Ja maar riri ook. En toen Rob uit de gratie viel hier op fok! werd ie kwaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb even gezocht maar geen afscheid gevonden! (toch maar is het heel fok downloaden! zoekt wat makkelijker)
Die Pro-Rob was denk ik Inca met een Rob Usericon (langleven de adblock!) ook zo'n apart type die alles wat Rob doet maar goed praat., net als Scanman over Lieske!![]()
aapje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:32 schreef Minouishere het volgende:
[..]
nee morgen geloof ik, niet schrikken hoor hihi![]()
ik hoorde vandaag dat in maart de zomertijd een week eerder ingaat, dus rond de twintigste ofzo...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:33 schreef Rica het volgende:
De wintertijd is eigenlijk de gewone tijd en zo genoemd als tegenhanger van de zomertijd. De wintertijd duurt vijf maanden en begint steeds op de laatste zondag van de maand oktober. Om 03.00u zomertijd wordt de klok teruggedraaid naar 02.00u wintertijd.
De Nederlandse Ministerraad heeft besloten dat de zomertijd in elk geval tot en met 2006 ingaat in het laatste weekeinde van maart en eindigt in het laatste weekeinde van oktober. De klok gaat dan een uur terug van 3 uur naar 2 uur.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
aapje.ik schrik me de pleuris, begin de krant van vandaag op te zoeken, enz.
![]()
Van morgen wist ik toevallig maar meestal zie ik het wel met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:34 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat in maart de zomertijd een week eerder ingaat, dus rond de twintigste ofzo...
ja, lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:36 schreef Minouishere het volgende:
[..]
gebeurt er toch nog wat vanavond......
Verder niet belangrijk maar dit nog wel gevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar riri ook. En toen Rob uit de gratie viel hier op fok! werd ie kwaad.
Verder niet belangrijk.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef riri het volgende:
Ik heb even de uitzending van vanavond terug gezien en hoor daar dat Joost zegt dat Menno hem dat niet verteld heeft dat hij nog in zijn eentje door zou gaan werken met het sorteren van de bonen.
Ik hoor nu dat ze het daar wel even over hebben gehad,volgens mij was dat diep in de nacht nadat ze lang hadden doorgewerkt niet?
Ik kan me niet voorstellen dat Joost moedwillig zegt dat Menno er het niet met hem even over heeft gehad want dan is het raar.
Het lijkt erop zoals hij de volgende dag daarop reageert als ernaar gevraagd wordt dat hij het dus echt niet meer weet gewoon,ze waren natuurlijk heel erg moe dus dat zou goed kunnen.
Ik vind het helemaal niet bij joost passen daar moedwillig over te liegen anders verdedig je je toch niet zo?
Hij weet toch ook dat BB alles kan zien en horen dan zou het toch gek zijn als hij deed alsof?
Het lijkt wel alsof hij door moeheid het gewoon helemaal kwijt is dat gesprek dat kan natuurlijk heel goed.
Eigenlijk zou BB hem dat moeten laten weten of laten zien dan kunnen we zien hoe hij daar op reageert
grappig misschien, maar niet verrassendquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
. Grappig dat sommige mensen zo naief de waarheid naar hun eigen hand kunen posten!
maar dan niet naiefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:46 schreef doka het volgende:
[..]
grappig misschien, maar niet verrassendik doe het zelf waarschijnlijk ook
![]()
Iedereen interpreteerd de streams naar zijn eigen leefwereld maar sommige mensen zitten er wel heel ver naast! Mijns inziensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:46 schreef doka het volgende:
[..]
grappig misschien, maar niet verrassendik doe het zelf waarschijnlijk ook
![]()
moet je zelf weten, het is hoe ik het bekijk en jij kent mij niet dus doe ermee wat je wilt .......snap jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:51 schreef doka het volgende:
[..]
woei, mag ik dat als een complimentje opvatten?![]()
![]()
* doka is het ermee eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iedereen interpreteerd de streams naar zijn eigen leefwereld maar sommige mensen zitten er wel heel ver naast! Mijns inziens![]()
Een beetje partijdig zijn de meeste BB volgers eigenlijk allemaal wel maar sommigen zien echt totaal verschillende versiesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
Grappig dat sommige mensen zo naief de waarheid naar hun eigen hand kunen posten!
Ga zelf ook ff flink down!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:39 schreef doka het volgende:
fok was ff flink down...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:03 schreef Minouishere het volgende:
zit ik nou alleen nog met mezelf te praten ofzo?
Goedemorgen. Helaas wel jaquote:
Had eigenlijk gehoopt dat Menno direct om 5 uur smorgens met trainen zou zijn begonnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Nog stééds niemand aan het trainen? Em 's morgens is nou net zo lekker
Wat je normaal vind.quote:
Ik vind dat niet normaal, ik heb alleen bij BB zelden iemand vroeg zien opstaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat je normaal vind.
Ik vind dat BB daar eens een stokje voor moet steken, gewoon 7 uur eruit met die handel!
Als Menno genomineerd was, had hij om 6 uur al op de fiets gezetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goedemorgen. Helaas wel ja![]()
Ik vind dat de eerste toch wel om 09.00 uur aan het trainen had kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |