Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef AnTjUh het volgende:
Nathalie: [slijm]onder dit mooie meisje zit een hele mooie persoonlijkheid[slijm]
Programmatje downloaden en online aanvragen (lijkt me sterk dat ze dan ook om een handtekening vragen) http://www.toeslagen.nl/particulier/huurtoeslag/download/21.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagen
En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuld![]()
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
![]()
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden haar te pamperen [ leuk woord]
voor de rest helemaal mee eens, erg storend dat gejank om niks
"Ja, je bent lelijk, en je moet niet zeuren."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk.".
Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!quote:
Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske: Maar ik ben wel boos (met kinderstemmetje)
Nou maar hopen dat degene die jou aanvraag behandeld niet op fok meeleestquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
beetje rood in het gezicht... Slecht huidje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
pieperdepiep pieperpiep
[afbeelding]
Dat is helemaal niet lief. En ga jij nou maar gauw die handtekening vervalsen, is veel belangrijkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat pieperdepiep wapperdewap vind ik wel heel erg liefIk ken helemaal niemand die dat doet!
ik weet niet nu maar over het algemeen heeft Chantal weinig geduld met Lieskequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.
En Chantal is er ook redelijk gretig in om Lieske een hart onder de riem te steken, maar die verdenk ik er van dat ze bezig is om te zorgen dat Lieske haar niet meer nomineert.
Lieske is gewoon zichzelf, heeft weinig met trots te makenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?
M'n post was nav het schopje terug uit PUB, door ijsmeis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!
En nu heb ik hem nog nodig ook. Ik heb geen elektronische handtekening. Ik weet verdorie zijn telefoonnr niet eens
Ik ga gewoon met Lieske meehuilen![]()
Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
Daar gaat elke dag een liter zoute tranen overheen, geen wonderquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Bocaj het volgende:
beetje rood in het gezicht... Slecht huidje?
Kan je volgens mij gewoon wijzigenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoef je trouwens helemaal niets mee te sturen met die aanvragen?
En bij die schatting van mijn inkomen he...ook al problematisch. Ik hoop een keertje af te studeren begin volgend jaar en dan krijg ik hopenlijk snel een baan als arts ergens...kan niet echt zeggen dat het geschatte inkomen dan klopt. Maar goed, dat kan je neem ik aan gewoon wijzigen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef Pinball het volgende:
Daar gaat elke dag een liter zoute tranen overheen, geen wonder![]()
![]()
haha eindelijk heeft iemand haar tandenborstel verstoptquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef AnTjUh het volgende:
nieuwe manier van tanden poetsten??
Je ziet toch echt duidelijk de rode bultjes, maar extreem erg ziet het er niet uit.quote:
Inderdaad, daarom wilde ze net ondanks haar eczeem en alle waarschuwingen gewoon tóch make-up op doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske is gewoon zichzelf, heeft weinig met trots te makenDie is (gelukkig) helemaal niet bezig met hoe ze overkomt.
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen en make-upquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom wilde ze net ondanks haar eczeem en alle waarschuwingen gewoon tóch make-up op doen.![]()
Zó naturel zie je ze zelden
Het is ook een schatting... aan het eind van 2006 gaan ze kijken wat het werkelijk is geweest en dan verrekenen ze het weer op het jaar 2007 etc.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoef je trouwens helemaal niets mee te sturen met die aanvragen?
En bij die schatting van mijn inkomen he...ook al problematisch. Ik hoop een keertje af te studeren begin volgend jaar en dan krijg ik hopenlijk snel een baan als arts ergens...kan niet echt zeggen dat het geschatte inkomen dan klopt. Maar goed, dat kan je neem ik aan gewoon wijzigen.
Oh, dat wist ik helemaal niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dode zee en dergelijke schijnt erg goed te zijn voor je huid + eczeem en zo, dus heel goed van Lieske dat ze dat doorheeft
Vrouwen en make-up wel, maar kleuters en make-up inderdaad niet blijkbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef BlaBlub het volgende:
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen en make-up
ach zolang Roel er niet moe van wordt vind hij het bestquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:56 schreef regenworm het volgende:
roel houdt menno in de gaten of hij geen gekke dingen met dido doet.
Hij is een trouwe lassie hond, maar geen blindegelijde hond.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Al die vrouwen daar bekijken zichzelf graag in de spiegels.
Maar goed, ik wacht tot half 6 of al mijn mannen thuiskomen om te tekenen en anders verzin ikzelf wel handtekeningen(fraude!!)
Gezicht wassen en met blote benen naar bed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |