Zoiets toch, tien dagen??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tien dagen?! Zolang kan het niet zijn geweest?
Is dat je antwoord??![]()
Cali is/was een Fokker, begrijp ik dat goed?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoiets toch, tien dagen??
Dat Cali was een veronderstelling mijnerzijds wat ik mij op dat moment afvroeg. Kennelijk niet, was mijn latere indruk en als het wel zo is, succes.![]()
Ach, het werd allemaal erg persoonlijk hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
te bond hahaha vraag me af hoe![]()
maar hij is leuk
aha nu begrijpikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb hem meer uit bescherming aan Kribbet gegeven!LS zat zo te bashen!
De grote vriendin van Gertquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cali is/was een Fokker, begrijp ik dat goed?
Ik was hier ten tijde van BB4 maar niet als Cali en niet in slowchat
Ik wil anders nog wel wat muizen en / of ratten loslaten in de tuinquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja die brandoefening nachten waren ook zeer boeiend! Maar toen hadden we de muis nog! Mischien wel een idee om Talpa even te mailen of ze het van te voren aan kondigen welke nacht ze de bewoners gaan wakker maken!
btje jochem mijers of niet (dies wel cool)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet neeIk schijn redelijk druk te zijn want mijn vrouw vindt Joost een rustige jongen
![]()
behalve vandaagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, het werd allemaal erg persoonlijk hieren heb toen beloofd om niet meer off topic te gaan en dat is me redelijk gelukt al zeg ik het zelf
![]()
Maar wat moeten we nu nog onntopic melden?
En ik heb me daarna behoorlijk in gehouden (tot vanavond dan)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb hem meer uit bescherming aan Kribbet gegeven!LS zat zo te bashen!
Gert heeft een vreemde smaakquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
De grote vriendin van Gert![]()
Vinexvrouwtje![]()
Da's nog erger dan extra bonenpikkenquote:
Als je dat zou doen ben je de;quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel wat muizen en / of ratten loslaten in de tuin![]()
Lieve lovebear.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef lovebear het volgende:
btje jochem mijers of niet (dies wel cool)
Gelukkig is gebleken dat zij wél smaak heeftquote:
Ha, jij bent zeker met haar getrouwd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig is gebleken dat zij wél smaak heeft![]()
ja hoezoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve lovebear.![]()
Lees jij je eigen posts wel eens terug?
Dat het af en toe niet over BB ging maakt me niet zoveel uit maar de persoonlijke vetes (van LS) gingen mij wat ver en probeerde met de Bokaal daar een subtiel einde aan te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik heb me daarna behoorlijk in gehouden (tot vanavond dan)![]()
Maar dank je wel, het ging op het laatst nergens meer over, ieder geval niet over BB![]()
Ken ik niet, sorryquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
btje jochem mijers of niet (dies wel cool)
Nee, ik ben een alleenstaande oudere manquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, jij bent zeker met haar getrouwd?![]()
Cali was niet saai, en ze was mijn geheime internetliefde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert heeft een vreemde smaak![]()
Nou, zo'n saaie muts ben ik dus niet.
Al zeg ik het zelf
Als ik ooit een aanbod heb gelezen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een alleenstaande oudere man![]()
Dank je wel.quote:
Ik deed het op het laatst elke avond en dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
behalve vandaag![]()
maar is ni erg af entoe![]()
Ja hè!! Dat mis ik best wel een beetjequote:
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering haddenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Cali was niet saai, en ze was mijn geheime internetliefde.![]()
Nog nooit zo lekker ruzie gemaakt.![]()
Maar ze is nu ineens gestopt met forummen.
Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe vrouw om geheim verliefd op te worden.![]()
Dat is op dit moment onze weekopdrachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef newsman het volgende:
Volgennde weekopdracht, blijf zo lang mogelijk wakker.
Hee, ík hoor jou dat altijd onder de neus te wrijven als je wat te populair gaat doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een alleenstaande oudere man![]()
Wil ik wel eerst weten wat je weegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik ooit een aanbod heb gelezen...![]()
![]()
Het venijn zit altijd in de staart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel.
ps. Je komt over als een mongool.![]()
Ik heb er nog genoeg dus dat zou geen probleem zijn maar die bewaker zit me in de wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je dat zou doen ben je de;
![]()
ALLERGROOTSTE HELD VAN BB EN FOK!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
Maar van sommige mag je niet laten weten dat je gaat stoppen om te slapen![]()
Ja, en nog eisen ook! Ik hou het voorlopig op Gert.quote:
Ohjee, nu mogen we niet meer zeggen dat we gaan slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve lovebear.![]()
Lees jij je eigen posts wel eens terug?
Puin voor je geen extra drankje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering hadden![]()
Zei ik 'ben'?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering hadden![]()
Ik vond 'boosaardig en vervelend' beter bij je passenquote:
Kunnen die ratten en muizen tegen een stootje???? Mischien in een net over het hek heen slingeren! Maar wel zo dat de camera het niet ziet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg dus dat zou geen probleem zijn maar die bewaker zit me in de weg![]()
Ik heb me nog redelijk gedragen en heb me ook niet bemoeid met het verhaal tussen LS en nog een aantal maar mijn vingers heb ik in mijn mond moeten stoppen en heel hard moeten bijtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat het af en toe niet over BB ging maakt me niet zoveel uit maar de persoonlijke vetes (van LS) gingen mij wat ver en probeerde met de Bokaal daar een subtiel einde aan te maken.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei ik 'ben'?![]()
Was bedoelde ik natuurlijk, wás.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |