We wachten op een ONtopic gebeuren maar er gebeurd zo weinigquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:08 schreef svann het volgende:
Dit hele topik zit vol kandidaten voor de off-topik trofee, Kribbet.![]()
Trusten.
Dat doe ik dus ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:11 schreef Minouishere het volgende:
[..]
daar moet je niet mee spotten !!!
wat voor soort kanker dan?quote:
Ja. Vandaar dat ik er geen grappen (meer) over maakquote:
hmm, dat is flink balenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja. Vandaar dat ik er geen grappen (meer) over maak![]()
Vrijdag mag ik me weer voor een week of langer melden in het Antoni van Leeuwenhoek dus de OFF topic trofee ligt voor het grijpen![]()
Botkanker. Ik heb al een kunstknieschijf, en donorbot in mijn rug en mijn neusbeentje is bijna verdwenen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:16 schreef Minouishere het volgende:
[..]
wat voor soort kanker dan?
ps sorry als je het er niet over wilt hebben, even goeie vrienden.........
Nee hoor, er zijn veel ergere dingen, ik ben nog steeds erg gelukkig, heb een kanjer van een vrouw en heel veel familie en vrienden die me steunenquote:
tja, het is moeilijk om je op een "nette" manier af te reageren soms, hoe lang heb je dat al dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Botkanker. Ik heb al een kunstknieschijf, en donorbot in mijn rug en mijn neusbeentje is bijna verdwenen.
Ik ben er altijd open in geweest maar soms trek ik het gebruik van de ziekte als scheldwoord teveel aan en dat deed ik bijna 2 maanden geleden![]()
ja, dat kan ik me wel voorstellen. mijn moeder is overleden aan kanker. en zelf weet ik sinds kort dat ik diabetes heb. mensen die er in hun omgeving geen ervaring hebben met chronische ziekten snappen niet hoe pijnlijk het kan zijn om iemand, wie dan ook, zoiets toe te wensenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er altijd open in geweest maar soms trek ik het gebruik van de ziekte als scheldwoord teveel aan en dat deed ik bijna 2 maanden geleden![]()
hahaha het is weer erg offtopic en vroeg in de morgenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:21 schreef Minouishere het volgende:
volgens mij heb je er een aantal aan het schrikken gemaakt kribbet, zijn we nog maar met z'n drietjes nu ofzo?
oke dan. dat is goed om te horenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn veel ergere dingen, ik ben nog steeds erg gelukkig, heb een kanjer van een vrouw en heel veel familie en vrienden die me steunen![]()
denk dat er een aantal lurkers zijn bijgekomen omdat het te gevoelig wordt voor sommige "bikkels"quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha het is weer erg offtopic en vroeg in de morgen![]()
Maar dat zal toch niet de reden zijn![]()
Op verschillende fora erover praten helpt en niet alleen op de "zielige"forums.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef Minouishere het volgende:
[..]
tja, het is moeilijk om je op een "nette" manier af te reageren soms, hoe lang heb je dat al dan?
toch, als je een beetje zelfspot hebt kun je daar naar een ander toe ook best een "geintje" over maken........kijken wat de reaktie is zeg maar.......je wenst natuurlijk niemand iets ergs toe, maar als jezelf iets ergs is overkomen vraag je je toch af, waarom ik????quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me wel voorstellen. mijn moeder is overleden aan kanker. en zelf weet ik sinds kort dat ik diabetes heb. mensen die er in hun omgeving geen ervaring hebben met chronische ziekten snappen niet hoe pijnlijk het kan zijn om iemand, wie dan ook, zoiets toe te wensen
Ik heb geleerd om het te relativeren, kom wekelijks in een revalidatiecentrum in Wijk aan Zee en wat je daar allemaal zietquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me wel voorstellen. mijn moeder is overleden aan kanker. en zelf weet ik sinds kort dat ik diabetes heb. mensen die er in hun omgeving geen ervaring hebben met chronische ziekten snappen niet hoe pijnlijk het kan zijn om iemand, wie dan ook, zoiets toe te wensen
15 jaar, dat is niet mis. maar tof dat je zo'n vriend hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het al een jaar of 15 maar 3 jaar gelden was het op zijn hoogte punt en dat heb ik gehad!
Ik kan al jaren bij een vriend van me terecht die ik bel of waar ik langs ga en dan schreeuw en scheld ik de heleboel bij elkaar (soms sla ik hem) en dan kan ik er weer behoorlijk lang tegen
![]()
ja, of jij gaat slapenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
kunnen jullie geen ander forum opzoeken
Vandaar dus ook het "Anja verwen weekend" (Anja is dus mijn vrouw)quote:
hihi, sorry, maarja soms gebeuren dingen nou eenmaal spontaan en afkappen kan natuurlijk maar het er "even" over hebben ook........vooral als er toch niks gebeurt verder.......of je moet het graag willen hebben over joost z'n slaaphouding ??? op dit forum, en op elk forum of elke chatbox krijg je toch een band met elkaar.....hoe ver je ook van elkaar afstaat, da's waarschijnlijk nog wel het mooie ervan toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
Heb het wel vaker gemerkt dat sommige FOKkers er niet echt tegen kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
denk dat er een aantal lurkers zijn bijgekomen omdat het te gevoelig wordt voor sommige "bikkels"![]()
nou, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vandaar dus ook het "Anja verwen weekend" (Anja is dus mijn vrouw)![]()
Ze staat altijd voor me klaar![]()
Voor de vrienden verzorgen we in de zomer vaak wat feestjes![]()
Ik heb heel veel zelfspot maar dat viel niet in goede aarde hierquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:30 schreef Minouishere het volgende:
[..]
toch, als je een beetje zelfspot hebt kun je daar naar een ander toe ook best een "geintje" over maken........kijken wat de reaktie is zeg maar.......je wenst natuurlijk niemand iets ergs toe, maar als jezelf iets ergs is overkomen vraag je je toch af, waarom ik????
Tuurlijk kan dat, ga je mee??quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
hahahaaaaaaaaaaa die vind ik wel grappig hoor, per slot van rekening moet je op mensen hun gevoel spelen om ze de knip te laten trekken, dat zie je ook aan alle tv acties voor aardbevingen en overstromingen......heel goed !!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zelfspot maar dat viel niet in goede aarde hier![]()
ik had het over collecteren voor het kankerfonds en dat ik veel geld ophaalde met mijn kale kop![]()
Als je het wilt dan wil ik Anja ook wel een weekendje verwennen hoor ... dan kun jij je bokaal hier verdedigen ............ hehehhehehequote:Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vandaar dus ook het "Anja verwen weekend" (Anja is dus mijn vrouw)![]()
Ze staat altijd voor me klaar![]()
Voor de vrienden verzorgen we in de zomer vaak wat feestjes![]()
Ken hem al bijna mijn hele leven dus hij weet niet beter, ging vaak mee naar het ziekenhuis en daar pikte we dan allebei een rolstoel en hielden wedstrijdje wie er al eerste bij de lift wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
15 jaar, dat is niet mis. maar tof dat je zo'n vriend hebt![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ken hem al bijna mijn hele leven dus hij weet niet beter, ging vaak mee naar het ziekenhuis en daar pikte we dan allebei een rolstoel en hielden wedstrijdje wie er al eerste bij de lift was![]()
Steeds?? dat is al lang geleden hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:33 schreef Wup het volgende:
[..]
prima maar die kribbet show steeds hoort hier gewoon niet
als 'ie van je houdt doet 'ie het graag voor je hoor wickie, er hoeft niet iets tegenover liefde te staan toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:36 schreef wickie het volgende:
Ik ben er ook nog, en Kribbet daarom dacht ik ook een verwenweekendje voor mn vriendje te doen, hij heeft veel te verduren gehad dit jaar van me, en wil iets voor m terug doen, soms voel ik me zo lastig voor hem.
ach, mijn beste negeer die aap gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Steeds?? dat is al lang geleden hoor!
Zeg het maar Wup, waar wil je het over hebben![]()
Misschien is er nog een modje wakker om alle berichten weg te halen?
doe dan zelf 's wat.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Wup het volgende:
ik ben blijkbaar de enige die geen zin heeft in die kribbets levensverhaal:(
dus veel plezier nog ermee
ik blijf erbij dat dit hier niet hoort
Er zijn mensen met een leven en er zijn mensen met een BB levenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hihi, sorry, maarja soms gebeuren dingen nou eenmaal spontaan en afkappen kan natuurlijk maar het er "even" over hebben ook........vooral als er toch niks gebeurt verder.......of je moet het graag willen hebben over joost z'n slaaphouding ??? op dit forum, en op elk forum of elke chatbox krijg je toch een band met elkaar.....hoe ver je ook van elkaar afstaat, da's waarschijnlijk nog wel het mooie ervan toch?
maargoed, denk jij dat ze nog wakker gemaakt gaan worden vannacht?
Hij houdt van me anders was ie niet met me gaan samenwonen 6 maanden geleden, maar ik wil ook weleens dat hij alle aandacht krijgt, hij verdient het.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Minouishere het volgende:
[..]
als 'ie van je houdt doet 'ie het graag voor je hoor wickie, er hoeft niet iets tegenover liefde te staan toch?
hoe'st mogelijk, pas op dat je je bokaal niet verspeeld hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er zijn mensen met een leven en er zijn mensen met een BB leven![]()
ONTOPIC, ik denk dat Joost wel blijft slapen![]()
Je lastig "voelen" kan eigenlijk nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:36 schreef wickie het volgende:
Ik ben er ook nog, en Kribbet daarom dacht ik ook een verwenweekendje voor mn vriendje te doen, hij heeft veel te verduren gehad dit jaar van me, en wil iets voor m terug doen, soms voel ik me zo lastig voor hem.
misschien hoeft 'ie dat niet, alle aandacht, en is dit genoeg voor 'm...........ik snap je wel hoor, maar maak er niet zo'n probleem van, je zou je alleen maar schuldig gaan voelen, zeg gewoon 's tegen 'm wat je nu schrijft.......quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:44 schreef wickie het volgende:
[..]
Hij houdt van me anders was ie niet met me gaan samenwonen 6 maanden geleden, maar ik wil ook weleens dat hij alle aandacht krijgt, hij verdient het.
Er waren hier mensen die het grof vonden ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hahahaaaaaaaaaaa die vind ik wel grappig hoor, per slot van rekening moet je op mensen hun gevoel spelen om ze de knip te laten trekken, dat zie je ook aan alle tv acties voor aardbevingen en overstromingen......heel goed !!!
We hebben het hier wel over een vrouw die veel gewend is, dat red je niet dus die bokaal krijg je niet eens te zienquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef luciano het volgende:
[..]
Als je het wilt dan wil ik Anja ook wel een weekendje verwennen hoor ... dan kun jij je bokaal hier verdedigen ............ hehehhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er ontstaan snel misverstanden doordat mensen niet duidelijk zijn, wees duidelijk in het vervolg, en leg uit waarom je iets zegt of doet........quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er waren hier mensen die het grof vonden ofzo![]()
Je mag dus wel iemand uitschelden maar owee als ik met mijn rolator en kale kop voor de deur sta om extra geld op te halen, dan mag het niet![]()
Doen we ook geregeld in de kroegquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
dat zijn de beste vrienden. niks medelijden, maar gewoon lekker keten![]()
feesten en ouwe hoeren , gewoon een HOERENFEEST dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doen we ook geregeld in de kroegen vaak ga ik zaterdag nog even bij ons voetbalteam kijken, heel erg gezellig, niet lullen maar gewoon zuipen, feesten en ouwe hoeren
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doen we ook geregeld in de kroegen vaak ga ik zaterdag nog even bij ons voetbalteam kijken, heel erg gezellig, niet lullen maar gewoon zuipen, feesten en ouwe hoeren
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Wup het volgende:
ik ben blijkbaar de enige die geen zin heeft in die kribbets levensverhaal:(
dus veel plezier nog ermee
ik blijf erbij dat dit hier niet hoort
wup moet nodig in z'n eigen bips kruipenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stuur maar een berichtje naar 1 van de modjes, vanaf vrijdag wil ik wel een ban van een week ofzo
![]()
Ontopic, Joost heeft zich bewogen![]()
je wordt beter kribbet.......letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stuur maar een berichtje naar 1 van de modjes, vanaf vrijdag wil ik wel een ban van een week ofzo
![]()
Beste luciano, dat is het mooie in deze wereld dat je dingen lelijk mag vinden. Maar je kan het ook normaal zeggen hoor zonder het quasi sarcastisch te doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef luciano het volgende:
En wickie ......... zijn er echt mensen die die " droombeelden " etc etc KOPEN"?????
YUKKIEEEEEEEEEEE , , maar das MIJN mening , niet persoonlijk bedoeld hoor , lol
aarghquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben op de goede weg, het ergste is achter de rug en er is zo'n 80% kans dat bijna alles goed komt dus ik maak me nergens druk omquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:55 schreef Minouishere het volgende:
[..]
je wordt beter kribbet.......letterlijk en figuurlijk![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:57 schreef Minouishere het volgende:
voor de mannen onder ons........string alert op stream 1 ........tja
truste en tot gauwquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben op de goede weg, het ergste is achter de rug en er is zo'n 80% kans dat bijna alles goed komt dus ik maak me nergens druk om![]()
Ik ga nu echt mijn medi-Roeltje draaien en naar bed want morgen en ik gebroken![]()
poepquote:Op maandag 31 oktober 2005 04:01 schreef Minouishere het volgende:
[..]
't is al weer over.............hahhhahaaaa sorry.........
Ik ben idd gewoon geen kunstmens , geef ik toe , maar daarom denigreer ik JOU nog niet hoor , zeker niet als mede rotjeknorders onder elkaar , ik zal eens een keer in de raamkozijnen of zo van de provenierssingel kijken of ik wat zie daar ..quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:56 schreef wickie het volgende:
[..]
Beste luciano, dat is het mooie in deze wereld dat je dingen lelijk mag vinden. Maar je kan het ook normaal zeggen hoor zonder het quasi sarcastisch te doen.
En ja het 'verkoopt' sorry ( internetkunst valt niet te verkopen maar er is intresse voor).
Maar het gaat niet om het verkopen maar ja laat ik daar met jou maar geen discussie over gaan houden.![]()
mijn idee wat meer actie 'k zit hier al heel de nacht te wachten tot Chantal bij Roel in bed kruipt maar dat zal er niet meer van komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 05:47 schreef area51 het volgende:
Wordt tijd dat ze uit hun bed geport worden om eens iets aan de weekopdracht te gaan doen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 06:46 schreef Rica het volgende:
Dido weer in d'r slaap:
"Een groot gekkenhuis hierzo! Uh oh oooohh!
Alleen Paulus de Boskabouter mist hier nog af en toe."
slapen slapen eten slapen etenquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is er nog wat gebeurt? kwam gister namelijk niet aan toe
quote:Op maandag 31 oktober 2005 06:46 schreef Rica het volgende:
Dido weer in d'r slaap:
"Een groot gekkenhuis hierzo! Uh oh oooohh!
Alleen Paulus de Boskabouter mist hier nog af en toe."
euhhhh...nee. En overdag ook niet en eergisteravond ook niet en eergisteren overdag ook niet en die avond daarvoor......quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Is er gisteravond nog iets interessants gebeurd?
Het enige leuke van gister, nouja leuke, was het levensverhaal van Dido dat ze tegen Joost verteld heeft. (Duurde ruim 1 uur...)quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Een echte fan dan: is er nog iets leuks gebeurd? (ik vind het al snel leuk namelijk)
Behalve lieskequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Deze mensen laten ook heus niet het achterste van hun tong zien. Helaas, maar het zij zo.
last van een stijvequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:43 schreef Mike1964 het volgende:
loopt dido nou mank?
Bij Lieske is er niet zoveel "achter de tong"...quote:
Misschien is daarom Lieske mijn favoriete bewoner en mag zij van mij winnenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:46 schreef regenworm het volgende:
Behalve lieske
Hij is leuk....quote:
Ja, zielepoot moet weer stemmen winnen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:39 schreef avonne het volgende:
Rob was eng
Rob wordt opgehemeld door Talpa
Ook eng
Misschien wat mooie (....) gesprekken op het forum vannacht...maar was volkomen off-topic.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen.
Heb ik nog iets gemist?
Ik kan wel wat anders in haar handen leggen dan zo'n borstel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:53 schreef Mike1964 het volgende:
De bewoners druppelen één voor één hun mandje uit....Lieske staat weer te hobbyen met d'r tandenborstel. Joost hobby't mee...
a dirty mind is a joy for ever...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:55 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ik kan wel wat anders in haar handen leggen dan zo'n borstel.![]()
Ik dacht aan de afwasborstel en een vuile vaat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy for ever...
Het is haar linker knie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:01 schreef Zw0rld het volgende:
Heeft ze dat bandje wel om de goede knie
tuurlijk...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:59 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ik dacht aan de afwasborstel en een vuile vaat.![]()
Ze heeft helemaal geen zender nodig....quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:04 schreef Zw0rld het volgende:
Wie gaat er nu eerst uigebreid tandenpoetsen en dan ontbijten.![]()
![]()
a dirty mind is a joy for ever...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef Mike1964 het volgende:
Ik weet niet....ik heb soms zomaar dat ik denk...."was ik maar een banaan..."
wie de bal kaatst....quote:
Je mist niet veel hoor, eigenlijk niks.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
heel het weekend amper gekeken en nog nix gemist
Ik weet niet waar Didi werkt, ik ken geen Didi.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef Mike1964 het volgende:
Waar werkt Didi eigenlijk? Ik woon bij d'r in de buurt...
Het leuke daaraan was niet zozeer Dido's levensverhaal, dan wel het tempo waarmee ze dat eruit knalde, Joost kwam er amper tussenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het enige leuke van gister, nouja leuke, was het levensverhaal van Dido dat ze tegen Joost verteld heeft. (Duurde ruim 1 uur...)
Ze wordt er uitgezet wegens roddelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef Mike1964 het volgende:
Wat moest Chantal nou doen in de DBK?
Jij bent goed uitgeslapen he?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Didi werkt, ik ken geen Didi.![]()
Zekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij bent goed uitgeslapen he?
Didi klinkt wel leuker trouwens...
Dat doen waar ze goed in is zeikenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef Mike1964 het volgende:
Wat moest Chantal nou doen in de DBK?
Ik doe met je mee....koekje bij?quote:
lieske net: ja lach maar, ik zie er hartstikke lelijk uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:15 schreef BlaBlub het volgende:
Mogguh
Lieske heeft nog steeds last van de uitslag op dr gezicht. Het schijnt niet van de pindakaas te zijn, volgens Lieske ("woensdag voor het laatst, een dikke week geleden")
Fijn omdat ook mee te delen.quote:
Was het niet gelukt gisteravondquote:
En ze heeft ook hartstikke veel pijn eraanquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieske net: ja lach maar, ik zie er hartstikke lelijk uit
Zelfkennis is ok
er zijn zo van die dingen die ik liever niet weet...quote:
zucht.. een nieuwe tanja.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske kijkt in de spiegel naar d'r, in haar ogen, verwoeste huid. Tegen Dido zegt ze "ik ga het liefste naar huis..."
wannneer nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske huilt....
Ze wil naar huis omdat er wat met haar huid is...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske huilt....
als ze haar tanden poetstquote:
laat haar gaan misschien komt er dan wat actie in het huis met een nieuwe bewonerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske kijkt in de spiegel naar d'r, in haar ogen, verwoeste huid. Tegen Dido zegt ze "ik ga het liefste naar huis..."
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze wil naar huis omdat er wat met haar huid is...![]()
Wat een dramaqueen.... (Gewoon een lekker cremepje erop en niet meer aanzitten!)
Als je ook ziet wat voor rotzooi die vrouwen op hun huid smeren![]()
Gooi ze er allemaal maar uit en begin maar gewoon opnieuw met nieuwe bewoners... dit clubje is echt irritant...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef whitef0x het volgende:
[..]
laat haar gaan misschien komt er dan wat actie in het huis met een nieuwe bewoner
Dat is nog beter maar helaas ben uit de leeftijd dat ik nog in sprookjes geloofdequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gooi ze er allemaal maar uit en begin maar gewoon opnieuw met nieuwe bewoners... dit clubje is echt irritant...
Ik moet toegeven dat ik haar sinds gister ook een beetje een zeikerdje vind. Ze heeft wel wat tegenslagen, maar krijg bij Lieske beetje het idee van een drammende en zeurende kleuter als ik haar soms hoor praten (zoals nu net weer over haar uitslag)quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:27 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vond Lieske altijd wel lief, maar het begint nu toch wel een zeikerdje te worden...
Ze hadden jou in dat huis moeten stoppenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:30 schreef Zw0rld het volgende:
Wat Lieske net zei, in de dbk.
Dat hoeven ze met mij niet te flikken, ik trek al die cameras van de muur. Ik ros alle camera spiegels uit de muur.
En ik ga eens stevig op onderzoek uit hoe dat klerehuis in elkaar zit.![]()
![]()
![]()
Jij bent helemaal niet uitgeslapen, je bent gewoon opgefokt...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:30 schreef Zw0rld het volgende:
Dat hoeven ze met mij niet te flikken, ik trek al die cameras van de muur. Ik ros alle camera spiegels uit de muur.
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:30 schreef Zw0rld het volgende:
![]()
![]()
Ze hebben aan mij een slechte, tis toch leuk met zo'n cam spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze hadden jou in dat huis moeten stoppen
Tijd voor nog eenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet uitgeslapen, je bent gewoon opgefokt...
Je kan alleen zo weinig doen aan de cameramensen achter de ramenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:33 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ze hebben aan mij een slechte, tis toch leuk met zo'n cam spelen.
Je kan hem zo van de muur halen.![]()
Leuk altijd die stoere praatquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:30 schreef Zw0rld het volgende:
![]()
![]()
Oke dan alleen de lensdop erop.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuk altijd die stoere praat![]()
De bewoners weten wat zo'n camera kost, en laten het zelfs met ¤350.000 in het vooruitzicht wel uit hun hoofd om daar aan te zitten.
U is een redelijk mensch....quote:
Dat is een veel goedkoper alternatief jaquote:
Van een kwartiertje fietsen ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:44 schreef Mike1964 het volgende:
Roel heeft toch geen reet gedaan gisteren? Waar heeft ie dan pijn van?
Tja moet je ook geen pindkaas eten als je er allergies voor bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:46 schreef Bocaj het volgende:
ojee, Lieske zit nu te mokken op de fiets....
T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
chantal en roel doen het minst van de groep
Anders let je ff opquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja moet je ook geen pindkaas eten als je er allergies voor bent![]()
![]()
Ze zijn lui maar dat ligt niet aan chantal de andere zijn gewoon te fanatiekquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doen
Goeiemorgen oud wijfquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!
heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...
had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...
ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor![]()
leuke ze trekt wel weer bij.quote:
ja had ik om gevraagd natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Goeiemorgen oud wijf![]()
Lieske zit nu te mokken op haar fietsje.... Het janken staat haar ander dan het lachen.... Ze mag alleen op een oma-snelheid fietsen...
Mogguhquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!
heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...
had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...
ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor![]()
Na een uur pruilen komt t allemaal wel weer goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuke ze trekt wel weer bij.
Ze heeft last van de BB huil dip.
Zoals bijna iedereen die wel eens heeft in het huis
Ik zeg: Doen Lieske! Ga maar meteen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske hoeft zo weinig te doen vandaag, dat ze genoeg tijd heeft tussendoor om een vrijwillige exit aan te vragen (zegt ze net)![]()
-knip-
Doe es reset cookie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mogguh
Ik heb de reguliere uitzending van donderdag en vrijdag niet gezien, dus nou weet ik wat ik gemist heb
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
ff ter toelichting dan, wellicht overbodig maar goed...
ging er dus om dat menno wel doorgewerkt had en dat besproken had met joost; de rest van de bewoners liep te zeiken dat je dat toch niet zomaar doet zo zonder overleg en joost heeft glashard ontkend dat dat gesprekje heeft plaatsgevonden.
BB heeft zeer duidelijk laten zien dat dat gesprekje wel degelijk plaats had gevonden, dus joost is gewoon keihard aan het liegen... vies spelletje speelt dat ventje!!
Kwam door een post van Wickie (niet bewust), heb het al even ge-edit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
Klein dingetje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
Nee hoor hij heeft wel zeker glashard gelogen ben er van overtuigdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
Ja, dat is ook een mening. We zullen het nooit weten denk ik. Ik heb in ieder geval nog geen hekel aan Joost.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klein dingetje?
Ik geloof niet dat Joost het is vergeten. Het komt hem gewoon beter uit dat de groep denkt dat Menno tegen niemand heeft gezegd dat ie zou doorwerken.
nou weet ik niet... als ik met mn slaperige kop ene gsprek voer en iemand spreekt me daar de volgende dag op aan, kan ik het best vergeten zijn, tuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kwam door een post van Wickie (niet bewust), heb het al even ge-edit.
Goedenmorgen.![]()
Precies. Het is natuurlijk niet alleen dat. Hij deed ook vrolijk mee met het zwart maken van Menno. Hij maakte de meest lage opmerkingen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klein dingetje?
Ik geloof niet dat Joost het is vergeten. Het komt hem gewoon beter uit dat de groep denkt dat Menno tegen niemand heeft gezegd dat ie zou doorwerken.
dit lijkt mij dus ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:
ik kan die luie baggerkop meteen al niet meer uitstaanquote:
dan had hij, mi, moeten zeggen: "sorry, ik kan het me echt niet herinneren, ik was zo moe gisteren, ik kan me niet eens meer herinneren dat ik welterusten tegen je heb gezegd menno.."quote:
ik weet wat de ultieme weekopdracht is!! ze moeten knutselenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Apparaten zijn gammel.... alles is al stuk behalve dat buikdinges...
Gekquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg: Doen Lieske! Ga maar meteen!
Ik had t inmiddels via t forum al een beetje meegekregen, maar dank voor de toelichtingquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
ff ter toelichting dan, wellicht overbodig maar goed...
ging er dus om dat menno wel doorgewerkt had en dat besproken had met joost; de rest van de bewoners liep te zeiken dat je dat toch niet zomaar doet zo zonder overleg en joost heeft glashard ontkend dat dat gesprekje heeft plaatsgevonden.
BB heeft zeer duidelijk laten zien dat dat gesprekje wel degelijk plaats had gevonden, dus joost is gewoon keihard aan het liegen... vies spelletje speelt dat ventje!!
zeker weten komt wel goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Na een uur pruilen komt t allemaal wel weer goed
De fysiek loodzware weekopdracht: met z'n allen 48 uur wakker blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik weet wat de ultieme weekopdracht is!! ze moeten knutselen![]()
als ze voor vrijdag die apparaten weer werkend hebben gekregen hebben ze gewonnen
Zou vandaag door BB repareert gaan worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Foreverblue het volgende:
De fiets is kapot nu.
alle apparaten zijn gemaakt om een uur per dag mee te trainen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
haha het roei apparaat is ook al half verrot
tsja, het zou kunnen maar het leek me zo onbenulligquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:17 schreef muizemeis het volgende:
dan had hij, mi, moeten zeggen: "sorry, ik kan het me echt niet herinneren, ik was zo moe gisteren, ik kan me niet eens meer herinneren dat ik welterusten tegen je heb gezegd menno.."
maar nee, hij heeft het er absoluut niet over gehad... vind ik sterk voor iemand die het 'vergeten' is
Ik heb nergens recht opquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Effe very VERY offtopic: Iedereen aan de Huur/ZorgToeslag gedacht van de belastingdienst? Laatste dag vandaag!
't is eik best grappig om te zien, hoe ze bijna allemaal uit hun rol vallen ondertussen... volgens mij is alleen dido en was tanja zichzelf, de rest speelt een rol..quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik had t inmiddels via t forum al een beetje meegekregen, maar dank voor de toelichting
Joost is zeker een vies spelletje aan het spelen en dat alles ten koste van zijn "vriend/maatje" Menno
ik was ff wat eten aant maken, vndaar de late reactie
Als ik het me goed herrinner heeft Menno tegen Joost gezegd, voordat die naar Lieske ging in de badkamer, dat Menno er niet boos om was en ze het zouden laten rusten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:26 schreef Wup het volgende:
[..]
tsja, het zou kunnen maar het leek me zo onbenullig
het werd pas later een enorm drama
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De fysiek loodzware weekopdracht: met z'n allen 48 uur wakker blijven.
Heerlijk. Hebben ze zich lekker moe-getraind, mogen ze 48 uur niet slapen.
geheime opdracht??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:29 schreef BlaBlub het volgende:
Roel mag Lieske een beuk verkopen, het liefst knock-out
Verder ben ik normaal gesproken best lief hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij zou het script schrijven voor BB voor en door fok!kers is het niet?? kan wel merken dat we de goeie hebben dan!!
Weet niet of ze uit hun rol vallen, je leert mensen gewoon beter kennen ondertussen. Alhoewel sommige natuurlijk duidelijk wel een rol hebben gespeeldquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
't is eik best grappig om te zien, hoe ze bijna allemaal uit hun rol vallen ondertussen... volgens mij is alleen dido en was tanja zichzelf, de rest speelt een rol..
en dat na, wat is het, 8 weken?? best lang om een rol vol te houden![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:29 schreef BlaBlub het volgende:
Roel mag Lieske een beuk verkopen, het liefst knock-out
quote:
Ze zei het echt zelf hoorquote:
hahahahahahaha nouja het had zomaar gekund tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij bedoelde ze het als grapje. Jammer voor jou
roel vind ik juist echt wel een rol spelen, in het begin had ie een houding van relaxte gozer en redelijk openminded. hij is al erg in mn achting gedaald toen ie dido zo achterna liep en dat gedoe met linda, daarna dat homofobe gedrag van hemquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Weet niet of ze uit hun rol vallen, je leert mensen gewoon beter kennen ondertussen. Alhoewel sommige natuurlijk duidelijk wel een rol hebben gespeeld
Maar sommige zoals Lieske, Dido idd en Roel vind ik niet van dat ze een rol spelen.
als het lang duurt voor de boel gerepareerd is, kunnen ze dan wel voldoende trainen voor de ultieme krachtmeting as vrijdag??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:42 schreef Foreverblue het volgende:
Menno heeft met bb gebeld en gezegd dat de fiets nu echt kapot is.
Rob ligt te ....quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb BB op de achtergrond aanstaan, maar het gehijg begint nu op pas op te vallen
onbegrijpelijk, je weet toch wat voor rotzooi je verkoopt?? je weet toch je apparaten niet voor intensieve trainingen geschikt zijn??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Ik zie het bij Roel niet echt als een rol spelen, maar meer als andere kanten van zn karakter leren kennen. Maar dat zou voor bijvoorbeeld Ingrid dan ook wel op gaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
roel vind ik juist echt wel een rol spelen, in het begin had ie een houding van relaxte gozer en redelijk openminded. hij is al erg in mn achting gedaald toen ie dido zo achterna liep en dat gedoe met linda, daarna dat homofobe gedrag van hem
maar zat dus net die uitzendingen te bekijken, nou de manier waarop hij met rob meelult over menno, ongelooflijk terwijl menno juist denkt dat ze wat dichter naar elkaar toe zijn gegroeid, wat een matennaaier die roel ook...
nee vind roel erg verandert de afeglopen weken...
maar goed, is maar beter ook dat we allemaal andere meningen hebben ander zou het verdomd saai worden hier op het forum
Het geld is op na alle kosten die voor Tanja gemaakt zijn. Daarom wordt er ook geen 50.000¤ meer betaald tot er een weekopdracht gehaald is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Denk dat ze er nu een ECHTE hometrainer neerzetten!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
zo, beetje solidair doen met de bewoners??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
zo...effe mijn rug-oefeningen gedaan...
Lieske al uitgehuild?
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Effe very VERY offtopic: Iedereen aan de Huur/ZorgToeslag gedacht van de belastingdienst? Laatste dag vandaag!
Nou....rond BB word er bijv. door de kijkshop reclame gemaakt voor dat waardeloze buikspierapparaat. Dus ik denk dat ze het echt wel als reclame bedoelt hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
onbegrijpelijk, je weet toch wat voor rotzooi je verkoopt?? je weet toch je apparaten niet voor intensieve trainingen geschikt zijn??
DIT IS TOCH GEEN RECLAME??
zijn zij nou zo dom of ben ik gewoon echt goed
op roel na, ben ik het voor de rest helemaal met je eens!! ik zou het leuk vinden als joost wel door de mand valt binnenkort, denk namelijk niet dat de bewoners het verwachten van hem...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zie het bij Roel niet echt als een rol spelen, maar meer als andere kanten van zn karakter leren kennen. Maar dat zou voor bijvoorbeeld Ingrid dan ook wel op gaan
Vooral Menno, Rob en Joost vind ik een rol spelen. Waarbij Menno nu eindelijk zichzelf is geworden en Rob na een paar rare weken ook weer wat meer. Joost is juist genadeloos door de mand gevallen, alleen nog niet bij de bewoners want natuurlijk erg jammer is. Chantal vind ik trouwens ook erg een spelletje spelen met haar manipulatieve gedrag.
Ja zo fijn heAlhoewel ik van bepaalde discussies hier soms wel errug moe wordt hoor
![]()
[overdrijfmodus on]quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
zo...effe mijn rug-oefeningen gedaan...
Lieske al uitgehuild?
Nee, ben gisteren door mijn rug gegaan op het strand...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo, beetje solidair doen met de bewoners??
ik denk dat ik uit protest gewoon voor de rest van het jaar stop met krachttrainen
Ik ben er nu ook mee bezig, wij hebben geloof ik de slechtste administratie van Nederland in huisquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!![]()
Kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die wél daarvoor in aanmerking komen?
Nou 35000 euro is toch 77000 guldentjes... dus jij komt er niet voor in aanmerking... anderen weer wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!![]()
Kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die wél daarvoor in aanmerking komen?
*zwaait*quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toen ze begonnen met de opdracht was het al de vraag hoe lang duurt het voor het stuk is?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Ja zo zeker leuk zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
op roel na, ben ik het voor de rest helemaal met je eens!! ik zou het leuk vinden als joost wel door de mand valt binnenkort, denk namelijk niet dat de bewoners het verwachten van hem...
[blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....rond BB word er bijv. door de kijkshop reclame gemaakt voor dat waardeloze buikspierapparaat. Dus ik denk dat ze het echt wel als reclame bedoelt hebbenNiet echt slim van de kijkshop
Ik vondhet wel grappig dat Lieske direct al hetzelfde zei al sik "wat een telsell troep"quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toen ze begonnen met de opdracht was het al de vraag hoe lang duurt het voor het stuk is?
Maandag het is toch wel een stuk sneller dan gedacht
Er zijn er anders genoeg hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat ze de envelop die op de prijzenpot ligt moeten inleveren.quote:
precies.. vooral mensen die het nodig hebben.....quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]
Ik ga sporten, ik wil een leuk apparaat voor in huis, ow kijk bij de kijkshop hebben ze wat leuks en het is vast goed want in BB gebruiken ze het ook..
ow!! wat gebeurt er nou?? kijk nou hij is stuk!! sjonnie, kijk nou hij is stuk!! maar ik wilde hem ook!!
wat zeg je nu, mag ik geen rotzooi kopen bij de kijkshop?
[/blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]
auw!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ben gisteren door mijn rug gegaan op het strand...
Hier nog eenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, wij hebben geloof ik de slechtste administratie van Nederland in huis
Maar ik ben wel dolblij met de nieuwe zorgverzkeringIk ga er qua geld èn qua verzekering zo enorm op vooruit. Ik kan niet wachten!! Ga ik eindelijk in januari weer eens naar een arts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |