Hij is nu wel in de keuken. Maar de regie laat ons in de steek!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef newcleus het volgende:
Gaat Menno echt sporten ??
[afbeelding]
En hij is weer terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel.
ps. Je komt over als een mongool.![]()
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry Gert, het duurde me te lang.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!![]()
Dus we gaan door in die van APK.![]()
Menno is in de keuken maar de regie volgt hem niet. (of is hij reeds terug in bed?)quote:
Ik lees weer allemaal nieuwe ideeenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kunnen die ratten en muizen tegen een stootje???? Mischien in een net over het hek heen slingeren! Maar wel zo dat de camera het niet ziet.
Of eerst kaas de tuin in gooien en dan bij de weg gewoon een aantal van die beesten los laten, wie weet gaat er dan wel eenje onder dat hek door.
Deze is prima hoor lieverd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry Gert, het duurde me te lang.
Dan gaan jullie ouwe mannen naar dat andere topic, en blijf ik hier wel met mijn Anita.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!![]()
Dus we gaan door in die van APK.![]()
Ordnung muss sein oid.quote:
Ik heb mijn lesje wel geleerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze is prima hoor lieverd.
Je hebt deze keer ook niet van tevoren van de daken lopen schreeuwen dat je een ontzettend leuke TT wist, dat scheelt in het verwachtingspatroon.
idd. dequote:
Maar deze TT ligt wel voor het oprapen zeg!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt deze keer ook niet van tevoren van de daken lopen schreeuwen dat je een ontzettend leuke TT wist, dat scheelt in het verwachtingspatroon.
Dat is een inkopper.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ordnung muss sein oid. [afbeelding]
Wie nomineer jij als grootste mongool in het SC topic?
een bedpan, c.q. ondersteekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef Minouishere het volgende:
staat er een emmer naast joost z'n bed ofzo?
Een ontopic post!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef Minouishere het volgende:
staat er een emmer naast joost z'n bed ofzo?
Of is dat sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ordnung muss sein oid. [afbeelding]
Ik ga voor jalla! 445 posts op 1 dag!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
bekijk de video van de persoonlijke vragen in de dagboekkamer
![]()
Ralph!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef Zw0rld het volgende:
Tijd voor een brandoefening.
naar beneden scrollenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?
Ik zie geen video.
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?
Ik zie geen video.
Ik ga voor scanman, met meer posts dan de rest van het subforum bij elkaar opgeteld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Ik ga voor jalla! 445 posts op 1 dag!!zie stats topic.
En meer dan 1000 in drie dagen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik vroeg een direct link.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"
Roel na 30 sec. 4!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
bekijk de video van de persoonlijke vragen in de dagboekkamer
![]()
toch niet die van de grootste mongool in het sc topic hoop ik??quote:
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Jezus, die moet dus van zijn psychiater dus in het openbaar sprekenquote:
Hij heeft in drie dagen zich helemaal suf gepost en vond dan dat de rest offtopic was APK kent hem nog wel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |