abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:40:01 #101
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31834865
Nathalie: [slijm]onder dit mooie meisje zit een hele mooie persoonlijkheid[slijm]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_31834881
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef AnTjUh het volgende:
Nathalie: [slijm]onder dit mooie meisje zit een hele mooie persoonlijkheid[slijm]
Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk."
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:41:07 #103
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_31834883
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuld
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Programmatje downloaden en online aanvragen (lijkt me sterk dat ze dan ook om een handtekening vragen) http://www.toeslagen.nl/particulier/huurtoeslag/download/21.html
The world is a stage and each must play a part.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:41:25 #104
65846 Bocaj
47th President.
pi_31834888
@Isebeau

Je kunt ook effe electronisch het biljet invullen en versturen (toeslagen.nl) Je moet wel een electronische handtekening hebben...
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 12:41:59 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31834901
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:39 schreef Wup het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden haar te pamperen [ leuk woord]
voor de rest helemaal mee eens, erg storend dat gejank om niks
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.
En Chantal is er ook redelijk gretig in om Lieske een hart onder de riem te steken, maar die verdenk ik er van dat ze bezig is om te zorgen dat Lieske haar niet meer nomineert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:42:00 #106
242 Pinball
Electric Monk
pi_31834904
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk."
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
"Ja, je bent lelijk, en je moet niet zeuren."
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:42:57 #107
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31834927
Lieske: Maar ik ben wel boos (met kinderstemmetje)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31834935
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kinderleed..
"That rug really tied the room together".
pi_31834937
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Isa?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!
En nu heb ik hem nog nodig ook. Ik heb geen elektronische handtekening. Ik weet verdorie zijn telefoonnr niet eens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ga gewoon met Lieske meehuilen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:43:50 #110
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31834941
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske: Maar ik ben wel boos (met kinderstemmetje)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?
Stop the world, I want to get out.
pi_31834948
pieperdepiep pieperpiep
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31834964
Dat pieperdepiep wapperdewap vind ik wel heel erg lief
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ken helemaal niemand die dat doet!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:45:33 #113
29275 BlaBlub
pi_31834975
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
Nou maar hopen dat degene die jou aanvraag behandeld niet op fok meeleest
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:45:36 #114
65846 Bocaj
47th President.
pi_31834976
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
pieperdepiep pieperpiep
[afbeelding]
beetje rood in het gezicht... Slecht huidje?
pi_31834985
Lieske nu onder de douche!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:46:10 #116
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31834992
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat pieperdepiep wapperdewap vind ik wel heel erg lief
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ken helemaal niemand die dat doet!
Dat is helemaal niet lief. En ga jij nou maar gauw die handtekening vervalsen, is veel belangrijker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Stop the world, I want to get out.
pi_31835002
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.
En Chantal is er ook redelijk gretig in om Lieske een hart onder de riem te steken, maar die verdenk ik er van dat ze bezig is om te zorgen dat Lieske haar niet meer nomineert.
ik weet niet nu maar over het algemeen heeft Chantal weinig geduld met Lieske
op zich wel een betere aanpak, geef dat kind een schop met dr aanstellerij dan is ze er zo overheen, maar Chantal is soms echt vals tegen haar.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:46:39 #118
29275 BlaBlub
pi_31835008
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?
Lieske is gewoon zichzelf, heeft weinig met trots te maken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Die is (gelukkig) helemaal niet bezig met hoe ze overkomt.
pi_31835026
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!
En nu heb ik hem nog nodig ook. Ik heb geen elektronische handtekening. Ik weet verdorie zijn telefoonnr niet eens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ga gewoon met Lieske meehuilen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

M'n post was nav het schopje terug uit PUB, door ijsmeis.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar wat Tara betreft: het lijkt erop dat jullie bij de belastingdienst als partners staan gegegistreerd? Krijgt dat geen vervelende gevolgen dan?
Ik zou er een telefoontje aan wagen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:47:34 #120
65846 Bocaj
47th President.
pi_31835031
Lieske is gewoon een 19 jarige baby!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop