Da's voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal niet![]()
Dat je dat doét.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
lees even terug. jij hebt de eerste ontopic post in dit topic gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
toch niet die van de grootste mongool in het sc topic hoop ik??![]()
alhoewel, wat kan ik winnen dan![]()
Nee ik heb specifiek voor BB ingelogd. Met BB4 was ik hier onder een andere naam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor jouw tijd.
Of heb je voor 30 september onder een andere username gepost?
Jalla was van het principe "live fast die young".
Die muziek er ook achterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
bekijk de video van de persoonlijke vragen in de dagboekkamer
![]()
zeg, is iedereen hier dronken of zo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik elke keer als ik ze zie, echt elke minuut, elke hummie-aktie![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
zeg, is iedereen hier dronken of zo?
Sorry, de leesbaarheid gaat er op achteruit.quote:
ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Welnee, ik zit heel suf aan gewoon leidingwaterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
bedankt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.quote:
Lijkt me niet verkeerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef jalla het volgende:
zo heel veel mensen irriteer ik niet eens met mijn posts, alleen diegene die zelf graag het hoogste woord hebben, maar jullie vinden het overduidelijk prettiger om met een klein kliekje van 5 te posten, en alle andere posters weg te jagen, kijk nou zelf eens in het forum hoeveel er posten en hoe in begin was, jullie staan niet open voor anderen, blijft liever in kliekje en alle nieuwe gaan we eerst afzeiken,
geestelijke inteelt is dat, en dan krijg je soms hele trollerige reacties van, of schelden, maar dat is dan geen schelden maar satire van de bovenste plank
ha ha
edit: wegblijven deed ik al, maar binnenkort heb ik weer een dagje vrij, dan ga ik mezelf ff naart plaats 1 posten...
in het huis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef doka het volgende:
[..]
lees even terug. jij hebt de eerste ontopic post in dit topic gemaaktdaarmee kun je een logeerpartij winnen met de bewoner van jou keuze
![]()
de grootste mongool-award heeft apk al, daar is geen stemming voor nodig![]()
ik vind het niet erg als iemand een domme vraag steltquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |