Mên.. Ik kan de streams hier niet zien, en ik erger me al aan dit gejankquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef avonne het volgende:
Lieske spoort ook al niet![]()
Nu klaagt ze dat haar huid al aan het uitdrogen is.
Nou dat zou echt zielig zijn. Wat dan bij mensen die heel erg last hebben van acné, die kunnen ook niet hun hele leven binnen zittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gedaan, maar dan heet het intens heftige pfeiffer ineens.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef avonne het volgende:
Kan iemand een close-up van Lieske plaatsen? Volgens mij zie je er niks van
Ik, ik... ik zou dus echt gewoon op kunnen staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ziek melden vanwege pukkeltjesWat moeten alle lelijke mensen dan? De rest van hun leven maar in bed liggen??
Je bedoelt dat je weinig ziet door de nachtcreme, ochtendcreme, dagcreme, clearasil, foundation en rouge heen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie weinig aan haar huid
Bijna niks dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Ferdii het volgende:
je ziet wel wat in het gezicht van lieske, maar vind het ebst meevallen
[[url=http://www.filedump.nl/files/lieske34.JPG]afbeelding][/URL]
Bestaat dat ook al? Ochtendcreme...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weinig ziet door de nachtcreme, ochtendcreme, dagcreme, clearasil, foundation en rouge heen?
Ja, staat naast de middagcréme..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al? Ochtendcreme...![]()
Oh, die was ik nog vergeten!quote:
Een hintje van BB om haar te bewegen de adviezen van de rest eens op te volgen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft een kaart gehad
"als iets niet goed voelt, probeer dan het waarom helder te krijgen"
volgens mij doet ze dat eerder om hem kapot zien te gaan, zow bitch is het welquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:39 schreef avonne het volgende:
Menno vraagt zich af of Joost wel ver genoeg gaat met het trainen, of Joost eigenlijk niet verder moet gaan. Roel (languit op de bank met een sjekkie in zijn gewone kleren) "zeker weten"
Ingrid "Ja, hoor"
Menno "zal ik hem vandaag eens helemaal afmatten?" Ingrid "Ja, doe ik mee"
(je weet bij Ingrid alleen niet of ze doet om Joost te stimuleren of om hem te grazen te nemen)
ze is hier aan het "gewicht heffen" waarbij ze telkens haar adem inhoudt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Ferdii het volgende:
je ziet wel wat in het gezicht van lieske, maar vind het ebst meevallen
[[url=http://www.filedump.nl/files/lieske34.JPG]afbeelding][/URL]
Ik zat meer aan psychologische mechanismen van jezelf lelijk vinden te denken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een hintje van BB om haa te bewegen de adviesen van de rest eens op te volgen?
Pffff nog een Lieske fanquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu 6quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu heeft ze al minstens 5 mensen verteld dat ze zich echt ziek meldt als ze uitslag heeft.
Doe eens normaal, mongoolquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
Helaas heeft ze voor haar tandenborstel al een alternatief gevonden...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef Ferdii het volgende:
ze zouden al haar make up af meoten pakken, net zoals de rokers hun sigaretten en shag
en rob ze kunstbeen :p
dan krijg je pas een leuke big brother
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
Menno constateert dat Joost niet zweet
Joost: ja pik, ik ben de stiekeme topsporter
Die kleutersmilies van smilies.de worden hier geblocked. Ik neem aan dat jequote:
Omdat je je zo gedraagt. Met 100 pics een discussie onleesbaar maken omdat iedereen onaardig is tegen jouw liefje is achterlijk gedrag, vandaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
iemand mag me wel voor mongool uitmaken beetje krom
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef Ferdii het volgende:
lieske: als ik eczeem heb ben ik in staat om me ziek te melden
dido: mja, daar zie ik je ook wel voor aan![]()
oh, dat doet hier iedereen tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Worm, je kan ook overdrijven.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
Warme sate broodjes van de bakker!!![]()
![]()
![]()
Muizemeis is gelukkig!!![]()
![]()
![]()
ff eten en bijlezen, stort ik me zometeen vol goede moed in de heftige en intelligente discussies alhier gevoerd... want er is vast héél veel gebeurt tijdens mijn afwezigheid!!
ik vind haar eigenlijk best wel vlezig voor iemand met een extreem laag vetgehaltequote:
Nee, want dan zou ze vandaag meer gedaan hebben aan het halen van de weekopdracht dan ze nu haar hele verblijf in het huis gedaan heeft....quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Als Tan dezelfde houding als Roel nu zou hebben gehad, zou iedereen haar hebben afgezeken![]()
Je lijkt wel op tanja die kan ook niet tellenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat je je zo gedraagt. Met 100 pics een discussie onleesbaar maken omdat iedereen onaardig is tegen jouw liefje is achterlijk gedrag, vandaar.
dat vinnik dan ook het enige positieve aan dat blonde kalf... ze heeft als enige vrouw in het bbhuis ( nee sjankwal is geen vrouw!) tenminste een beetje vlees aan de bottenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind haar eigenlijk best wel vlezig voor iemand met een extreem laag vetgehalte
houdt ws kraaiend veel vocht vast, dus nog effe flink doorjanken, Lies
woont Tara bij jou?? doe hem maar de heel hartelijke groeten van me!! als ie me niet kent... zeg dan maar equilanquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.....ik ben bezig met de zorgtoeslagen
En ze hebben TARAraboemdijee als mijn partner ingevuld![]()
Maar die woont alleen bij me op kamers en ik moet nu ineens een handtekening van hem hebben en hij is en komt vandaag niet thuis
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ze vandaag meer gedaan hebben aan het halen van de weekopdracht dan ze nu haar hele verblijf in het huis gedaan heeft....
en het is lieske-bashdag vandaag, zolang scanman er niet is.. geniet er ff van
Het is een kwestie van smaak ik vind dat ze een lekker lichaam heeft en jij niet vind het minder.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind haar eigenlijk best wel vlezig voor iemand met een extreem laag vetgehalte
Zal ik doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef muizemeis het volgende:
woont Tara bij jou?? doe hem maar de heel hartelijke groeten van me!! als ie me niet kent... zeg dan maar equilan
Ja ik kan haast niet geloven dat haar vetpercentage zo laag is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij leest het toch niet bedoel je? Je beperkt je tot plaatjeskijken zeker?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef regenworm het volgende:
Of de discussie nu wel leesbaar is.
Grappig dat jij dat eruit haalt, regenwormquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een kwestie van smaak ik vind dat ze een lekker lichaam heeft en jij niet vind het minder.
Maakt allemaal niet uit
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
en het is lieske-bashdag vandaag, zolang scanman er niet is.. geniet er ff van
Lieske is best heel erg slank hoor, ze heeft maat 36!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik kan haast niet geloven dat haar vetpercentage zo laag is.
Niet dat ik haar té dik vind, maar heel slank is ze ook niet
eens moet je afscheid nemen dus dacht ik je kan niet te vroeg beginnen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef Wup het volgende:
is regenworm vast afscheid aan het nemen van lieske
ik lees selectiefquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij leest het toch niet bedoel je? Je beperkt je tot plaatjeskijken zeker?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
Scanman heeft ontdekt dat hij zelf ook nog kids heeft, mooi zo, dan kunnen we nog even door
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske is best heel erg slank hoor, ze heeft maat 36!!
En spierweefsel = geen vetweefsel he
Mannen ook een bierbuikquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen hebben altijd een vetlaagjedat is genetisch zo bepaald, tenzij je dus honger lijdt.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat proberen meer mensen hier, ik ook. Maar dat wordt erg lastig als er ineens 100 plaatjes op een pagina staan. Misschien begrijp je dat wel.quote:
tuurlijk, Isa, als dat je troost geeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen hebben altijd een vetlaagjedat is genetisch zo bepaald, tenzij je dus honger lijdt.
En als Scanmann weer terug is kunnen we dat wurm nog eens even goed bashenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
Scanman heeft ontdekt dat hij zelf ook nog kids heeft, mooi zo, dan kunnen we nog even door
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
tuurlijk, Isa, als dat je troost geeft![]()
neemt niet weg dat Lies gewoon vet jankzakt![]()
Links- of rechtsdraaiend?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
neemt niet weg dat Lies gewoon vet jankzakt![]()
zoals je gezien hebt heb ik een groot deel van de foto's weggehaald.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat proberen meer mensen hier, ik ook. Maar dat wordt erg lastig als er ineens 100 plaatjes op een pagina staan. Misschien begrijp je dat wel.
Maak die 'je kan niet tellen' grap nog een keer anders, die was zó goed![]()
Rechts kraaiendquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Links- of rechtsdraaiend?
ah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |