roel vind ik juist echt wel een rol spelen, in het begin had ie een houding van relaxte gozer en redelijk openminded. hij is al erg in mn achting gedaald toen ie dido zo achterna liep en dat gedoe met linda, daarna dat homofobe gedrag van hemquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Weet niet of ze uit hun rol vallen, je leert mensen gewoon beter kennen ondertussen. Alhoewel sommige natuurlijk duidelijk wel een rol hebben gespeeld
Maar sommige zoals Lieske, Dido idd en Roel vind ik niet van dat ze een rol spelen.
als het lang duurt voor de boel gerepareerd is, kunnen ze dan wel voldoende trainen voor de ultieme krachtmeting as vrijdag??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:42 schreef Foreverblue het volgende:
Menno heeft met bb gebeld en gezegd dat de fiets nu echt kapot is.
Rob ligt te ....quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb BB op de achtergrond aanstaan, maar het gehijg begint nu op pas op te vallen
onbegrijpelijk, je weet toch wat voor rotzooi je verkoopt?? je weet toch je apparaten niet voor intensieve trainingen geschikt zijn??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Ik zie het bij Roel niet echt als een rol spelen, maar meer als andere kanten van zn karakter leren kennen. Maar dat zou voor bijvoorbeeld Ingrid dan ook wel op gaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
roel vind ik juist echt wel een rol spelen, in het begin had ie een houding van relaxte gozer en redelijk openminded. hij is al erg in mn achting gedaald toen ie dido zo achterna liep en dat gedoe met linda, daarna dat homofobe gedrag van hem
maar zat dus net die uitzendingen te bekijken, nou de manier waarop hij met rob meelult over menno, ongelooflijk terwijl menno juist denkt dat ze wat dichter naar elkaar toe zijn gegroeid, wat een matennaaier die roel ook...
nee vind roel erg verandert de afeglopen weken...
maar goed, is maar beter ook dat we allemaal andere meningen hebben ander zou het verdomd saai worden hier op het forum
Het geld is op na alle kosten die voor Tanja gemaakt zijn. Daarom wordt er ook geen 50.000¤ meer betaald tot er een weekopdracht gehaald is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Denk dat ze er nu een ECHTE hometrainer neerzetten!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
zo, beetje solidair doen met de bewoners??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
zo...effe mijn rug-oefeningen gedaan...
Lieske al uitgehuild?
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Effe very VERY offtopic: Iedereen aan de Huur/ZorgToeslag gedacht van de belastingdienst? Laatste dag vandaag!
Nou....rond BB word er bijv. door de kijkshop reclame gemaakt voor dat waardeloze buikspierapparaat. Dus ik denk dat ze het echt wel als reclame bedoelt hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
onbegrijpelijk, je weet toch wat voor rotzooi je verkoopt?? je weet toch je apparaten niet voor intensieve trainingen geschikt zijn??
DIT IS TOCH GEEN RECLAME??
zijn zij nou zo dom of ben ik gewoon echt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |