slapen
Met dank aan Laysa.
pi_31829302
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Minouishere het volgende:

[..]

als 'ie van je houdt doet 'ie het graag voor je hoor wickie, er hoeft niet iets tegenover liefde te staan toch?
Hij houdt van me anders was ie niet met me gaan samenwonen 6 maanden geleden, maar ik wil ook weleens dat hij alle aandacht krijgt, hij verdient het.
pi_31829304
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:43 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Er zijn mensen met een leven en er zijn mensen met een BB leven
ONTOPIC, ik denk dat Joost wel blijft slapen
hoe'st mogelijk, pas op dat je je bokaal niet verspeeld hoor
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:45:47 #44
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829305
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:36 schreef wickie het volgende:
Je lastig "voelen" kan eigenlijk niet maar zo'n verwenweekend kan nooit kwaad
Je weet zelf wat hij leuk vindt, geef hem op vrijdagavond een kaart of briefje en bereid het weekend voor, je zal er weken (maanden) plezier van hebben
Met dank aan Laysa.
pi_31829312
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:44 schreef wickie het volgende:

[..]

Hij houdt van me anders was ie niet met me gaan samenwonen 6 maanden geleden, maar ik wil ook weleens dat hij alle aandacht krijgt, hij verdient het.
misschien hoeft 'ie dat niet, alle aandacht, en is dit genoeg voor 'm...........ik snap je wel hoor, maar maak er niet zo'n probleem van, je zou je alleen maar schuldig gaan voelen, zeg gewoon 's tegen 'm wat je nu schrijft.......
Minou was here
pi_31829314
ok ff een ontopic bericht:

zzzzzzzzzzzzzzzzzzplassenmurmelnogwatzzzzzzzzzzzzzzzzz...... enz.

I rest my case....

[ Bericht 43% gewijzigd door CartWOman op 31-10-2005 11:08:45 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:48:07 #47
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829316
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef Minouishere het volgende:

[..]

hahahaaaaaaaaaaa die vind ik wel grappig hoor, per slot van rekening moet je op mensen hun gevoel spelen om ze de knip te laten trekken, dat zie je ook aan alle tv acties voor aardbevingen en overstromingen......heel goed !!!
Er waren hier mensen die het grof vonden ofzo
Je mag dus wel iemand uitschelden maar owee als ik met mijn rolator en kale kop voor de deur sta om extra geld op te halen, dan mag het niet
Met dank aan Laysa.
pi_31829320
hmm dat plaatst ie raar mn post of ligt dat aan mn browser??
pi_31829324
nou ja ik ga nog maar s een tweede poging tot slapen doen..
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:49:53 #50
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829325
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef luciano het volgende:

[..]

Als je het wilt dan wil ik Anja ook wel een weekendje verwennen hoor ... dan kun jij je bokaal hier verdedigen ............ hehehhehehe
We hebben het hier wel over een vrouw die veel gewend is, dat red je niet dus die bokaal krijg je niet eens te zien
Met dank aan Laysa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:50:01 #51
691 luciano
ondertitelloos
pi_31829327
dat gebeurt wel vaker zo'nn post wickie
pi_31829329
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:48 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Er waren hier mensen die het grof vonden ofzo
Je mag dus wel iemand uitschelden maar owee als ik met mijn rolator en kale kop voor de deur sta om extra geld op te halen, dan mag het niet
er ontstaan snel misverstanden doordat mensen niet duidelijk zijn, wees duidelijk in het vervolg, en leg uit waarom je iets zegt of doet........
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:51:46 #53
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829332
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef doka het volgende:

[..]

dat zijn de beste vrienden. niks medelijden, maar gewoon lekker keten
Doen we ook geregeld in de kroeg en vaak ga ik zaterdag nog even bij ons voetbalteam kijken, heel erg gezellig, niet lullen maar gewoon zuipen, feesten en ouwe hoeren
Met dank aan Laysa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:51:56 #54
691 luciano
ondertitelloos
pi_31829335
En wickie ......... zijn er echt mensen die die " droombeelden " etc etc KOPEN"?????

YUKKIEEEEEEEEEEE , , maar das MIJN mening , niet persoonlijk bedoeld hoor , lol
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:53:07 #55
691 luciano
ondertitelloos
pi_31829343
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Doen we ook geregeld in de kroeg en vaak ga ik zaterdag nog even bij ons voetbalteam kijken, heel erg gezellig, niet lullen maar gewoon zuipen, feesten en ouwe hoeren
feesten en ouwe hoeren , gewoon een HOERENFEEST dus
pi_31829344
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

geniet van het leven
pi_31829350
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:53 schreef doka het volgende:

[..]

geniet van het leven
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:54:39 #58
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829352
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Wup het volgende:
Stuur maar een berichtje naar 1 van de modjes, vanaf vrijdag wil ik wel een ban van een week ofzo

Ontopic, Joost heeft zich bewogen
Met dank aan Laysa.
pi_31829355
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Stuur maar een berichtje naar 1 van de modjes, vanaf vrijdag wil ik wel een ban van een week ofzo

wup moet nodig in z'n eigen bips kruipen
pi_31829357
quote:

[..]

je wordt beter kribbet.......letterlijk en figuurlijk
Minou was here
pi_31829361
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef luciano het volgende:
En wickie ......... zijn er echt mensen die die " droombeelden " etc etc KOPEN"?????

YUKKIEEEEEEEEEEE , , maar das MIJN mening , niet persoonlijk bedoeld hoor , lol
Beste luciano, dat is het mooie in deze wereld dat je dingen lelijk mag vinden. Maar je kan het ook normaal zeggen hoor zonder het quasi sarcastisch te doen.

En ja het 'verkoopt' sorry ( internetkunst valt niet te verkopen maar er is intresse voor).
Maar het gaat niet om het verkopen maar ja laat ik daar met jou maar geen discussie over gaan houden.
pi_31829362
quote:

[..]

aargh
pi_31829368
voor de mannen onder ons........string alert op stream 1 ........tja
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:59:13 #64
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829371
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:55 schreef Minouishere het volgende:

[..]

je wordt beter kribbet.......letterlijk en figuurlijk
Ik ben op de goede weg, het ergste is achter de rug en er is zo'n 80% kans dat bijna alles goed komt dus ik maak me nergens druk om

Ik ga nu echt mijn medi-Roeltje draaien en naar bed want morgen en ik gebroken
Met dank aan Laysa.
pi_31829373
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:57 schreef Minouishere het volgende:
voor de mannen onder ons........string alert op stream 1 ........tja
pi_31829380
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:59 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik ben op de goede weg, het ergste is achter de rug en er is zo'n 80% kans dat bijna alles goed komt dus ik maak me nergens druk om

Ik ga nu echt mijn medi-Roeltje draaien en naar bed want morgen en ik gebroken
truste en tot gauw
Minou was here
pi_31829383
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:59 schreef doka het volgende:

[..]

't is al weer over.............hahhhahaaaa sorry.........
Minou was here
pi_31829391
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 04:01 schreef Minouishere het volgende:

[..]

't is al weer over.............hahhhahaaaa sorry.........
poep
pi_31829402
truste dan maar iedereen ??
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 04:33:46 #70
691 luciano
ondertitelloos
pi_31829436
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:56 schreef wickie het volgende:

[..]

Beste luciano, dat is het mooie in deze wereld dat je dingen lelijk mag vinden. Maar je kan het ook normaal zeggen hoor zonder het quasi sarcastisch te doen.

En ja het 'verkoopt' sorry ( internetkunst valt niet te verkopen maar er is intresse voor).
Maar het gaat niet om het verkopen maar ja laat ik daar met jou maar geen discussie over gaan houden.
Ik ben idd gewoon geen kunstmens , geef ik toe , maar daarom denigreer ik JOU nog niet hoor , zeker niet als mede rotjeknorders onder elkaar , ik zal eens een keer in de raamkozijnen of zo van de provenierssingel kijken of ik wat zie daar ..
  maandag 31 oktober 2005 @ 04:51:31 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31829450
Iedereen ligt lekker te slapen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 05:23:20 #72
691 luciano
ondertitelloos
pi_31829468
Nog nie , maar NU wel , truste " allemaal "
  maandag 31 oktober 2005 @ 05:32:55 #73
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31829477
Welterusten Luciano

Rob was wakker en ging ff naar de wc.
pi_31829483
Rob is net naar de wc geweest en Joost draaide zich om

ontopic
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_31829492
Wordt tijd dat ze uit hun bed geport worden om eens iets aan de weekopdracht te gaan doen
pi_31829502
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 05:47 schreef area51 het volgende:
Wordt tijd dat ze uit hun bed geport worden om eens iets aan de weekopdracht te gaan doen
mijn idee wat meer actie 'k zit hier al heel de nacht te wachten tot Chantal bij Roel in bed kruipt maar dat zal er niet meer van komen
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
  maandag 31 oktober 2005 @ 06:04:44 #77
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31829503
Ik vermoed dat BB vindt dat er hard genoeg wordt getrained. Jammer
pi_31829511
Boontjes sorteren was meer actie
March Of The Black Queen
pi_31829524
Happy Halloween.....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31829537
'K ga afhaken ff koffie zz laterrrrrrrrrrrrr
March Of The Black Queen
pi_31829547
Mag weleens wat meer aktie komen in dat huis in plaats van de hele tijd tegen een sportende Menno aan te moeten kijken.....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 31 oktober 2005 @ 06:46:00 #82
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31829550
Dido weer in d'r slaap:

"Een groot gekkenhuis hierzo! Uh oh oooohh!
Alleen Paulus de Boskabouter mist hier nog af en toe."

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31829579
zo leuk zijn als ze haar dromen ook uit gaan zenden
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 31 oktober 2005 @ 07:05:08 #84
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_31829600
Is er nog wat gebeurt? kwam gister namelijk niet aan toe
pi_31829714
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 06:46 schreef Rica het volgende:
Dido weer in d'r slaap:

Goedemorgen

Zij praat echt vaak in haar slaap
Ik doe het ook wel eens, maar maak dan mezelf meteen wakker ermee.
Dido slaapt vrolijk door
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31829729

7:39 iedereen slaapt
BB wek iedereen maar om 8:00 en start de aerobic.
Is goed voor de luie spiertjes
pi_31829761
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 07:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is er nog wat gebeurt? kwam gister namelijk niet aan toe
slapen slapen eten slapen eten

Dus niks
pi_31829958
goedemorgen!!

dido is lekker aan het dromen dan! haha Wie droomt er nou over paulus de boskabouter? Mijn zus is ook een prater in haar slaap. Maar ik versta het nooit zo goed.. das meer gemompel...

Maar iedereen slaapt dus nog?
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:20:53 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31829972
Zit Naat met Dido te kletsen of tegen zichzelf?
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:30:14 #91
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31830055
wat een scheet!!!

BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:15:30 #92
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31830625
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 06:46 schreef Rica het volgende:
Dido weer in d'r slaap:

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31830628
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:22:57 #94
65846 Bocaj
47th President.
pi_31830734

Vind dat om 9.30 uur best de haan mag komen, zo op een maandag!
pi_31830743
Goeiemorgen! Is er gisteravond nog iets interessants gebeurd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31830826
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Is er gisteravond nog iets interessants gebeurd?
euhhhh...nee. En overdag ook niet en eergisteravond ook niet en eergisteren overdag ook niet en die avond daarvoor......
Waarom kijk ik eigenlijk nog?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31830982
Een echte fan dan: is er nog iets leuks gebeurd? (ik vind het al snel leuk namelijk)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31830998
De haan.....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31831004
Rob was eng
Rob wordt opgehemeld door Talpa
Ook eng
pi_31831012
Rob is een schatje
pi_31831041
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Rob is een schatje
als hij ligt te slapen
pi_31831043
Ik ben ook een echte fan, maar de verveling begint nu toch wel toe te slaan....stilte voor de storm hoop ik...Ik ben wel gek op dat mindfuck gedoe, maar mag van mij nog wel wat scherper....Op mijn werk worden ergere "spelletjes" gespeeld, maar daar staan er helaas geen 24/7 camera's op...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31831049
Deze mensen laten ook heus niet het achterste van hun tong zien. Helaas, maar het zij zo.
pi_31831060
Ze komen eindelijk uit hun nest.
Als het aan mij ligt kraait die haan dus veel eerder!
Boeiend, boeiend. Interessant!. Ga door, ik hang aan je lippen!
pi_31831067
loopt dido nou mank?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:44:09 #106
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831072
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Een echte fan dan: is er nog iets leuks gebeurd? (ik vind het al snel leuk namelijk)
Het enige leuke van gister, nouja leuke, was het levensverhaal van Dido dat ze tegen Joost verteld heeft. (Duurde ruim 1 uur...)
pi_31831088
En dat heb ik gezien, Bocaj, niets gemist dus.
pi_31831100
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Deze mensen laten ook heus niet het achterste van hun tong zien. Helaas, maar het zij zo.
Behalve lieske
pi_31831110
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:43 schreef Mike1964 het volgende:
loopt dido nou mank?
last van een stijve
pi_31831137
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:46 schreef regenworm het volgende:

[..]

Behalve lieske
Bij Lieske is er niet zoveel "achter de tong"...
Dan ben je dus snel klaar als je het achterste van je tong wil laten zien...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31831139
quote:
Behalve lieske
Misschien is daarom Lieske mijn favoriete bewoner en mag zij van mij winnen
pi_31831145
Goedemorgen .

Heb ik nog iets gemist?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31831151
quote:

[..]

last van een stijve
Hij is leuk....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:49:55 #114
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31831161
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:39 schreef avonne het volgende:
Rob was eng
Rob wordt opgehemeld door Talpa
Ook eng
Ja, zielepoot moet weer stemmen winnen...
... en huiver mee
pi_31831185
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen .

Heb ik nog iets gemist?
Misschien wat mooie (....) gesprekken op het forum vannacht...maar was volkomen off-topic.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:52:23 #116
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31831204
Mogguh

Ik zie tot mijn stomme verbazing dat ze al wakker zijn.... hoe ist mogelijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31831219
De bewoners druppelen één voor één hun mandje uit....Lieske staat weer te hobbyen met d'r tandenborstel. Joost hobby't mee...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:53:46 #118
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31831225
Ah ze zijn wakker, dat werd tijd!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:54:27 #119
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831237
Lieske aan het poetsen.
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:55:25 #120
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831248
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:53 schreef Mike1964 het volgende:
De bewoners druppelen één voor één hun mandje uit....Lieske staat weer te hobbyen met d'r tandenborstel. Joost hobby't mee...
Ik kan wel wat anders in haar handen leggen dan zo'n borstel.
pi_31831250
Als Lieske nou nog even doorgaat met poetsen krijgt ze een waarschuwing van BB dat ze d'r knie er mee forceert..
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:57:37 #122
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831281
31 oktober en als het effe meezit dan duur het nog 2 maand voordat ze eruit zijn...
pi_31831299
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:55 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Ik kan wel wat anders in haar handen leggen dan zo'n borstel.
a dirty mind is a joy for ever...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:58:58 #124
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831307
Lieske met twee mini pigtails.
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:59:45 #125
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831323
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:58 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik dacht aan de afwasborstel en een vuile vaat.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:01:28 #126
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831358
Heeft ze dat bandje wel om de goede knie
pi_31831365

Goeiemorgen!
"That rug really tied the room together".
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:02:21 #128
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31831374
chantal omfg
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:02:41 #129
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831387
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:01 schreef Zw0rld het volgende:
Heeft ze dat bandje wel om de goede knie
Het is haar linker knie!
pi_31831405
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:59 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Ik dacht aan de afwasborstel en een vuile vaat.
tuurlijk...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:03:52 #131
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831409
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef teamlead het volgende:
chantal omfg
Ze heeft helemaal geen zender nodig....

Beep beep: Chantal zender inleveren.....
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:04:35 #132
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831429
Wie gaat er nu eerst uigebreid tandenpoetsen en dan ontbijten.
pi_31831457
Ik weet niet....ik heb soms zomaar dat ik denk...."was ik maar een banaan..."
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:06:15 #134
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831477
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:04 schreef Zw0rld het volgende:
Wie gaat er nu eerst uigebreid tandenpoetsen en dan ontbijten.

Is ook nog vreselijk slecht voor je tanden....
pi_31831497
Didi memoreert, deel 2
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:07:09 #136
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831503
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef Mike1964 het volgende:
Ik weet niet....ik heb soms zomaar dat ik denk...."was ik maar een banaan..."
pi_31831511
Dat verhaal hadden over bevrijdingspop en dat pakje sigaretten hadden we al gehoord, Dido!
"That rug really tied the room together".
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:08:15 #138
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831535
Dido valt in herhaling....
pi_31831541
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:07 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

wie de bal kaatst....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:09:13 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31831558
heel het weekend amper gekeken en nog nix gemist
pi_31831568
Waar werkt Dido eigenlijk? Ik woon bij d'r in de buurt...

[ Bericht 2% gewijzigd door Mike1964 op 31-10-2005 10:12:08 (vaudje...) ]
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:10:05 #142
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831572
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
heel het weekend amper gekeken en nog nix gemist
Je mist niet veel hoor, eigenlijk niks.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:10:32 #143
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31831578
Mute is toch een geweldige optie als dido een of ander verhaaltje vertelt..........
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:10:44 #144
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831585
Beep Beep: Dido verhalenchip wisselen, Dido verhalenchip wisselen
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:10:52 #145
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831587
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef Mike1964 het volgende:
Waar werkt Didi eigenlijk? Ik woon bij d'r in de buurt...
Ik weet niet waar Didi werkt, ik ken geen Didi.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:11:02 #146
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31831590
Lieske gaat vandaag op de Pippi-Langkous tour !
pi_31831601
Wat moest Chantal nou doen in de DBK?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:12:19 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31831628
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Het enige leuke van gister, nouja leuke, was het levensverhaal van Dido dat ze tegen Joost verteld heeft. (Duurde ruim 1 uur...)
Het leuke daaraan was niet zozeer Dido's levensverhaal, dan wel het tempo waarmee ze dat eruit knalde, Joost kwam er amper tussen
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:12:25 #149
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831630
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef Mike1964 het volgende:
Ze wordt er uitgezet wegens roddelen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:12:33 #150
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831634
Dido werkt in een bejaardenverzorgtehuis of in Haarlem of Heemstede... meer weet ik ook niet...
pi_31831651
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Ik weet niet waar Didi werkt, ik ken geen Didi.
Jij bent goed uitgeslapen he?
Didi klinkt wel leuker trouwens...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:13:57 #152
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831663
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:13 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Jij bent goed uitgeslapen he?
Didi klinkt wel leuker trouwens...
Zeker
* Zw0rld gaat nu aan de
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:14:20 #153
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_31831673
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef Mike1964 het volgende:
Dat doen waar ze goed in is zeiken
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
pi_31831680
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:13 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Zeker
* Zw0rld gaat nu aan de
Ik doe met je mee....koekje bij?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:15:23 #155
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31831689
Mogguh

Lieske heeft nog steeds last van de uitslag op dr gezicht. Het schijnt niet van de pindakaas te zijn, volgens Lieske ("woensdag voor het laatst", vervolgens "een dikke week geleden")
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:15:51 #156
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31831697
Rob heeft drie dagen niet gepoept .
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:16:28 #157
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831709
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:14 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik doe met je mee....koekje bij?

maandag 31 oktober 2005 @ 10:16:49 #158
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31831715
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:15 schreef BlaBlub het volgende:
Mogguh

Lieske heeft nog steeds last van de uitslag op dr gezicht. Het schijnt niet van de pindakaas te zijn, volgens Lieske ("woensdag voor het laatst, een dikke week geleden")
lieske net: ja lach maar, ik zie er hartstikke lelijk uit

Zelfkennis is ok
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:17:11 #159
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831720
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:15 schreef Falco het volgende:
Fijn omdat ook mee te delen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:17:25 #160
29275 BlaBlub
pi_31831730
quote:
Was het niet gelukt gisteravond

Laat ook maar
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:19:18 #161
29275 BlaBlub
pi_31831767
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

lieske net: ja lach maar, ik zie er hartstikke lelijk uit

Zelfkennis is ok
En ze heeft ook hartstikke veel pijn eraan

Maar Lieske is niet lelijk dus echt zelfkennis heeft ze dan weer niet

Opvallend om te zien dat Nathalie en Ingrid al minuten Lieske staan te overtuigen om niks meer op haar gezicht te smeren en Dido zegt 1x haal die uierzalf er af en niks meer op je gezicht smeren en Lieske zegt ja en amen
pi_31831786
quote:
er zijn zo van die dingen die ik liever niet weet...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31831831
Lieske huilt....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31831848
Lieske kijkt in de spiegel naar d'r, in haar ogen, verwoeste huid. Tegen Dido zegt ze "ik ga het liefste naar huis..."
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:24:25 #165
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31831854
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske kijkt in de spiegel naar d'r, in haar ogen, verwoeste huid. Tegen Dido zegt ze "ik ga het liefste naar huis..."
zucht.. een nieuwe tanja.....
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:24:39 #166
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_31831858
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske huilt....
wannneer niet
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:24:51 #167
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831861
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske huilt....
Ze wil naar huis omdat er wat met haar huid is...

Wat een dramaqueen.... (Gewoon een lekker cremepje erop en niet meer aanzitten!)

Als je ook ziet wat voor rotzooi die vrouwen op hun huid smeren
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:25:39 #168
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31831876
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Marjan1985 het volgende:

[..]

wannneer niet
als ze haar tanden poetst
pi_31831882
Roel tegen Menno: "er staat iets open"
Menno: "wat dan?"
Roel: "je mond"
Menno:"o...dat!"
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:26:15 #170
111339 whitef0x
pi_31831889
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Mike1964 het volgende:
laat haar gaan misschien komt er dan wat actie in het huis met een nieuwe bewoner
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:26:26 #171
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831895
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ze wil naar huis omdat er wat met haar huid is...

Wat een dramaqueen.... (Gewoon een lekker cremepje erop en niet meer aanzitten!)

Als je ook ziet wat voor rotzooi die vrouwen op hun huid smeren

Haalt alles eruit ook het leven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:27:22 #172
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31831915
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef whitef0x het volgende:

[..]

laat haar gaan misschien komt er dan wat actie in het huis met een nieuwe bewoner
Gooi ze er allemaal maar uit en begin maar gewoon opnieuw met nieuwe bewoners... dit clubje is echt irritant...
pi_31831924
Ik vond Lieske altijd wel lief, maar het begint nu toch wel een zeikerdje te worden...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31831953
lieske is wel goed om overal een ramp van te maken ja, maar ze blijft lief
hardcoholic
pi_31831954
Ze hebben het over Winnie de Poetjes...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:29:58 #176
111339 whitef0x
pi_31831959
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:27 schreef teamlead het volgende:

[..]

Gooi ze er allemaal maar uit en begin maar gewoon opnieuw met nieuwe bewoners... dit clubje is echt irritant...
Dat is nog beter maar helaas ben uit de leeftijd dat ik nog in sprookjes geloofde
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:30:35 #177
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31831970
Wat Lieske net zei, in de dbk.
Dat hoeven ze met mij niet te flikken, ik trek al die cameras van de muur. Ik ros alle camera spiegels uit de muur.
En ik ga eens stevig op onderzoek uit hoe dat klerehuis in elkaar zit.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:30:56 #178
29275 BlaBlub
pi_31831975
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:27 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vond Lieske altijd wel lief, maar het begint nu toch wel een zeikerdje te worden...
Ik moet toegeven dat ik haar sinds gister ook een beetje een zeikerdje vind. Ze heeft wel wat tegenslagen, maar krijg bij Lieske beetje het idee van een drammende en zeurende kleuter als ik haar soms hoor praten (zoals nu net weer over haar uitslag)
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:31:43 #179
29275 BlaBlub
pi_31831987
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:30 schreef Zw0rld het volgende:
Dat hoeven ze met mij niet te flikken, ik trek al die cameras van de muur. Ik ros alle camera spiegels uit de muur.
Ze hadden jou in dat huis moeten stoppen
pi_31831994
quote:
Jij bent helemaal niet uitgeslapen, je bent gewoon opgefokt...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:32:42 #181
65846 Bocaj
47th President.
pi_31831999
quote:
Dit is een waarschuwing, dit is een waarschuwing....

In ernst het is ook kloten als ze je niet serieus nemen in de dbk.... Ze weet precies wat ze nodig heeft voor haar huid en bb moet dat dan ook gewoon effe kopen... simpel zat!
pi_31832008
Menno: Ze hadden problemen met het landingsstelsel...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:33:31 #183
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31832013
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:31 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ze hadden jou in dat huis moeten stoppen
Ze hebben aan mij een slechte, tis toch leuk met zo'n cam spelen.
Je kan hem zo van de muur halen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:34:46 #184
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31832032
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:32 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Jij bent helemaal niet uitgeslapen, je bent gewoon opgefokt...
Tijd voor nog een
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:35:03 #185
29275 BlaBlub
pi_31832039
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:33 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Ze hebben aan mij een slechte, tis toch leuk met zo'n cam spelen.
Je kan hem zo van de muur halen.
Je kan alleen zo weinig doen aan de cameramensen achter de ramen
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:35:12 #186
242 Pinball
Electric Monk
pi_31832043
quote:
Leuk altijd die stoere praat
De bewoners weten wat zo'n camera kost, en laten het zelfs met ¤350.000 in het vooruitzicht wel uit hun hoofd om daar aan te zitten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:38:15 #187
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31832099
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:35 schreef Pinball het volgende:

[..]

Leuk altijd die stoere praat
De bewoners weten wat zo'n camera kost, en laten het zelfs met ¤350.000 in het vooruitzicht wel uit hun hoofd om daar aan te zitten.
Oke dan alleen de lensdop erop.
pi_31832138
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:38 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

U is een redelijk mensch....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:41:25 #189
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832152
ah, effe setup van een camera in beeld (stream1)
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:42:48 #190
29275 BlaBlub
pi_31832173
Volgens mij heeft Roel spierpijn
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:42:52 #191
242 Pinball
Electric Monk
pi_31832177
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:38 schreef Zw0rld het volgende:

Dat is een veel goedkoper alternatief ja

Overigens heb je wel gelijk dat die bewoners zoveel pikken van BB. Terwijl ze aan de andere kant ook vaak schijt hebben aan de 'regels'. Over kleding, opstaan, naar de cameramensen kijken, praten over BB.
Rare tweeslachtigheid.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31832198
Roel heeft toch geen reet gedaan gisteren? Waar heeft ie dan pijn van?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:45:52 #193
29275 BlaBlub
pi_31832231
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:44 schreef Mike1964 het volgende:
Roel heeft toch geen reet gedaan gisteren? Waar heeft ie dan pijn van?
Van een kwartiertje fietsen ofzo
pi_31832233
Dido tegen "Roel "stop nou eens met die rare stemmen te zingen"
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:46:29 #195
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832244
ojee, Lieske zit nu te mokken op de fiets....
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:48:56 #196
29275 BlaBlub
pi_31832306
Lieske hoeft zo weinig te doen vandaag, dat ze genoeg tijd heeft tussendoor om een vrijwillige exit aan te vragen (zegt ze net)

Wat zit ze te piepen op de fiets zeg, en Menno blijft maar lief Volgens mij kunnen ze beter af en toe wat strenger zijn tegen dr. Aangezien zien ze zich toch een beetje kinds gedraagt op dit soort moment, kunnen ze dr ook wel wat meer aanpakken
pi_31832358
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:45 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Van een kwartiertje fietsen ofzo
chantal en roel doen het minst van de groep
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:51:41 #198
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31832378
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:46 schreef Bocaj het volgende:
ojee, Lieske zit nu te mokken op de fiets....
Tja moet je ook geen pindkaas eten als je er allergies voor bent
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:55:01 #199
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832453
Lieske zit wel gauw in de put hoor...

Op dat punt moet ze nog wel volwassen worden! (achja, 19 hè)
pi_31832484
Chantal: "het kan toch niet dat je meerdere persoonlijkheden hebt?"

Nee Chantal, niet in jouw geval, jij hebt niet eens één personlijkheid!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:57:29 #201
29275 BlaBlub
pi_31832505
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:

[..]

chantal en roel doen het minst van de groep
T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doen
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:58:04 #202
29275 BlaBlub
pi_31832517
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Tja moet je ook geen pindkaas eten als je er allergies voor bent
Anders let je ff op
pi_31832579
goedemorgen allemaal!!

heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien ) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...

had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...

ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31832597
Lieske zit niet echt vrolijk op de fiets
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:01:59 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31832610

Niet vrolijk nee
pi_31832628
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
De nakende waarheid.
pi_31832633
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:57 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doen
Ze zijn lui maar dat ligt niet aan chantal de andere zijn gewoon te fanatiek
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:03:31 #208
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832648
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!

heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien ) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...

had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...

ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor
Goeiemorgen oud wijf

Lieske zit nu te mokken op haar fietsje.... Het janken staat haar nader dan het lachen.... Ze mag alleen op een oma-snelheid fietsen...
pi_31832658
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Niet vrolijk nee
leuke ze trekt wel weer bij.
Ze heeft last van de BB huil dip.
Zoals bijna iedereen die wel eens heeft in het huis
pi_31832683
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31832687
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Goeiemorgen oud wijf

Lieske zit nu te mokken op haar fietsje.... Het janken staat haar ander dan het lachen.... Ze mag alleen op een oma-snelheid fietsen...
ja had ik om gevraagd natuurlijk

Lieske is wel een ontzettende jankerd hoor!! tuurlijk het zit haar niet mee allemaal, maar dat gejank de hele tijd, daar word ik zoooo moe van
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:05:21 #212
29275 BlaBlub
pi_31832690
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!

Mogguh

Ik heb de reguliere uitzending van donderdag en vrijdag niet gezien, dus nou weet ik wat ik gemist heb
pi_31832694
Goedemorgen trouwens allemaal
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:06:38 #214
29275 BlaBlub
pi_31832737
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef regenworm het volgende:

[..]

leuke ze trekt wel weer bij.
Ze heeft last van de BB huil dip.
Zoals bijna iedereen die wel eens heeft in het huis
Na een uur pruilen komt t allemaal wel weer goed
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:07:44 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31832762
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske hoeft zo weinig te doen vandaag, dat ze genoeg tijd heeft tussendoor om een vrijwillige exit aan te vragen (zegt ze net)

-knip-
Ik zeg: Doen Lieske! Ga maar meteen!
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:07:45 #216
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832763
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
Doe es reset cookie!
pi_31832766
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Mogguh

Ik heb de reguliere uitzending van donderdag en vrijdag niet gezien, dus nou weet ik wat ik gemist heb

ff ter toelichting dan, wellicht overbodig maar goed...
ging er dus om dat menno wel doorgewerkt had en dat besproken had met joost; de rest van de bewoners liep te zeiken dat je dat toch niet zomaar doet zo zonder overleg en joost heeft glashard ontkend dat dat gesprekje heeft plaatsgevonden.
BB heeft zeer duidelijk laten zien dat dat gesprekje wel degelijk plaats had gevonden, dus joost is gewoon keihard aan het liegen... vies spelletje speelt dat ventje!!
De nakende waarheid.
pi_31832786
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal
goedemorgen
De nakende waarheid.
pi_31832804
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ging er dus om dat menno wel doorgewerkt had en dat besproken had met joost; de rest van de bewoners liep te zeiken dat je dat toch niet zomaar doet zo zonder overleg en joost heeft glashard ontkend dat dat gesprekje heeft plaatsgevonden.
BB heeft zeer duidelijk laten zien dat dat gesprekje wel degelijk plaats had gevonden, dus joost is gewoon keihard aan het liegen... vies spelletje speelt dat ventje!!
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
pi_31832818
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Doe es reset cookie!

thnxs Bocaj!!
De nakende waarheid.
pi_31832834
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
Kwam door een post van Wickie (niet bewust), heb het al even ge-edit.

Goedenmorgen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:11:03 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31832846
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
Klein dingetje?
Ik geloof niet dat Joost het is vergeten. Het komt hem gewoon beter uit dat de groep denkt dat Menno tegen niemand heeft gezegd dat ie zou doorwerken.
pi_31832848
De fiets is kapot nu.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:11:23 #224
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31832856
quote:

[..]

Nee hoor hij heeft wel zeker glashard gelogen ben er van overtuigd
pi_31832864
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klein dingetje?
Ik geloof niet dat Joost het is vergeten. Het komt hem gewoon beter uit dat de groep denkt dat Menno tegen niemand heeft gezegd dat ie zou doorwerken.
Ja, dat is ook een mening. We zullen het nooit weten denk ik. Ik heb in ieder geval nog geen hekel aan Joost.
pi_31832889
quote:

[..]

nou weet ik niet... als ik met mn slaperige kop ene gsprek voer en iemand spreekt me daar de volgende dag op aan, kan ik het best vergeten zijn, tuurlijk.
maar als ik dan niet precies meer weet wat ik heb gedaan voor ik naar bed ging, ik heb daar geen heldere herinnering aan, dan zal ik dus ook niet glashard ontkennen dat een gesprek wel of niet heeft plaatsgevonden. en de manier waarop hij ontkent dat het heeft plaatsgevonden laat geen ruimte over voor andere opties en dus is menno de lul.

ik geloof dat je dat dan een beetje express doet.
De nakende waarheid.
pi_31832905
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Kwam door een post van Wickie (niet bewust), heb het al even ge-edit.

Goedenmorgen.
goedemorgen!!
De nakende waarheid.
pi_31832909
pi_31832931
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klein dingetje?
Precies. Het is natuurlijk niet alleen dat. Hij deed ook vrolijk mee met het zwart maken van Menno. Hij maakte de meest lage opmerkingen.

Ook momenteel is hij weer vrolijk bezig.
pi_31832945
quote:
dit lijkt mij dus ook
pi_31832946
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:14 schreef Bommel12 het volgende:
[afbeelding]
ik kan die luie baggerkop meteen al niet meer uitstaan

oke zal nog een kopje rustgevende zonnatura thee inschenken, misschien knap ik weer op
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:17:08 #232
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832966
Apparaten zijn gammel.... alles is al stuk behalve dat buikdinges...
pi_31832976
haha het roei apparaat is ook al half verrot
hardcoholic
pi_31832978
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:15 schreef Wup het volgende:

[..]

dit lijkt mij dus ook
dan had hij, mi, moeten zeggen: "sorry, ik kan het me echt niet herinneren, ik was zo moe gisteren, ik kan me niet eens meer herinneren dat ik welterusten tegen je heb gezegd menno.."

maar nee, hij heeft het er absoluut niet over gehad... vind ik sterk voor iemand die het 'vergeten' is
De nakende waarheid.
pi_31833003
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Apparaten zijn gammel.... alles is al stuk behalve dat buikdinges...
ik weet wat de ultieme weekopdracht is!! ze moeten knutselen
als ze voor vrijdag die apparaten weer werkend hebben gekregen hebben ze gewonnen
De nakende waarheid.
pi_31833017
pi_31833044
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zeg: Doen Lieske! Ga maar meteen!
Gek , waarom moet de leukste en lekkerste het huis uit
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:21:22 #238
29275 BlaBlub
pi_31833045
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ik had t inmiddels via t forum al een beetje meegekregen, maar dank voor de toelichting

Joost is zeker een vies spelletje aan het spelen en dat alles ten koste van zijn "vriend/maatje" Menno

ik was ff wat eten aant maken, vndaar de late reactie
pi_31833052
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Na een uur pruilen komt t allemaal wel weer goed
zeker weten komt wel goed
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:23:01 #240
29275 BlaBlub
pi_31833076
Roel zegt dat hij een kickt krijg van het roeien
pi_31833082
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:18 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik weet wat de ultieme weekopdracht is!! ze moeten knutselen
als ze voor vrijdag die apparaten weer werkend hebben gekregen hebben ze gewonnen
De fysiek loodzware weekopdracht: met z'n allen 48 uur wakker blijven.
Heerlijk. Hebben ze zich lekker moe-getraind, mogen ze 48 uur niet slapen .
pi_31833092
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Foreverblue het volgende:
De fiets is kapot nu.
Zou vandaag door BB repareert gaan worden.
Kan nog even duren
pi_31833109
Rob doet de bevalling van Tanja nog eens na.

pi_31833118
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
haha het roei apparaat is ook al half verrot
alle apparaten zijn gemaakt om een uur per dag mee te trainen.
Niet om zoals nu 12 uur per dag of langer
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:25:42 #245
65846 Bocaj
47th President.
pi_31833139
Effe very VERY offtopic: Iedereen aan de Huur/ZorgToeslag gedacht van de belastingdienst? Laatste dag vandaag!
pi_31833164
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:17 schreef muizemeis het volgende:
dan had hij, mi, moeten zeggen: "sorry, ik kan het me echt niet herinneren, ik was zo moe gisteren, ik kan me niet eens meer herinneren dat ik welterusten tegen je heb gezegd menno.."

maar nee, hij heeft het er absoluut niet over gehad... vind ik sterk voor iemand die het 'vergeten' is
tsja, het zou kunnen maar het leek me zo onbenullig
het werd pas later een enorm drama
pi_31833177
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Effe very VERY offtopic: Iedereen aan de Huur/ZorgToeslag gedacht van de belastingdienst? Laatste dag vandaag!
Ik heb nergens recht op .

Zeker zorgverzekering gaat me een flinke sloot geld kosten .
pi_31833199
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik had t inmiddels via t forum al een beetje meegekregen, maar dank voor de toelichting

Joost is zeker een vies spelletje aan het spelen en dat alles ten koste van zijn "vriend/maatje" Menno

ik was ff wat eten aant maken, vndaar de late reactie
't is eik best grappig om te zien, hoe ze bijna allemaal uit hun rol vallen ondertussen... volgens mij is alleen dido en was tanja zichzelf, de rest speelt een rol..
en dat na, wat is het, 8 weken?? best lang om een rol vol te houden
De nakende waarheid.
pi_31833203
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:26 schreef Wup het volgende:

[..]

tsja, het zou kunnen maar het leek me zo onbenullig
het werd pas later een enorm drama
Als ik het me goed herrinner heeft Menno tegen Joost gezegd, voordat die naar Lieske ging in de badkamer, dat Menno er niet boos om was en ze het zouden laten rusten.
pi_31833224
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

De fysiek loodzware weekopdracht: met z'n allen 48 uur wakker blijven.
Heerlijk. Hebben ze zich lekker moe-getraind, mogen ze 48 uur niet slapen .

jij zou het script schrijven voor BB voor en door fok!kers is het niet?? kan wel merken dat we de goeie hebben dan!!
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:29:40 #251
29275 BlaBlub
pi_31833229
Roel mag Lieske een beuk verkopen, het liefst knock-out
pi_31833269
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:29 schreef BlaBlub het volgende:
geheime opdracht??
De nakende waarheid.
pi_31833275
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:29 schreef muizemeis het volgende:

[..]

jij zou het script schrijven voor BB voor en door fok!kers is het niet?? kan wel merken dat we de goeie hebben dan!!
Verder ben ik normaal gesproken best lief hoor .

Alleen merk ik tot nu toe bijzonder weinig van die 'bikkelharde' BB5.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:32:01 #254
29275 BlaBlub
pi_31833285
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:28 schreef muizemeis het volgende:

[..]

't is eik best grappig om te zien, hoe ze bijna allemaal uit hun rol vallen ondertussen... volgens mij is alleen dido en was tanja zichzelf, de rest speelt een rol..
en dat na, wat is het, 8 weken?? best lang om een rol vol te houden
Weet niet of ze uit hun rol vallen, je leert mensen gewoon beter kennen ondertussen. Alhoewel sommige natuurlijk duidelijk wel een rol hebben gespeeld
Maar sommige zoals Lieske, Dido idd en Roel vind ik niet van dat ze een rol spelen.
pi_31833289
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:29 schreef BlaBlub het volgende:
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:33:01 #256
29275 BlaBlub
pi_31833308
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef muizemeis het volgende:

[..]

geheime opdracht??

Volgens mij bedoelde ze het als grapje. Jammer voor jou
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:34:49 #257
29275 BlaBlub
pi_31833360
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ze zei het echt zelf hoor

Ze deed Roel aanmoedigen met t roeien en toen zei ze "je vind me vast vervelend, je mag me wel een beuk verkopen hoor, het liefst knock out" (omdat ze duidelijk niet haar beste dag heeft vandaag )
pi_31833377
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:33 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde ze het als grapje. Jammer voor jou
hahahahahahaha nouja het had zomaar gekund toch
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:35:56 #259
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31833390
Naat ga dan slapen of klep dicht!
... en huiver mee
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:35:58 #260
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31833393
En die Roel is ook eindelijk eens lekker actief, alleen sneu dat Lieske het even niet meer trekt
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:36:31 #261
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31833408
En al die anderen ook al zo actief, poepoe!
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:36:43 #262
29275 BlaBlub
pi_31833414
Volgens mij he, maar ik weet t niet zeker, heeft Nathalie geen zin vandaag
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:37:42 #263
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31833435
[IMG}http://www.filedump.nl/files/liesgeld.jpg[/IMG]

"Ik krijg hem nog niet opgetild, nog maar een beetje pindakaas likken"
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_31833465
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Weet niet of ze uit hun rol vallen, je leert mensen gewoon beter kennen ondertussen. Alhoewel sommige natuurlijk duidelijk wel een rol hebben gespeeld
Maar sommige zoals Lieske, Dido idd en Roel vind ik niet van dat ze een rol spelen.
roel vind ik juist echt wel een rol spelen, in het begin had ie een houding van relaxte gozer en redelijk openminded. hij is al erg in mn achting gedaald toen ie dido zo achterna liep en dat gedoe met linda, daarna dat homofobe gedrag van hem
maar zat dus net die uitzendingen te bekijken, nou de manier waarop hij met rob meelult over menno, ongelooflijk terwijl menno juist denkt dat ze wat dichter naar elkaar toe zijn gegroeid, wat een matennaaier die roel ook...
nee vind roel erg verandert de afeglopen weken...

maar goed, is maar beter ook dat we allemaal andere meningen hebben ander zou het verdomd saai worden hier op het forum
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:40:06 #265
129907 mamapan
pi_31833491

"krijg hem niet opgetild, nog maar een beetje pindakaas likken"
pi_31833534
Ik heb BB op de achtergrond aanstaan, maar het gehijg begint nu op pas op te vallen
pi_31833544
Menno heeft met bb gebeld en gezegd dat de fiets nu echt kapot is.
pi_31833580
Tsja, Kijkshop hè hahaha
pi_31833584
zo...effe mijn rug-oefeningen gedaan...
Lieske al uitgehuild?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31833590
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:42 schreef Foreverblue het volgende:
Menno heeft met bb gebeld en gezegd dat de fiets nu echt kapot is.
als het lang duurt voor de boel gerepareerd is, kunnen ze dan wel voldoende trainen voor de ultieme krachtmeting as vrijdag??
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:45:24 #271
65846 Bocaj
47th President.
pi_31833611
Hardlopen is slecht voor een mens

Ben ik blij dat ik helemaal nooit hard gelopen heb...
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:45:26 #272
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31833612
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb BB op de achtergrond aanstaan, maar het gehijg begint nu op pas op te vallen
Rob ligt te ....
... en huiver mee
pi_31833634
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
onbegrijpelijk, je weet toch wat voor rotzooi je verkoopt?? je weet toch je apparaten niet voor intensieve trainingen geschikt zijn??
DIT IS TOCH GEEN RECLAME??
zijn zij nou zo dom of ben ik gewoon echt goed

De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:47:00 #274
29275 BlaBlub
pi_31833652
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef muizemeis het volgende:

[..]

roel vind ik juist echt wel een rol spelen, in het begin had ie een houding van relaxte gozer en redelijk openminded. hij is al erg in mn achting gedaald toen ie dido zo achterna liep en dat gedoe met linda, daarna dat homofobe gedrag van hem
maar zat dus net die uitzendingen te bekijken, nou de manier waarop hij met rob meelult over menno, ongelooflijk terwijl menno juist denkt dat ze wat dichter naar elkaar toe zijn gegroeid, wat een matennaaier die roel ook...
nee vind roel erg verandert de afeglopen weken...

maar goed, is maar beter ook dat we allemaal andere meningen hebben ander zou het verdomd saai worden hier op het forum
Ik zie het bij Roel niet echt als een rol spelen, maar meer als andere kanten van zn karakter leren kennen. Maar dat zou voor bijvoorbeeld Ingrid dan ook wel op gaan
Vooral Menno, Rob en Joost vind ik een rol spelen. Waarbij Menno nu eindelijk zichzelf is geworden en Rob na een paar rare weken ook weer wat meer. Joost is juist genadeloos door de mand gevallen, alleen nog niet bij de bewoners want natuurlijk erg jammer is. Chantal vind ik trouwens ook erg een spelletje spelen met haar manipulatieve gedrag.

Ja zo fijn he Alhoewel ik van bepaalde discussies hier soms wel errug moe wordt hoor
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:47:16 #275
129907 mamapan
pi_31833655
quote:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Het geld is op na alle kosten die voor Tanja gemaakt zijn. Daarom wordt er ook geen 50.000¤ meer betaald tot er een weekopdracht gehaald is.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:47:20 #276
65846 Bocaj
47th President.
pi_31833657
quote:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Denk dat ze er nu een ECHTE hometrainer neerzetten!
pi_31833658
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske al uitgehuild?
zo, beetje solidair doen met de bewoners??
ik denk dat ik uit protest gewoon voor de rest van het jaar stop met krachttrainen
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:47:47 #278
29275 BlaBlub
pi_31833672
Joost niet zo kleppen, maar gewoon roeien
pi_31833681
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!
Kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die wél daarvoor in aanmerking komen?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31833707
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:

[..]

onbegrijpelijk, je weet toch wat voor rotzooi je verkoopt?? je weet toch je apparaten niet voor intensieve trainingen geschikt zijn??
DIT IS TOCH GEEN RECLAME??
zijn zij nou zo dom of ben ik gewoon echt goed

Nou....rond BB word er bijv. door de kijkshop reclame gemaakt voor dat waardeloze buikspierapparaat. Dus ik denk dat ze het echt wel als reclame bedoelt hebben Niet echt slim van de kijkshop
pi_31833712
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik zie het bij Roel niet echt als een rol spelen, maar meer als andere kanten van zn karakter leren kennen. Maar dat zou voor bijvoorbeeld Ingrid dan ook wel op gaan
Vooral Menno, Rob en Joost vind ik een rol spelen. Waarbij Menno nu eindelijk zichzelf is geworden en Rob na een paar rare weken ook weer wat meer. Joost is juist genadeloos door de mand gevallen, alleen nog niet bij de bewoners want natuurlijk erg jammer is. Chantal vind ik trouwens ook erg een spelletje spelen met haar manipulatieve gedrag.

Ja zo fijn he Alhoewel ik van bepaalde discussies hier soms wel errug moe wordt hoor
op roel na, ben ik het voor de rest helemaal met je eens!! ik zou het leuk vinden als joost wel door de mand valt binnenkort, denk namelijk niet dat de bewoners het verwachten van hem...
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:49:19 #282
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31833713
vind ik wel ja ze hadden toch kunnen bedenken dat het intensief gebruikt word
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:49:21 #283
29275 BlaBlub
pi_31833716
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske al uitgehuild?
[overdrijfmodus on]

Al uren geleden

[/overdrijfmodus off]
pi_31833734
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef muizemeis het volgende:

[..]

zo, beetje solidair doen met de bewoners??
ik denk dat ik uit protest gewoon voor de rest van het jaar stop met krachttrainen
Nee, ben gisteren door mijn rug gegaan op het strand...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31833754
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!
Kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die wél daarvoor in aanmerking komen?
Ik ben er nu ook mee bezig, wij hebben geloof ik de slechtste administratie van Nederland in huis

Maar ik ben wel dolblij met de nieuwe zorgverzkering Ik ga er qua geld èn qua verzekering zo enorm op vooruit. Ik kan niet wachten!! Ga ik eindelijk in januari weer eens naar een arts
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:50:40 #286
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31833756
zo.. ff pauze.. ben er weer dus

en weer niks gemist zie ik
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:51:46 #287
65846 Bocaj
47th President.
pi_31833785
quote:

[..]

Nou 35000 euro is toch 77000 guldentjes... dus jij komt er niet voor in aanmerking... anderen weer wel.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:52:47 #288
29275 BlaBlub
pi_31833810
quote:

[..]

*zwaait*
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:53:18 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31833822
Wat zei Hummie nou
pi_31833847
quote:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Toen ze begonnen met de opdracht was het al de vraag hoe lang duurt het voor het stuk is?
Maandag het is toch wel een stuk sneller dan gedacht
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:54:16 #291
29275 BlaBlub
pi_31833859
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef muizemeis het volgende:

[..]

op roel na, ben ik het voor de rest helemaal met je eens!! ik zou het leuk vinden als joost wel door de mand valt binnenkort, denk namelijk niet dat de bewoners het verwachten van hem...
Ja zo zeker leuk zijn Chantal mag van mij ook genadeloos door de mand vallen

WTF, waarom moeten ze nou weer de envelop (die op de prijzenpot ligt) inleveren
pi_31833866
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou....rond BB word er bijv. door de kijkshop reclame gemaakt voor dat waardeloze buikspierapparaat. Dus ik denk dat ze het echt wel als reclame bedoelt hebben Niet echt slim van de kijkshop
[blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]
Ik ga sporten, ik wil een leuk apparaat voor in huis, ow kijk bij de kijkshop hebben ze wat leuks en het is vast goed want in BB gebruiken ze het ook..
ow!! wat gebeurt er nou?? kijk nou hij is stuk!! sjonnie, kijk nou hij is stuk!! maar ik wilde hem ook!!
wat zeg je nu, mag ik geen rotzooi kopen bij de kijkshop?
[/blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]

als ik de kijkshop was, zou ik gaan achterhalen wie deze volslagen achterlijke actie heeft bedacht en die persoon ontslaan.
is duidelijk de boel bij de kijkshop aan het saboteren
De nakende waarheid.
pi_31833869
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:

[..]

Toen ze begonnen met de opdracht was het al de vraag hoe lang duurt het voor het stuk is?
Maandag het is toch wel een stuk sneller dan gedacht
Ik vondhet wel grappig dat Lieske direct al hetzelfde zei al sik "wat een telsell troep"
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:54:52 #294
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31833872
quote:

[..]
Er zijn er anders genoeg hoor!
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:55:13 #295
29275 BlaBlub
pi_31833882
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef Falco het volgende:
Wat zei Hummie nou
Dat ze de envelop die op de prijzenpot ligt moeten inleveren.

Waarom, is mij volstrekt onduidelijk.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:55:42 #296
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31833895
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Er zijn er anders genoeg hoor!
precies.. vooral mensen die het nodig hebben.....
pi_31833902
Menno, the drill instructor: MOVE, YOU SISSY!!!!

maandag 31 oktober 2005 @ 11:56:23 #298
29275 BlaBlub
pi_31833922
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:

[..]

[blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]
Ik ga sporten, ik wil een leuk apparaat voor in huis, ow kijk bij de kijkshop hebben ze wat leuks en het is vast goed want in BB gebruiken ze het ook..
ow!! wat gebeurt er nou?? kijk nou hij is stuk!! sjonnie, kijk nou hij is stuk!! maar ik wilde hem ook!!
wat zeg je nu, mag ik geen rotzooi kopen bij de kijkshop?
[/blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]
pi_31833954
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Nee, ben gisteren door mijn rug gegaan op het strand...
auw!!
beterschap dan maar
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:58:36 #300
65846 Bocaj
47th President.
pi_31833975
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er nu ook mee bezig, wij hebben geloof ik de slechtste administratie van Nederland in huis

Maar ik ben wel dolblij met de nieuwe zorgverzkering Ik ga er qua geld èn qua verzekering zo enorm op vooruit. Ik kan niet wachten!! Ga ik eindelijk in januari weer eens naar een arts
Hier nog een Weet niet eens wat in 2006 ga verdienen omdat ik nu mijn nixdoen zelf aan het financieren ben.... Ik houd het maar laag aan voor 2006 Moet misschien in 2007 wat terug gaan betalen maarja wie dan leeft wie dan zorgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')