50% kans dat 'ie je niet lastig valt..........vrouwtjesmuggen (of waren het nou mannetjesmuggen, nou ja maakt niet uit, want waar herken je ze aan?) prikken niet........quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Goedennacht, ik zie dat die zwakkelingen liggen te slapen, kunnen ze daar niet wat tegen doen??
Roel heeft nog veelste weinig getraind.
Nou breekt mn klomp dr zit gewoon een mug in mn slaapkamer!! Stom weer die beesten hadden allang dood moeten zijn, nou moet ik weer op jacht....
Vrouwtjes muggen prikken, de etters.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
50% kans dat 'ie je niet lastig valt..........vrouwtjesmuggen (of waren het nou mannetjesmuggen, nou ja maakt niet uit, want waar herken je ze aan?) prikken niet........
Was jij dat die 24 hour party people ging kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Goedennacht
weet je ook 's hoe dat voelt......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Vrouwtjes muggen prikken, de etters.
Dat geprik boeit me niet, ik ben 1 van de weinige mensen die geen jeuk heeft van muggebulten. Maar dat oeverloze verschrikkelijke gezoem, dat in je oren en in je neusgaten vliegen, dat maakt het dat ik tegen muren op loop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
50% kans dat 'ie je niet lastig valt..........vrouwtjesmuggen (of waren het nou mannetjesmuggen, nou ja maakt niet uit, want waar herken je ze aan?) prikken niet........
daar heb je toch wel middeltjes voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat geprik boeit me niet, ik ben 1 van de weinige mensen die geen jeuk heeft van muggebulten. Maar dat oeverloze verschrikkelijke gezoem, dat in je oren en in je neusgaten vliegen, dat maakt het dat ik tegen muren op loop.
Rot beesten, afschaffen die handel, uitlaten sterven, kan me niet schelen dat ze bijdragen aan het ecosysteem, hup weg ermee, net zoals Jalla! toen, ook weg ermee!!
Jalla! viel/valt trouwens goed te vergelijken met een mug... dat vervelende gezoem rond je hoofd continu... en hij bleef maar terug komen... maar ja muggen hebben ook geen lang leven..![]()
Jeps, en ik heb genoten, fijn ook om allemaal fijne muziekjes uit mn platenkast te horen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij dat die 24 hour party people ging kijken
Happy Mondays.![]()
Meestal is het een bloedvlek tegen de muur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
weet je ook 's hoe dat voelt......![]()
Vreemd dat er dit jaar weinig muggen waren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef wickie het volgende:
Dat geprik boeit me niet, ik ben 1 van de weinige mensen die geen jeuk heeft van muggebulten. Maar dat oeverloze verschrikkelijke gezoem, dat in je oren en in je neusgaten vliegen, dat maakt het dat ik tegen muren op loop.
Rot beesten, afschaffen die handel, uitlaten sterven, kan me niet schelen dat ze bijdragen aan het ecosysteem, hup weg ermee, net zoals Jalla! toen, ook weg ermee!!
dat is joost, toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Is dit een mannetjes of een vrouwtjes mug![]()
[afbeelding]
ik denk een vrouwtje......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Goede Tip!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:06 schreef doka het volgende:
Een vrouwelijke mug stopt pas met bloed zoeken als ze is verzadigd. Aan de andere kant kan ze zich slechts één keer in een aantal dagen volzuigen. Als er dus een enkele mug in de slaapkamer zit, kan men ervoor kiezen om zich te laten steken. Het voordeel is dat men van het gezoem af is.![]()
Ha just the manquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef wickie het volgende:
en ik ben meer Joy division, New Order..
ze was nog niet verzadigdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goede Tip!Maar had gisteren m.i. 1 mug! Maar zit onder die bulten
Hoe kan dat dan!
Vrouwtjes mug, ze staat klaar om haar slurfje te gebruiken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
geen idee. ik heb het van wikipedia.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Mugquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goede Tip!Maar had gisteren m.i. 1 mug! Maar zit onder die bulten
Hoe kan dat dan!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:13 schreef newsman het volgende:
De heren muggen zijn vegatrisch.
ja, dat is joost ook. de man heeft vele nare gezichtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dit is Joost(zijn toekomtige baan in de entertainment industrie)
[afbeelding]
sssssssstquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wijn is op slaapie tijd. bye bye.
Die heeft idd ook meerdere keren afscheid genomen! Maar over een breder tijdsvlak dat wordt dus wat ingewikkelder! Riri is toch die Menno bashing poster?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ha just the man
Kun je de afscheidspost van riri ook vinden?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wijn is op slaapie tijd. bye bye.
je moet pas echt gaan balen als die vrouwtjes je compleet negerenquote:
Die is pro-Robquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die heeft idd ook meerdere keren afscheid genomen! Maar over een breder tijdsvlak dat wordt dus wat ingewikkelder! Riri is toch die Menno bashing poster?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:21 schreef wickie het volgende:
Nou ik ga toch maar weer eens richting bed, hopelijk is die mug al dronken, nog ff lezen over php/mysql... dan vallen mn oogjes van zelf wel een keer dicht...
Truste droom zacht allen!
ik voel een perl-scriptje in mij opborrelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:23 schreef Rica het volgende:
Hmmm.. die poll op Talpa is ook niks waard kwam ik net achter. Als je de Talpa cookie weghaalt kun je gelijk weer stemmen.
Vandaar dat Joost telkens zo hoog stond waarschijnlijk.
ik hoop het, maar ik ben bang van nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:24 schreef Minouishere het volgende:
zouden ze morgen nog een feestje krijgen?
edit: of eigenlijk, straks?
Laat me raden.. Rob op 90%quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
ik voel een perl-scriptje in mij opborrelen![]()
Heb even gezocht maar geen afscheid gevonden! (toch maar is het heel fok downloaden! zoekt wat makkelijker)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Die is pro-Rob
O meerdere keren zelfs! Consequent typetje.
nee, d'r is ook weinig te vieren natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:26 schreef doka het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ik ben bang van niet![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:29 schreef Minouishere het volgende:
of het moet al zijn dat de klok een uur achteruit gaat, of was het nou vooruit.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |