abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31829156
en in hun slaap mompelen...
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31829163
er is er zelfs een aan het neurien, dido zeker weer...........grrrrrr
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:13:37 #3
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829164
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:08 schreef svann het volgende:
Dit hele topik zit vol kandidaten voor de off-topik trofee, Kribbet.

Trusten.
We wachten op een ONtopic gebeuren maar er gebeurd zo weinig
Ingrid praat weer in haar slaap
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31829166
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Kanker.
serieus?
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:14:52 #5
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829172
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:11 schreef Minouishere het volgende:

[..]

daar moet je niet mee spotten !!!
Dat doe ik dus ook niet
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31829178
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dat doe ik dus ook niet
wat voor soort kanker dan?
ps sorry als je het er niet over wilt hebben, even goeie vrienden.........
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:17:39 #7
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829182
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:13 schreef doka het volgende:

[..]

serieus?
Ja. Vandaar dat ik er geen grappen (meer) over maak
Vrijdag mag ik me weer voor een week of langer melden in het Antoni van Leeuwenhoek dus de OFF topic trofee ligt voor het grijpen
Met dank aan Laysa.
pi_31829187
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ja. Vandaar dat ik er geen grappen (meer) over maak
Vrijdag mag ik me weer voor een week of langer melden in het Antoni van Leeuwenhoek dus de OFF topic trofee ligt voor het grijpen
hmm, dat is flink balen
pi_31829194
volgens mij heb je er een aantal aan het schrikken gemaakt kribbet, zijn we nog maar met z'n drietjes nu ofzo?
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:22:17 #10
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829197
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:16 schreef Minouishere het volgende:

[..]

wat voor soort kanker dan?
ps sorry als je het er niet over wilt hebben, even goeie vrienden.........
Botkanker. Ik heb al een kunstknieschijf, en donorbot in mijn rug en mijn neusbeentje is bijna verdwenen.
Ik ben er altijd open in geweest maar soms trek ik het gebruik van de ziekte als scheldwoord teveel aan en dat deed ik bijna 2 maanden geleden
Met dank aan Laysa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:23:49 #11
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829204
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:18 schreef doka het volgende:

[..]

hmm, dat is flink balen
Nee hoor, er zijn veel ergere dingen, ik ben nog steeds erg gelukkig, heb een kanjer van een vrouw en heel veel familie en vrienden die me steunen
Met dank aan Laysa.
pi_31829208
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Botkanker. Ik heb al een kunstknieschijf, en donorbot in mijn rug en mijn neusbeentje is bijna verdwenen.
Ik ben er altijd open in geweest maar soms trek ik het gebruik van de ziekte als scheldwoord teveel aan en dat deed ik bijna 2 maanden geleden
tja, het is moeilijk om je op een "nette" manier af te reageren soms, hoe lang heb je dat al dan?
Minou was here
pi_31829211
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

ja, dat kan ik me wel voorstellen. mijn moeder is overleden aan kanker. en zelf weet ik sinds kort dat ik diabetes heb. mensen die er in hun omgeving geen ervaring hebben met chronische ziekten snappen niet hoe pijnlijk het kan zijn om iemand, wie dan ook, zoiets toe te wensen
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:25:38 #14
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829212
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:21 schreef Minouishere het volgende:
volgens mij heb je er een aantal aan het schrikken gemaakt kribbet, zijn we nog maar met z'n drietjes nu ofzo?
hahaha het is weer erg offtopic en vroeg in de morgen
Maar dat zal toch niet de reden zijn
Met dank aan Laysa.
pi_31829215
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn veel ergere dingen, ik ben nog steeds erg gelukkig, heb een kanjer van een vrouw en heel veel familie en vrienden die me steunen
oke dan. dat is goed om te horen
pi_31829219
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

hahaha het is weer erg offtopic en vroeg in de morgen
Maar dat zal toch niet de reden zijn
denk dat er een aantal lurkers zijn bijgekomen omdat het te gevoelig wordt voor sommige "bikkels"
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:29:36 #17
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829227
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef Minouishere het volgende:

[..]

tja, het is moeilijk om je op een "nette" manier af te reageren soms, hoe lang heb je dat al dan?
Op verschillende fora erover praten helpt en niet alleen op de "zielige"forums.
Ik heb het al een jaar of 15 maar 3 jaar gelden was het op zijn hoogte punt en dat heb ik gehad!
Ik kan al jaren bij een vriend van me terecht die ik bel of waar ik langs ga en dan schreeuw en scheld ik de heleboel bij elkaar (soms sla ik hem ) en dan kan ik er weer behoorlijk lang tegen
Met dank aan Laysa.
pi_31829231
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:

[..]

ja, dat kan ik me wel voorstellen. mijn moeder is overleden aan kanker. en zelf weet ik sinds kort dat ik diabetes heb. mensen die er in hun omgeving geen ervaring hebben met chronische ziekten snappen niet hoe pijnlijk het kan zijn om iemand, wie dan ook, zoiets toe te wensen
toch, als je een beetje zelfspot hebt kun je daar naar een ander toe ook best een "geintje" over maken........kijken wat de reaktie is zeg maar.......je wenst natuurlijk niemand iets ergs toe, maar als jezelf iets ergs is overkomen vraag je je toch af, waarom ik????
Minou was here
pi_31829234
kunnen jullie geen ander forum opzoeken
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:31:58 #20
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829236
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:

[..]

Ik heb geleerd om het te relativeren, kom wekelijks in een revalidatiecentrum in Wijk aan Zee en wat je daar allemaal ziet het kan altijd erger
en ik lees van sommige de posten niet meer
Met dank aan Laysa.
pi_31829240
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik heb het al een jaar of 15 maar 3 jaar gelden was het op zijn hoogte punt en dat heb ik gehad!
Ik kan al jaren bij een vriend van me terecht die ik bel of waar ik langs ga en dan schreeuw en scheld ik de heleboel bij elkaar (soms sla ik hem ) en dan kan ik er weer behoorlijk lang tegen
15 jaar, dat is niet mis. maar tof dat je zo'n vriend hebt
pi_31829243
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
ja, of jij gaat slapen
pi_31829247
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:33 schreef doka het volgende:
ja, of jij gaat slapen
prima maar die kribbet show steeds hoort hier gewoon niet
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:34:00 #24
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829248
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:26 schreef doka het volgende:

[..]

oke dan. dat is goed om te horen
Vandaar dus ook het "Anja verwen weekend" (Anja is dus mijn vrouw)
Ze staat altijd voor me klaar
Voor de vrienden verzorgen we in de zomer vaak wat feestjes
Met dank aan Laysa.
pi_31829253
quote:
hihi, sorry, maarja soms gebeuren dingen nou eenmaal spontaan en afkappen kan natuurlijk maar het er "even" over hebben ook........vooral als er toch niks gebeurt verder.......of je moet het graag willen hebben over joost z'n slaaphouding ??? op dit forum, en op elk forum of elke chatbox krijg je toch een band met elkaar.....hoe ver je ook van elkaar afstaat, da's waarschijnlijk nog wel het mooie ervan toch?
maargoed, denk jij dat ze nog wakker gemaakt gaan worden vannacht?
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:35:19 #26
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829255
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:27 schreef Minouishere het volgende:

[..]

denk dat er een aantal lurkers zijn bijgekomen omdat het te gevoelig wordt voor sommige "bikkels"
Heb het wel vaker gemerkt dat sommige FOKkers er niet echt tegen kunnen
Maar er is niets te beleven op de streams
Met dank aan Laysa.
pi_31829256
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

nou, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.
pi_31829259
Ik ben er ook nog, en Kribbet daarom dacht ik ook een verwenweekendje voor mn vriendje te doen, hij heeft veel te verduren gehad dit jaar van me, en wil iets voor m terug doen, soms voel ik me zo lastig voor hem.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:37:00 #29
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829263
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:30 schreef Minouishere het volgende:

[..]

toch, als je een beetje zelfspot hebt kun je daar naar een ander toe ook best een "geintje" over maken........kijken wat de reaktie is zeg maar.......je wenst natuurlijk niemand iets ergs toe, maar als jezelf iets ergs is overkomen vraag je je toch af, waarom ik????
Ik heb heel veel zelfspot maar dat viel niet in goede aarde hier
ik had het over collecteren voor het kankerfonds en dat ik veel geld ophaalde met mijn kale kop
Met dank aan Laysa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:37:36 #30
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829264
quote:
Tuurlijk kan dat, ga je mee??
Met dank aan Laysa.
pi_31829270
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, ga je mee??
pi_31829271
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik heb heel veel zelfspot maar dat viel niet in goede aarde hier
ik had het over collecteren voor het kankerfonds en dat ik veel geld ophaalde met mijn kale kop
hahahaaaaaaaaaaa die vind ik wel grappig hoor, per slot van rekening moet je op mensen hun gevoel spelen om ze de knip te laten trekken, dat zie je ook aan alle tv acties voor aardbevingen en overstromingen......heel goed !!!
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:39:16 #33
691 luciano
ondertitelloos
pi_31829272
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Als je het wilt dan wil ik Anja ook wel een weekendje verwennen hoor ... dan kun jij je bokaal hier verdedigen ............ hehehhehehe
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:39:25 #34
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829273
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:32 schreef doka het volgende:

[..]

15 jaar, dat is niet mis. maar tof dat je zo'n vriend hebt
Ken hem al bijna mijn hele leven dus hij weet niet beter, ging vaak mee naar het ziekenhuis en daar pikte we dan allebei een rolstoel en hielden wedstrijdje wie er al eerste bij de lift was
Met dank aan Laysa.
pi_31829280
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ken hem al bijna mijn hele leven dus hij weet niet beter, ging vaak mee naar het ziekenhuis en daar pikte we dan allebei een rolstoel en hielden wedstrijdje wie er al eerste bij de lift was

dat zijn de beste vrienden. niks medelijden, maar gewoon lekker keten
pi_31829283
ik ben blijkbaar de enige die geen zin heeft in die kribbets levensverhaal:(
dus veel plezier nog ermee
ik blijf erbij dat dit hier niet hoort
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:41:45 #37
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829285
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:33 schreef Wup het volgende:

[..]

prima maar die kribbet show steeds hoort hier gewoon niet
Steeds?? dat is al lang geleden hoor!
Zeg het maar Wup, waar wil je het over hebben
Misschien is er nog een modje wakker om alle berichten weg te halen?
Met dank aan Laysa.
pi_31829286
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:36 schreef wickie het volgende:
Ik ben er ook nog, en Kribbet daarom dacht ik ook een verwenweekendje voor mn vriendje te doen, hij heeft veel te verduren gehad dit jaar van me, en wil iets voor m terug doen, soms voel ik me zo lastig voor hem.
als 'ie van je houdt doet 'ie het graag voor je hoor wickie, er hoeft niet iets tegenover liefde te staan toch?
Minou was here
pi_31829292
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Steeds?? dat is al lang geleden hoor!
Zeg het maar Wup, waar wil je het over hebben
Misschien is er nog een modje wakker om alle berichten weg te halen?
ach, mijn beste negeer die aap gewoon
pi_31829294
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Wup het volgende:
ik ben blijkbaar de enige die geen zin heeft in die kribbets levensverhaal:(
dus veel plezier nog ermee
ik blijf erbij dat dit hier niet hoort
doe dan zelf 's wat.....
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:43:22 #41
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829296
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:34 schreef Minouishere het volgende:

[..]

hihi, sorry, maarja soms gebeuren dingen nou eenmaal spontaan en afkappen kan natuurlijk maar het er "even" over hebben ook........vooral als er toch niks gebeurt verder.......of je moet het graag willen hebben over joost z'n slaaphouding ??? op dit forum, en op elk forum of elke chatbox krijg je toch een band met elkaar.....hoe ver je ook van elkaar afstaat, da's waarschijnlijk nog wel het mooie ervan toch?
maargoed, denk jij dat ze nog wakker gemaakt gaan worden vannacht?
Er zijn mensen met een leven en er zijn mensen met een BB leven
ONTOPIC, ik denk dat Joost wel blijft slapen
Met dank aan Laysa.
pi_31829302
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Minouishere het volgende:

[..]

als 'ie van je houdt doet 'ie het graag voor je hoor wickie, er hoeft niet iets tegenover liefde te staan toch?
Hij houdt van me anders was ie niet met me gaan samenwonen 6 maanden geleden, maar ik wil ook weleens dat hij alle aandacht krijgt, hij verdient het.
pi_31829304
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:43 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Er zijn mensen met een leven en er zijn mensen met een BB leven
ONTOPIC, ik denk dat Joost wel blijft slapen
hoe'st mogelijk, pas op dat je je bokaal niet verspeeld hoor
Minou was here
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:45:47 #44
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829305
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:36 schreef wickie het volgende:
Je lastig "voelen" kan eigenlijk niet maar zo'n verwenweekend kan nooit kwaad
Je weet zelf wat hij leuk vindt, geef hem op vrijdagavond een kaart of briefje en bereid het weekend voor, je zal er weken (maanden) plezier van hebben
Met dank aan Laysa.
pi_31829312
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:44 schreef wickie het volgende:

[..]

Hij houdt van me anders was ie niet met me gaan samenwonen 6 maanden geleden, maar ik wil ook weleens dat hij alle aandacht krijgt, hij verdient het.
misschien hoeft 'ie dat niet, alle aandacht, en is dit genoeg voor 'm...........ik snap je wel hoor, maar maak er niet zo'n probleem van, je zou je alleen maar schuldig gaan voelen, zeg gewoon 's tegen 'm wat je nu schrijft.......
Minou was here
pi_31829314
ok ff een ontopic bericht:

zzzzzzzzzzzzzzzzzzplassenmurmelnogwatzzzzzzzzzzzzzzzzz...... enz.

I rest my case....

[ Bericht 43% gewijzigd door CartWOman op 31-10-2005 11:08:45 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:48:07 #47
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829316
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef Minouishere het volgende:

[..]

hahahaaaaaaaaaaa die vind ik wel grappig hoor, per slot van rekening moet je op mensen hun gevoel spelen om ze de knip te laten trekken, dat zie je ook aan alle tv acties voor aardbevingen en overstromingen......heel goed !!!
Er waren hier mensen die het grof vonden ofzo
Je mag dus wel iemand uitschelden maar owee als ik met mijn rolator en kale kop voor de deur sta om extra geld op te halen, dan mag het niet
Met dank aan Laysa.
pi_31829320
hmm dat plaatst ie raar mn post of ligt dat aan mn browser??
pi_31829324
nou ja ik ga nog maar s een tweede poging tot slapen doen..
  maandag 31 oktober 2005 @ 03:49:53 #50
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31829325
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef luciano het volgende:

[..]

Als je het wilt dan wil ik Anja ook wel een weekendje verwennen hoor ... dan kun jij je bokaal hier verdedigen ............ hehehhehehe
We hebben het hier wel over een vrouw die veel gewend is, dat red je niet dus die bokaal krijg je niet eens te zien
Met dank aan Laysa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')