Ik heb ook nog steeds niks gehoord.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
idd, ik meen dat er nog maar 5 van de 25 verzekeraars hun premies bekend hebben gemaakt... de mijne zit er ook nog niet bij...
Omdat de richtlijn van de basisverzekering op 1100 euro staat. Menzis zit daar trouwens met 50 euro onder en ik verwacht dat komende weken andere verzekeringsmaatschappijen met een nog lagere premie komen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bekend wat alles gaat kosten, zelfs de basisverzekering nog niet. Hoe weet jij dan al precies hoeveel je er op achteruit gaat?
Ik hoop dat je met een hoog eigen risico (ben toch nooit ziek) de kosten nog behoorlijk kan drukken... Tel daar ook nog eens effe de no claim bij... dan zou je zelfs winst kunnen maken ten opzichte van 2005quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat de richtlijn van de basisverzekering op 1100 euro staat. Menzis zit daar trouwens met 50 euro onder en ik verwacht dat komende weken andere verzekeringsmaatschappijen met een nog lagere premie komen.
Ja sorry, maar ik moet er wel om lachen.quote:
ach gossie, heb je het zo zwaar dan mannetje??quote:
dat zou best een winstgevende businnes kunnen zijn...quote:
moet je uitkijken dat je er niet teveel mee verdient, anders krijg je geen zorgtoeslagquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat zou best een winstgevende businnes kunnen zijn...![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben dr weer even vandoor, moet me weer nuttig maken
zie jullie vanmiddag wel weer
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben dr weer even vandoor, moet me weer nuttig maken
zie jullie vanmiddag wel weer
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|