Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef AnTjUh het volgende:
Nathalie: [slijm]onder dit mooie meisje zit een hele mooie persoonlijkheid[slijm]
Programmatje downloaden en online aanvragen (lijkt me sterk dat ze dan ook om een handtekening vragen) http://www.toeslagen.nl/particulier/huurtoeslag/download/21.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuisJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden haar te pamperen [ leuk woord]
voor de rest helemaal mee eens, erg storend dat gejank om niks
"Ja, je bent lelijk, en je moet niet zeuren."quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vrij vertaald: "Ja, je bent lelijk."om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Isa?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske: Maar ik ben wel boos (met kinderstemmetje)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou maar hopen dat degene die jou aanvraag behandeld niet op fok meeleestquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
beetje rood in het gezicht... Slecht huidje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
pieperdepiep pieperpiep
[afbeelding]
Dat is helemaal niet lief. En ga jij nou maar gauw die handtekening vervalsen, is veel belangrijkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat pieperdepiep wapperdewap vind ik wel heel erg liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ken helemaal niemand die dat doet!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet niet nu maar over het algemeen heeft Chantal weinig geduld met Lieskequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Nathalie en Rob vinden het echt wel leuk volgens mij hoor. Ze zijn er altijd als de kippen bij.
En Chantal is er ook redelijk gretig in om Lieske een hart onder de riem te steken, maar die verdenk ik er van dat ze bezig is om te zorgen dat Lieske haar niet meer nomineert.
Lieske is gewoon zichzelf, heeft weinig met trots te makenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik zet de streams niet eens aan, heb geen zin in die aanstellerij van zo'n wicht. Heeft ze dan echt geen greintje trots?
M'n post was nav het schopje terug uit PUB, door ijsmeis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was de frustratie dat Tara plots mijn partner werd. Al was het de laatste man op aarde!
En nu heb ik hem nog nodig ook. Ik heb geen elektronische handtekening. Ik weet verdorie zijn telefoonnr niet eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga gewoon met Lieske meehuilenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zoek op zijn kamer zijn handtekening wel, wie controleert dat nou precies met 16 miljoen aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop