Daar gaat elke dag een liter zoute tranen overheen, geen wonderquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Bocaj het volgende:
beetje rood in het gezicht... Slecht huidje?
Kan je volgens mij gewoon wijzigenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoef je trouwens helemaal niets mee te sturen met die aanvragen?
En bij die schatting van mijn inkomen he...ook al problematisch. Ik hoop een keertje af te studeren begin volgend jaar en dan krijg ik hopenlijk snel een baan als arts ergens...kan niet echt zeggen dat het geschatte inkomen dan klopt. Maar goed, dat kan je neem ik aan gewoon wijzigen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef Pinball het volgende:
Daar gaat elke dag een liter zoute tranen overheen, geen wonder![]()
![]()
haha eindelijk heeft iemand haar tandenborstel verstoptquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef AnTjUh het volgende:
nieuwe manier van tanden poetsten??
Je ziet toch echt duidelijk de rode bultjes, maar extreem erg ziet het er niet uit.quote:
Inderdaad, daarom wilde ze net ondanks haar eczeem en alle waarschuwingen gewoon tóch make-up op doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske is gewoon zichzelf, heeft weinig met trots te makenDie is (gelukkig) helemaal niet bezig met hoe ze overkomt.
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen en make-upquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom wilde ze net ondanks haar eczeem en alle waarschuwingen gewoon tóch make-up op doen.![]()
Zó naturel zie je ze zelden
Het is ook een schatting... aan het eind van 2006 gaan ze kijken wat het werkelijk is geweest en dan verrekenen ze het weer op het jaar 2007 etc.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoef je trouwens helemaal niets mee te sturen met die aanvragen?
En bij die schatting van mijn inkomen he...ook al problematisch. Ik hoop een keertje af te studeren begin volgend jaar en dan krijg ik hopenlijk snel een baan als arts ergens...kan niet echt zeggen dat het geschatte inkomen dan klopt. Maar goed, dat kan je neem ik aan gewoon wijzigen.
Oh, dat wist ik helemaal niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dode zee en dergelijke schijnt erg goed te zijn voor je huid + eczeem en zo, dus heel goed van Lieske dat ze dat doorheeft
Vrouwen en make-up wel, maar kleuters en make-up inderdaad niet blijkbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef BlaBlub het volgende:
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen en make-up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |