quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:13 schreef newsman het volgende:
De heren muggen zijn vegatrisch.
ja, dat is joost ook. de man heeft vele nare gezichtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dit is Joost(zijn toekomtige baan in de entertainment industrie)
[afbeelding]
sssssssstquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wijn is op slaapie tijd. bye bye.
Die heeft idd ook meerdere keren afscheid genomen! Maar over een breder tijdsvlak dat wordt dus wat ingewikkelder! Riri is toch die Menno bashing poster?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ha just the man
Kun je de afscheidspost van riri ook vinden?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wijn is op slaapie tijd. bye bye.
je moet pas echt gaan balen als die vrouwtjes je compleet negerenquote:
Die is pro-Robquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die heeft idd ook meerdere keren afscheid genomen! Maar over een breder tijdsvlak dat wordt dus wat ingewikkelder! Riri is toch die Menno bashing poster?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:21 schreef wickie het volgende:
Nou ik ga toch maar weer eens richting bed, hopelijk is die mug al dronken, nog ff lezen over php/mysql... dan vallen mn oogjes van zelf wel een keer dicht...
Truste droom zacht allen!
ik voel een perl-scriptje in mij opborrelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:23 schreef Rica het volgende:
Hmmm.. die poll op Talpa is ook niks waard kwam ik net achter. Als je de Talpa cookie weghaalt kun je gelijk weer stemmen.
Vandaar dat Joost telkens zo hoog stond waarschijnlijk.
ik hoop het, maar ik ben bang van nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:24 schreef Minouishere het volgende:
zouden ze morgen nog een feestje krijgen?
edit: of eigenlijk, straks?
Laat me raden.. Rob op 90%quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
ik voel een perl-scriptje in mij opborrelen![]()
Heb even gezocht maar geen afscheid gevonden! (toch maar is het heel fok downloaden! zoekt wat makkelijker)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Die is pro-Rob
O meerdere keren zelfs! Consequent typetje.
nee, d'r is ook weinig te vieren natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:26 schreef doka het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ik ben bang van niet![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:29 schreef Minouishere het volgende:
of het moet al zijn dat de klok een uur achteruit gaat, of was het nou vooruit.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |