er ontstaan snel misverstanden doordat mensen niet duidelijk zijn, wees duidelijk in het vervolg, en leg uit waarom je iets zegt of doet........quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er waren hier mensen die het grof vonden ofzo![]()
Je mag dus wel iemand uitschelden maar owee als ik met mijn rolator en kale kop voor de deur sta om extra geld op te halen, dan mag het niet![]()
Doen we ook geregeld in de kroegquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
dat zijn de beste vrienden. niks medelijden, maar gewoon lekker keten![]()
feesten en ouwe hoeren , gewoon een HOERENFEEST dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doen we ook geregeld in de kroegen vaak ga ik zaterdag nog even bij ons voetbalteam kijken, heel erg gezellig, niet lullen maar gewoon zuipen, feesten en ouwe hoeren
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doen we ook geregeld in de kroegen vaak ga ik zaterdag nog even bij ons voetbalteam kijken, heel erg gezellig, niet lullen maar gewoon zuipen, feesten en ouwe hoeren
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:41 schreef Wup het volgende:
ik ben blijkbaar de enige die geen zin heeft in die kribbets levensverhaal:(
dus veel plezier nog ermee
ik blijf erbij dat dit hier niet hoort
wup moet nodig in z'n eigen bips kruipenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stuur maar een berichtje naar 1 van de modjes, vanaf vrijdag wil ik wel een ban van een week ofzo
![]()
Ontopic, Joost heeft zich bewogen![]()
je wordt beter kribbet.......letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stuur maar een berichtje naar 1 van de modjes, vanaf vrijdag wil ik wel een ban van een week ofzo
![]()
Beste luciano, dat is het mooie in deze wereld dat je dingen lelijk mag vinden. Maar je kan het ook normaal zeggen hoor zonder het quasi sarcastisch te doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:51 schreef luciano het volgende:
En wickie ......... zijn er echt mensen die die " droombeelden " etc etc KOPEN"?????
YUKKIEEEEEEEEEEE , , maar das MIJN mening , niet persoonlijk bedoeld hoor , lol
aarghquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben op de goede weg, het ergste is achter de rug en er is zo'n 80% kans dat bijna alles goed komt dus ik maak me nergens druk omquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:55 schreef Minouishere het volgende:
[..]
je wordt beter kribbet.......letterlijk en figuurlijk![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:57 schreef Minouishere het volgende:
voor de mannen onder ons........string alert op stream 1 ........tja
truste en tot gauwquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben op de goede weg, het ergste is achter de rug en er is zo'n 80% kans dat bijna alles goed komt dus ik maak me nergens druk om![]()
Ik ga nu echt mijn medi-Roeltje draaien en naar bed want morgen en ik gebroken![]()
poepquote:Op maandag 31 oktober 2005 04:01 schreef Minouishere het volgende:
[..]
't is al weer over.............hahhhahaaaa sorry.........
Ik ben idd gewoon geen kunstmens , geef ik toe , maar daarom denigreer ik JOU nog niet hoor , zeker niet als mede rotjeknorders onder elkaar , ik zal eens een keer in de raamkozijnen of zo van de provenierssingel kijken of ik wat zie daar ..quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:56 schreef wickie het volgende:
[..]
Beste luciano, dat is het mooie in deze wereld dat je dingen lelijk mag vinden. Maar je kan het ook normaal zeggen hoor zonder het quasi sarcastisch te doen.
En ja het 'verkoopt' sorry ( internetkunst valt niet te verkopen maar er is intresse voor).
Maar het gaat niet om het verkopen maar ja laat ik daar met jou maar geen discussie over gaan houden.![]()
mijn idee wat meer actie 'k zit hier al heel de nacht te wachten tot Chantal bij Roel in bed kruipt maar dat zal er niet meer van komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 05:47 schreef area51 het volgende:
Wordt tijd dat ze uit hun bed geport worden om eens iets aan de weekopdracht te gaan doen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 06:46 schreef Rica het volgende:
Dido weer in d'r slaap:
"Een groot gekkenhuis hierzo! Uh oh oooohh!
Alleen Paulus de Boskabouter mist hier nog af en toe."
slapen slapen eten slapen etenquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is er nog wat gebeurt? kwam gister namelijk niet aan toe
quote:Op maandag 31 oktober 2005 06:46 schreef Rica het volgende:
Dido weer in d'r slaap:
"Een groot gekkenhuis hierzo! Uh oh oooohh!
Alleen Paulus de Boskabouter mist hier nog af en toe."
euhhhh...nee. En overdag ook niet en eergisteravond ook niet en eergisteren overdag ook niet en die avond daarvoor......quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Is er gisteravond nog iets interessants gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |