Ik ben dubbel zo zielig want ik heb óók wel eens eczeem gehad ja!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:34 schreef Pinball het volgende:
Oh gut, en wij ons hier maar druk maken om Belangrijke Big Brother Zaken, terwijl jij daar helemaal alleen met ál die problemen zit.![]()
![]()
Lieske![]()
Prima van Rob ook ben ik geen fan van hem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Bocaj het volgende:
Ah Rob werpt zich op als vader voor Lieske...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Funnie het volgende:
Index / Puber & Tienertalk
[BB SC #621] Met een krijsende Joost![]()
![]()
Als je je gedraagd als een kind, gaan anderen zich als ouder opwerpen. Iemand daar zo zich volwassen naar haar moeten opstellen, dan heb je kans dat Lieske daarin meegaatquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Iedereen daar in huis vindt het leuk om "meisje Lieske" te pamperen, en zij vindt het lekker om bemoederd te worden. Dus lokt ze dat uit, met een zielig stemmetje en tranen. Een teleurstelling of rotbui slaat bij haar al heel snel om in jankerig zelfmedelijden. Begint knap irritant te worden. OK, ze is jong, maar zó jong is 19 nou ook weer niet. Ze gedraagt zich als een brugklasser.
Ja, een gesprekje... "Of je stelt je niet zo aan of je rot maar op, jankwijf, het is hier geen kleuterschool!?!?!?..."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze moet even naar de DBK geroepen worden.
Een gesprekje met haar zal wonderen doen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:!
Deze moet ik neem ik aan in het Big Brother forum.
*schop*
Gewoon doorstrepen en de goede persoon er neer zetten. Dat zij een naam uit hun grote duim zuigen als zijnde je partner hoeft toch niet jouw probleem te worden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagen
En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuld![]()
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
![]()
ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden haar te pamperen [ leuk woord]quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Iedereen daar in huis vindt het leuk om "meisje Lieske" te pamperen, en zij vindt het lekker om bemoederd te worden. Dus lokt ze dat uit, met een zielig stemmetje en tranen. Een teleurstelling of rotbui slaat bij haar al heel snel om in jankerig zelfmedelijden. Begint knap irritant te worden. OK, ze is jong, maar zó jong is 19 nou ook weer niet. Ze gedraagt zich als een brugklasser.
Dank uquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef ijsmeis het volgende:!
Deze moet ik neem ik aan in het Big Brother forum.
*schop*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |