Hij is nu wel in de keuken. Maar de regie laat ons in de steek!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef newcleus het volgende:
Gaat Menno echt sporten ??
[afbeelding]
En hij is weer terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel.
ps. Je komt over als een mongool.![]()
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry Gert, het duurde me te lang.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!![]()
Dus we gaan door in die van APK.![]()
Menno is in de keuken maar de regie volgt hem niet. (of is hij reeds terug in bed?)quote:
Ik lees weer allemaal nieuwe ideeenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kunnen die ratten en muizen tegen een stootje???? Mischien in een net over het hek heen slingeren! Maar wel zo dat de camera het niet ziet.
Of eerst kaas de tuin in gooien en dan bij de weg gewoon een aantal van die beesten los laten, wie weet gaat er dan wel eenje onder dat hek door.
Deze is prima hoor lieverd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry Gert, het duurde me te lang.
Dan gaan jullie ouwe mannen naar dat andere topic, en blijf ik hier wel met mijn Anita.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!![]()
Dus we gaan door in die van APK.![]()
Ordnung muss sein oid.quote:
Ik heb mijn lesje wel geleerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze is prima hoor lieverd.
Je hebt deze keer ook niet van tevoren van de daken lopen schreeuwen dat je een ontzettend leuke TT wist, dat scheelt in het verwachtingspatroon.
idd. dequote:
Maar deze TT ligt wel voor het oprapen zeg!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt deze keer ook niet van tevoren van de daken lopen schreeuwen dat je een ontzettend leuke TT wist, dat scheelt in het verwachtingspatroon.
Dat is een inkopper.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ordnung muss sein oid. [afbeelding]
Wie nomineer jij als grootste mongool in het SC topic?
een bedpan, c.q. ondersteekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef Minouishere het volgende:
staat er een emmer naast joost z'n bed ofzo?
Een ontopic post!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef Minouishere het volgende:
staat er een emmer naast joost z'n bed ofzo?
Of is dat sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ordnung muss sein oid. [afbeelding]
Ik ga voor jalla! 445 posts op 1 dag!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
bekijk de video van de persoonlijke vragen in de dagboekkamer
![]()
Ralph!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef Zw0rld het volgende:
Tijd voor een brandoefening.
naar beneden scrollenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?
Ik zie geen video.
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?
Ik zie geen video.
Ik ga voor scanman, met meer posts dan de rest van het subforum bij elkaar opgeteld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Ik ga voor jalla! 445 posts op 1 dag!!zie stats topic.
En meer dan 1000 in drie dagen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik vroeg een direct link.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"
Roel na 30 sec. 4!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
![]()
toch niet die van de grootste mongool in het sc topic hoop ik??quote:
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Jezus, die moet dus van zijn psychiater dus in het openbaar sprekenquote:
Hij heeft in drie dagen zich helemaal suf gepost en vond dan dat de rest offtopic was APK kent hem nog wel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal niet![]()
Da's voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal niet![]()
Dat je dat doét.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
lees even terug. jij hebt de eerste ontopic post in dit topic gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
toch niet die van de grootste mongool in het sc topic hoop ik??![]()
alhoewel, wat kan ik winnen dan![]()
Nee ik heb specifiek voor BB ingelogd. Met BB4 was ik hier onder een andere naam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor jouw tijd.
Of heb je voor 30 september onder een andere username gepost?
Jalla was van het principe "live fast die young".
Die muziek er ook achterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
![]()
zeg, is iedereen hier dronken of zo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik elke keer als ik ze zie, echt elke minuut, elke hummie-aktie![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
zeg, is iedereen hier dronken of zo?
Sorry, de leesbaarheid gaat er op achteruit.quote:
ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Welnee, ik zit heel suf aan gewoon leidingwaterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
bedankt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.quote:
Lijkt me niet verkeerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef jalla het volgende:
zo heel veel mensen irriteer ik niet eens met mijn posts, alleen diegene die zelf graag het hoogste woord hebben, maar jullie vinden het overduidelijk prettiger om met een klein kliekje van 5 te posten, en alle andere posters weg te jagen, kijk nou zelf eens in het forum hoeveel er posten en hoe in begin was, jullie staan niet open voor anderen, blijft liever in kliekje en alle nieuwe gaan we eerst afzeiken,
geestelijke inteelt is dat, en dan krijg je soms hele trollerige reacties van, of schelden, maar dat is dan geen schelden maar satire van de bovenste plank
ha ha
edit: wegblijven deed ik al, maar binnenkort heb ik weer een dagje vrij, dan ga ik mezelf ff naart plaats 1 posten...
in het huis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef doka het volgende:
[..]
lees even terug. jij hebt de eerste ontopic post in dit topic gemaaktdaarmee kun je een logeerpartij winnen met de bewoner van jou keuze
![]()
de grootste mongool-award heeft apk al, daar is geen stemming voor nodig![]()
ik vind het niet erg als iemand een domme vraag steltquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.![]()
Dus nog niet iedereenquote:
Zal ik nog heel ff mee?quote:
Mooi niet, ik blijf ook hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef Gert het volgende:
Dan gaan jullie ouwe mannen naar dat andere topic, en blijf ik hier wel met mijn Anita.![]()
allicht, wij willen wel meekijkenquote:
Bewonerquote:
he wat jammer nou dat linda weg isquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:43 schreef Minouishere het volgende:
[..]
he wat jammer nou dat linda weg ismaargoed, ik kan met dido ook wel een fijne pyama-party houden denk ik..........het wordt tijd dat die d'r ware aard 's toont en ik zal d'r een handje bij helpen dan
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
En jij ook.
een van jalla's afscheids post op APKquote:f off met die onzin,
sterker nog, ben het nu al zat, bb en dit
het is leuk geweest
dit was het voor mijn bijdrage aan deze site
bye all en enjoy it verder
Die is ook leuk. Hij heeft toch ook nog een keer een nog langer afscheid geschreven? Dat was afscheid nr 10 onderhand in drie dagen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]Ik ben eindelijk weer nuchter van vannacht.
Deze vond ik daarnet, bij het zoeken op jalla.![]()
[..]
Volgens mij had je er bij moeten zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
een van jalla's afscheids post op APK![]()
![]()
![]()
over handje gesproken, mag ik nog wisselen? ik wil roel welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:44 schreef doka het volgende:
[..]
* doka belt ff met talpa en hummie
linda had geen handje nodig trouwens![]()
Had een post daarboven!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij had je er bij moeten zijn
och, ik doe er niet moeilijk over, van mij mag je er een triootje van makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
over handje gesproken, mag ik nog wisselen? ik wil roel welook leuk voor dido, kan ze zien hoe het moet
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had een post daarboven!![]()
Commentaren op de livestreams - Deel 118
Met Minouishere die de boel in de gaten houdt vannacht, kan ik rustig gaan slapen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:52 schreef Minouishere het volgende:
wanneer komt die stem nou dat ze moeten trainen ???
(hoeraaaaaaaa alweer een ontopic post, nu heb ik zeker gewonnen !!!)
het is vrijdag hoor, dat er bij BB niks gebeurd wil toch niet zeggen dat wij niet een feestje kunnen gaan bouwen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Met Minouishere die de boel in de gate houdt vannacht, kan ik rustig gaan slapen.![]()
50% kans dat 'ie je niet lastig valt..........vrouwtjesmuggen (of waren het nou mannetjesmuggen, nou ja maakt niet uit, want waar herken je ze aan?) prikken niet........quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Goedennacht, ik zie dat die zwakkelingen liggen te slapen, kunnen ze daar niet wat tegen doen??
Roel heeft nog veelste weinig getraind.
Nou breekt mn klomp dr zit gewoon een mug in mn slaapkamer!! Stom weer die beesten hadden allang dood moeten zijn, nou moet ik weer op jacht....
Vrouwtjes muggen prikken, de etters.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
50% kans dat 'ie je niet lastig valt..........vrouwtjesmuggen (of waren het nou mannetjesmuggen, nou ja maakt niet uit, want waar herken je ze aan?) prikken niet........
Was jij dat die 24 hour party people ging kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Goedennacht
weet je ook 's hoe dat voelt......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Vrouwtjes muggen prikken, de etters.
Dat geprik boeit me niet, ik ben 1 van de weinige mensen die geen jeuk heeft van muggebulten. Maar dat oeverloze verschrikkelijke gezoem, dat in je oren en in je neusgaten vliegen, dat maakt het dat ik tegen muren op loop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
50% kans dat 'ie je niet lastig valt..........vrouwtjesmuggen (of waren het nou mannetjesmuggen, nou ja maakt niet uit, want waar herken je ze aan?) prikken niet........
daar heb je toch wel middeltjes voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat geprik boeit me niet, ik ben 1 van de weinige mensen die geen jeuk heeft van muggebulten. Maar dat oeverloze verschrikkelijke gezoem, dat in je oren en in je neusgaten vliegen, dat maakt het dat ik tegen muren op loop.
Rot beesten, afschaffen die handel, uitlaten sterven, kan me niet schelen dat ze bijdragen aan het ecosysteem, hup weg ermee, net zoals Jalla! toen, ook weg ermee!!
Jalla! viel/valt trouwens goed te vergelijken met een mug... dat vervelende gezoem rond je hoofd continu... en hij bleef maar terug komen... maar ja muggen hebben ook geen lang leven..![]()
Jeps, en ik heb genoten, fijn ook om allemaal fijne muziekjes uit mn platenkast te horen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij dat die 24 hour party people ging kijken
Happy Mondays.![]()
Meestal is het een bloedvlek tegen de muur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
weet je ook 's hoe dat voelt......![]()
Vreemd dat er dit jaar weinig muggen waren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef wickie het volgende:
Dat geprik boeit me niet, ik ben 1 van de weinige mensen die geen jeuk heeft van muggebulten. Maar dat oeverloze verschrikkelijke gezoem, dat in je oren en in je neusgaten vliegen, dat maakt het dat ik tegen muren op loop.
Rot beesten, afschaffen die handel, uitlaten sterven, kan me niet schelen dat ze bijdragen aan het ecosysteem, hup weg ermee, net zoals Jalla! toen, ook weg ermee!!
dat is joost, toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Is dit een mannetjes of een vrouwtjes mug![]()
[afbeelding]
ik denk een vrouwtje......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Goede Tip!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:06 schreef doka het volgende:
Een vrouwelijke mug stopt pas met bloed zoeken als ze is verzadigd. Aan de andere kant kan ze zich slechts één keer in een aantal dagen volzuigen. Als er dus een enkele mug in de slaapkamer zit, kan men ervoor kiezen om zich te laten steken. Het voordeel is dat men van het gezoem af is.![]()
Ha just the manquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef wickie het volgende:
en ik ben meer Joy division, New Order..
ze was nog niet verzadigdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goede Tip!Maar had gisteren m.i. 1 mug! Maar zit onder die bulten
Hoe kan dat dan!
Vrouwtjes mug, ze staat klaar om haar slurfje te gebruiken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
geen idee. ik heb het van wikipedia.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Mugquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goede Tip!Maar had gisteren m.i. 1 mug! Maar zit onder die bulten
Hoe kan dat dan!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:13 schreef newsman het volgende:
De heren muggen zijn vegatrisch.
ja, dat is joost ook. de man heeft vele nare gezichtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dit is Joost(zijn toekomtige baan in de entertainment industrie)
[afbeelding]
sssssssstquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wijn is op slaapie tijd. bye bye.
Die heeft idd ook meerdere keren afscheid genomen! Maar over een breder tijdsvlak dat wordt dus wat ingewikkelder! Riri is toch die Menno bashing poster?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ha just the man
Kun je de afscheidspost van riri ook vinden?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wijn is op slaapie tijd. bye bye.
je moet pas echt gaan balen als die vrouwtjes je compleet negerenquote:
Die is pro-Robquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die heeft idd ook meerdere keren afscheid genomen! Maar over een breder tijdsvlak dat wordt dus wat ingewikkelder! Riri is toch die Menno bashing poster?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:21 schreef wickie het volgende:
Nou ik ga toch maar weer eens richting bed, hopelijk is die mug al dronken, nog ff lezen over php/mysql... dan vallen mn oogjes van zelf wel een keer dicht...
Truste droom zacht allen!
ik voel een perl-scriptje in mij opborrelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:23 schreef Rica het volgende:
Hmmm.. die poll op Talpa is ook niks waard kwam ik net achter. Als je de Talpa cookie weghaalt kun je gelijk weer stemmen.
Vandaar dat Joost telkens zo hoog stond waarschijnlijk.
ik hoop het, maar ik ben bang van nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:24 schreef Minouishere het volgende:
zouden ze morgen nog een feestje krijgen?
edit: of eigenlijk, straks?
Laat me raden.. Rob op 90%quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
ik voel een perl-scriptje in mij opborrelen![]()
Heb even gezocht maar geen afscheid gevonden! (toch maar is het heel fok downloaden! zoekt wat makkelijker)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Die is pro-Rob
O meerdere keren zelfs! Consequent typetje.
nee, d'r is ook weinig te vieren natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:26 schreef doka het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ik ben bang van niet![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:29 schreef Minouishere het volgende:
of het moet al zijn dat de klok een uur achteruit gaat, of was het nou vooruit.......
Ja maar riri ook. En toen Rob uit de gratie viel hier op fok! werd ie kwaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb even gezocht maar geen afscheid gevonden! (toch maar is het heel fok downloaden! zoekt wat makkelijker)
Die Pro-Rob was denk ik Inca met een Rob Usericon (langleven de adblock!) ook zo'n apart type die alles wat Rob doet maar goed praat., net als Scanman over Lieske!![]()
aapje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:32 schreef Minouishere het volgende:
[..]
nee morgen geloof ik, niet schrikken hoor hihi![]()
ik hoorde vandaag dat in maart de zomertijd een week eerder ingaat, dus rond de twintigste ofzo...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:33 schreef Rica het volgende:
De wintertijd is eigenlijk de gewone tijd en zo genoemd als tegenhanger van de zomertijd. De wintertijd duurt vijf maanden en begint steeds op de laatste zondag van de maand oktober. Om 03.00u zomertijd wordt de klok teruggedraaid naar 02.00u wintertijd.
De Nederlandse Ministerraad heeft besloten dat de zomertijd in elk geval tot en met 2006 ingaat in het laatste weekeinde van maart en eindigt in het laatste weekeinde van oktober. De klok gaat dan een uur terug van 3 uur naar 2 uur.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
aapje.ik schrik me de pleuris, begin de krant van vandaag op te zoeken, enz.
![]()
Van morgen wist ik toevallig maar meestal zie ik het wel met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:34 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat in maart de zomertijd een week eerder ingaat, dus rond de twintigste ofzo...
ja, lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:36 schreef Minouishere het volgende:
[..]
gebeurt er toch nog wat vanavond......
Verder niet belangrijk maar dit nog wel gevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar riri ook. En toen Rob uit de gratie viel hier op fok! werd ie kwaad.
Verder niet belangrijk.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef riri het volgende:
Ik heb even de uitzending van vanavond terug gezien en hoor daar dat Joost zegt dat Menno hem dat niet verteld heeft dat hij nog in zijn eentje door zou gaan werken met het sorteren van de bonen.
Ik hoor nu dat ze het daar wel even over hebben gehad,volgens mij was dat diep in de nacht nadat ze lang hadden doorgewerkt niet?
Ik kan me niet voorstellen dat Joost moedwillig zegt dat Menno er het niet met hem even over heeft gehad want dan is het raar.
Het lijkt erop zoals hij de volgende dag daarop reageert als ernaar gevraagd wordt dat hij het dus echt niet meer weet gewoon,ze waren natuurlijk heel erg moe dus dat zou goed kunnen.
Ik vind het helemaal niet bij joost passen daar moedwillig over te liegen anders verdedig je je toch niet zo?
Hij weet toch ook dat BB alles kan zien en horen dan zou het toch gek zijn als hij deed alsof?
Het lijkt wel alsof hij door moeheid het gewoon helemaal kwijt is dat gesprek dat kan natuurlijk heel goed.
Eigenlijk zou BB hem dat moeten laten weten of laten zien dan kunnen we zien hoe hij daar op reageert
grappig misschien, maar niet verrassendquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
. Grappig dat sommige mensen zo naief de waarheid naar hun eigen hand kunen posten!
maar dan niet naiefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:46 schreef doka het volgende:
[..]
grappig misschien, maar niet verrassendik doe het zelf waarschijnlijk ook
![]()
Iedereen interpreteerd de streams naar zijn eigen leefwereld maar sommige mensen zitten er wel heel ver naast! Mijns inziensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:46 schreef doka het volgende:
[..]
grappig misschien, maar niet verrassendik doe het zelf waarschijnlijk ook
![]()
moet je zelf weten, het is hoe ik het bekijk en jij kent mij niet dus doe ermee wat je wilt .......snap jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:51 schreef doka het volgende:
[..]
woei, mag ik dat als een complimentje opvatten?![]()
![]()
* doka is het ermee eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iedereen interpreteerd de streams naar zijn eigen leefwereld maar sommige mensen zitten er wel heel ver naast! Mijns inziens![]()
Een beetje partijdig zijn de meeste BB volgers eigenlijk allemaal wel maar sommigen zien echt totaal verschillende versiesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
Grappig dat sommige mensen zo naief de waarheid naar hun eigen hand kunen posten!
Ga zelf ook ff flink down!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:39 schreef doka het volgende:
fok was ff flink down...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:03 schreef Minouishere het volgende:
zit ik nou alleen nog met mezelf te praten ofzo?
Goedemorgen. Helaas wel jaquote:
Had eigenlijk gehoopt dat Menno direct om 5 uur smorgens met trainen zou zijn begonnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Nog stééds niemand aan het trainen? Em 's morgens is nou net zo lekker
Wat je normaal vind.quote:
Ik vind dat niet normaal, ik heb alleen bij BB zelden iemand vroeg zien opstaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat je normaal vind.
Ik vind dat BB daar eens een stokje voor moet steken, gewoon 7 uur eruit met die handel!
Als Menno genomineerd was, had hij om 6 uur al op de fiets gezetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goedemorgen. Helaas wel ja![]()
Ik vind dat de eerste toch wel om 09.00 uur aan het trainen had kunnen zijn
m'n buurman ging naar de sportschool ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:12 schreef versabommie het volgende:
Ja eindelijk iemand die gaat trainen ! !
hij heeft niets om aan te trekken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob is in de weer met z'n benen.
[afbeelding]
Ja, volgende week vrijdag wordt hun een conditietest afgenomen en als dat positief is dan hebben ze de weekopdracht gehaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef Darklight het volgende:
Waarvoor dienen die apparaten? Nieuwe opdracht?
Het hangt er een beetje vanaf hoe hoog de lat ligt as. vrijdag...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:14 schreef Darklight het volgende:
Ja, las het al, weer iets wat ze niet gaan halen
ze moeten toch trainen voor een opdracht de week daarop of heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, volgende week vrijdag wordt hun een conditietest afgenomen en als dat positief is dan hebben ze de weekopdracht gehaald.
Die apparaten dienen ervoor om te trainen.
ff uit topic de weekopdracht gehaaldquote:Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Bloed, Zweet en Tranenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ze moeten toch trainen voor een opdracht de week daarop of heb ik dat verkeerd begrepen
Goedemorgen trouwens allemaal![]()
![]()
Als ik Menno was zou ik 's nachts eens een keer in een van die benen gaan zitten schijten... Rob trekt 's morgens nietsvermoedend zijn been aan en dan zegt Menno: "Shit happens mate"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob is in de weer met z'n benen.
[afbeelding]
Nieuw rekordquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
Lieske heeft zojuist maat 2 minuten gedaan over tandenpoetsen
ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bloed, Zweet en Tranen
De nieuwe Weekopdracht is bekend! En de precieze boodschap van Big Brother lees je hieronder.
Bewoners, De volgende weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd. Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.
De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother
PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.
PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik Menno was zou ik 's nachts eens een keer in een van die benen gaan zitten schijten... Rob trekt 's morgens nietsvermoedend zijn been aan en dan zegt Menno: "Shit happens mate"
Dat is onbekend.... voor hetzelfde geld is het 'Hoelang je onder water kan blijven in de jacuzzi'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...
Kan me niet voorstellen dat die ultieme krachtmeting een rondje trainen is, ze zullen wel een fysiek zware opdracht krijgen, of begrijp ik dat dan verkeerd![]()
Lieske is gek, spruitjes zijn heerlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lieske vind duidelijk die spruitjes niet lekker![]()
ja dat is redelijk logisch, dan ga je wel eerst een weekje op een roeiapparaat zittenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is onbekend.... voor hetzelfde geld is het 'Hoelang je onder water kan blijven in de jacuzzi'![]()
Spruitjes zijn idd lekker... (Toen is klein was vond ik het maar zo, zo) maar nu heerlijk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Lieske is gek, spruitjes zijn heerlijk![]()
kort koken en dan beetje aanbakken in de pan, zijn ze heerlijk zoet en knapperigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Spruitjes zijn idd lekker... (Toen is klein was vond ik het maar zo, zo) maar nu heerlijk!
Niet te lang koken want dan liggen ze zwaaaaaar op de maag!
Die ultieme krachtmeting zal wel niet veel voorstellen (als Hummie wil dat ze het halen).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...
Kan me niet voorstellen dat die ultieme krachtmeting een rondje trainen is, ze zullen wel een fysiek zware opdracht krijgen, of begrijp ik dat dan verkeerd![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Lieske is gek, spruitjes zijn heerlijk![]()
Maar we hebben er niet veel meer aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:45 schreef Cuaderno het volgende:
goeiemorgen trouwens (kan nog net)
Als hij dat eten ziet dan vreet hij het halve rantsoen in één keer opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
het eten is er... en joost is nergens te bekennen
met terugwerkende kracht dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar we hebben er niet veel meer aan.
Die is zo makkelijkquote:
quote:
dat had ik wel verwacht. drie personen in de laatste week wordt te saai in het huis... was bij BB1 ook het gevalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Maar even tussendoor. Het ziet er dus naar uit dat Hummie de finaleweek niet ingaat met maar 3 personen. Het zullen er in ieder geval 4 en misschien wel 5 worden. Als ze drie had gewild, zou er komende donderdag weer iemand uit moeten. Aangezien er nog niet genomineerd is, gaat dat dus niet gebeuren. Dus 4 of misschien wel 5 personen gaan de finaleweek in
Voor de hele week....quote:
Wie nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Ik wil die dagboekvragen wel zien straks op tv
Idd vragen die nergens op sloegen maar als je een fout antwoord geeft dan lijkt mij dat wel leuke plaatjes opleveren...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben dus van die weggeef vragen gehad.
Wat is zwaarder, een kilo lood of kilo veren?
Dat soort dus
zoekplaatje?quote:
2 dezelfde?quote:
ja direct op de bank zetten en laten beginnen met een achterstand van 50% stemmen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Rob moet zich omkleden lijkt me, hij is klaar met sporten!
Dit roept om een sanctie![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Dat niet alleen, maar hij staat druipend van het zweet ook nog eens onverpakt eten te verdelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Rob moet zich omkleden lijkt me, hij is klaar met sporten!
Dit roept om een sanctie![]()
kan al eerder, te zien op Talpa.tvquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Deze gespierde spijker zal denk ik deze week een goede kans maken om de weekopdracht te verpesten voor de rest...zie hem nog geen zware fysieke opdracht doen...quote:
mag ie zn nest wel eens uitkomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:20 schreef Cuaderno het volgende:
menno is toch sportleraar geweest, dus hij moet weten hoe je een goed schema moet maken.
[smart-ass mode]quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja direct op de bank zetten en laten beginnen met een achterstand van 50% stemmen!
Menno heeft de ALO gedaan, daar leer je dat idd. (academie voor lichamelijke opvoeding)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:20 schreef Cuaderno het volgende:
menno is toch sportleraar geweest, dus hij moet weten hoe je een goed schema moet maken.
slimmerik....goedemorgen...ehhh middag dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[smart-ass mode]
Iedereen begint met 0, dus 50% achterstand stelt dan niet zo veel voor.
[/smart-ass mode]
Goedemorgen trouwens.
goedemorgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[smart-ass mode]
Iedereen begint met 0, dus 50% achterstand stelt dan niet zo veel voor.
[/smart-ass mode]
Goedemorgen trouwens.
De vragen zijn zo simpel, dat ze allemaal denken dat het een instinkertje is ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:14 schreef avonne het volgende:
Onderaan de pagina is een videoclip met Lieske, Ingrid en Roel
![]()
sjit was nog niet geheel wakker idd...geef rob dan maar 50.000 stemmen achterstand, dat is wel realistisch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen
nee 50% zegt niets idd, zeg dan begin met een achterstand van 1000 stemmen, moeten er 1000 mensen op je stemmen voordat de teller begint te lopen![]()
Waar heb jij stats van de afgelopen 5 jaar gezien dan? Ik heb tot nu toe alleen stats gezien van deze editie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:20 schreef Mike1964 het volgende:
Hebben we nu een wedstrijdje: wie plaatst de meeste caps van Lieske? Ik weet nu al wie er wint...zeker nu ik de stats van de afgelopen vijf jaar heb gezien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |